View Full Version : Хора помагайте имам сериозен проблем
Woldemar
24-08-2008, 00:03
Колеги помагайте че незнам какво да правя! След като си загасих колата една вечер и всичко си беше нормално на следващия ден едва запали от 10-тия път и не държи ниски обороти, постоянно прекъсва и хълца. Смених масло, маслен филтър, бензинов филтър ама нищо не помага. Свалих свещите и са черни, но не са мокри. Изпънах я на дълъг път да се продуха ама пак същото. На високи обороти работи добре, държи налягане на маслото малко под 4 ама на ниски не работи нормално тръгвам на полусъединител с доста газ и помпане на педала постоянно, ако задържа на първа с постоянна равномерна газ почва да придърпва и да се лашка цялата. Ако можете да ми помогнете моля посъветвайте ме нещо!
Смени си и въздушния филтър и ако не се оправи я карай на диагностика!
Woldemar
24-08-2008, 08:54
Само това ми остава май. Ще го сменя и него и дано да се оправи от това. Благодаря
Колега без претенции че знам,но нека споделя кво се случи на мой приятел.
Значи купува си кола VW-3(така и не ме послуша да си вземе АР)и както си му е реда
почерпи.И нещеш ли след 2-3 дена се обажда и ми казва че има проблем,и то същия такъв както ти го описваш,оставя колата вечерта вс.ОК а сутринта не пали направо аколмулатора свърши от там се грабваме и на диагностика и кво мислиш(свещи)мноо тъпо обаче за радост това и беше така че виж си свещите смени ги ако са навъртели много км.и ако не се оправи я карай на Доктор.
Woldemar
24-08-2008, 12:22
Токущо бях до колата и свалих въздушния филтър. Има още хляб в него не е за смяна поизтупах го малко чернее обаче не е толкова зле. Свалих и свещите кафеви са станалигоре долу, но видях че на няколко от лулите има пукнатини по гумата и се вижда едно зелено и ръждиво. Може ли да е от кабелите и лулите?
Може. Може и да прежалиш 25лв за диагностика в крайна сметка.
The_Game
24-08-2008, 13:27
Може. Може и да прежалиш 25лв за диагностика в крайна сметка.
Да не правиш диагностика та само буташ човека да даде 25 лв :Topic-is-closed-bg:
PEPI-2ALFA
24-08-2008, 14:26
Да не правиш диагностика та само буташ човека да даде 25 лв :Topic-is-closed-bg:
Ако не направи диагностика има шанс до нова година да пише какво е проверил и сменил и да пита "къде е проблема".
Освен това човека си казва , че има сериозен проблем. А сериозен проблем - сериозен преглед.
на мен ми мирише на дебитомер след кихване /разместен/. Може и да смуче въздух от цепната или излязла гумена втулка на колекторите, сепната гофрирана тръба след дебитомера.
Да смени свеши, кабели и да пише.
@Значи купува си кола VW-3(така и не ме послуша да си вземе АР)и както си му е реда
почерпи.
Да ама 1 кабел за диагностика за VW е само 45 лв , има си и излекувана програма за дигностика - хич не го мисли приятеля си.
А като вземеш ти да сменяш носачи през 15 000 км сам ще се убедиш в истината.
[QUOTE=kris11
Да ама 1 кабел за диагностика за VW е само 45 лв , има си и излекувана програма за дигностика - хич не го мисли приятеля си.
А като вземеш ти да сменяш носачи през 15 000 км сам ще се убедиш в истината.[/QUOTE]
Това не го рзбрах добре за кои носачи говориш и за ква истина:dunno:
Woldemar
25-08-2008, 10:24
Колеги да ви кажа какво стана. Един приятел дойде да се видим и му казах аз какъв проблем имам и той както си хълцаше колицата само размърда здраво буксата на степмотора исе оправи веднага. Сега ще ида един контактен спрей да си купя, пръскам буксите и карам.
WhitePower
25-08-2008, 12:04
ейй тамъм щях да ти напиша да си погледнеш МПХ-то ама вече си решил проблема
Това не го рзбрах добре за кои носачи говориш и за ква истина:dunno:
На Алфата . VW e със сменяем шарнирен болт на носача. Закрепен е с 2 болта + този на ябълката.
Не ме питай само за носачите на Алфата :bad_evil: При мен изкарват максимум 19 000м. или грубо 6-8 месеца. Последните ще поставят рекорд след 2месеца / рекорд 1 година- понеже не я карам от януари т.г./
На Алфата . VW e със сменяем шарнирен болт на носача. Закрепен е с 2 болта + този на ябълката.
Не ме питай само за носачите на Алфата :bad_evil: При мен изкарват максимум 19 000м. или грубо 6-8 месеца. Последните ще поставят рекорд след 2месеца / рекорд 1 година- понеже не я карам от януари т.г./
Добре де не е ли по до хубаво да се вземат по скъпи и качественни части и проблема да се реши за по дълго време??Разбира се ако смята човек да си я кара колата,а ако е за продаване да всеки слага по евтиното.Аз съм изкарал с моята досега само 40 000км
от как е моя от2003 но си има причина,отцъствам по много време,но когато съм си тука не слизам от нея е вярваш или не досега по окачването нищо не е (хлопнало тропнало),а винаги първата ми работа е като се върна да я прегледам основно в сервиз
смени на масла и т.н.Е разбира се ако се уцели някой голям трап нещата се трошат,ма както и да е всеки си знае.
Добре де не е ли по до хубаво да се вземат по скъпи и качественни части и проблема да се реши за по дълго време??
Продават се боклуци с име на високи цени. Оригинални щатни носачи - сменени на 250 000 или 260 000 км . Оттам нататъка мъки - слагал съм Vema; Moog,; Federal Mogul - да скъпи са по 120 и кусур лв е и какво - 15 000-18 000 мяакс 19 000 км. Това е положението .Пазя я да не влизам в трап колкото мога / ама сутрин минаваш има асфалт , след обяд се прибираш има трап я за кабел, я за водопровод уж насипан с чакъл, ами извън града -нарязали асфалта след като си минал /-пътувам за Бургас -вечерта едвам спирам добре,че бях на дълги -10-12 см сряз на асфалта/и ще се сетят да асфалтират догодина/, качване на бордюр е непознато нещо . какво да правя да спирам и да засипвам с лопата и пак да карам ли?
Продават се боклуци с име на високи цени.
Taka си е тука си прав.Положението с пътищата си е повече от трагично.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.