View Full Version : Въпрос до хората със спортни филтри (конуси)
Някой от вас погледал ли е във въздуховода след филтъра какво се случва след няколко хиляди километра каране? Вчера рекох да повдигна малко вилтъра, че да не се мокри от дъжда и кво да видя? По стените на тръбата финни частици прахоляк. :horror:
Нещо ми се струва, че ще връщам оригиналния мяй. Уж JR, уж филтрирал до 97%... май хартиения по-добре филтрира.
Какво ще кажете?
Ами ти си казал достатъчно . . Те хората от Алфа не са прости да слагат неподходящи филтри.
Кефи ме звука на мотора. Утре ще го напръскам с масло и след 1000 км ако пак има прах ще го разкарам.
Аз със спортен КиН филтър след като погледнах след филтъра беше много по чисто отколкото след обикновен филтър на колата на Гиги - той и Киро могат да го потвърдят.Така, че виж как си омаслил, как си монтирал филтъра ...и все пак JR не съм ползвал .....ама не е BMC , K&N
Аз го мокрих на няколко пъти в дъжда и сигурно е останал без масло. Ще поръчам масло тея дни и ще го напръскам. Иначе като пголедна филтъра от вътре изглежда чист като нов.
При мен няма грам прах :tongue::tongue:
Какава е цената на един такъв филтър за 147 и има ли някаква усетима разлика във вървенето или звука ?
BillyBoy`
29-07-2008, 21:46
и във вървенето и във звука ще има разлика:) и при мен всичко е чистичко и няма проблеми
Трябва му масълце на моя явно. Той понеже бешениско долу с/у решетката и го мокрех постояно в дъжда. И на автомивката като насочат парстуйката с/у него и хептен са му разказлаи играта въпреки, че ги предупреждавах бронята да я мият само с мокра гъба и парцал. :(
Трябва му масълце на моя явно. Той понеже бешениско долу с/у решетката и го мокрех постояно в дъжда. И на автомивката като насочат парстуйката с/у него и хептен са му разказлаи играта въпреки, че ги предупреждавах бронята да я мият само с мокра гъба и парцал. :(
То обаче не трябва да се прекалява и с маслото,защото това което е в повече отива на дебитомера :grandpa: Вариянта е да му намериш друго място,да не е толкова уязвим :tongue:
Сега го преместих по-нагоре. И като го омсля пак трябва да стане добре. няма да прекалявам.
ФЕРАРИСТ
07-08-2008, 19:09
Аз със спортен КиН филтър след като погледнах след филтъра беше много по чисто отколкото след обикновен филтър
Подкрепям - аз лично бях махнал въпросната кутия, и вях оставил филтъра на "свободно висене", но май ще връщам кутията и ще намествам филтъра вътре, с няколко побългарявания който съм му измислил, щото не ми се трепери всеки път като мина през някой гьол......
Подкрепям - аз лично бях махнал въпросната кутия, и вях оставил филтъра на "свободно висене", но май ще връщам кутията и ще намествам филтъра вътре, с няколко побългарявания който съм му измислил, щото не ми се трепери всеки път като мина през някой гьол......
И кво като минеш през гьол,за да глътне яко вода,филтъра трябва да е целия под водата,иначе не е страшно няколко капки ;-);-)
ФЕРАРИСТ
10-08-2008, 19:22
Възможно е, но чета че съветите са като се омаслява, филтъра да е сух, ако мокренето пречи на омасляването впоследствие, не мисля че е добре......пък и може да е все тая....нали трябва да се кахъря за нещо....
Възможно е, но чета че съветите са като се омаслява, филтъра да е сух, ако мокренето пречи на омасляването впоследствие, не мисля че е добре......пък и може да е все тая....нали трябва да се кахъря за нещо....
Нема ко да се кахъриш,слагай го на високо и карай смело,и все пак гледай да не влизаш в езера :tongue: :tongue: :tongue:
е то като го омасляваш преди това си го изпрал и изсушил. няма да го омасляваш както си е на колата...
ФЕРАРИСТ
10-08-2008, 22:09
Нема ко да се кахъриш,слагай го на високо и карай смело,и все пак гледай да не влизаш в езера :tongue: :tongue: :tongue:
Мда, и на прохладно май трябва да го наместя...да не се запотява и задъхва......;-)
е то като го омасляваш преди това си го изпрал и изсушил. няма да го омасляваш както си е на колата...
Абе препоръчва се да се омаслява от време на време ако колата се кара в много запрешни условия както са нашите градски улици в БГ. Дори и да не е пран пак може да се понапръсква от време на време.
П.С. Аз съм много доволен от спортния филтър в комбинация с чипа. Наистина има осезаема разлика спрямо стоковата. Особено вечер когато въздуха е хладен.
като го пръскаш с маслото без да е пран все едно запечатваш прахта във филтъра и той почва да пропуска по-малко въздух. аз не бих го направил...
