Log in

View Full Version : Огромен проблем при влажно време...



bboshnakov
09-08-2008, 23:16
Така - че всяка уважаваща себе си италианка си има собствен нрав, това вече ми е пределно ясно. Част от нрава на моята 33-ка е, че очевидно не обича влажното време и след дъжд категорично отказва да запали както на бензин, така и на газ. Свещите са почти нови и са наред, кабелите също, няма видими проблема с електрическата система. Последните два пъти сме я палили по два часа и с мъка палеше на газ, след като веднъж запали няма проблем. Явлението се появява само и единствено след силен дъжд. Някакви идеи???
П.П. Видях, че скоро е пускана тема по същия повод, само че за карбураторна 33-ка, а моята е инжекцион...

Kris
10-08-2008, 01:10
Веднъж ми се случи докато карам в силен дъжд да изгасне. Решението беше просто - чакаш да изсъхне. Явно се е намокрило нещо, което не трябва ... не казваш обаче дали не пали на влажно време или силен порой, който очевадно мокри обилно колата?

bboshnakov
10-08-2008, 01:11
Проблемът идва само след дъжд, не просто ако е влажно времето, тоест след като е имало предпоставка нещо не само да се овлажни, но и да се намокри. :furious:

vikoalfa
10-08-2008, 09:27
Ебати шока:bored:След като спре да вали,бягаш да видиш какво се случва при колата.Отвори си предния капак,виж си уплътнението,дали е здраво,може и да пропуска и капе лошо над бобината,незнам гледай по запалителната система.Водата винаги остава следи,провери си токовете веднага след дъжд,щото тва е коварно,на сухо време е невъзможно да се открие.....

mordohy
10-08-2008, 15:22
извинявм се за спама и явната си неосведоменост,но ако капризната красавица е с дистрибутор-проблема е в капачката или палеца.Достатъчно е да има малка пукнатина и да отидат токовете на майната си.А дъжд не чакай!Организирай си го сам!Започни да поливаш на ред,на запален мотор и ще видиш от къде е.Ако е като моята става сложно,но и просто.Изваждаш по ред всички шепселни съединения и ги включваш на ново.Ако не стане-Бог да ти е на помощ!

bboshnakov
10-08-2008, 15:33
Хм, днес я запалих от втория път сравнително безболезнено. Сега слизам да снимам къде точно се стича вода - под едно място на уплътнението пред челното стъкло подлизва вода, но продължавам да не мога да си обясня къде е проблема. Иначе дистрибуторната капачка е нова да му се не види, не би трябвало оттам да има проблеми :depressed:

RaIDeR
10-08-2008, 15:41
Каква дистрибуторна ?
Нали е инжекция !?
Вода ти подлизгва от всички винчета които крепят пластмасите на предното стъкло , също и от одводнителните маркучи , събира ли вода в предният отсек !?

bboshnakov
10-08-2008, 15:55
http://media.snimka.bg/0301/006857897.jpg
Eто оттук подлизва вода... Явно не е много, но все пак влиза под капака...

http://media.snimka.bg/0301/006857899.jpg
...И се събира ето тук, макар че както вече казах е в сравнително малки количества...

Утре първата ми работа ще бъде да уплътня със силикон където успея, но все пак някой има ли идея какво точно би могло да се мокри на това място, че да създава подобен проблем? :angry1:

bboshnakov
10-08-2008, 16:00
http://media.snimka.bg/0301/006857897.jpg
Eто оттук подлизва вода... Явно не е много, но все пак влиза под капака...

http://media.snimka.bg/0301/006857899.jpg
...И се събира ето тук, макар че както вече казах е в сравнително малки количества...

Утре първата ми работа ще бъде да уплътня със силикон където успея, но все пак някой има ли идея какво точно би могло да се мокри на това място, че да създава подобен проблем? :angry1:

Kris
10-08-2008, 16:02
Най-вероятно дупките под пластмасата ти са запушени с мръсотия и ти се наводнява задния отсек. Махай чистачките и пластмасата и отпушвай ... няма ти кажа на сивата к'ва мръсотия имаше:pokey:

bboshnakov
10-08-2008, 16:12
Ще опитам и това ;-)
Мерси на всички, които се отзоваха :cheers:

RaIDeR
10-08-2008, 21:04
Тука гледам,че има кълцани кабели земи ги провери че не се знае какво има под банда ! Отдолу варви сноп с какви ли не кабели като се намокри вътре в обшивката става мокро ако има и кълцани кабели познай !
Тая вода трудно ще я спреш да влиза има едни пласмаси за които се завиват винтовете на корите през тях пропуска доста вода махаш ги и слагаш гума на тяхно място и завиваш с винтове с сайби !
На първата снимка - там също има процепи мацай силикон !
Ако не ти се занимава на снимка 2 в най-крайният ъгал в наъ ниския край има тапа махаш тапата и водата изтича !

