View Full Version : Изтича ми водата от колата :(
Като взех колата първите няколко часа всичко си беше ОК,спирам за малко и гледам отдолу под радиатора малка локвичка водичка. После като си паркирах пред нас колата на сутринта също малка локвичка.И днес като отворих капака в казанчето за водата няма грам вода./а вътре едни гадни зеленикави налепи. / Вода сега ще долея ,но от къде може да тече.Дали е пробит радиатора,дали е водно съединение,тапа ли е не знам?
Опасно ли е така да се кара колата ?
Даваите акъл колеги. :?
водна помпа /заминаваща/, маркучи, връзки , съединения или радиатор ..
:idea:
Със сигурност е опасно да караш с проблеми в охладителната система в тия жеги! Най - добре отиди на доктор, че да не прегрееш и да стане бум.
долях вода да има пък ще видим какаво ще е положението. :?
Alfa User
12-07-2008, 18:59
Абе като гледам нашите две са близначки и в това отношение ... моята също капе... При мен е точно на снадката на маркуча, който е на долната страна на радиатора. Огледай доколкото е възможно от къде капе при теб, за да можем да разберем къд евентуално е проблема. Аз моя го реших с една добавка на Лики Моли за запушване на течове в радиатора, но не знам докога ще е така. Ще чакам да пишеш какво е положението, колега !
:shock: а след таз добавка как се решава проблема със запушената охладителна система :idea:
Alfa User
12-07-2008, 19:22
мисля че споделих, че решението е временно - докато се уточни проблема и колата влезе в бокса. За 4.85лв мисля че не е проблем да се опита - при мен поне сработи.
и аз мисля,че е от някоя снадка или пробка или нещо такова.по -важното което искам да попитам е ,може ли да се кара така?с вода или с антифриз да карам?
Alexanderbb
12-07-2008, 20:55
и при мене прокапа от снадката между маркуча и радиатора и отидох в Бриколажа, взех си една по-качествена скоба за 2 лева (не като тия кашкавалените по железарийте за 20 ст) и проблема се реши. Колега преди да експериментираш с глупости просто погледни от къде тече. Вода е все пак. Доливаш палиш и гледаш. Имаш 3 кофти варианта, радиатор, водна помпа и разширителен съд. Другото се маркучи и скоби. Гледай и около термостата. И да не ти минава през ум да караш без вода
Тези налепи..........някой вече е слагал добавки!
Каква темп. държи? Замери реостатите! Ако знаеш как се маха радиатора. :?
Alfa Romeo 155 1.8TS 16V - края на 1996. Колега и при мен се получаваше лека локва под радиатора. Огледай внимателно при връзките между пластмасовите странични колектори и алуминиевите ламели. Там има една кофти гарнитура. Не може ефективно да се рециклира. Аз направих тъпата грешка, майстора да ми сложи радиатор втора употреба с труд за 300 лв.(колата е с климатроник - труден бил монтажа, демонтажа). След три месеца и настъпване на големите жеги, с тоя ужасен трафик в София, по-височка температура на охлаждащата течност и най-естествено той се пре**а. Този път купих чисто нов от магазина и с труда излезе над 400 лева. Иначе много е опасно да се кара и през лятото с чиста вода или много слаба концентрация на антифриз, защото нашите коли работят при доста висока температура на охлаждащата течност и може лесно да заври. При това положение главата в горната си част остава без охлаждане и се сещай какво се случва след това (нова гарнитура, шлайф глава и т.н.). Моята скромна препоръка е без експерименти с охлаждащата система.
spe4elist
13-07-2008, 14:02
долях вода да има пък ще видим какаво ще е положението. :?
Горещо ти препоръчвам, след като оправиш проблема, махай водата и слагай антифриз, нищо че е лято. Водата също прави големи поразии ... :idea:
Alexanderbb
13-07-2008, 15:20
Я да ми обясните какви поразии прави водата през лятото. Единствениа недостатък на тази природна течност е че при замръзване се разширява. За лятото този проблем май не стой. Когато водата е при атмосферно налагане грубо казано завира при 100 градуса, в Алфата системата е под налягане тоес водата завира малко по-късно. Ако на някой охладителната му система развива 100 градуса последния му проблем е какво е налял вътре.
