Log in

View Full Version : Проблем с климатроник



alfonso90
10-07-2008, 22:23
Здравейте колеги.Имам много странен проблем с климатроника.Преди ниаколко дена го напълниха с фреон,смяна на маслото и т.н.Когато колата е студена си духа що годе хладно,но след като се покара и загрее /отива над 90 градуса/запо4ва да духа по топло.Най тъпото е че след 2000 оборота направо започва да си духа топло.Моля ако някой е имал същия проблем нека сподели.Благодариа ви!

Furious 155
10-07-2008, 22:54
Здравейте колеги.Имам много странен проблем с климатроника.Преди ниаколко дена го напълниха с фреон,смяна на маслото и т.н.Когато колата е студена си духа що годе хладно,но след като се покара и загрее /отива над 90 градуса/запо4ва да духа по топло.Най тъпото е че след 2000 оборота направо започва да си духа топло.Моля ако някой е имал същия проблем нека сподели.Благодариа ви!
Ако компресора работи и дава хладно, обаче и кранчето на парното се е прекарало - е тогава ги смесва и предпоалгам топлото е в повече! Това може да е! Дай още инфо в какво състояние духа топлото!

alfonso90
10-07-2008, 23:15
При загрял мотор при високи обороти направо си духа топло.На празен ход си духа хладно.

Alexanderbb
10-07-2008, 23:31
сигурен че ти работи компресора през цялото време

kris11
11-07-2008, 20:26
A водната помпа ??? Има палстамасова перка, старее и се цепва .Когато се сцепи превърт в остта и няма циркулация.
каква температура ти вдига при каране.
Имах го горния проблем миналата година. Първо смених на 2 пъти датчик на вентилатора и баех по платката в голямото реле / 1 кутия в ляво на радиатора като се гледа с/у двигателя.

ShAMaR4eTO
29-07-2008, 22:06
И аз имах такъв проблем и се оказа от датчика:screwy:

DJ
31-07-2008, 00:37
Колеги извинявам се че използвам тази тема за моя въпрос но ми се стори нещо подобно и при мен начи на колата климатика и компресора й се включват след 2000об. по надолу не може.........някакви идеи?

mimouzunov
08-08-2008, 13:08
Колеги извинявам се че използвам тази тема за моя въпрос но ми се стори нещо подобно и при мен начи на колата климатика и компресора й се включват след 2000об. по надолу не може.........някакви идеи?

Значи включването на компресора принципно няма нищо общо с оборотите на двигателя!Има общо с налягането на фреона в системата има си датчици които го управляват (компресора) и когато е по-високо или ниско налягането го изключват!

mimouzunov
08-08-2008, 13:26
Здравейте колеги.Имам много странен проблем с климатроника.Преди ниаколко дена го напълниха с фреон,смяна на маслото и т.н.Когато колата е студена си духа що годе хладно,но след като се покара и загрее /отива над 90 градуса/запо4ва да духа по топло.Най тъпото е че след 2000 оборота направо започва да си духа топло.Моля ако някой е имал същия проблем нека сподели.Благодариа ви!

Сигурен ли си ,че имаш фреон в системата и че компресора наистина ти се включва!?Аз смених 4 компресора и поне сам си се занимавам знам какви ядове може да има човек с тая климатична система!!Може да си си напълнил системата и още на другия ден да е изфирясал фреона (както ставаше няколко пъти при мен)!!Преди да го напълните стана ли ясно от къде е изпуснал?!М-у другото недеи да вярваш на тая диагностика която прави машината за пълнене лично съм се убедил че нее ефикасна!!Казват ти няма проблем нямаш теч и след 2-3 дена няма никои!!А и за това което казваш че духа като е студен двигатела "Когато колата е студена си духа що годе хладно" от сега ти казвам че трябва да си духа направо студено а не хладко!!!Като запалиш колата се ослушаи дали чуваш прещракването от саидинителя на компресора като пускаш климатика

draxterr
10-08-2008, 12:34
проблема е следния: нямаше грам фреон и го напалних(тоя ми съдра кожата-100лв-щото бил от стария фреон)...обаче не работи и това е то!!! махна буксата на компресора и подаде + директно от акомулатора,и като се разбесне тоя климат та чак се простудих!!!!!!!!!!:prescription:каза ми че,някаде имам проблем с доставката на +са от "ЧЕЗ-ЕЛЕКТРО"......така де-компресора си е тип-топ,ама като не знам коя е на цвят-ще стане БУМ!!!.........Та много Ви МОЛЯ,даите ми съвет как да спра тези адски:furious: потни мъки???...........вмериса ми се даже и багажника на пот!!!!!
ако някои знае каде ще ми разрешат проблема да сподели,Моля!!!!!!!!!

mimouzunov
10-08-2008, 22:32
проблема е следния: нямаше грам фреон и го напалних(тоя ми съдра кожата-100лв-щото бил от стария фреон)...обаче не работи и това е то!!! махна буксата на компресора и подаде + директно от акомулатора,и като се разбесне тоя климат та чак се простудих!!!!!!!!!!:prescription:каза ми че,някаде имам проблем с доставката на +са от "ЧЕЗ-ЕЛЕКТРО"......така де-компресора си е тип-топ,ама като не знам коя е на цвят-ще стане БУМ!!!.........Та много Ви МОЛЯ,даите ми съвет как да спра тези адски:furious: потни мъки???...........вмериса ми се даже и багажника на пот!!!!!
ако някои знае каде ще ми разрешат проблема да сподели,Моля!!!!!!!!!

