View Full Version : Скоростна кутея на 166 2,0 TS и 2,0 турбо
Здравейте,
искам да попитам някой знае ли дали скоростните кутии на 166 2,0 и 2,0 V6 turbo са еднакви. Питам защото ми се върти една мисъл на мота 166 2,0 TS да й монтирам скоростна кутия от 2,0 V6 turbo, а и много ме дразни факта, че на 5та скорост при 3000 оборота на двигатела върви със 100 км.
Предварително благодаря за вашите отговори.
голямата риба
31-08-2008, 15:54
не са еднакви
Това е кола за яко каране не за возене. Свикни да я караш в 5-6000об и ще видиш, че няма нищо странно в кутията. И мен ме дразнеше в началото докато се опитвах да я карам като лимузина :tooth:
Някой все пак може ли да ми даде по-подробно информация как да разтоваря двигателя при каране извън града.
Според мен вариантите са два :
- 6 степенна кутия от 166 2,0 turbo.
- смяна на пета скорост с друга - примерно от дизел.
Проблема е, че не мога да си набавя достатъчно информация за да преценя кой от двата варианта да избера. На мене лично ми се иска да е първият.
Някой все пак може ли да ми даде по-подробно информация как да разтоваря двигателя при каране извън града.
Според мен вариантите са два :
- 6 степенна кутия от 166 2,0 turbo.
- смяна на пета скорост с друга - примерно от дизел.
Проблема е, че не мога да си набавя достатъчно информация за да преценя кой от двата варианта да избера. На мене лично ми се иска да е първият.
2рия е много лесно приложим на пракитка, и те съветвам да избереш него
слага се 5та предавка от 1.9ТД (типо/темпра) и всчко заспива, и самата смяна не е чак толкова тегава
Недостатъка на 5-та е само на магистрала иначе междуградско пада голямо изпреварване на доста мощни коли без да сваляш предавка. Ако се сложи по-дълга ще караш със всички останали в колоната :choice: Във всеки случай на 2.0ТS му дават 213км/ч със стандартната кутия и с повече не трябва да се кара, въпреки че тая скорост се прави на половин педал. Това са някъде към 6300об.
Valjo благодаря ти за отговора, но можеш ли да ми кажеш от къде да си набавя повече информация. Като например - с колко се удължова пета скорост ( ако може поне приблизително да знам ), кои части точно трябва да се купят за да стане подмяната и има ли някой който да е правил подобно нещо.
Искам да уточня, че целта ми не е да вдигна максималната скорост на колата, а при движение извън града - примерно с 3000 оборота да върви с около 115 - 120 km/h.
Valjo благодаря ти за отговора, но можеш ли да ми кажеш от къде да си набавя повече информация. Като например - с колко се удължова пета скорост ( ако може поне приблизително да знам ), кои части точно трябва да се купят за да стане подмяната и има ли някой който да е правил подобно нещо.
Искам да уточня, че целта ми не е да вдигна максималната скорост на колата, а при движение извън града - примерно с 3000 оборота да върви с около 115 - 120 km/h.
а немислиш ли че от завода са я измислили по-добре от тебе:roll: недей барника колата
а немислиш ли че от завода са я измислили по-добре от тебе:roll: недей барника колата
Абе измислили са я само да не се качваш на магистрала иначе съм съгласен, че процедурата е излишно усложняване живота на Алфиста :scherzkeks: + тва промяната на предавателно число само на една предавка не е много правилно по-принцип. Пък ако караш с 115-120 както е написал колегата да си разглабяш колата и да си набиваш филми . .. Той така или иначе няма да го направи ама лаф да стаа
Абе измислили са я само да не се качваш на магистрала иначе съм съгласен, че процедурата е излишно усложняване живота на Алфиста :scherzkeks: + тва промяната на предавателно число само на една предавка не е много правилно по-принцип. Пък ако караш с 115-120 както е написал колегата да си разглабяш колата и да си набиваш филми . .. Той така или иначе няма да го направи ама лаф да стаа
Да си вземе една дизелова 166 и да миряса. При 90 км/ч на шеста предавка маторя върти с 1500 об/мин, при 120 км/ч с около 2000 об/мин. И гори 5-6 кила нафта на 100 км:smoke:
Да затова има теми "Защо 1,9jtd ми гори 10 :smoke: че в една тема имаше и 16/100 разход. Дайте едно jtd да го покарам както моята си карам и ще видим разхода после. На някои пък им гори 8 на 100 при 200км/ч абе въобще не ми се спори и темата не е за това!Кажете колко вдига jtd на 1-ва откога ви се моля :-) тишина
не се дразня дъвкали сме го вече ама ти го зачекна все пак
Кола която върви с гориво с което баба ми си пали печката няма ди си купя никога.
към колегата с питането, купуват се две зъбни колела, това е целата философия - към 90-100лв бяха
самата смяна е както намериш, не е много сложна, но човека трябва да знае какво прави
5тата е в отделно капаче и смяната се прави без да се свалят целите скорости
правили са го Бобо, Пух за тях знам - Бобо го прави при Явор Shefa от ланча форума, а Пух - при Бобо - в екстрийм тунинг
ефекта е точно тоя който иска колегата, по ниски обороти при спокойно каране
към колегата с основния ремонт на 16в твин спарк, дизелите ако искаме да тръгнем го правим на втора предавка и там вдига поне 50км./ч:) а първа е бусова, и е за потегляне по наклон, натоварен :P точно като при ивеко ;)
а ако ти ми дадеш 166цата твинспарк да я покарам както карам дизела, за 2-3к км ше има нова тема "купувам бутала първи ремонт":)) вервай ми
а ако ти ми дадеш 166цата твинспарк да я покарам както карам дизела, за 2-3к км ше има нова тема "купувам бутала първи ремонт":)) вервай ми
Хе хех ама и ти не издържаш с тия дизели. Като направят Ферари JTD ще млъкна завинаги:blush: Със TS-а ви късам всички дизели сток гаранция пък нека да гори.
...Кажете колко вдига jtd на 1-ва откога ви се моля :-) тишина...
Ами тишина ше е, то с ЖТДто се тръгва на 2-ра - затова никой не знае колко вдига на 1-ва :) Пак по тая причина има цяла тема колко вдига ЖТДто на 2-ра :)
Хе хех ама и ти не издържаш с тия дизели. Като направят Ферари JTD ще млъкна завинаги:blush: Със TS-а ви късам всички дизели сток гаранция пък нека да гори.
кога и къде:)
Code , разбии ги:clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:
кога и къде:)
Ей не издържаш :roll2: Бургас сряда 11ч на изхода за София :tongue2:
emil georgiev
06-12-2008, 09:15
Здравейте,
искам да попитам някой знае ли дали скоростните кутии на 166 2,0 и 2,0 V6 turbo са еднакви. Питам защото ми се върти една мисъл на мота 166 2,0 TS да й монтирам скоростна кутия от 2,0 V6 turbo, а и много ме дразни факта, че на 5та скорост при 3000 оборота на двигатела върви със 100 км.
Предварително благодаря за вашите отговори.
на дизелите се слагат повече предавки, защото скоростите са къси и по често се сменят
Хе хех ама и ти не издържаш с тия дизели. Като направят Ферари JTD ще млъкна завинаги:blush: Със TS-а ви късам всички дизели сток гаранция пък нека да гори.
Сток сток като ме биеш мен , че съм 136 коня точно градско та признавам :naughty:
И аз няма да откажа една дръпка... поне съм пробвал вече 2-3 бензинки...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.