PDA

View Full Version : какви регулатор и дюзи ?



nesh
23-08-2008, 13:40
Питането е за 1,6TS 120bhp .....та ще се чипва колицата, защото финализирах промените преди/след мотора и ми трябва вариант за читав регулатор за обратното гориво над 3bar ,може да е на 3,2-3,5 стига да не е повече ! Също някои ако знае duty cicle на дюзите в % на каква натовареност работят при граничните режими /най-вече над 6000 до 8000rpm/.....ако са достатъчни мога само с регулатор да се размина /освен електрониката /

ne0
23-08-2008, 14:45
виж прИятел... не се занимавай с глупости... клата със сток елементи който си изредил кърти и след 8000 ;)... слагай нчкъде чип... карай..... и така...

смени си аватара ако искаш да пишеш в този форум ;)

nesh
23-08-2008, 17:14
Само чип много лесно :evilsmiley: това 1,6 няма да стигне S1600 :devil:, но ще си изпълня фитнес програмата до границата на разумното .....мап на 3+ bar ако дюзите не са натоварени е лесната добавка преди чип!

WhitePower
25-08-2008, 10:45
Оригиналния сетъп е направен да не бачкат повече от 85-90 % щото лесно изгарят нагоре , а за след това може да каже само човека с чипа дето го слага как е направен.
наи добре е да се настрой на афр колата за да виждаш какво става , а не да стане така както колегата с чипа от "Черните ангели",закачаш АФР слагаш чипа , напъваш и гледаш

nesh
26-08-2008, 19:37
Оригиналния сетъп е направен да не бачкат повече от 85-90 % щото лесно изгарят нагоре ......

много бе :shocked: мислех че са до 70% макс !!! Може да скоча на дюзи от 1,8 и да си направя по-агресивен сетъп на високите. Апропо какви са кубиците на 1,6 и на 1,8 ?!

Mury
26-08-2008, 20:02
много бе :shocked: мислех че са до 70% макс !!! Може да скоча на дюзи от 1,8 и да си направя по-агресивен сетъп на високите. Апропо какви са кубиците на 1,6 и на 1,8 ?!

Аз мисля че са еднакви :devil: :devil:

nesh
26-08-2008, 22:33
http://www.injectorsonline.com/indivprod.php?c=1 от тук съдя че за 120 коня дюзите трябва да са 165-185сс
a компресираното идиотче на John Cooper Works ползва 380сс дюзи http://new.minimania.com/web/Item/NMK4501/InvDetail.cfm за атмосферен мотор ако не искам да губя ниските си обороти мисля, че 20-30 кубика над стандартните ще е отлично за агресивен сетъп на чипа :devil:

ne0
27-08-2008, 14:10
от много форуми да не станеш за първи размер ;)

ne0
27-08-2008, 14:13
Ей hsr, брат стига сте трили щото ми писна на мен и на още една опашка хора.... трийте си дектопа оставете раздела намира...
щото заради вас все интересни теми има а хората даже незнаят къв диамеър съм и буталата ко остава за друго..... гумичката и некъде другаде

те тва мнение ко се изтрие до първи ремонт ще доведе ;)

hsr
27-08-2008, 15:06
Изтритите постове :


мдаааа....






мдаааа....
каза той и отсече




стига сте спамили :)

къде са мега глобалните модератори

Mury
30-08-2008, 18:58
http://www.injectorsonline.com/indivprod.php?c=1 от тук съдя че за 120 коня дюзите трябва да са 165-185сс
a компресираното идиотче на John Cooper Works ползва 380сс дюзи http://new.minimania.com/web/Item/NMK4501/InvDetail.cfm за атмосферен мотор ако не искам да губя ниските си обороти мисля, че 20-30 кубика над стандартните ще е отлично за агресивен сетъп на чипа :devil:

Аз шо си мисля че Купъра е турбо :ranting: :ranting:

nesh
30-08-2008, 22:25
Новият мотор да....но старият е с компресор !