View Full Version : Спортно окачване или пре*бано окачване?
Здравейте колеги! От както съм притежател на моята алфичка дълбоко се наслаждавам на италиянската автомобилна индустрия :go:. Но, в следсвие на моята изключилтелна некомпетентност и множеството софииски дупки които така усърдно се опитват да ми потрошът колата, започнаха да ме навяват някой мисли. От тези мисли произлезе и заглавието на тази моя тема "Спортно окачване или пре*бано окачване?" . Искам да попитам дали само при мене всяка дупка се усеща така, сякаш нямам никакви амортисьори, дори и най-малките дупчици ме притесняват? И как мога да проверя в какво състояние са?
Колата е много директна за управление,усеща се всякя неравност по пътя и е доста стабилна.Много друса,но в това е удоволствието :tongue:.Иначе ако тропа вече е отделен въпрос,че може да има нещо разбито.
Прав е колегата - всяка неравност се усеща - на мен също ми беше малко странно в началото, но вече й свикнах и не ми прави голямо впечатление :)
Това не пречи да си провериш ходовата част де :tongue:
Че нетропа, нетропа но явно още не съм и свикнал и още ме е страх от дупките.
DerMeister
30-07-2008, 13:03
Абе и аз само слухтя и ми се струва, че тропа и само се ядосвам. Отзад се чуват разни кухи удари при преминаване през неравности, ама явно е нормално, и аз вече не знам. Трябва да се повозя в някоя друга, за да преценя. Преди ми беше разбит преден носач и си лопаше здраво, смених и двата и вече е ок, сегашните зувци определено нямат общо с тези от носача и все си мисля, че си въобразявам. А и много хора ми казват, че тези коли просто возят по шумно и твърдо.
Абе и аз само слухтя и ми се струва, че тропа и само се ядосвам. Отзад се чуват разни кухи удари при преминаване през неравности, ама явно е нормално, и аз вече не знам. Трябва да се повозя в някоя друга, за да преценя. Преди ми беше разбит преден носач и си лопаше здраво, смених и двата и вече е ок, сегашните зувци определено нямат общо с тези от носача и все си мисля, че си въобразявам. А и много хора ми казват, че тези коли просто возят по шумно и твърдо.
Ела да те повозя в моята със спортното кони, после твоята ще ти се струва като лодка. :tongue:
StarChild
30-07-2008, 19:57
Колата е много директна за управление,усеща се всякя неравност по пътя и е доста стабилна.Много друса,но в това е удоволствието :tongue:.Иначе ако тропа вече е отделен въпрос,че може да има нещо разбито.
В това му е чара и удоволоствието на този автомобил :Tease:
В същата връзка искам да попитам, нормално ли е като кача 3ма човека от зад, които са с общо тегло 250 кила и от пред да има още 160кила, когато минавам през неравености да ми стържат гумите в калниците.
П.П. Гумите са 195/50 на 15 цола джанти.
Зависи от оффсет-а на джантите. Мойте летните са 15" 7J с 25 оффсет и ако е много натоварена (5 човека) на дупка се трият в калника. Аз така или иначе 5 човека съм качвал 2-3 пъти тъй, че не ме притеснява мен :)
didkoldihno
31-07-2008, 14:28
усещаш всяка дупка така е но все пак колата е много стабилна на пътя :)
Satanism
31-07-2008, 14:31
Хора...само с моята ли имам чувстото, че със 150 ще се претрепя по някой завой на магистралата?
Тая кола наистина друса като каруца, но за сметка на това има да гони доста други по отношение на стабилността.
Предишна ми кола беше Делта 2, 100 пъти по-стабилна, а возеше 300 пъти по-хубаво.Като корабче в спокойно море.
Вчера ходих до Септември един приятел да си слага газ на 306цата.
С по 170-80 в завоите и никакви грижи.Само дето имаше разпънка тва пежо...нищо специално.А возеше перфектно....
Зависи от оффсет-а на джантите. Мойте летните са 15" 7J с 25 оффсет и ако е много натоварена (5 човека) на дупка се трият в калника. Аз така или иначе 5 човека съм качвал 2-3 пъти тъй, че не ме притеснява мен :)
Аз не разбирам много от коли и джанти и т.н. ма викаш не е задължително амортесиорите да са изпуснали или да са се презакали прожините, т.е. може да съм си спокоен?
Аз все пак ще ида на профилактичен преглед, но за сега да не се притеснявам много много.
И на мене така ми потропваше, особено като преминавам през "полегналите полицаи" опреде се чува нещо като почукване... отивам на подемника и ми казват, че десния шарни е тръгнал... и на есен ште сменям направо предните носачи за да ми е мир (тампони, втулки и шарнири - всичко) да е ново ;). Щото реално погледнато за смяна на тампони или втулки и там нам си кво ми искат около 50 лв на тампон + смяната и кфо аз ши дам 100 кинта за някви тампони. А самата смяна на носачите излиза към 160/170лв. + смяната, така че е по изгодно според мене. Може и да смениш нещо и след 2/3хил км пак нещо ще се обади :go:
При мен е от зад, гумите се търкат в калника или в бронята, не съм сигурен.
При мен е от зад, гумите се търкат в калника или в бронята, не съм сигурен.
А може и в двете... За да не се получават тия неща много е важен офсета на джантите. Оргиналните са с офсет 37 или 37,5 (не помня), но съм слагал железни, пак от алфа, с офсет 25 и ми стържеха... А за окачване и колко е ниска не ми се говори. Но е факт, че с по-твърдите Конита стърже корема по-рядко...
J_I_V_K_O
31-07-2008, 21:47
Ела да те повозя в моята със спортното кони, после твоята ще ти се струва като лодка. :tongue:
да да прав си при мен е същото :rosso_spider:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.