Mury
10-08-2008, 21:10
На втората снимка се вижда липса на реле,на 33 1.7 16 в,доколкотио си спомням там е релетто на бензиновата помпа/на тази незнам дали е така/,а до него се вижда че липсва май още едно реле.Ако са шунтирани огледай връзките на кабелите ;-)

vikoalfa
11-08-2008, 00:52
На втората снимка това е място за реле на халогените,той няма и за това липсва,вързаните кабели са от алармата.Важните релета са ти от дясната страна под джама в квадратно черно пластмасово капаче. Разковничето е там някъде в тази преграда.Поливаш и гледаш.Сега виждам че по алармата ти е текло вода.Тя май е като мойта в сирената е шок датчик и всичко и за тва аз имам пластмасов капак на нея ,а ти нямаш и когато се бъгна няма палене чак когато смених датчика на Хол се видя че алармата прави мизерии,а уж нямаше имобилайзер.Нищо не ти пречи и да я разгледаш и нея ако се овлажнява да те насира.
Истината е някъде там.....

bboshnakov
11-08-2008, 03:45
Ще проверя нещата, които споменавате, още веднъж мерси за помощта :cheers:
От доста време насам заспивам с мисълта колко е разумно човек да си купи 33-ка :sleepy::rotfl:

RaIDeR
11-08-2008, 10:22
То каквато и кола втора рака да караш се мизерии ще прави !
Тей кат се почне еди ква си марка били смотани щот много се чупели ем то кола на 15 година как да не се чупи !?

bboshnakov
15-09-2008, 22:29
Еееейййй, направо не е истина това чудо!
Изчистени са каналите за оттичане на водата. Този път не личи да има вода там, където се стичаше досега. И пак не пали! :stretcher: То хубаво че имам паметник на културата, ама пък не мога да чакам сухо време, за да си го карам... :pain:

vikoalfa
15-09-2008, 22:56
Кога имаш РД,ще организирам форума да ти купим един брезент....да си я завиваш....
Сори не се стърпях:chair:
Ебати,тури си найлони на възловите токови места,направо не е истина:new_Eyecrazy:

bboshnakov
15-09-2008, 23:20
:rotfl: Това за брезента е идейно, ама рождения ми ден е края на декември, за тогава и печка ще трябва да ми вземете :rotfl:
Аз знам един начин да я запаля тази кола, независимо от метеорологичните условия... с туба бензин... опасявам се обаче, че ще го направя само веднъж :paddle:

RaIDeR
15-09-2008, 23:45
Сваляш и почистваш инжекторите , смени и затегни хубаво свещите , смени и кабелите и въздушният филтър ! Ще запали 100 % ко ще и буря да е навън !

vikoalfa
17-09-2008, 21:01
Ка стаа са,ще даваш размери за брезента или да меря по мойта....:neutral:
Виж са гледай да си оправиш проблема на сухо,а не да чакаш......аз исках влак да ми направи,той гара ми построй.....Взимаш туба с вода и поливаш докато не цъфне някъде.....

anatoli
17-10-2008, 17:05
Колеги,имах същия проблем първата зима,когато си купих 33-ката ако не запалех от първият път(при много влажно студено време,дъжд,снеговалеж,мъгла) без газ,както пише на предното стъкло,то вече никога не можеше да запали,в този случай трябваше да се извадят свещите да се изчистят ,подсушат и след поставянето им запалваше от раз,но всеки знае как се вадят свещи на Alfa trenta tre, ,и това продължи докато не сменя свещите 2 пъти,първият път ми пробутаха едни фалшиви GOLDEN LODGE от сервиза (около 1.30 часа им отне смяната,а аз се бях специализирал за около 15 минути)между другото знаете ли как ги преценявам "майсторите"от първи взгляд,особено такива с тежка стъпка и мъдър поглед,,,когато се опитват да отворят капака от предната страна и "а то ут тъз стрънъ ли беши уа" и цялата им репутация отива на кино,особено ако има и други клиенти и зяпачи,та малко се отплеснах,но вторият път си поръчах собственоръчно едни DENSO по препоръка на вещи лица от форума и засега вече 2 години нямам грижи с паленето ,но си подавам и малко газчица при палене просто чуквам газта,и забелязах че въртя по малко стартера,та това е моята история,ако имате въпроси питайте,тук сме малко или много"патили" в добрият смисъл разбира се.

