PDA

View Full Version : инфо за народния автомобил (-:



pumukle
22-10-2005, 14:07
http://dreal.net/wiki/index.php/%D0%93% ... BB%D1%84_2 (http://dreal.net/wiki/index.php/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D1%84_2)
:bouncing_smiley:

virusalfa
23-10-2005, 17:02
:clap2: :clap2: :static: :scherzkeks: :clap: :dyrvo_v_kenefa: :jason2: :mf_Flush: :upsidedwnsmiley:

Mury
23-10-2005, 17:06
:rotfl: :rotfl: :bravo:

kris11
23-10-2005, 19:33
Хайде стига тъпотии . Има яки голфове дето и 155 2 л не може да се опре защото са по леки.

търтей
23-10-2005, 19:38
Хайде стига тъпотии . Има яки голфове дето и 155 2 л не може да се опре защото са по леки.
да вр6 ;)

ПС а този сайт е пълен с гениални неща - това за малъкмек кърти мивки

valjo
23-10-2005, 23:14
Хайде стига тъпотии . Има яки голфове дето и 155 2 л не може да се опре защото са по леки.
155 2.0 16в требе да се сравнява с Пасат ГТ 16в или там койето има 2.0 16в матор :)

155 2.0 8в - с ПАсат 2.0 8в .... е тука ше падне смех

а за останалите Г60 синкро и там квото са измислили пасатори, си има 155 Q4 - сметам че на всички въпроси има отговор


а за Голф2 ГТИ ше запазим АЛфа33 16в.... която е само 1.7.....

Alfamaniak
23-10-2005, 23:34
Хайде стига тъпотии . Има яки голфове дето и 155 2 л не може да се опре защото са по леки.
155 2.0 16в требе да се сравнява с Пасат ГТ 16в или там койето има 2.0 16в матор :)

155 2.0 8в - с ПАсат 2.0 8в .... е тука ше падне смех

а за останалите Г60 синкро и там квото са измислили пасатори, си има 155 Q4 - сметам че на всички въпроси има отговор


а за Голф2 ГТИ ше запазим АЛфа33 16в.... която е само 1.7.....

:rotfl:

gigi
24-10-2005, 00:14
Хайде стига тъпотии . Има яки голфове дето и 155 2 л не може да се опре защото са по леки.
155 2.0 16в требе да се сравнява с Пасат ГТ 16в или там койето има 2.0 16в матор :)

155 2.0 8в - с ПАсат 2.0 8в .... е тука ше падне смех

а за останалите Г60 синкро и там квото са измислили пасатори, си има 155 Q4 - сметам че на всички въпроси има отговор


а за Голф2 ГТИ ше запазим АЛфа33 16в.... която е само 1.7.....
Тука ем е така ем не е. 155 е в класа на джета и венто а там е ясна картинката. Пасатора се води подчертавам води в класа на 164 само където тука също е ясна картинката на 164 най малкия мотор е колкото големите на пасатора без вр6 който пък от своя страна бледнее пред 3.0 и 2.0 турбо-то на 164. да не говорим за дизелите при който сравнение не може да има.
Ама каквото и да си говориме все пак голфиерата е здравичка :wink:
а и би трябвало да се сравнява с ФИАТ а не с Алфа а там е по лошо положението ако изключим кромата която има и бързички модефикации.

valjo
24-10-2005, 00:28
Хайде стига тъпотии . Има яки голфове дето и 155 2 л не може да се опре защото са по леки.
155 2.0 16в требе да се сравнява с Пасат ГТ 16в или там койето има 2.0 16в матор :)

155 2.0 8в - с ПАсат 2.0 8в .... е тука ше падне смех

а за останалите Г60 синкро и там квото са измислили пасатори, си има 155 Q4 - сметам че на всички въпроси има отговор


а за Голф2 ГТИ ше запазим АЛфа33 16в.... която е само 1.7.....
Тука ем е така ем не е. 155 е в класа на джета и венто а там е ясна картинката. Пасатора се води подчертавам води в класа на 164 само където тука също е ясна картинката на 164 най малкия мотор е колкото големите на пасатора без вр6 който пък от своя страна бледнее пред 3.0 и 2.0 турбо-то на 164. да не говорим за дизелите при който сравнение не може да има.
Ама каквото и да си говориме все пак голфиерата е здравичка :wink:
а и би трябвало да се сравнява с ФИАТ а не с Алфа а там е по лошо положението ако изключим кромата която има и бързички модефикации.
абе бате нерде пасат, нерде 164 бе.... :horror:
Венто-то и Джетата са като 146 .... седан версия на хечбек, дай да н'си мешами капити - са като нема 33ка седан, кво да праим ...
и тя има 4 врати мислим аз;))))))))

а на темата Голф с/у Фиат, ми то си има Типа секви
вкл. Седичивалволе-та... 1.8 и 2.0
които мислим дето ега са опънат на гти 16в голф...

