View Full Version : какви регулатор и дюзи ?
Питането е за 1,6TS 120bhp .....та ще се чипва колицата, защото финализирах промените преди/след мотора и ми трябва вариант за читав регулатор за обратното гориво над 3bar ,може да е на 3,2-3,5 стига да не е повече ! Също някои ако знае duty cicle на дюзите в % на каква натовареност работят при граничните режими /най-вече над 6000 до 8000rpm/.....ако са достатъчни мога само с регулатор да се размина /освен електрониката /
виж прИятел... не се занимавай с глупости... клата със сток елементи който си изредил кърти и след 8000 ;)... слагай нчкъде чип... карай..... и така...
смени си аватара ако искаш да пишеш в този форум ;)
Само чип много лесно :evilsmiley: това 1,6 няма да стигне S1600 :devil:, но ще си изпълня фитнес програмата до границата на разумното .....мап на 3+ bar ако дюзите не са натоварени е лесната добавка преди чип!
WhitePower
25-08-2008, 10:45
Оригиналния сетъп е направен да не бачкат повече от 85-90 % щото лесно изгарят нагоре , а за след това може да каже само човека с чипа дето го слага как е направен.
наи добре е да се настрой на афр колата за да виждаш какво става , а не да стане така както колегата с чипа от "Черните ангели",закачаш АФР слагаш чипа , напъваш и гледаш
Оригиналния сетъп е направен да не бачкат повече от 85-90 % щото лесно изгарят нагоре ......
много бе :shocked: мислех че са до 70% макс !!! Може да скоча на дюзи от 1,8 и да си направя по-агресивен сетъп на високите. Апропо какви са кубиците на 1,6 и на 1,8 ?!
много бе :shocked: мислех че са до 70% макс !!! Може да скоча на дюзи от 1,8 и да си направя по-агресивен сетъп на високите. Апропо какви са кубиците на 1,6 и на 1,8 ?!
Аз мисля че са еднакви :devil: :devil:
http://www.injectorsonline.com/indivprod.php?c=1 от тук съдя че за 120 коня дюзите трябва да са 165-185сс
a компресираното идиотче на John Cooper Works ползва 380сс дюзи http://new.minimania.com/web/Item/NMK4501/InvDetail.cfm за атмосферен мотор ако не искам да губя ниските си обороти мисля, че 20-30 кубика над стандартните ще е отлично за агресивен сетъп на чипа :devil:
от много форуми да не станеш за първи размер ;)
Ей hsr, брат стига сте трили щото ми писна на мен и на още една опашка хора.... трийте си дектопа оставете раздела намира...
щото заради вас все интересни теми има а хората даже незнаят къв диамеър съм и буталата ко остава за друго..... гумичката и некъде другаде
те тва мнение ко се изтрие до първи ремонт ще доведе ;)
Изтритите постове :
мдаааа....
мдаааа....
каза той и отсече
стига сте спамили :)
къде са мега глобалните модератори
http://www.injectorsonline.com/indivprod.php?c=1 от тук съдя че за 120 коня дюзите трябва да са 165-185сс
a компресираното идиотче на John Cooper Works ползва 380сс дюзи http://new.minimania.com/web/Item/NMK4501/InvDetail.cfm за атмосферен мотор ако не искам да губя ниските си обороти мисля, че 20-30 кубика над стандартните ще е отлично за агресивен сетъп на чипа :devil:
Аз шо си мисля че Купъра е турбо :ranting: :ranting:
Новият мотор да....но старият е с компресор !
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.