View Full Version : за Алфа 145 ремък
valkata12
28-08-2008, 20:09
Здравеитв колеги знае ли ниакои как се зацепва ангренажния ремък и дали е нужно ниакакжо приспособление. Ако може и ниакои да даде и снимки:metal:
Отивай в сервиз. Трябват "пети" май им казваха, без които таз работа не става. Просто няма белези като на повечето коли. Хич не те съветвам да се пробваш "на око", за да не се целунат клапани и бутала.
ПП: Става въпрос за ТС мотор.
абееее, за да сме напълно честни, белези има, пък и не пречи и сам да си сложиш, друг е въпроса дали имаш необходимите умения и инструменти. Петите все пак са огромно улеснение, и с тях става доста по-лесно и бързо.
Само не скачайте сега, че са задължителни... щото може и да не са. Има само един неясен въпрос за мен, а именно след като се опиташ да сложиш пак ремъка... този вал на който е вариатора има ли някакъв ход на зъбното колело, около оста на вала, или докато не го завърти налягането на маслото, няма мърдане.. понеже там може да стане грешка с някой друг градус.
Ilko Ivanov
28-08-2008, 20:56
Абе то че може без пети - може.Ама откъде знаеш преди теб някой как я е зацепил?
Без да ползваш пети винаги има шанс да избяга поне с 1 зъб.
Да не говориме,че когато е точно зацепена върви по-добре.
П.П.Къде на всмукателния вал има белег?
Може да се направи и без пети но ако си имаш понятие за какво става дума и не е за препоръчване да се прави от някой дето му е за пръв път и си няма понятие какво прави, защото грешката може да му струва двигателя но може и да стане .
Обаче според мен ако нямаш условията и инструментите ще ти косва доста зор и усилия и ще ти отнеме многократно повече време .Което означава само, че или си глупав или си безкрайно алчен и не си ценш нито времето нито здравето ( за нервите имам предвид) или и двете заедно. Ако си човек без финансови проблеми и с не ограничено свободно време и държиш сам да си го направиш ок обаче във всички останали случаи някак си не мога да го възприема .
абе то и неколкократното ходене до майстора без кола ще му коства същите че и повече нерви и време а накрая и пари ще му вземат. а дали и майстора ще я зацепи както трябва и с инструменти /не с чук/ е друг въпрос.
може и вкъщи :hehe:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=21171&highlight=%F1%EC%FF%ED%E0
ivan dimitrov
30-08-2008, 00:18
---
StarChild
30-08-2008, 00:21
За предпочитане е помощ от професионалист в сервиз. Инак и сам може ако ти е хоби.:) ;)
абееее, за да сме напълно честни, белези има, пък и не пречи и сам да си сложиш, друг е въпроса дали имаш необходимите умения и инструменти. Петите все пак са огромно улеснение, и с тях става доста по-лесно и бързо.
Само не скачайте сега, че са задължителни... щото може и да не са. Има само един неясен въпрос за мен, а именно след като се опиташ да сложиш пак ремъка... този вал на който е вариатора има ли някакъв ход на зъбното колело, около оста на вала, или докато не го завърти налягането на маслото, няма мърдане.. понеже там може да стане грешка с някой друг градус.
Има ход колелото на всмукателния вал,раздвижно е :hehe: :hehe:,и точно там ще стане белята,ако не се зацепва с пети :hehe: :hehe:,пък ако е мръднал и изпускателния вал ептем се овърташ и идва края,положение в което задължително трябват пети.Не забравяйте че валовете се местят от натиска на клапаните,и ако си без пети и се моташ си чао :screwy: :screwy:
е... то и без вариатор, пружините на клапаните завъртат винаги разпределителния вал.:hehe:
Абе, въпроса ми е до колко градуса завърта вариатора. и според мен може да се зацепи правилно и без пети.... само, че ще отнеме безсмислено много време и нерви. С петите просто става лесно и точно. Би трябвало да има за всеки мотор пети, и всеки уважаващ себе си сервиз да си има комплекти за марките автомобили за които е оторизиран да ремонтира.
p.s.
нека никой, който не е наясно, какво прави да не си прави експерименти с колата!!!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.