Log in

View Full Version : тракане съединител



Tino
26-10-2005, 15:38
Здравейте, поздрави на всички хора с алфи, имам Алфа 146 1.6 боксер, имал ли е някой следния проблем: На празен ход на двигателя, без да е натиснат педала на съединителя има леко тракане/като причукване, натисне ли се педала на съеднителя - изчезва. Дали е от лагера, или задължително трябва да се търси причината в скоростна кутия (което не е за предпочитане де)? Съединителят отделя много високо, ама това само за инфо :D

SIS
26-10-2005, 16:45
Ами при мен това се появи след смяната на съединителя и лагера. Преди това всичко си беше ОК! Това ме навежда на мисълта, че не е от лагера. Този шум идва от вала на скоростната кутия, но каква е причината за появата му.......

Crusader
26-10-2005, 21:42
Хич да не Ви пука от това тракане, един колега вече втора година си кара 145-цата 1.3 boxer, така и още нищо не и се е случило. А имайте в предвид че той си я кара все едно е 2.0 TS :lol: - пада си малко пилот момчето....
И той си мислеше че е от аксиалния лагер, но след като смени целия съединител /феродов диск, притискателен диск и аксиален лагер/ тракането си остана, което ме навежда на мисълта че става въпрос за лагерите на скоростната кутия /не знам дали 146-цата има опорен лагер на маховика на който да лежи опашката на кутията/ Щото колите които нямат такъв /опорен лагер/ честичко разбиват лагерите на кутията, но си мисля че това ще продължи с години, така че си карайте спокойно .....а за ремонт на кутията:
1. кадърните майстори на кутии са малко
2. цените са все едно ремотират космическа совалка..

Но казаното до тук си е само мое мнение и нека накой който е специалист да си каже мнението...мисля че имаше един колега hf hpe, който, по постовете му, ми се струва доста голям познавач - така че обърнете се към него

Tino
27-10-2005, 10:17
Благодаря за инфото, май ще се въздържа от пипане скоростна кутия, веднъж го правихме на една 155-ца, не се оказа добра идея :D Сменяме масло скорости, плюс добавка пък ще видим. Няма да се размине и съединител, но това са бели кахъри.

Милен
03-11-2005, 21:49
Щом при натискане на съединителя спира , значи е първичния вал на скоростната кутия.

Crusader
03-11-2005, 21:56
И аз така мисля.

Милен
03-11-2005, 22:01
Що се плашите от ремонт на скоростна кутия , няма нищо сложно, Разглобявъл съм на Uno, Escort , Fiesta има едно правило - внимаваи кое къде е. И има едни "кученца" (поне така им викат де) с тях внимавайте, за ограничаване на хода са. На един модел са съчми на друг шпонки .....Иначе всичко е почти едно и също .Първичен вал , вторичен ........На Алфа не ми се е налагало , ама ако има 2 лагера на първичния вал е предния .По малък е и на някои модели е с външна черупка - корпуса , което е лошо, ако там е преебан . Ама може да се престърже и да се набие BG лагер. Няма невъзможни неща в BG.Успех.

Tino
04-11-2005, 09:50
Минах през сервиза на Полмо, където смених туй-онуй, погледнаха и казаха, че и според тях тракането е от скоростите. Шума се чува и когато набира колата, все едно нещо е опряло някъде, та се чудя дали да не я закарам оправят я. Моля, дайте някакви идеи за сервиз Ванто си мисля със сигурност ще се справят, а не ми се рискува с непроверени мастори. Не знам дали в Александър ауто ще се оправят. Бтв, в Полмо не са лоши, мн.съм доволен, имаме някакви отстъпки там. Смених ремъци и т.н., оправиха и реленца, които бяха понамокрени от миене двигател.

Bobo
05-11-2005, 11:15
Според скромния ми опит шума идва от лагера на съединителя :wink: :!: Пусни ми ЛС ако още не си го сменил за да ти кажа майстори.... аве тука никаде не пише за "клубния сервиз" ??? :?:

Милен
05-11-2005, 17:58
Bobo при натискане на съединителя шума изчезвал...т.е спира да се върти вала на скоростната кутия-спира и шума. Ако е аксиалния лагер ще е точно обратното.