колега проблема не е малък 1 отлагане на котлен камък в системата 2 липса на смазване в системата разбираи термостата ръждясва и блокира 3 антифриза смазва и водната помпа
4 какво ще кажеш за първите 3 3 :D
Единственият + на антифриза лятото, според мен е, че няма опасност да се развият зелени еуглени и чехълчета в охладителната ти система(отровен го дават като пепелянка :P ). Поради подмяната, на какво ли не по моята, системата ми е относително чиста и си карам и лятото с антифриз. С предишните ми 2 проблемни радиатора всяко лято си бях на вода и доливане.
П.С. Да и горните 3 също :oops: , много е топло и ме мързи да мисля...
spe4elist
13-07-2008, 15:56
колега проблема не е малък 1 отлагане на котлен камък в системата 2 липса на смазване в системата разбираи термостата ръждясва и блокира 3 антифриза смазва и водната помпа
4 какво ще кажеш за първите 3 3 :D
Абсолютно подкрепям колегата solar73
От дългогодишно каране с вода през лятото (поради течове на системата), съм "запечатвал" радиатор с котлен камък и благодарение на това че беше меден, позволи да го отворим отгоре и отдолу и да го ремонтираме. След операцията събрах 2,5 кг варовик!!! при общ обем 4л на радиатора. Колата постоянно беше в червените зони, сменях помпи, цъфнали маркучи ...
И това ако не са проблеми ... здраве му кажи :idea:
Furious 155
13-07-2008, 16:15
Проблема така като я видях наживо е теч на радиатора! Вижда се даже мястото! За зареждане с вода - не е много добра идея - първо помпата след това като налее антифриз може да текне и другото е варовика дето се отделя!
За завиране на водата при 100 deg по Целзий е вярно, ама за морското равнище (справка "Термодинамика"). При 550 - 600 м надморско равнище, където се намира София, тя е по-ниска, а налягане от 1.2 -1.5 bar в охладителната система, не променя кой знае колко ситуацията. За температура от 97 deg, при която се включва втората степен на вентилатора, при работещ климатроник и движение, по който си избереш софийски булевард след обяд, много лесно ще се достигне темпуратурата на кипене на водата. Що се отнася до котленния камък, водата в София не е варовита, както на повечето места в България (няма отлагания по кафеварки, тенджери и др.). Най-проблемното е липсата на смазване на водната помпа и предпоставка за задиране на термостата. Иначе антифризът е "по-тънък" от водата и по-лесно прониква през неплътности. Така, че изправен радиатор, запълнена охладителна система с антифриз с нужната концентрация, а бе както се прави в Европа , а не на Балканите при тулумбите и баклавите.
Единственият + на антифриза лятото, според мен е, че няма опасност да се развият зелени еуглени и чехълчета в охладителната ти система(отровен го дават като пепелянка :P ). Поради подмяната, на какво ли не по моята, системата ми е относително чиста и си карам и лятото с антифриз. С предишните ми 2 проблемни радиатора всяко лято си бях на вода и доливане.
П.С. Да и горните 3 също :oops: , много е топло и ме мързи да мисля...
Мн. се кефа като каже някой "смазва водната помпа" :lol: Водата има 15% по-добър топлообмен от антифриз пригоден за -15 :wink:
Единственото нещо което щади са лопатките на водната помпа! Което не е малко де. :)
то лопатките не са към водната помпа нали :D
аз ли4но карам с 4ист концентрат за -60градуса вода в колата си не сипвам
Аз също "много се кефя", когато някой е много компетентен по моята специалност, за която съм учил и следвал общо 9 години, а работя вече 20. По същество да кажа, че водата няма "топлообмен". Топлообменът е взаимодействие между най-малко две вещества, което води към топлинно равновесие. Материалната константа, която характаризира процеса се нарича "специфична топлина". За водата тя е 4.186 kJ/kgK. Вярното само, е че от течностите нейният коефициент е най-голям. За антифриза е много-много по-малък, дори най-съвременните, направените на основата на пропиленгликол. Лопатките на турбината на водната помпа са направени от пластмаса, поне в по-новите модификации като моята. Повечето съвременни помпи в отоплението и климатизацията са тип in-line (ротора на електродвигателя с двата металокерамични плъзгащи лагери се "смазват от течността", когато останат на сухо изгарят - не е смешно това). Колеги, карайте с изправни радиатори, водни помпи и с качествен антифриз.
