PDA

View Full Version : Въпрос до хората със спортни филтри (конуси)



oem
29-07-2008, 09:19
Някой от вас погледал ли е във въздуховода след филтъра какво се случва след няколко хиляди километра каране? Вчера рекох да повдигна малко вилтъра, че да не се мокри от дъжда и кво да видя? По стените на тръбата финни частици прахоляк. :horror:

Нещо ми се струва, че ще връщам оригиналния мяй. Уж JR, уж филтрирал до 97%... май хартиения по-добре филтрира.

Какво ще кажете?

code
29-07-2008, 09:45
Ами ти си казал достатъчно . . Те хората от Алфа не са прости да слагат неподходящи филтри.

oem
29-07-2008, 09:47
Кефи ме звука на мотора. Утре ще го напръскам с масло и след 1000 км ако пак има прах ще го разкарам.

BatVas
29-07-2008, 10:41
Аз със спортен КиН филтър след като погледнах след филтъра беше много по чисто отколкото след обикновен филтър на колата на Гиги - той и Киро могат да го потвърдят.Така, че виж как си омаслил, как си монтирал филтъра ...и все пак JR не съм ползвал .....ама не е BMC , K&N

oem
29-07-2008, 10:48
Аз го мокрих на няколко пъти в дъжда и сигурно е останал без масло. Ще поръчам масло тея дни и ще го напръскам. Иначе като пголедна филтъра от вътре изглежда чист като нов.

Mury
29-07-2008, 20:48
При мен няма грам прах :tongue::tongue:

bokota
29-07-2008, 21:32
Какава е цената на един такъв филтър за 147 и има ли някаква усетима разлика във вървенето или звука ?

BillyBoy`
29-07-2008, 21:46
и във вървенето и във звука ще има разлика:) и при мен всичко е чистичко и няма проблеми

oem
30-07-2008, 00:00
Трябва му масълце на моя явно. Той понеже бешениско долу с/у решетката и го мокрех постояно в дъжда. И на автомивката като насочат парстуйката с/у него и хептен са му разказлаи играта въпреки, че ги предупреждавах бронята да я мият само с мокра гъба и парцал. :(

Mury
30-07-2008, 21:36
Трябва му масълце на моя явно. Той понеже бешениско долу с/у решетката и го мокрех постояно в дъжда. И на автомивката като насочат парстуйката с/у него и хептен са му разказлаи играта въпреки, че ги предупреждавах бронята да я мият само с мокра гъба и парцал. :(

То обаче не трябва да се прекалява и с маслото,защото това което е в повече отива на дебитомера :grandpa: Вариянта е да му намериш друго място,да не е толкова уязвим :tongue:

oem
30-07-2008, 22:53
Сега го преместих по-нагоре. И като го омсля пак трябва да стане добре. няма да прекалявам.

ФЕРАРИСТ
07-08-2008, 19:09
Аз със спортен КиН филтър след като погледнах след филтъра беше много по чисто отколкото след обикновен филтър
Подкрепям - аз лично бях махнал въпросната кутия, и вях оставил филтъра на "свободно висене", но май ще връщам кутията и ще намествам филтъра вътре, с няколко побългарявания който съм му измислил, щото не ми се трепери всеки път като мина през някой гьол......

Mury
09-08-2008, 18:55
Подкрепям - аз лично бях махнал въпросната кутия, и вях оставил филтъра на "свободно висене", но май ще връщам кутията и ще намествам филтъра вътре, с няколко побългарявания който съм му измислил, щото не ми се трепери всеки път като мина през някой гьол......

И кво като минеш през гьол,за да глътне яко вода,филтъра трябва да е целия под водата,иначе не е страшно няколко капки ;-);-)

ФЕРАРИСТ
10-08-2008, 19:22
Възможно е, но чета че съветите са като се омаслява, филтъра да е сух, ако мокренето пречи на омасляването впоследствие, не мисля че е добре......пък и може да е все тая....нали трябва да се кахъря за нещо....

Mury
10-08-2008, 20:41
Възможно е, но чета че съветите са като се омаслява, филтъра да е сух, ако мокренето пречи на омасляването впоследствие, не мисля че е добре......пък и може да е все тая....нали трябва да се кахъря за нещо....

Нема ко да се кахъриш,слагай го на високо и карай смело,и все пак гледай да не влизаш в езера :tongue: :tongue: :tongue:

Nikoror
10-08-2008, 21:25
е то като го омасляваш преди това си го изпрал и изсушил. няма да го омасляваш както си е на колата...

ФЕРАРИСТ
10-08-2008, 22:09
Нема ко да се кахъриш,слагай го на високо и карай смело,и все пак гледай да не влизаш в езера :tongue: :tongue: :tongue:
Мда, и на прохладно май трябва да го наместя...да не се запотява и задъхва......;-)

oem
11-08-2008, 15:09
е то като го омасляваш преди това си го изпрал и изсушил. няма да го омасляваш както си е на колата...

Абе препоръчва се да се омаслява от време на време ако колата се кара в много запрешни условия както са нашите градски улици в БГ. Дори и да не е пран пак може да се понапръсква от време на време.

П.С. Аз съм много доволен от спортния филтър в комбинация с чипа. Наистина има осезаема разлика спрямо стоковата. Особено вечер когато въздуха е хладен.

Nikoror
12-08-2008, 19:16
като го пръскаш с маслото без да е пран все едно запечатваш прахта във филтъра и той почва да пропуска по-малко въздух. аз не бих го направил...