с климатик или с климатроник си!?Има датчик които следи дали има налягане в системата и ако соответно няма такова неразрешава на компресора да се включва!!

draxterr
10-08-2008, 23:12
с климатронок е!!! а и треа да има налягане щом е заредена с фреон,нали?
някои знае ли каде има сержиз за този проблем???

mimouzunov
11-08-2008, 13:20
с климатронок е!!! а и треа да има налягане щом е заредена с фреон,нали?
някои знае ли каде има сержиз за този проблем???

Прегледаи си пак бушончетата и релетата щом неотива + към компресора!!Има и датчик които следи налягането в системата ако тои нещо е проблемен пак няма да заработи компресора

victtorbg
11-08-2008, 15:02
Всяка климатична система има датчици на ниското и високото налягане-на ниското следи дали има фреон в системата и ако е малко не пуска компресора(идеята е ако има пробив да не изхвърли маслото и компресора да работи на сухо),а на високото включва втора скорост на вентилатора и/или ако е двоен датчик при 25-27 бара изключва компресора за да не блокира или пръсне маркуч(тогава вероятно има запушване).Зареждането със зарядна станция,която дозира фреона и маслото понякога не е удачно,защото системата иска повече фреон отколкото пише на колата(около 700-800 гр.).Задължително е да се направи проверка за пробиви след всяко зареждане-аз ползвам търсач,другия вариянт е с ув лампа и оцветител,но според мен е по-скъпия и неудачен вариянт,защото не хваща всички пропуски(в купето например).Компресор се сменя само в много краен случай-всичко се ремонтира.Ако климатика на празни обороти прави студ,а на високи не или е частично запушена системата или не е заредена добре.Много често се случва да работи и частично с парно-при изключен климатик на вътршна циркулация не трябва да духа горещо(маркучите за парното не трябва и двата да са горещи),ако не,значи кранчето(или магнет вентилите) е прецакано.С това се занимавам от 12 години и мой съвет е небързайте да давате пари.Единственото място където могат да ви направят истинска диагностика е Импас 56(сега Аристо Моторс) при Богдан(според мен наи-добрия в БГ,от него съм крал занаят),но ремонтите при тях са скъпи.Всички коли които са на стария фреон(R12) се зареждат с новия(R134A) и работят перфектно (аз давам гаранция за това).Такова нещо като смяна на фреон и масло няма,има дозареждане само ако е необходимо.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=309081#post309081

mimouzunov
11-08-2008, 16:07
Всяка климатична система има датчици на ниското и високото налягане-на ниското следи дали има фреон в системата и ако е малко не пуска компресора(идеята е ако има пробив да не изхвърли маслото и компресора да работи на сухо),а на високото включва втора скорост на вентилатора и/или ако е двоен датчик при 25-27 бара изключва компресора за да не блокира или пръсне маркуч(тогава вероятно има запушване).Зареждането със зарядна станция,която дозира фреона и маслото понякога не е удачно,защото системата иска повече фреон отколкото пише на колата(около 700-800 гр.).Задължително е да се направи проверка за пробиви след всяко зареждане-аз ползвам търсач,другия вариянт е с ув лампа и оцветител,но според мен е по-скъпия и неудачен вариянт,защото не хваща всички пропуски(в купето например).Компресор се сменя само в много краен случай-всичко се ремонтира.Ако климатика на празни обороти прави студ,а на високи не или е частично запушена системата или не е заредена добре.Много често се случва да работи и частично с парно-при изключен климатик на вътршна циркулация не трябва да духа горещо(маркучите за парното не трябва и двата да са горещи),ако не,значи кранчето(или магнет вентилите) е прецакано.С това се занимавам от 12 години и мой съвет е небързайте да давате пари.Единственото място където могат да ви направят истинска диагностика е Импас 56(сега Аристо Моторс) при Богдан(според мен наи-добрия в БГ,от него съм крал занаят),но ремонтите при тях са скъпи.Всички коли които са на стария фреон(R12) се зареждат с новия(R134A) и работят перфектно (аз давам гаранция за това).Такова нещо като смяна на фреон и масло няма,има дозареждане само ако е необходимо.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=309081#post309081

Ремонт има ама зависи кои ти го прави!!!Аз така изгорях с доста пари точно за ремонти и в краина сметка с друк компресор засега всичко си е ок!!Ако някои иска имам няколко все за осови уплътнения Sanden SD709

victtorbg
11-08-2008, 16:23
Ремонт има ама зависи кои ти го прави!!!Аз така изгорях с доста пари точно за ремонти и в краина сметка с друк компресор засега всичко си е ок!!Ако някои иска имам няколко все за осови уплътнения Sanden SD709

Говоря само за себе си.

valioboy
21-04-2009, 22:51
ок

valter1968
26-04-2009, 00:00
Батее само неема да се плашиш-карах същата кола дадох над500-600 лв по майстори и сервизи и климата си работеше кога и как си иска не набутвай грешна пара- преглътни го сега пък тоя климатик все пак имаш честа да караш Алфа Ромео- ....а дали това е чест?