Alexanderbb
13-07-2008, 20:07
Както казват някои колеги ние тука котлен камък си нямаме. И понеже по предписание антифриза се разрежда в съотношение 2 към 1 или 3 към 1 тоест във вашите охладителни системи си има достатъчно вода така че спора е напълно излишен
Един много тъп въпрос - дали ще помага ако сипвам Калгон? :lol:
От всичко написано до тук само се обърках.Кажете за временно решение да сипя ли антифриз/в какво съотношение/ ,да си доливам ли вода ,какво да правя,къде да ходя и как да се тества ,маркуч ли е ,радиатор ли е ,чудо ли е???. :shock:
Кой датчик да гледам и как да предотвратя извирането на водата.? Тези дни теч няма ,но водата се изпарява и доливам.
Trendi -помагай бре :? Това е по твоята специалност с ремонтити. Чакам конкретни предложения , и указания да деиствам в настъпилата ситуация.
Иначе мога да кажа ,че котления камък е много хубав човек.
Аз също "много се кефя", когато някой е много компетентен по моята специалност, за която съм учил и следвал общо 9 години, а работя вече 20. По същество да кажа, че водата няма "топлообмен". Топлообменът е взаимодействие между най-малко две вещества, което води към топлинно равновесие. Материалната константа, която характаризира процеса се нарича "специфична топлина". За водата тя е 4.186 kJ/kgK. Вярното само, е че от течностите нейният коефициент е най-голям. За антифриза е много-много по-малък, дори най-съвременните, направените на основата на пропиленгликол. Лопатките на турбината на водната помпа са направени от пластмаса, поне в по-новите модификации като моята. Повечето съвременни помпи в отоплението и климатизацията са тип in-line (ротора на електродвигателя с двата металокерамични плъзгащи лагери се "смазват от течността", когато останат на сухо изгарят - не е смешно това). Колеги, карайте с изправни радиатори, водни помпи и с качествен антифриз.
Евала на теб и и на знанията ти!
Благодаря за разяснението около топлообмена.
Компетенция незнам къде точно изказах но мисля , че се изразих на език достъпен за разбиране.
Благодаря :)
Trendi -помагай бре Confused Това е по твоята специалност с ремонтити.
Хахах. Не сипвай антифриз, докато не си оправиш теч-а. Както, по-нагоре мисля, някой написа той е много по-"пробивен" от водата и ще текне на лейка. Смени си радиатора и тогава наливай антифриз. А щом е от него (Furious 155), най-вероятно е често срещаното в тези ситуации (при мен 2 пъти), а и както, отново написа някой в темата - теч м/у пластмасово казанче и пита на радиатор.
Вторият ми радиатор като започна да сълзи от там (идентично с първия - от лявата страна), го занесох на някакъв "господ" по ремонтите на радиатори. 45 лв ме с`дра и го беше циментирал с червен силикон отвсякъде. На 3-тия ден колата вече не можеше да се кара - течеше здраво. Та, ако само сълзи може да си доливаш, докато събереш "сила" за нов като си следиш температурата. Ако си тече сериозно - не съсипвай белата - първо я прекарай през бокса.
Имаш 3 кофти варианта, радиатор, водна помпа и разширителен съд.
В цифри(цена само за частите):
1. Радиатор - нови - 150-170 лв някакъв италиански, ~ 200 лв мисля може да се намери Бер; 2-ра младост - 50-70 лв (вторият ми беше такъв и изкара точно година);
2. Водна помпа - ~ 50 лв;
3. Разширителен съд - ако е от капачката - 8 лв в ТиН, ако е спукан - предполагам мах 20 лв 2-ра ръка.
За радиатора не знам (с клима не съм пипал), но другите неща, ако не са ти на Х ръцете можеш и сам да си ги смениш. Понеже нямам охлаждащата екстра при мен е 30 мин демонтаж - монтаж радиатора. И 1/2 ден с присаждане на Самаров (нов от заводите в Самара за 75 лв). :D
няма ли начин да се надуе системата с компресор и се види....? Най- интересното е ,че не тече ,а водата се изпарява.Аз колата я карам малко на къси разстояния но пак щях да видя ,ако течеше.Като отворя казанчето за водата и горната част винаги е празна долея и на др ден пак така ,а локви и мокро няма.странна работа.продължавам явно с доливането на водица.
Освен да ти се "изпарява" през кранчето на парното... Не знам...
