Log in

View Full Version : tuning проект GTV



_joro_
01-08-2008, 19:17
От извесно време ми е доскучало, та съм решил да насадя турбина на моито ГТВ 2.0 16в 150 коня за сега сам в период сметки но скоро щт почне и реализацията :) та изчислил сам турбо с какав дебит ми трябва какав кулер бов геит и сичко останало и вече знам от каде да ги взема. А сега за двигателя, оказа се че на моито гтв идеално пасват като размер и степен на згастяване бутала 1-ви ремонт от алфа 145 1.9 тд те ще имат недохот 1 мм и поради формата на челата им ще постигна степен на згастяжане между 7.5 и 8:1 освен това са невероятно здрави :) имам едно питане неискам никои да ми дава акали от типа, прочел нещо и после бла бал бла (купи си др. кола, купи си двиг, мн. е скапо) тези неща ще ги преценя сам, се пак това ми е професията. Ако някои може да ми помогне. Какав е диаметара на буталния болт на гтв-то и на 145-ата и диаметрите на шииките при основните и биелните лагери на коляновия вал. Мерси предварително :)

TRENDi
01-08-2008, 20:16
По въпросът за буталния болт - виж тук (http://www.motorenteile.mahle.com:8080/eLIZA/app/queryVehicle?cocoon-action-70505d5c53626e4f254d220f790e0b231543442c:queryVehi cleResultView:queryProductDetails&%2Fresult%2Fselector%2FnodePath=%2F98%2FrelatedEng ines%2F5703%2FrelatedProducts%2F376#spa-27020624) за размери, но като гледам 26 мм, а твоят 20 мм (линк (http://www.motorenteile.mahle.com:8080/eLIZA/app/queryVehicle?cocoon-action-6a56872689105c5725497e71277b5684246b456b:queryVehi cleResultView:queryProductDetails&%2Fresult%2Fselector%2FnodePath=%2F15891%2Frelated Engines%2F15897%2FrelatedProducts%2F89103#spa20986 70335)).
За въпрос 2 - не мога да помогна.

_joro_
01-08-2008, 23:35
това е полезен саит няма ли нещо подобно и за биели :)

_joro_
02-08-2008, 15:15
след мн ровене установих че бутала и биели от пежо 306 1.9 тд щте станат на коляновия вал ако тои се шлаифа на 2-ри или 3-ти ремонт буталата ще са с недоход кам 2.5 мм та 6те се докара и откам сс а и 8-9 оборота няма да са проблем те и сега 8 неса :) ще се радвам да прочета какво мислите за това ??????????? :bored:

_joro_
02-08-2008, 15:16
пежото трябжа да е до 96 г :)

code
02-08-2008, 15:30
след мн ровене установих че бутала и биели от пежо 306 1.9 тд щте станат на коляновия вал ако тои се шлаифа на 2-ри или 3-ти ремонт буталата ще са с недоход кам 2.5 мм та 6те се докара и откам сс а и 8-9 оборота няма да са проблем те и сега 8 неса :) ще се радвам да прочета какво мислите за това ??????????? :bored:
Не е много добра идея да направиш двг от 150к.с. на 200+ и същевременно да му ядеш шийките на вала, особено над 1-ви ремонт!

_joro_
02-08-2008, 15:49
има и друг по лесен варянт но ми се стружа по ненадежден да дам биелите да ги напражят диаметара на биелния лагер трябва да се разшири с 0.7 но няма да права тая глупост мисля че коляновия вал щте издаржи на 2-ри ремонт без проблем, виждал сам подобно испалнение, ако не 6те си купужам после колянож вал :) определено има рискове ма кои го е страх от мечки не ходи в гората :)