Crusader
05-11-2005, 18:12
Bobo при натискане на съединителя шума изчезвал...т.е спира да се върти вала на скоростната кутия-спира и шума. Ако е аксиалния лагер ще е точно обратното.
Точно така - при натискане на съединителя аксиалния лагер притиска пластините на притискателния диск и оцепва съединителя - точно тогава се натоварва аксиялния лагер /а той е въртящ/ и ако има проблем с него точно тогава започва едно леко съскане или леко чукане...обратно при отпускане на съединителя аксиалния лагер спира да се върти и се отдрупва назад по опашката на кутията /има си муфа/, та той точно тогава вече не играе никаква роля /до следващото превключване на предавките/...И ако тогава се чува леко чукане то най вероятно е от първия лагер на опашката...но може и да е валовете /но там пипат само специалисти/
Успех! 8)

brad
07-11-2005, 02:21
Здравейте на всички.Първо поздравления за интересния и технически грамотния форум.Признавам си,че карам японски автомобил,но истински се възхищавам на вашата марка.Та искам да попитам по темата,ако може - това за лекото тракане/по-скоро стържене/ на празен ход.И при мене се появи от известно време,но като загрее малко колата и изчезва.И при вас ли е така.Мерси.

Crusader
07-11-2005, 18:51
При теб мисля, е по-скоро аксиален лагер /по евтиния вариант/ Случвало ми се е аксиалния лагер да се зацепи в палците на притискателния диск и се върти постоянно а не се връща като отпуснеш съединителя - след време от постоянното въртене лагера започна да издава скимтящи звуци /особено на студен автомобил/ след като свалих съединителя позапилих палците /щото имаха ръб/ и смених аксиалния лагер, проблема беше решен.

P.S. А бе, работата ще стане с разглабяне иначе няма как да разбереш какъв е проблема. Успех! .....и пожелавам ти някой ден да имаш своя bellisima!

navis
21-06-2006, 13:58
Съжалявм, че пиша в стара тема, но да не отварям нова :wink:
Та въпроса ми е, от какво може да се получва следния проблем. При натискане на педала съединителя, по педала усещам вибрации. :. Съответно най-силни са когато започна да го отпускам точно преди да зацепи!?

Mind_Control
21-06-2006, 16:14
Тоя проблем го имаме 90% от притежателите на Алфа 145. Което ме води до една мисъл, а именно, че проблема е конструктивен и няма как да се отстрани. Или поне не за винаги.. рано или късно пак се появява. Моята заради това чукане малко като дизел звучи като е на празен ход :lol:

stelt
21-06-2006, 21:58
Тоя проблем го имаме 90% от притежателите на Алфа 145. Което ме води до една мисъл, а именно, че проблема е конструктивен и няма как да се отстрани. Или поне не за винаги.. рано или късно пак се появява. Моята заради това чукане малко като дизел звучи като е на празен ход :lol:
Аз не съм съгласен с този пост. Купете си нови и хубави съединители и няма да го има този проблем.

156 m-jet
21-06-2006, 22:03
Сега остава и да поясниш какво оЗначава хубав съединител

Bobo
21-06-2006, 23:30
Тоя проблем го имаме 90% от притежателите на Алфа 145. Което ме води до една мисъл, а именно, че проблема е конструктивен и няма как да се отстрани. Или поне не за винаги.. рано или късно пак се появява. Моята заради това чукане малко като дизел звучи като е на празен ход :lol:

Брех ти 90% от алфите ли си карал че говориш така - аз пък ти казвам че я има 4 алфи с тоя проблем я не :idea: и колегата дет ви е казал да си купите "хубави съединители" е много прав :!:

ultrashock
22-06-2006, 00:25
Тъп спор! На доста хора от форума им тракат съединителите по описания начин! Явно е някъв дефект! При мен лично се появи след смяна на съденител, лагер и пр. диск! Може би лаферите са с някво подозрително качество! Друго обяснение нямам!

Mind_Control
22-06-2006, 00:35
Тоя проблем го имаме 90% от притежателите на Алфа 145. Което ме води до една мисъл, а именно, че проблема е конструктивен и няма как да се отстрани. Или поне не за винаги.. рано или късно пак се появява. Моята заради това чукане малко като дизел звучи като е на празен ход :lol:

Брех ти 90% от алфите ли си карал че говориш така - аз пък ти казвам че я има 4 алфи с тоя проблем я не :idea: и колегата дет ви е казал да си купите "хубави съединители" е много прав :!:


Я се поразрови из форума и пак си помисли дали са 4... И като гледам така най- вече проблема е с 1.6 боксер двигателите.. Твоя съединител не би трябвало да е същия като този на 1.6 103 коня.