The_Game
13-08-2008, 21:29
Днес като карах градско и спях пред нас отворих предния капак и пипнах въздуховода зад радиатора и той пареше. Температурата на металния смукателен колектор също беше доста висока :-o:-o:-o:-o:-o Имам една изолация за соларни бойлери която държи до 100 150 градуса преди да почне да се сгърчва, но лошото е че при открит огън се пали. Та мисля поне въздуховода след радиатора да увия с изолацията. Да се свали малко температурата. Дали да не увия въздуховода със намачкан станиол и от горе тази изолация (тя прилича на станиол с лепило но найлонова ) Та поне той да е студен.

И имам 2 ри въпрос дали няма да е добре да увия изпускателните колектори с термоизолационна лента да се свали тем. в двигателния отсег. Знам че ефекта ще е положителен (дори и минимален) но след като си увия дали няма да се прегрее катализатора или високата тем да подейства негативно на ламбда сондата ? (Някой 155 ци нали имаха лампа която светва при прегряване на катализатора или поне така разбрах от PDF ите )

Nikoror
14-08-2008, 10:35
ако е чугунен изпускателния колектор като го обвиеш ще се спука.

за изолацията по смукателните пътища: ще помогне, но не очаквай огромни разлики

robkobg
19-08-2008, 08:10
ако е чугунен изпускателния колектор като го обвиеш ще се спука.

за изолацията по смукателните пътища: ще помогне, но не очаквай огромни разлики
Били обяснил как ще се спука изпускателният колектор като го изолираш.
Проблемът е че се нагрява много над 150 градуса.

Nikoror
23-08-2008, 12:48
нагрява се прекалено много от изгорелите газове (температури над 750Ц), с лентата като е не може да се охлади и задържа топлината ->термично разширение -> като истине отново се връща на предишния си размер и чугуна като го направи това затопляне->изстиване в новите граници (доста по-висока температура на затопляне от без термолента когато се отдухва) достатъчно цикли се получават пукнатини

Satanism
23-08-2008, 19:25
Днес като карах градско и спях пред нас отворих предния капак и пипнах въздуховода зад радиатора и той пареше. Температурата на металния смукателен колектор също беше доста висока :-o:-o:-o:-o:-o Имам една изолация за соларни бойлери която държи до 100 150 градуса преди да почне да се сгърчва, но лошото е че при открит огън се пали. Та мисля поне въздуховода след радиатора да увия с изолацията. Да се свали малко температурата. Дали да не увия въздуховода със намачкан станиол и от горе тази изолация (тя прилича на станиол с лепило но найлонова ) Та поне той да е студен.

И имам 2 ри въпрос дали няма да е добре да увия изпускателните колектори с термоизолационна лента да се свали тем. в двигателния отсег. Знам че ефекта ще е положителен (дори и минимален) но след като си увия дали няма да се прегрее катализатора или високата тем да подейства негативно на ламбда сондата ? (Някой 155 ци нали имаха лампа която светва при прегряване на катализатора или поне така разбрах от PDF ите )

Колега, това за въздуховода е хитро...и моя се загрява много, въпреки, че е на сигурно 80см от мотора...
Да споделиш от къде се купува тая изолация, че и аз мислех някакви варианти по въпроса?

PEPI-2ALFA
24-08-2008, 09:46
:offtopic:
Като говорите за температури , тия дни ми се върти 1 идея. Някой пробвам ли е да доведе до възд. филтър студен въздух от климатика :) В тия жеги :big_heat:

Nikoror
24-08-2008, 20:12
като всяка друга термодинамична система климатика има ефективност доста под 100% -> енергията необходима да изстуди въздуха трябва да я вземе от двигателя и няма никакъв шанс да върне повече енергия от колкото е взел. в тия жеги ако искате повече коне карайте без климатик :cry:

The_Game
24-08-2008, 22:31
Колега, това за въздуховода е хитро...и моя се загрява много, въпреки, че е на сигурно 80см от мотора...
Да споделиш от къде се купува тая изолация, че и аз мислех някакви варианти по въпроса?


Ами мойта изолация е много смотана. Но поне е лъскава :rotfl: Та може с термолентата с която увиват изпускателните колектори да се увие въздуховода, знам ли. някаква вата.

Защото моя въздуховод минава зад радиатора и направо си пари, а смукателние колектор не се пипа направо :no:



п.п Модераторстваш ли още в Дата.бг клокинг раздела или вече не ти се занимава ?

Satanism
24-08-2008, 22:43
Преди около седмица се отписах от модераторската група :)
Заминавам за Англия след 20тина дена и без това :)

Furious 155
25-08-2008, 00:49
:offtopic:
Като говорите за температури , тия дни ми се върти 1 идея. Някой пробвам ли е да доведе до възд. филтър студен въздух от климатика :) В тия жеги :big_heat:

това отдавна ми се е въртяло, ама Nikoror е отговорил истината по темата...

The_Game
27-08-2008, 21:41
това отдавна ми се е въртяло, ама Nikoror е отговорил истината по темата...

Кой знае то и турбото и компресора гълтат енергия, но щом до сега не е направен проект с климатик явно няма положителен ефект...

j0restes
17-10-2008, 22:46
А с какво масалце пръскате филтъра?

Absente_
18-10-2008, 11:56
и с 15вд40 става

j0restes
18-10-2008, 21:58
А как го избирате спортния филтър. Аз не съм много запознат, за това отидох в магазин за аксесоари си взех конусен, бях измерил размера на отвора на възд. филтър и по него търсих. Има ли някакви по-специални изисквания?