Log in

View Full Version : alfa romeo 155 2.5 td



lioni75
13-07-2008, 19:25
когато запаля двигателя оборотите от 950 отиват на 1500 двигателя тресе даже се форсира сам до 2000 когато му скимне се укротява знаете ли каква може да бъде причината

ванката
14-07-2008, 20:31
определено проблем на нахтовата помпа или поскоро на главата на помпата може да е и от електроната дюза но е по малко вероятно.с точност могат да открият проблема на тест с ктs но ти препоръчвам да отидеш при сигурен майстор и то поскоро защото после става с много пари

icedoc
31-07-2008, 13:11
Странноо и аз иамм същият проблем на моята 164ка , за щастие имам резервна ГНП , чудя се дали да не я продам , но щом казваш че от там идва проблема !!!

virusalfa
31-07-2008, 23:09
Странноо и аз иамм същият проблем на моята 164ка , за щастие имам резервна ГНП , чудя се дали да не я продам , но щом казваш че от там идва проблема !!!
Точно в ГНП-то е проблема,и то в електрониката.Сваляте само горната част,може да се ремонтира,потенциометъра на помпата се ебава,както и вероятно датчика за температурата на горивото,който също е там:gruebel:

Dany_iv
05-03-2009, 14:48
Здравейте. Карам бензинова 164ка, но от скоро и Фронтера 2.5TD, която е с VM мотор.
Имам същия проблем с оборотите. Вдига ги до 1300 и ги сваля много бавно, като през това време мотора се тресе здраво.
Къде може да ми ремонтират помпата и електронниката?
Благодаря предварително

Alexanderbb
05-03-2009, 21:34
Мога да ти кажа къде не могат. В Bosch изобщо не ходи. Вдигат капака гледат глупаво и казват "тези са от старите". Прочетете какво е писал virusalfa из форума че човека е много в час с дизелите

virusalfa
05-03-2009, 23:41
Утре,разбирайте 06.03 един техник по телевизорите ще прави едно ГНП на фолксваген 1,9ТДИ 110 к.с..Каза,че ремонта е около 200лв и ставал за няколко часа,ама де да видим...Мога да пиша за резултата какъв ще е.Не забравяйте,че всеки модел има своите особености,като например конструкция на потенциометъра вътре и т.н.
П.П. Голфа е на един приятел,така,че ако нямаше как да го направи,щеше да каже,че не може да стане.А там при тях ври от VP44-помпи(Астра-Вектра ДТЛ)

virusalfa
05-03-2009, 23:44
Мога да ти кажа къде не могат. В Bosch изобщо не ходи. Вдигат капака гледат глупаво и казват "тези са от старите". Прочетете какво е писал virusalfa из форума че човека е много в час с дизелитеАми те старите не могат да правят,па камо ли новите.Ей това е изказване на сервизен специалист,плюни си в пазвата

Dany_iv
06-03-2009, 15:03
За бош сервиза...
Казаха, че ремонта ще е към 1000лв....:wierdo: без да закачват колата на стенд. Все едно съм отишъл на врачка...

Ще чакам отзиви за ремонта....

164 td
06-03-2009, 15:12
Митак ти нали сега кара6 с моита помпа бе? Кво стана със старата?

virusalfa
09-03-2009, 15:05
Митак ти нали сега кара6 с моита помпа бе? Кво стана със старата?Карам с твоята.А ти трай,да не чуе гяволо!!!На старата електрониката ми е в багажника,а останалата част-в мазето.
На голфа помпата стана,забравих да пиша за отзивите.Сега бачка перфектно.Няма никакъв срив в празния ход и преходните режими са супер.Значи,с една дума-става!:dunno:
П.П. Под 300лв е ремонта,зависи от помпата каква е и какво й е.

Dany_iv
09-03-2009, 15:46
Здравейте пак.
Значи.. В неделя реших да го припаля да се разходим из гората... ")
Завъртя и само прикюфкваше, като в този момент двигателя спира.. даже се завърта на обратно...
Все едно на бензинов мотор като му е много ранно предварението... Така си я и оставих...
Интересно, че като е студено си пали от раз, но пък като запали и загрее като пусна газта държи 1200-300 оборота и докато ги свали до 800 се тресе.
Какво и беше на голфовата пампа и можеш ли да дадеш някакви координати на майстора.

Още нещо... Някой знае ли модела на тази помпа. С електронно управление е.

Благодаря

virusalfa
09-03-2009, 21:04
Здравейте пак.
Значи.. В неделя реших да го припаля да се разходим из гората... ")
Завъртя и само прикюфкваше, като в този момент двигателя спира.. даже се завърта на обратно...
Все едно на бензинов мотор като му е много ранно предварението... Така си я и оставих...
Интересно, че като е студено си пали от раз, но пък като запали и загрее като пусна газта държи 1200-300 оборота и докато ги свали до 800 се тресе.
Какво и беше на голфовата пампа и можеш ли да дадеш някакви координати на майстора.

Още нещо... Някой знае ли модела на тази помпа. С електронно управление е

БлагодаряВ Благоевград е майстора.В момента си е направил скоба за нашите помпи по мое настояване и след като някой е платил,естествено.Скобата е за демонтиране на едни неща вътре.Ще ти пратя на лично съобщение моя телефон,аз пък твоите координати не знам.Иначе най-добе колата да докаращ на място.ГНП-то няма да я сваля от двигателя:no:

virusalfa
31-10-2009, 13:04
Ако е готова скобата,може да се изпрати само управлението на помпата.После обаче ще трябва да си я настроите,става с лаптоп с аутодата или др.програма.С едно чукче удряш отпред-отзад докато паснат оборотите и стягаш.Ще потече малко нафтичка,ама това да е проблема!А пък моята помпа,вече има нагростта да протече и я сваляхме...

virusalfa
02-11-2009, 15:03
Карам с твоята.А ти трай,да не чуе гяволо!!!На старата електрониката ми е в багажника,а останалата част-в мазето.
На голфа помпата стана,забравих да пиша за отзивите.Сега бачка перфектно.Няма никакъв срив в празния ход и преходните режими са супер.Значи,с една дума-става!:dunno:
П.П. Под 300лв е ремонта,зависи от помпата каква е и какво й е.Гяволо е чул!Протече помпата,та от Kolioto от Сандански взех инструментариум за демонтаж на помпата и застопоряване на зъбното колело на помпата.Ама и на тия путка им майчина!!!Сигурно колелото е превъртяло един зъб,сега е с малко повечко аванс и пали недобре.Май скоро ще идвам на кръчма в Попово...

Alexanderbb
28-05-2011, 09:37
Да съживим малко темата. Та след титанична няколко месечна битка с моята помпа колата вече що годе пали и върви. Но остана проблема със заиграване на оборотите. Независимо далие студена или топла като и пуснеш газта и натиснеш съединителя докато е в движение в повечето случаи започва едно затихващо трептене между 750 - 1500 оборота докато се установят на 900. Та питането е дали това си е от електрониката на помпата и някой ако го е лекувал да сподели малко опит