голямата риба
04-08-2008, 11:41
биели от 1.9 жтд ще ти свършат работа

dilian alfa gtv
04-08-2008, 13:36
значи няма невъзможни неща голф 4 1.8 150кс.турбо на мой приятел беше направен на 380кс съвсем реални тунинга му струваше около 6000лв но вървя доста кратко след тва ремонти и се продаде сега него знам колко е вече.така че:screwy:само желание да имаш за приключения

drigata
04-08-2008, 14:30
ако слагаш дизелови бутала,оригиналните биели нема да издържат,слагай ги комплект о жтд

traiko_89
06-08-2008, 22:16
GOLQM VYPROS, SIGOREN LI SI KAKVO PRAVIS!KOLKO KILOMETRA MISLIS DA KARAS?ZNAESLI KAKVO NATOVARVANE STOVA S TIQ BUTALA NA 7000 OBOROTA.zasto ne potyrsis butala ot turbo benzin.s tiq nedohozi gleda li kolko stava stepenta na sgastqvane. i tht

_________________________________

Писането на КИРИЛИЦА е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО :!:

_joro_
11-08-2008, 01:47
абе от такива маистори като колегата траико на алфите им и е излело име на трошливи коли :) беше решил да ми купува петите за 2.0 тс ма 100 лв му се видеха мн та реши че мойел да ги ископа с ножовка :headbang: незнааино щто реши че и аз истроментите си ги делкам така та да сам му пратил чертеж за 2.0 тс па тои 6тел да ми издела за 1.6 абе колега после с тея пети дет 6е ми пратиш наи мн да направа центровка на копитата на коня на бабати, а сега за проекта гожорих с иро каза че няма проблеми да ми направи турбо бутала и биели, преди някои да кайе нещто аз ще кайа че този човек доизгради глава от която либсваше част и то на царера би турбо на шефами при тпжа поршето оште се движи :) каза че няма проблем да се надуе до 1,5 бара но при бар и половина разхода ще е 35-40 на сто на тази кола ако гре6а поправете ме

Furious 155
11-08-2008, 01:50
каза че няма проблем да се надуе до 1,5 бара но при бар и половина разхода ще е 35-40 на сто на тази кола ако гре6а поправете ме
това ще е разход при педала до долу през цялото време... едва ли така ще я караш ;)

_joro_
11-08-2008, 02:08
от жтд бутала нестават защото са с предкамера заради диузите

ne0
11-08-2008, 09:48
сток карантиите издържат ;) няма нужда от бутала поне до един бар....

на Бобо е 304 коня със сток карантии... но трябва да внимаваш много какво правиш

traiko_89
12-08-2008, 22:34
www.performance-bg.org/forum/

_joro_
24-08-2008, 11:30
намислил сам нещо доста нетипично за електроника и диузи но ще пиша за него само като постигна искания ефект но сам на пат :)

_joro_
24-08-2008, 11:43
а за бобо ми е интересно като всичко му е сток как е решил проблема сас скапаните алфожи скорости дето при 200 коня се сменят по често от маслото в часност 1 скорост?

ivanko_rs
24-08-2008, 12:38
Според мене си правиш разни сметки ,но без кръчмар.Занимаваш се да присаждаш някакви си бутала от незнам си какво без да знаеш какво ще стане.Особено както искаш да слагаш дизелови бутала на бензинов мотор.Те са доста по-тежки и ще имаш сериозни проблеми с оборотите.Хората продават ковани бутала и ковани мотовилки с които няма да имаш никакви проблеми,но те струват пари и най-важното си пазиш мотора здрав,което не може да се предположи ако използваш някакви присадки.
По въпроса за буталата на Иро явно не си прочел отзивите в пърформанс форума,а това че е наварил глава,не е същото като да правиш бутала,които в крайна сметка май излизат и по скъпи от Же примерно.
При положение че има и такъв преработен мотор(на Бобо) както каза Нео,ползвай инфото,ако естествено не си решил да правиш много коне,т.е. доста над 300 :wink:

WhitePower
24-08-2008, 18:26
Според мене си правиш разни сметки ,но без кръчмар.Занимаваш се да присаждаш някакви си бутала от незнам си какво без да знаеш какво ще стане.Особено както искаш да слагаш дизелови бутала на бензинов мотор.Те са доста по-тежки и ще имаш сериозни проблеми с оборотите.Хората продават ковани бутала и ковани мотовилки с които няма да имаш никакви проблеми,но те струват пари и най-важното си пазиш мотора здрав,което не може да се предположи ако използваш някакви присадки.
По въпроса за буталата на Иро явно не си прочел отзивите в пърформанс форума,а това че е наварил глава,не е същото като да правиш бутала,които в крайна сметка май излизат и по скъпи от Же примерно.
При положение че има и такъв преработен мотор(на Бобо) както каза Нео,ползвай инфото,ако естествено не си решил да правиш много коне,т.е. доста над 300 :wink:


