Log in

View Full Version : Спукан интеркулър и влиянието му в/у турбото?



alfatras
25-10-2005, 13:35
имам едно такова питане-днес си погледнах интеркулера отдолу-имаше масло по него-дали ако ми е спукан интеркулера ще повлияе на турбото и ще губи мощност автомобила?и как влияе тои-по принцип?

Kostadin
25-10-2005, 13:46
имам едно такова питане-днес си погледнах интеркулера отдолу-имаше масло по него-дали ако ми е спукан интеркулера ще повлияе на турбото и ще губи мощност автомобила?и как влияе тои-по принцип?
разбира се, че ще влияе......колата ти ще загуби мощност, което ще е в последствие от загуба на налягане, въобще ако ти е спукан кулера лошо, се едно немаш турбо :wink:

alfatras
25-10-2005, 14:31
маи от това ми идва целия проблем щото турбото си вие яко но от 2000 до 3000 оборота и повече неможе да отлепи!бре да му се не види тжа тди :(

hofman-1
26-10-2005, 18:51
Със сигурност ще окаже влияние но не много осезаемо.
На магистрала със спукан кулер колата не можеше да вдигне повече от 165-170 км/ч.Със здрав такъв повече от 180 не може.
За ускорение пак почти никва разлика.Между два сфетофара, където вдигам към 90 км/ч, със спукания кулер успявах да направя към 80-85.
Само където много пуши колата и става димна завеса отзад.А и свисти като изтребител:))

Виж като бях с прецакан дебитомер - е тогава беше много зле работата, направо трагедия

alfatras
27-10-2005, 09:40
е добре де-някои има ли представа какво може да и е на моята кола???защо повече от 3000 оборота неможе да вдигне и повече от 130 на магистралата немои отлепи/?????

alf
27-10-2005, 09:53
ама въобще не може да се развърти двигателя над 3000 оборота или турбото го няма над 3к :shock:

Venci
27-10-2005, 09:55
Колега, напиши си данните на колата в подписа. Ако ли не поне кажи за каква кола става въпрос. Алфа ли е? Кой модел? Година? С кой мотор? Знам, че въпросът в началото беше принципен, ама ... Така си спестяваш много излишно писане.

alfatras
27-10-2005, 10:09
колата е алфа ромео 145,1и9тди,14,12/94г,64kw,ZAR90000002011472,това е колата.от 2000 до3000 се чува турбото,минава малко над 3000 оборота и се усеща как почва да се мъчи колата и отзад почва да пуши черен дим с две думи повече от 3000 оборота неможе да отлепи!има масло в двигателя а като почна да катеря ми вдига над 80 градуса-кум 90 и почва да ми свети лампата на маслото(пресветва)!гнпто 2 пъти ми го проверяваха-всичко било наред,смених клапани,глава,бутала,сегменти,филтри,ремъци,нови дюзи,свещи,шпонката на коляновия вал ми се беше прецакала та я сменях и нея,но КОЛАТА НЕ ВЪРВИ!!!повече от 130 на магистралата немои отлепи защото влиза в 3000 оборота и се случва по горе описаното!!!тук в пазарджик няма един свестен маистор които да може да каже какво и е!не губи масло турбо пътищата са чисти има малък теч на масло по тях!колата е на 400000км,преди основния ремонт ми харчеше масло като луда,сега вече не но пак не върви!надявам се че сега ще се разбере по добре какво и е!

alf
27-10-2005, 10:19
къде са ти правили центровката колега
и разхода как е

alfatras
27-10-2005, 10:31
ами маистор(добър по думите на хора които са ходили при него)а разхода ми е 5и5/100км-нормално мисля

alf
27-10-2005, 10:54
ами на мен ми звучи като разбъзикана центровка, но не съм добре запознат с този двигател така че не съм 100% сигурен.

virusalfa
27-10-2005, 13:03
А с тоя черен дим,както описваш,на мен ми прилича на турбина :idea:

alfatras
27-10-2005, 13:24
и аз така си мисля-маи турбината ми е ......... :(

Dexer
27-10-2005, 15:18
еми замисли се - ти изброи по4ти целия мотор сменен - какво остава, ако не турбото.... Моито е заминало и го знам и пак така над 4000 оборота не дърпа като хората като при тебе

alfatras
28-10-2005, 10:14
ами и аз така мисля-6те опражям турбината а ако нйакои има нйакакжи други идей да свирка

virusalfa
28-10-2005, 10:25
Колега,с ремонта не съм убеден,че ще стане-няма кой да ти я балансира качествено.Има вероятност да стане сполучлив ремонта на турбина на руски трактор или Камаз примерно,но тук имаме обороти от порядъка на 130000-185000 оборота в минута.Един милиграм разлика ва теглото при тия обороти,това са такива центробежни сили,че оста се износва за един час работа.Най-добре търси втора употреба здраво или ново :idea:
П.П. Ако намериш и от друга кола,правиш му фланци и го присаждаш-няма ядове :idea:

alfatras
28-10-2005, 10:41
благодря за инфото-ще търся нещо 2употреба.hf hpe ми обеща да ми прати резервни части за моята турбина и да видя какво мога да направя!ако трябва и нова ще купя,но ще тръгне тоя куц(засега)кон :D

virusalfa
28-10-2005, 10:44
Не се занимавай с глупости! Сет-комплекта струва около 50 долара,ама няма да изкара турбото много-само колко да продадеш колата :idea:

alfatras
28-10-2005, 12:37
е последно какъв съвет ще ми дадете?

Bobo
28-10-2005, 15:10
Първо оправи кулера защото заради него е гръмнала турбината! Турбото неможе да направи налягане и се развърта на обороти над допустимите оттам хвърля лагерите и почва да мята масло! Като оправиш интеркулъра занеси турбината в реалтурбо, там ще ти кажат може неможе или друга!