The_Game
13-07-2008, 22:53
няма ли начин да се надуе системата с компресор и се види....? Най- интересното е ,че не тече ,а водата се изпарява.Аз колата я карам малко на къси разстояния но пак щях да видя ,ако течеше.Като отворя казанчето за водата и горната част винаги е празна долея и на др ден пак така ,а локви и мокро няма.странна работа.продължавам явно с доливането на водица.
Нали не наливаш до преливка :o :o
Аз наливам точно до съединението на 2 те части.
Моя като протече в началото се губеха 100 тина грама а нямаше теч. Всеки каза гарнитура. След това едно яко ръчкане форсаж в лютеницата и от надуването си прокапа от снадката с пластмасата. Покарай я на :jason2: и след това огледай.
Има ли балончета в казанчето като форсираш на място ?
Furious 155
13-07-2008, 23:07
абе аз това дето видях наживо и като знам моя радиатор откъде протече - все едно моя радиатор видях... личи си мястото дето изпуска... само дето като е гореща водата и се изпарява оттам... моято бше зимата в студеното и беше струйка пара от време на време. Мястото стои като уляно като е сухо, ама там няма какво да улее, реално освен отвътре. И аз я карам като цяло в града за кратко и така ми чезнеше странно... и един деня на студа като беше загряла я видях. Мястото на "теч-а" е там където е сглобена металната част и в нея са запресовани пластмасовите страни на радиатора! Там уплътнението явно сдава след години и така...
Абсолютно си прав колега. Както писах преди, проблема е във връзката между пластмасовия колектор и алуминиевите ламели на радиатора. Това няма ефективно рециклиране. От собствен опит Ви казвам, че всяко друго решение, освен новия, е палиетивно, временно и като краен резултат по-скъпо. И аз от дребен тарикатлък се изръсих общо с над 700 лв., а можеше да мина с половината. При теч на радиатора, макар и само сълзене, е опасно ако няма охлаждаща течност в разширителния съд или не преминава през тънкия маркуч от горе. Лесно главата на двигателя ще остане без течност или с въздушна възглавница, а щетите след това са сериозни и скъпо струващи. В края на краищата всеки сам решава как да постъпи, но разумното решение е нов радиатор макар и с финасови затруднения.
проблема е във връзката между пластмасовия колектор и алуминиевите ламели на радиатора това го видях днес.ако сложа добавка ще реша ли проблема временно,докато купя радиатор и намеря маистор да го смени?
проблема е във връзката между пластмасовия колектор и алуминиевите ламели на радиатора това го видях днес.ако сложа добавка ще реша ли проблема временно,докато купя радиатор и намеря маистор да го смени?
Най-вероятно ще го решиш, но добавките са нож с две остриета. Те се наслагват навсякъде (а не само на мястото на теча) и предизвикват стеснявания и запушвания - тях как ще почистиш после?!? Е, има и за това лек - добавка за почистване на охладителната система, но и нейната употреба е препоръчителна точно колкото и на другата - употребяват се само в краен случай или когато я отпишеш (караш доколкото може без каквато и да е поддръжка и после на вторични суровини). Рекламите ги не слушай - те са само с една-единствена цел и в почти всички случаи имат толкова общо с действителността, колкото и приказките и деиствията на Ставииски (клипа "Не карай пил" и катастрофата). Решението си е само твое - никой не може да го вземе вместо теб, всичко си има недостатъци (достатъчно добре описани до сега), ти трябва да избереш...
Колега MUROMAN не е еднозначно ясно дали ще решиш проблема с добавка. По принцип те са направени за изцяло металните радиатори, в най-общия случай да запушват появили се шупли. Разбира се, че може да опиташ, но това е нож с две остриета, защото се получават отлагания и то не само на местата с пропуски. Те категорично влошават топлообмена, защото се полепват по всички повърхности. Радиаторите ги има в повечето магазини в София, а не смятам, че е трудно да си уредиш и подмяната. Аз лично го осъществих само за един ден, оставих я в 9 часа сутринта и я прибрах в 18 часа, без да съм близък или приятел с майстора. Живея в Люлин и го направих в сервиза във втори микрорайон. Много са добри момчетата, те карат Алфи, но според мен взимат доста скъпо. Но в края на краищата аз отидох при тях, а не обратното. Всеки има право на личен избор. Най-искрени пожелания за късмет и успех!
така последните новини са :
цена радиатор 175 лв
цена работа 30 ,40 или 50 лв ако е по-тегаво.другата седмица ще сесменя и пак ще пиша.