mordohy
18-10-2008, 11:06
Анатоли,свещите Лоджи са си съвсем наред.С три комплекта съм минал над 200 000 км и винаги съм ги сменявал в напълно изправно състояние.Проблема е,че твоята е със система Бош,а моята с Магнет Марели.Нямат нищо общо,като филосоия и изпълнение.Бошовата е по сложна и от там по уязвима и склонна към простотии.За това,как я палиш-браво!Хубаво е да споделяме опит и форума е за това.Ако ти прави тоя номер с газта имаш разминаване с дебитомера и клапата.Почовъркай там някъде.Язно е,че имаш много богата смес.От там ти зацапват и свещите.Те тия простотии си ги правят редовно.Хайде да се иснасяме за :cheers:

kolev
18-10-2008, 12:11
от фалшивия лодж е. една камара хора са се оплакали. с денсото пали с едно бутване на ключа, ама ще видим кога ще му пуснат и фалшификати и на него. бошовските свещи са доста посредствена работа иначе аз ще взема да пробвам и едни ngk bp6e.
като се замисля , има значение и колко качествени са лулите на кабелите и дали разстоянието м/у електродите на свещите е точно нагласено.

mordohy
19-10-2008, 17:43
от фалшивия лодж е. една камара хора са се оплакали. с денсото пали с едно бутване на ключа, ама ще видим кога ще му пуснат и фалшификати и на него. бошовските свещи са доста посредствена работа иначе аз ще взема да пробвам и едни ngk bp6e.
като се замисля , има значение и колко качествени са лулите на кабелите и дали разстоянието м/у електродите на свещите е точно нагласено.
За Денсо не знам.Никога не съм слагал такива,но с НЖК сме пробвали и резултата беше ужасен.Направо се сцепиха изолаторите.Съмнявам се свещите да бяха менте.В тия краища още не бяха научени на такива работи и въпреки това , гръмнаха за два дена.Надраха и цилиндрите.

Kris
29-10-2008, 14:06
Проблема с влагата оправи ли се божански ? Иде зима:twisted:

sciiv
29-10-2008, 21:27
здавей колега!И аз имах същия проблем на старата 33-ка.Установих че при силен дъжд ми се пълнят леглата на свещите с вода и докъто не ги подсуша няма палене

andro88
16-11-2008, 11:46
Да споделям мнението на колегата за леглата на свещите.Точно там се събира Н2О и си чао до следващия топъл ден.Другата вероятна причина за трудното палене е спукана дистрибуторна капачка.И тва е вариант.За мен единствено метода проба-грешка помага при този проблем.Сменяш-пробваш само така!:afro:;-)

mordohy
16-11-2008, 18:52
Стига с простотиите,ами да почваме да събираме пари за топъл гараж:meeting: зима иде!

VICARTEAST
18-11-2008, 19:53
Здравейте, преди малко ми се случи нещо непонятно за мен .Карах колата си спрях за 10 мин и след това като се опитах да я запаля, не искаше. Свети индикатора за имобилайзера и този на акумулатора.Ще се радвам, ако някой има представа на какво се дължи това и какво трябва да направя за да подкарам алфичката ми :) help благодаря предварително!

bboshnakov
18-11-2008, 20:35
Проблемът ти може би е от самия имобилайзер, така че би било да погледне някой, който разбира от този тип устройства. Опита ли да разкачиш акумулатора за малко, да видиш дали ще се реши проблема? :lupe:

VICARTEAST
18-11-2008, 21:19
OK

vikoalfa
18-11-2008, 23:28
Здравейте, преди малко ми се случи нещо непонятно за мен .Карах колата си спрях за 10 мин и след това като се опитах да я запаля, не искаше. Свети индикатора за имобилайзера и този на акумулатора.Ще се радвам, ако някой има представа на какво се дължи това и какво трябва да направя за да подкарам алфичката ми :) help благодаря предварително!
Объркал си рейса Пич.
Сериозно,тва не е раздела за твойта кола и не можем да ти бъдем изчерпателно полезни.Виж в 145-6 раздела там има доста теми за това.

mordohy
19-11-2008, 01:11
колега,убедил съм се ,че Алфи е сбъркана кола.Всичко е от 146 или 145.,НО!!!!! и 145 и 146 в някои от случаите са по изостанали в технологично отношение от него.Не с

е бъркайте от модели и марки.уточнете нещата и тогава
бъзикайте колите

Kris
19-11-2008, 03:16
колега,убедил съм се ,че Алфи е сбъркана кола.Всичко е от 146 или 145.,НО!!!!! и 145 и 146 в някои от случаите са по изостанали в технологично отношение от него.Не с

е бъркайте от модели и марки.уточнете нещата и тогава
бъзикайте колите

:tequilla: