Log in

View Full Version : Сдобих се с 146



kosiolada
14-07-2008, 16:57
Здравеите,имам няколко въпроса относно 146. Каква температура трябва да държи,и защто в резервора постоянно се получава вакум.Мотора е 1.7 16В,От други мнения очаквах ремъците и ролките да са по сложни за смяна, хо след малко повече разглобяване всичко е песен. Мерси предварително.

Sergey_gigov
14-07-2008, 18:43
защто в резервора постоянно се получава вакум.-ами сигурно не е презацепена правилно :lol:

Оги
14-07-2008, 19:10
И моята бая съска като отварям капачката на бензиностанцията и се чудя от какво е това ,ако някой знае да казва.Не мисля ,че е от неправилно зацепване моята е боксерка

kosiolada
14-07-2008, 19:21
Когато я вземах пак беше така,не е от зацепване,не виждам ништо общто.Преди седмица един познат ми се обади, че си е вземал 145 1.7 16в и неговата е съштата.

Satanism
14-07-2008, 19:22
:lol: :lol: :lol:

Човека се гаври с вас ;)

Доколкото прочетох насам-натам не е нищо фатално.
Отдушника на резервоара може да е позапушен...

teo_gti
14-07-2008, 20:15
:lol: :lol: :lol:

Човека се гаври с вас ;)

Доколкото прочетох насам-натам не е нищо фатално.
Отдушника на резервоара може да е позапушен...
Точно отдушника е само дето е капсулован и не подлежи на ремонт,аз махнах уплътнението на капачката на резервоара и за сега нямам проблеми с вакума.

cyberhill
26-07-2008, 20:09
та да ти изфиряса бензина..... :rotfl:

teo_gti
26-07-2008, 20:28
е да изфиряса да изфиряса колко да изфиряса, само дето аз карам като серсемин и от вр. на вр. мирише на бензин

StarChild
27-07-2008, 01:07
аз колкото и да отварям капачката все се надявам да прелее а той се оказва все празен :haha:

popasl
28-07-2008, 19:28
Всичко идва от гуменото клапанче вътре в самата капачка.Намира се в цилиндъра на капачката,тапата се маха и гуменото уплътнение внимателно се почиства с машинно_моторно_ масло.Това е най-доброто спасение вместо нова капачка!Наслука !!!