Furious 155
27-07-2008, 01:27
проблема е във връзката между пластмасовия колектор и алуминиевите ламели на радиатора това го видях днес.ако сложа добавка ще реша ли проблема временно,докато купя радиатор и намеря маистор да го смени?
добавка не слагай!!! аз сложих и нямаше ефект положителен - на лики моли сипах добавка която беше течна! обаче не помогна за тоя тип теч! другия момент е че е вероятно да намалиш някой от диаметрите на маркучите, а радиатора за парното е с място между ламели около 1мм и се сещаш как ще го усетиш чак зимата....
При загрят двигател слагаш тютюна от 2цигари в разширителния съд. Мотора трябва да работи поне 10мин след това. Имаш 10дена след това се разкисва и трябва да повториш процедурата!
Хубавото е, че не остават отлагания и не ти запушва термостата.
А попринцип ако ти се струва ремонта възможен те съветвам да отделиш една събота и неделя и да си го направиш сам! Аз така направих и то на дизела:strong:
Я не се занимавай с простотии,а си вземи радиатор и го смени :cussing::cussing: искаш ксенон да слагаш а немаш пари за радиатор а :asthanos:
Я не се занимавай с простотии,а си вземи радиатор и го смени :cussing::cussing: искаш ксенон да слагаш а немаш пари за радиатор а :asthanos:
Мъри спиш бате,днес ннали ти казах,че в понеделник ще ходя да го купувам и ще си записвам час при Лисан.Глеи ко стана не пушим и не мога да си оправя радиатора.мимо бате може и да деиства тая схема с тютюна ,но ще вземе да ме направиш колата пушач, а цигарите са по-скъпи и от бензина,а и ще са и вредни ще се задъхва после.:-D:-D:-D
Това за временно бе брат да не си помисли , че те агитирам да си караш така колата :-D
Това за временно бе брат да не си помисли , че те агитирам да си караш така колата :-D
не си мисля това,но квото и да правиме все до сервиза на орион се добутваме.:Tease:
купих си водния радиатор/АВА/ от момчето дето ти взе от него колата ,даде ми го за 160 лв.
Моята е там в момента:bored:
знам,за това и написах ,че мястото на срещата е известно.
virusalfa
30-07-2008, 20:35
Цената за мен в един магазин за радиатор за Фиат Типо е 124лв.Преработва се едно нещице и си готов.Проблема е,че съм в Благоевград.
Мъри спиш бате,днес ннали ти казах,че в понеделник ще ходя да го купувам и ще си записвам час при Лисан.Глеи ко стана не пушим и не мога да си оправя радиатора.мимо бате може и да деиства тая схема с тютюна ,но ще вземе да ме направиш колата пушач, а цигарите са по-скъпи и от бензина,а и ще са и вредни ще се задъхва после.:-D:-D:-D
Виж в колко съм писал бре :grandpa:
със смяната с нов радиато проблема е решен.;-)
rumenti77
12-02-2009, 15:11
Колеги:hi_temerature: маи ми се е пре..ла водната помпа.Поне до колкото мога да видя от там ми капе антифриз и ми се вижда че не тече само от едно место.А кажете ми какво да права(че на края ще я пребия тая кола):tooth:
Водна помпа....:boxed:...бая работа е да я смениш..мойта като е сменях доста неща разкачих отпред у десно...даже некви тежести..."кремиковски"..извадих:)
Иначе помпата е някъде към 70лв.
rumenti77
12-02-2009, 15:40
Водна помпа....:boxed:...бая работа е да я смениш..мойта като е сменях доста неща разкачих отпред у десно...даже некви тежести..."кремиковски"..извадих:)
Иначе помпата е някъде към 70лв.
О аз ако тръгна да я сменявам от тва кола няма да става вече(толкова съм сръчен,направо ми пречат ръцете:tooth:)Ще си търся майсор ебати.А така не е желателно да карам нали.
О аз ако тръгна да я сменявам от тва кола няма да става вече(толкова съм сръчен,направо ми пречат ръцете:tooth:)Ще си търся майсор ебати.А така не е желателно да карам нали.
...ако не тече много!...и наблюдаваш температурата!
Може....ама има опасност да направи някъде въздушна възглавница...и тогава кофти...:hmm:
rumenti77
12-02-2009, 20:21
Благодаря ти Боби.Ами сега ходих с колата да взема детето от детска градина и ми се вижда,че вече тече повече.Застава като паметник пред блока до като взема първа заплата и те така.
vaklinator
12-02-2009, 21:00
Благодаря ти Боби.Ами сега ходих с колата да взема детето от детска градина и ми се вижда,че вече тече повече.Застава като паметник пред блока до като взема първа заплата и те така.