:clapping::thumbup::thumbup::thumbup:

абсолюно съм съгласен Иванко РС


за ксоростите се прав ;)) аз лично смелях една скоростна на салата и за това се отказах да се занимавам с загубена кауза и за тва наблехнах на ъпгрейда на турбо кола

ne0
25-08-2008, 13:51
скоростната кутия е от ланча със шпер но 40 000 км си кара със сток ;)

Yureti
24-09-2008, 11:20
:clapping::thumbup::thumbup::thumbup:

абсолюно съм съгласен Иванко РС


за ксоростите се прав ;)) аз лично смелях една скоростна на салата и за това се отказах да се занимавам с загубена кауза и за тва наблехнах на ъпгрейда на турбо кола

Значи ли тва, че на 155-ца скоростите на предполагат ъпгред на мотора... ?
В смисъл, че ако ще праиш нещо по мотора директно сменяш и скоросстната кутия ???

Щото и при мен от едно известно време ме яде една идея... ама сега нямам парите...

_joro_
23-03-2009, 01:12
:jason2:колеги тази тема ч бчх позабравил но сега я видях та да допи6а какво се случи вапреки че колата вече не е моя, половината от неч предполагам че е по ваще коли половината на надин :) та зарезах си4ки простотии порачах си от италия в6 турбо двигател (необорудван) за 1000 лв и скорости за 200 този двиг базово е 200 коня порачах от ибея цял турбо комплект за мазда мх 3 в6 за6тото там наща марка не са я чували, в комплекта имаше турбо, кулер, 2 колектора трабите за маслото и за ваздоха плус двата клапана, всичко това ми излеза 1100 лв но бяха китаиски с 1 г гаранция, купих за още 500 диузи и за 400 ми направиха нова моторна електроника и ми я настроиха после продадох старич двигател за 800 и скоростите за 200 та целич гяволак ми излезе под 3000 лв като в тва вклу4вам и другите работи като гарнитури и тмподобни резолтата беше в хеда на диното 418 коня:) така или ина4е неразбрах колко ще изкара така двигателя защото тая гат реши да пробва колко коли може да строши на веднаш сас 140 ми поднесе задницата и две вражески возила станаха на салата може моита да е в надин ма и още 2 са там :ritter: ГТВто вапреки пласмасовите капаци и щуротии се оказа супер здрава кола двете коли бяха неузнаваеми а то не беше кои знае колко пострадало е се пак за тоталак стигна :jason2: сега има ново ГТВ

Bobo
23-03-2009, 03:04
:jason2:колеги тази тема ч бчх позабравил но сега я видях та да допи6а какво се случи вапреки че колата вече не е моя, половината от неч предполагам че е по ваще коли половината на надин :) та зарезах си4ки простотии порачах си от италия в6 турбо двигател (необорудван) за 1000 лв и скорости за 200 този двиг базово е 200 коня порачах от ибея цял турбо комплект за мазда мх 3 в6 за6тото там наща марка не са я чували, в комплекта имаше турбо, кулер, 2 колектора трабите за маслото и за ваздоха плус двата клапана, всичко това ми излеза 1100 лв но бяха китаиски с 1 г гаранция, купих за още 500 диузи и за 400 ми направиха нова моторна електроника и ми я настроиха после продадох старич двигател за 800 и скоростите за 200 та целич гяволак ми излезе под 3000 лв като в тва вклу4вам и другите работи като гарнитури и тмподобни резолтата беше в хеда на диното 418 коня:) така или ина4е неразбрах колко ще изкара така двигателя защото тая гат реши да пробва колко коли може да строши на веднаш сас 140 ми поднесе задницата и две вражески возила станаха на салата може моита да е в надин ма и още 2 са там :ritter: ГТВто вапреки пласмасовите капаци и щуротии се оказа супер здрава кола двете коли бяха неузнаваеми а то не беше кои знае колко пострадало е се пак за тоталак стигна :jason2: сега има ново ГТВ

