View Full Version : Дюзи?
От няколко дена сутрин пали много трудно,едно 5 мин минават в опити да запали. Мислих,че е дебитомер и на диагностиката излезе,че вече отчита бавно.Смених го но днес пак ми направи същия номер. Забелязах,че свети индикатора за дюзите бензина пада на 0 незажисимо,че съм налял и когато пробвам няколко пъти да запали понамирисва а бензин. Когато успея да запаля вдига обороти след това се нормализира покачва се бензина и изгасва индикацията за дюзите. Има ли вероятност да са запушени(доста често стигам до резерва и карам известно време така) от примеси в бензина и как да почистя ?
Христо_Сираков
23-08-2008, 13:57
От няколко дена сутрин пали много трудно,едно 5 мин минават в опити да запали. Мислих,че е дебитомер и на диагностиката излезе,че вече отчита бавно.Смених го но днес пак ми направи същия номер. Забелязах,че свети индикатора за дюзите бензина пада на 0 незажисимо,че съм налял и когато пробвам няколко пъти да запали понамирисва а бензин. Когато успея да запаля вдига обороти след това се нормализира покачва се бензина и изгасва индикацията за дюзите. Има ли вероятност да са запушени(доста често стигам до резерва и карам известно време така) от примеси в бензина и как да почистя ?ако са запущени наи добре ги занеси някаде да ти ги пуснат на ултра звук да ти ги изчистят
ако може малко да ти ползвам и темичката да не тъпчем форума излишно няко ако може да каже и цена на нови дюзи и също така на втора ръка за 1.8 16 тс ще съм благодарен
LeoVin4i
23-08-2008, 14:11
Тоя индикатор не е специално за дюзите. Светва когато според компютъра нещо не е наред, просто са избрали такъв символ. Ей тука може да почетеш и да се успокоиш, че не само твойта не е в ред http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=23974
Горивния филтър сменян ли е ?
Тази тема я прочетох цялата,но проблема не е същия...аз не губя мощност върви и набира като луда колата. Не губи обороти а напротив вдига ги за известно време. За горивния честно казано незнам,смених почти всички филтри които е нормално да се сменят като се купи колата.
при мен се оказ аче е изгорял датчика на разпределителния вал/фазовия сензор/
Аз утре ще отскоча да взема една ламбда сонда...има ли вероятност да е от нея?
didko_boy
24-08-2008, 12:42
:shocking: че ти така и така ще отскачаш купи си и дебитомер и бензинова помпа :no: няма начин да е ламбда сонда тя заработва на 350 градуса а на тебе ти е трудно да запалиш значи ламбдата ИЗОБЩО няма нищо общо със студения старт на мотора
дано не съм те обидил ПОЗДРАВИ
Не не си ;) Аз ходих преди известно време на диагностика и м казаха,че дебитомера и ламбдата са ми за смяна защото работят бавно вече,много стари били. Дебитомер си купих и остана ламбда и вариатор,но незнам това непалене от къдее :dunno:
Мерси за помощта!
LeoVin4i
25-08-2008, 17:24
Докато върти, пробвай да и подадеш малко газ, може да запали по-лесно.
Не става с гас въобще не възприема. Налях повечко бензин отколкото слагам и от 2 дена не ми го е правила номера.Предполагам,че са дюзи. LeoVinchi трябва да кажеш кой с като идвам на срещи ;)
LeoVin4i
26-08-2008, 10:42
Аз пък си мисля, че не са дюзи, просто като е горещо нещо им става на тия коли, предполагам е от бензиновите изпарения, заминалата кутия с активен въглен, запушената вентилация на резервоара, извънземните и илюминатите :torch:
Не става с гас въобще не възприема. Налях повечко бензин отколкото слагам и от 2 дена не ми го е правила номера.Предполагам,че са дюзи. LeoVinchi трябва да кажеш кой с като идвам на срещи ;)
Тая работа не може да е така. Ако ти е малко бензина и спираш под наклон има логика да палиш трудно, но все пак си смени бензиновия филтър!
Сега е момента да се разбере. Пак съм без бензин и съм спрял под наклон :firstprize: А иначе какви пари са бензиновите филтри,че се похарчих за дебитомен и ламбда вече :ranting:
LeoVin4i
27-08-2008, 09:37
30 кинта ми излезе със смяната. В сервиза на Булавто срещу Метро.