звънни ми в събота сутринта и си уреден.мога то
ва да направя за теб
rumenti77
12-02-2009, 21:12
звънни ми в събота сутринта и си уреден.мога то
ва да направя за теб
Добре ще ти се обадя.Да де ама не те питах към колко да ти звъна.
rumenti77
13-02-2009, 18:27
:mobile:
vaklinator
13-02-2009, 19:03
:mobile:
аз ставам рано не се безпокой за колата.
rumenti77
13-02-2009, 21:13
аз ставам рано не се безпокой за колата.
Значи към девет ще ти звъна дано не ти е рано.
няма ли начин да се надуе системата с компресор и се види....? Най- интересното е ,че не тече ,а водата се изпарява.Аз колата я карам малко на къси разстояния но пак щях да видя ,ако течеше.Като отворя казанчето за водата и горната част винаги е празна долея и на др ден пак така ,а локви и мокро няма.странна работа.продължавам явно с доливането на водица.
Марияне доливаи антифриз
lulin racing
14-02-2009, 09:19
Пепи виж от коя дата е поста на МАриян :D:D:D:D
Понеже имам сходен проблем (а именно теч на вода/антифриз) ще питам тук.
Става въпрос за една метална тръба със специфична форма, която е поизгнила от годинките и сега тече(или по-скоро капе) от доста места. Та въпроса ми е може ли да се увие с нещо, за да спре да тече? Изключвам варианта да се завари/залепи понеже има дупчици на доста места и дори да се запушат има голяма вероятност след няколко дни да се появят нови. Отначало мислих да я срежа и наддам с водно съединение, но проблема е, че тече и от разклоненията и няма как да стане. Затова единото, за което се сещам е да се увие с някаква лента или нещо подобно.
ПП: Не става въпрос за Алфата
ПП2:Не разполагам със снимка, но изглежда горе-долу така:
Кофтито е ,че системата е под налягане и с увиване не се знае дали ще стане ,ако не тече то поне ще сълзи.Няма ли варянт за 2-ра ръка да се търси читаво нещо подобно?
Доста трудно ще се намери втора ръка, защото освен, че модела не се среща често е и отпреди 20+ години.
Засега съм се спрял на варианта да го срежа и да сложа маркуч, а околу разклоненията да го намажа с някакво лепило. Колегата delian1978 ми е писал на ЛС за някакво двукомпонентно лепило, което се ползва за такива цели, някои да знае нещо ???
delian1978
05-03-2009, 20:51
Мисля че пазя опаковка в гаража,утре ще проверя и ще напиша точното име.Много е ефикасно.
Rider_alfa155
06-03-2009, 12:05
Доста трудно ще се намери втора ръка, защото освен, че модела не се среща често е и отпреди 20+ години.
Засега съм се спрял на варианта да го срежа и да сложа маркуч, а околу разклоненията да го намажа с някакво лепило. Колегата delian1978 ми е писал на ЛС за някакво двукомпонентно лепило, което се ползва за такива цели, някои да знае нещо ???
колега със сигурност ще ти помогне епоксидна смола само че порблема е че доста трудно се намира, при мен имам малко но, и ако искаш мога да ти пратя да пробваш с нея. единствения проблем е че не държи на повече от 130 градуса, ама ти май не си караш колата в този диапазон :asthanos::drive:
можеш да пробваш с течен метал но не на покси пол или бизон а име едно друго само дето и аз не си спомням името му,
п.п. Епоксидната смола също е двукомпонентна, и в двата случая минаваш без да режеш тръбата
Една медна тръба и забравяш за винаги за гниенето.
Медната тръба е добър вариант, но тук няма да нямеря с такъв диаметър.
В крайна сметка отрязах тръбата и сложиш по средата водно съединение, а краищата увих с една черна лента, която уж е предназначена за увиване на водни съединения.
Медната тръба е добър вариант, но тук няма да нямеря с такъв диаметър.
В крайна сметка отрязах тръбата и сложиш по средата водно съединение, а краищата увих с една черна лента, която уж е предназначена за увиване на водни съединения.
И все пак е временно . Медната тръба е най добрият вариант за да може да те радва още 20 години класиката .
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.