The_Game
13-08-2008, 21:29
Днес като карах градско и спях пред нас отворих предния капак и пипнах въздуховода зад радиатора и той пареше. Температурата на металния смукателен колектор също беше доста висока :-o:-o:-o:-o:-o Имам една изолация за соларни бойлери която държи до 100 150 градуса преди да почне да се сгърчва, но лошото е че при открит огън се пали. Та мисля поне въздуховода след радиатора да увия с изолацията. Да се свали малко температурата. Дали да не увия въздуховода със намачкан станиол и от горе тази изолация (тя прилича на станиол с лепило но найлонова ) Та поне той да е студен.
И имам 2 ри въпрос дали няма да е добре да увия изпускателните колектори с термоизолационна лента да се свали тем. в двигателния отсег. Знам че ефекта ще е положителен (дори и минимален) но след като си увия дали няма да се прегрее катализатора или високата тем да подейства негативно на ламбда сондата ? (Някой 155 ци нали имаха лампа която светва при прегряване на катализатора или поне така разбрах от PDF ите )
ако е чугунен изпускателния колектор като го обвиеш ще се спука.
за изолацията по смукателните пътища: ще помогне, но не очаквай огромни разлики
ако е чугунен изпускателния колектор като го обвиеш ще се спука.
за изолацията по смукателните пътища: ще помогне, но не очаквай огромни разлики
Били обяснил как ще се спука изпускателният колектор като го изолираш.
Проблемът е че се нагрява много над 150 градуса.
нагрява се прекалено много от изгорелите газове (температури над 750Ц), с лентата като е не може да се охлади и задържа топлината ->термично разширение -> като истине отново се връща на предишния си размер и чугуна като го направи това затопляне->изстиване в новите граници (доста по-висока температура на затопляне от без термолента когато се отдухва) достатъчно цикли се получават пукнатини
Satanism
23-08-2008, 19:25
Днес като карах градско и спях пред нас отворих предния капак и пипнах въздуховода зад радиатора и той пареше. Температурата на металния смукателен колектор също беше доста висока :-o:-o:-o:-o:-o Имам една изолация за соларни бойлери която държи до 100 150 градуса преди да почне да се сгърчва, но лошото е че при открит огън се пали. Та мисля поне въздуховода след радиатора да увия с изолацията. Да се свали малко температурата. Дали да не увия въздуховода със намачкан станиол и от горе тази изолация (тя прилича на станиол с лепило но найлонова ) Та поне той да е студен.
И имам 2 ри въпрос дали няма да е добре да увия изпускателните колектори с термоизолационна лента да се свали тем. в двигателния отсег. Знам че ефекта ще е положителен (дори и минимален) но след като си увия дали няма да се прегрее катализатора или високата тем да подейства негативно на ламбда сондата ? (Някой 155 ци нали имаха лампа която светва при прегряване на катализатора или поне така разбрах от PDF ите )
Колега, това за въздуховода е хитро...и моя се загрява много, въпреки, че е на сигурно 80см от мотора...
Да споделиш от къде се купува тая изолация, че и аз мислех някакви варианти по въпроса?
PEPI-2ALFA
24-08-2008, 09:46
:offtopic:
Като говорите за температури , тия дни ми се върти 1 идея. Някой пробвам ли е да доведе до възд. филтър студен въздух от климатика :) В тия жеги :big_heat:
като всяка друга термодинамична система климатика има ефективност доста под 100% -> енергията необходима да изстуди въздуха трябва да я вземе от двигателя и няма никакъв шанс да върне повече енергия от колкото е взел. в тия жеги ако искате повече коне карайте без климатик :cry:
The_Game
24-08-2008, 22:31
Колега, това за въздуховода е хитро...и моя се загрява много, въпреки, че е на сигурно 80см от мотора...
Да споделиш от къде се купува тая изолация, че и аз мислех някакви варианти по въпроса?
Ами мойта изолация е много смотана. Но поне е лъскава :rotfl: Та може с термолентата с която увиват изпускателните колектори да се увие въздуховода, знам ли. някаква вата.
Защото моя въздуховод минава зад радиатора и направо си пари, а смукателние колектор не се пипа направо :no:
п.п Модераторстваш ли още в Дата.бг клокинг раздела или вече не ти се занимава ?
Satanism
24-08-2008, 22:43
Преди около седмица се отписах от модераторската група :)
Заминавам за Англия след 20тина дена и без това :)
Furious 155
25-08-2008, 00:49
:offtopic:
Като говорите за температури , тия дни ми се върти 1 идея. Някой пробвам ли е да доведе до възд. филтър студен въздух от климатика :) В тия жеги :big_heat:
това отдавна ми се е въртяло, ама Nikoror е отговорил истината по темата...
The_Game
27-08-2008, 21:41
това отдавна ми се е въртяло, ама Nikoror е отговорил истината по темата...
Кой знае то и турбото и компресора гълтат енергия, но щом до сега не е направен проект с климатик явно няма положителен ефект...
j0restes
17-10-2008, 22:46
А с какво масалце пръскате филтъра?
Absente_
18-10-2008, 11:56
и с 15вд40 става
j0restes
18-10-2008, 21:58
А как го избирате спортния филтър. Аз не съм много запознат, за това отидох в магазин за аксесоари си взех конусен, бях измерил размера на отвора на възд. филтър и по него търсих. Има ли някакви по-специални изисквания?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.