Ако постнеш автентични графики от диното на хед ше ти повярвам ;)

acko88
23-03-2009, 09:43
Аз пък се интересувам каде ти направиха електрониката,и какво точно искаш да кажеш под "нова електроника"

zdravio
31-03-2009, 00:46
Аз пък се интересувам каде ти направиха електрониката,и какво точно искаш да кажеш под "нова електроника"
И мен точно това ме заинтересува :gayfight:

nesh
31-03-2009, 01:10
като гледам цената от 400лв само се включва във Мегаскуирт I с инстал и настойка.....за точно такива пари това се случва при Николай в Златоград. Иначе нищо друго не се връзва за тея пари, направено и работещо!

drigata
31-03-2009, 16:04
като гледам цената от 400лв само се включва във Мегаскуирт I с инстал и настойка.....за точно такива пари това се случва при Николай в Златоград. Иначе нищо друго не се връзва за тея пари, направено и работещо!

няма да ти стигнат:grin:

WhitePower
02-04-2009, 11:10
няма да ти стигнат:grin:

за мегата знам че е около 700 с инсталация и настройка

t-1000
02-04-2009, 14:03
Мен пък ме интересува от каква кола ще ползваш изпускателен колектор или ще е свободно изпълнение и ако е такъв долу горе какви пари излиза такъв

nesh
02-04-2009, 15:35
за мегата знам че е около 700 с инсталация и настройка

За първата версия на Мегата я има на доста места сглобена за 250лв. За инсталация Николай от златоград взема 100лв ако е при него+малко датчици за вода и въздух и дотук станаха 400 пари. А за настройка под 100-150 не се пада....то си е чипосване ,така че все не ми се връзва :balloon: ама има в тая криза и подаръци сигурно!

Ivo Skoklev
02-04-2009, 15:44
Мен пък ме интересува от каква кола ще ползваш изпускателен колектор или ще е свободно изпълнение и ако е такъв долу горе какви пари излиза такъвТам бая зор ще видиш,аз 2 дни се гъзих да преправям за атмосверка,за турбо не знам:disgust:......няма място пред мотора да се увъртят хубаво,и генератора на климатика пре4и.Май единстения начин е да се сложи "охлюва" на връзката на фланеца 4 в 2,ма идва доста дале4ко....проблемите са доста,пожелавам ти успех
PS:Така и така си се хванал.....имам поне вси4ки 4асти за въпросният колектор готови,нарязани(от неръждавейка),що не вземеш да ги ползваш,ами само да ми стоят в гаража?
http://media.snimka.bg/2146/010547367-big.jpg
http://media.snimka.bg/2146/010547366-big.jpg
http://media.snimka.bg/2146/010547363-big.jpg

Zhivkov
06-04-2009, 19:24
това също е идея, но малко селско ми изглежда

втората снимка, да питам някойимали такива фарове(смисъл да ги е изрязъл и да е направил един фар)

dilian alfa gtv
06-04-2009, 19:31
не непипай колата тя е направена добре

Zhivkov
06-04-2009, 19:40
не непипай колата тя е направена добре

аз и не искам да я развалям така си е екстра само боя и боя на дйантите нищо друго

dilian alfa gtv
06-04-2009, 19:59
аз и не искам да я развалям така си е екстра само боя и боя на дйантите нищо друго

да ама внимавай кой ще боядисва и каде че по мойта си оставиха ръцете а взех от най добрата боя и материали.виж колегата как е боядисал с черен мат е така се боядисва кат хората цялата кола е разглобена

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=33226
и едно претапициране на салона и колата е нова:yes:

Zhivkov
06-04-2009, 20:12
да ама внимавай кой ще боядисва и каде че по мойта си оставиха ръцете а взех от най добрата боя и материали.виж колегата как е боядисал с черен мат е така се боядисва кат хората цялата кола е разглобена

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=33226
и едно претапициране на салона и колата е нова:yes:

мерси за съвета, но как вървят цените на нова тапицерия

t-1000
07-04-2009, 01:15
От извесно време ми е доскучало, та съм решил да насадя турбина на моито ГТВ 2.0 16в 150 коня за сега сам в период сметки но скоро щт почне и реализацията :) та изчислил сам турбо с какав дебит ми трябва какав кулер бов геит и сичко останало и вече знам от каде да ги взема. А сега за двигателя, оказа се че на моито гтв идеално пасват като размер и степен на згастяване бутала 1-ви ремонт от алфа 145 1.9 тд те ще имат недохот 1 мм и поради формата на челата им ще постигна степен на згастяжане между 7.5 и 8:1 освен това са невероятно здрави :) имам едно питане неискам никои да ми дава акали от типа, прочел нещо и после бла бал бла (купи си др. кола, купи си двиг, мн. е скапо) тези неща ще ги преценя сам, се пак това ми е професията. Ако някои може да ми помогне. Какав е диаметара на буталния болт на гтв-то и на 145-ата и диаметрите на шииките при основните и биелните лагери на коляновия вал. Мерси предварително :)

Информацията за която питаш я има в програмата TECDOC поне тази за диаметрите на буталните болтове

D-I-V-A-K-A
07-04-2009, 21:19
мерси за съвета, но как вървят цените на нова тапицерия

Ми аз мояра я пръснах при един познат и останах много доволен. Занимава се с боядисване от 20 години и си е майстор. Взима по 180лв. на детайл.

Zhivkov
07-04-2009, 21:45
Ми аз мояра я пръснах при един познат и останах много доволен. Занимава се с боядисване от 20 години и си е майстор. Взима по 180лв. на детайл.

демек около 500 лв.

D-I-V-A-K-A
07-04-2009, 22:02
демек около 500 лв.

Ми зависи какво искаш да боядисваш, ако искаш цялостно, това са ти:

4 калника: 720лв.
2 капака (преден и заден): 360лв.
таван: 180лв.
2 брони: 360лв.
2 врати: 360лв.

Общо ще ти излезе: 1980лв.

Zhivkov
07-04-2009, 22:33
Ми зависи какво искаш да боядисваш, ако искаш цялостно, това са ти:

4 калника: 720лв.
2 капака (преден и заден): 360лв.
таван: 180лв.
2 брони: 360лв.
2 врати: 360лв.

Общо ще ти излезе: 1980лв.


имах предвид колко, ще струва боята на тапицерията или нова кожена тапицерия

D-I-V-A-K-A
07-04-2009, 22:35
имах предвид колко, ще струва боята на тапицерията или нова кожена тапицерия

Аааа малко объркване стана :D Извинявам се :) Ми да някъде от 500-800лв. Зависи какво как искаш ;)

dilian alfa gtv
07-04-2009, 22:42
колега при тапицирането е много относително както и при боядисването.зависи с какви материали ще се претапицира и кой ще я прави някой от добрите фирми в тази област или някой обикновен майстор.примерно добра фирма в бГ изка 1800лв са салон естествена кожа и вече кори таван панели си е отделно.но ако изкаш изкуствена е друга цена вече а също и има няква договорка за наште коли понеже задните седалки не са като на 156 примерно по размери.така че всичко си е договорка според майстор материяли и вид на автомобила така че това мога да кажа понеже и аз още не съм правил тази операция за да споделя точно колко съм платил за мойта и съответно качеството.:beer:
а друг е въпроса че при теб в испания може и да е по евтино както е примерно в гърция.

Zhivkov
07-04-2009, 22:50
а друг е въпроса че при теб в испания може и да е по евтино както е примерно в гърция.


нямам идея каква е цената тук, трябва да разпитам и ще Ви кажа.

MaD-BoY
11-04-2009, 02:58
нямам идея каква е цената тук, трябва да разпитам и ще Ви кажа.

Ами нз в другите градове колко е .... в хасково едно момче за 400 кинта ... целия салон " 2 предни седалки , задна , корите по вратите и таблото "

Zhivkov
11-04-2009, 23:38
Ами нз в другите градове колко е .... в хасково едно момче за 400 кинта ... целия салон " 2 предни седалки , задна , корите по вратите и таблото "



Нещо тънкана ми се струва браво, мм мерси се пак за инфото да се надяваме, че и цената в София, ще е подобна