Ами карай си я с повече бензин,да не е на изпарения та да не ти кавитира помпата евентуално.
И аз достигнах до този извод...интересното е,че сега не ми го прави проблема от 5-6 дена нищо да чукна на дърво.
90% от автомобилите сложено им АГУ след ниаколко месеца до година им изгарят бензиношите помпи .Защото карат на резерва бензина и на завои помпата засмуква и въздох и и се еб**а мамата.Ти нямаш АГУ но каращ автомобила с малко гориво предполагам на резерва понеже е към 10-12л(погледни резервоараси колко е нисак и широк ). И от там са ти трагнали ядовете.Напални резервара до горе веднъж и после доливаи по 10-15 л.
PEPI-2ALFA
30-08-2008, 04:40
... ако може да каже и цена на нови дюзи и също така на втора ръка за 1.8 16 тс ще съм благодарен
Аз съм с 1.8 , 8кл. Преди 2 дни звънях в Авто+ ( представители на Бош в нашия град) за дюзи. Продавачката ми каза цена 4ХХ :screwy: Като чух 4стотин и забравих да запомня какво следва нататък:-P Дадох ги за чистене - 35лв. 4-те. Едната не подлежала на чистене и взех втора употреба. Равотата на двигателя не се подобри и се оказа , че още 2 не работят. Майсторът , който ги чисти и монтира каза , че "окъсявали" и пръскали , но не достатъчно добре :unsure: .Взех още 2 и сега отново съм бърз :metal: Тук втора употреба вървят около 50лв. Пак казвам , че съм с 8клапана.
Христо_Сираков
30-08-2008, 06:36
Аз съм с 1.8 , 8кл. Преди 2 дни звънях в Авто+ ( представители на Бош в нашия град) за дюзи. Продавачката ми каза цена 4ХХ :screwy: Като чух 4стотин и забравих да запомня какво следва нататък:-P Дадох ги за чистене - 35лв. 4-те. Едната не подлежала на чистене и взех втора употреба. Равотата на двигателя не се подобри и се оказа , че още 2 не работят. Майсторът , който ги чисти и монтира каза , че "окъсявали" и пръскали , но не достатъчно добре :unsure: .Взех още 2 и сега отново съм бърз :metal: Тук втора употреба вървят около 50лв. Пак казвам , че съм с 8клапана.на мен почистването ми е 20лв за всичките(4бр) но и след почистванео нещо не работела добре но понеже несъм в БГ немога да разбера дали пак се е запушела едната която беше зпушена че не е сменян бензиновия филтър и може да има боклуци които да са двели до повторно запушване пък няма кои да занимавам да ходи да се разправя
Не е от ламбда сонда, нито от дебитомер! Това го казвам категорично, защото моите са изрядни, колата харчи супер прилично. А пали от втория път. Смених горивен филтър и пак така. Съмнявам се за датчик на Хол и дюзи и аз. Защо не пробвате с добавка за почистване на дюзи?
Смятах да слагам добавка...но се оказа,че се била разляла в багажника и сега ще взимам нова някаква :pig:
Лошо, е че се е разляла. Дано новата да свърши работа и аз ще сипя, па да видим.
Дано да имаме успех!
Христо_Сираков
30-08-2008, 21:41
Смятах да слагам добавка...но се оказа,че се била разляла в багажника и сега ще взимам нова някаква :pig:ами и аз карах с добавка ама като се покара извесно време с нея трябва да се смини горивния филтър че вдига всички боклуци от резервоара и ги праща там и маи от това ми се и запуши дюзата
Сменен е вече и горивния филтър... Мерси на момчетата от Булавто и най-вече на Ивайло :clap:
kolega i az sam s sa6tata!i imam stranniq problem ot 1500 do 2500 oborota predarpva ponqkoga kato e studena prekasva i glahne kato na 2 cilindara!vsi4ko mi e OK na diagnostikata!a tozi problem me pobarkva!imal li si podoben problem?s paleneto nqma qdove!
КИРИЛИЦА!!!
Не съм усещал за сега нещо подобно колега и незнам как да ти помогна. Моята си върви(за сега) имах проблеми само с паленето,които незнайно как изчезнаха...Явно е било топлинен удар. Ако науча нещо за твоя проблем ще се радвам да ти помогна!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.