а вече за други работи си има Типо 20в Турбо Q4 ;))))))))))))))

gigi
24-10-2005, 00:53
Абе не е точно тъи щото пасатора даже е по дълаг от 164 то ясно че разликата е огромна но по класове са така а 155 си е баш у класа на венто и джета а също така и 146 само където 155 е с малко по голям багажник иначе като база (която да не забравяме си е типовата) е съвсем така. А 146 си е чист хечбег а не седан :wink: просто интересно решение за 145 с 4-тири врати виж че после изчезва и няма 147-8 а остава само 156 и 147.
А за типото мога да ти кажа че седичивалволето ще гледа стоповете на едно г60 един КР или вр6 тоз двигател на фиат си е леко спънат ако е сток.
Сиа знаеш че не харесвам немски коли ама да не ставаме сектанти все пак на черонто не можеш каза биало

Crusader
24-10-2005, 01:04
Шшшшшш-т нема да говорите лошо за немските каручки :D . Та те са "здравите" коли. Кво разбираме ние с "ониа италиански болкуци" или с "колите на макаронаджиите" и други подобни "хитове". Хита сред моите колеги е Audi B4, което за мен си е 80-ка с феислифт, а вече Golf3 92-93г. си е върха на технологията. :shocked:
Оня ден съм наряд и един колега с "поръчково" BMW 318 Compact почва да ме дразни с подобни изказвания, викам си, чакай да го видя тоя "поръчков звяр" кат излизам пред поделението КВО да ВИДЯ??? - сивичко 318 92-93 някаде с не много добре направен оптиче тунинг накрайници на ауспуха и едни мрежи на решетката /а бе кат комбайн/. броните вече поочукани /щото са на 5 см от асфалта/....
И му викам на колегата дай да се пробваме, то тя моята е само 1.4 жабарска кола ама дай да видим ко стаа ся......Тук си имаме една отсе4ка 4 км. абсолютно прав, широк 3 платна път, перфектна настилка и т.н и .......... оня ми видя :moon: : представете си с къф кеф си допиваме тази вечер касата с бира бето я купи загубеняка:cheers:!!!
Поздрави на всички фенове на Алфа!!!

Kostadin
24-10-2005, 08:20
относно това в кой клас е 155:
Среднеразмерный седан. Выпуск 1992-1997. Предыдущая модель - 75, последующая - 156. Одноклассники Ауди А4, Мерседес С, БМВ 3, Вольво 740, Ниссан Премьера,
Фольсваген Пассат, Форд Мондео, Хонда Аккорд ...
п.с.източник: http://alfisti.ru/155/155.htm
:wink:

Dexer
24-10-2005, 09:07
А за типото мога да ти кажа че седичивалволето ще гледа стоповете на едно г60 един КР или вр6 тоз двигател на фиат си е леко спънат ако е сток.
мда сьгласен сьмнапьлно, кр голф е много вьрвежен, но ми е интересно 1,7 16В боксьора кво мисли по вьпроса???? :shock:

valjo
24-10-2005, 12:16
А за типото мога да ти кажа че седичивалволето ще гледа стоповете на едно г60 един КР или вр6 тоз двигател на фиат си е леко спънат ако е сток.
мда сьгласен сьмнапьлно, кр голф е много вьрвежен, но ми е интересно 1,7 16В боксьора кво мисли по вьпроса???? :shock:

дам , дайте се пак да не сравняваме кола 94та с такава 87ма

ако ше сравняваме голф 94та то там нема КР или квито шитс там са натворили

а 94та си има 33ка 16в перманент та така... .
с вървежните... :)

kekc
24-10-2005, 13:37
:(
Показах го на съседа ми по бюро и сега страницата я няма...
Познайте той каква кола кара :evil:

Тъй като тази страница е свободна за редактиране - НЕ Я ПОКАЗВАЙТЕ НА ФЕНОВЕ НА ГОЛФ

mladej_it
24-10-2005, 15:14
Е тва е невероятна хранилка направо се изкефих максимално.Просто евалата на този дето го е убобщил тва с конете ма то малко не важи само за VAG-феновете то е всенародна максима.Само малко(много) ме е срам и не ме трепете с камани ма :? аз тва лято таркалях една 1-ца кабрио "и бербати да я клати" и се чуствам гузен като храня голфаджиите щото бех от тях,но все пак искам да отбележа че 1-ца кабрио си е класика и смея да твардя че не съм спаднал към общия знаменател(като го пиша и на мен ми става чак смешно кво пиша).

kris11
27-10-2005, 20:49
Колкото по- голя, става номера става все по-лошо. Имах голф 2 - железен. На жената взех Голф 3 1,6MPI -96г-много икономии , много тънки ламарини, кофти обработка / гледал съм Голф 3 -93 г отдолу е като лисица целият е в ръжда/ На жената Голфа в тази страна бива, ни има проблеми с парното-то е обща болест за Голфовете.Като чета ел.люковете се скапват бързо заради пластмасови водачи -абе има мнго дреболии.

Не бях фен да си призная на италианските коли .Имах 125 Р , а жената Юго 45 с проблемите си. За фиата за вървене ,проходимост и стабилност не казвам нищо лошо/ напротив все още ми е тръпка/. Но със стачките и Солидарност ми се отваряха много ремонти- и то по купе .Двигателя на 250х смених сегменти и след 1 год. го смених.
Но с Алфата е съвсем друго.Има страхотна стабилност, прави дребни проблеми , но ги поемам.Купето е страхотно с поцинковането-гледал съм отдолу ще кажеш , ч е е кола на 10-15 хиляди км.