Bobo
22-06-2006, 12:08
[quote="Mind_Control":izhe52v6]Тоя проблем го имаме 90% от притежателите на Алфа 145. Което ме води до една мисъл, а именно, че проблема е конструктивен и няма как да се отстрани. Или поне не за винаги.. рано или късно пак се появява. Моята заради това чукане малко като дизел звучи като е на празен ход :lol:

Брех ти 90% от алфите ли си карал че говориш така - аз пък ти казвам че я има 4 алфи с тоя проблем я не :idea: и колегата дет ви е казал да си купите "хубави съединители" е много прав :!:


Я се поразрови из форума и пак си помисли дали са 4... И като гледам така най- вече проблема е с 1.6 боксер двигателите.. Твоя съединител не би трябвало да е същия като този на 1.6 103 коня.[/quote:izhe52v6]

Ми 4-ри са нема нужда да се ровя :idea:

stelt
22-06-2006, 12:22
Сега остава и да поясниш какво оЗначава хубав съединител
Под хубав съединител аз разбирам оригинален, или такава марка която е изпитана. Има примерно доста хора от форума , които карат с VALEO и са доволни. Мисля че по тази тема се се говорило доста.
За тези, които са си купили комплекти от около 120-150 лв някакви,искам да им кажа, че не ги очаква нищо хубаво.

Mury
22-06-2006, 17:11
Сега остава и да поясниш какво оЗначава хубав съединител
Под хубав съединител аз разбирам оригинален, или такава марка която е изпитана. Има примерно доста хора от форума , които карат с VALEO и са доволни. Мисля че по тази тема се се говорило доста.
За тези, които са си купили комплекти от около 120-150 лв някакви,искам да им кажа, че не ги очаква нищо хубаво.Само да ти кажа пич че Валео в София за 1.6 боксер се намира доста трудно :idea: :idea: :idea: И аз съм с ефтин съединител и на мен ми трака лагера/само че се разтрака почти 1 месец след смяната/ ама да ви кажа че не е лагера на съединителя а този на първичния вал,защото още с брат ми като свалихме кутията и той забеляза че има аксиален луфт на първичния вал :wink: :wink: :wink:За мен това си е дефект на кутията и без това знаем че тези кутий са проблемни :evil: :evil: :evil: И за теб мога да ти кажа че дори и да си смениш съединителя с Валео/да не говориме че половината от Валеото в БГ е турско/ ако ти е заминал лагера и на теб ще ти се разтрака па да видиме тогава какво ще кажеш :evil: :evil: :evil:

156 m-jet
22-06-2006, 18:24
Хм

Ми той оргиналния струва 190 лева :roll:
Но пък предполагам другите са на половин цена

Mury
22-06-2006, 18:51
Хм

Ми той оргиналния струва 190 лева :roll:
Но пък предполагам другите са на половин ценаКъде е тая цена за оригинален щото във Ванто цената му е 470 лв. комплекта :shock: :shock: :shock:

156 m-jet
22-06-2006, 20:22
Ами 1во ,340 лева е, 2ро това е цена която никой не плаща, 3 то цената е точно 110 еуро БЕЗ каквито е отсъпки директо от Алфа като върнеш стария

А нали всички тук полЗват отстъпки

Scar_face
22-06-2006, 21:29
Abe brato4ki ne znam no i az go imam toq problem s trakaneto na prazen hod i kato natisna suedintilq spira twa e ot tri godinki ve4e 145 mai vsi4ki sa taka no malko se wslushvame v tav shtoto pove4e go drivet jeni maian:))kari i da ne ti puka brat
======================
Колега пиши на Кирилица, има кредор :!:

stelt
22-06-2006, 22:03
Съжалявм, че пиша в стара тема, но да не отварям нова :wink:
Та въпроса ми е, от какво може да се получва следния проблем. При натискане на педала съединителя, по педала усещам вибрации. :. Съответно най-силни са когато започна да го отпускам точно преди да зацепи!?
Понеже ставаше въпрос за вибрации, затова ви подкарах със съединителите :) . Шумовете от кутиите вече са друго нещо.
Проблема с намирането на хубав съединител наистина е сериозен,обаче смятам че инвестицията в по- скъп или оригинален си струва.
Аз лично карам с Делфи, макар да съм алергичен към марката. Засега обаче имам 30к с него и се държи добре.
Ако имате някакви впечатления от други марки , не е лошо да ги споделяте.

Mury
23-06-2006, 12:00
Аз мога да ти кажа че във Ванто като нямат оригинален и слагат Коме/с такъв карам и аз/лично Радо ми го е казал :wink: :wink: А и Стаси от магазина на ТиН каза че си кара Темпрата вече 40 000 с него и няма никакви ядове :wink: :wink: :wink:

alfista
10-07-2006, 01:37
тракането го има при всички боксери щото идва от вилката на съединитела която се смения задалжително при смяна на съединиетела .

evgeni_sport
11-07-2006, 21:02
Добре бе спецове,кажете след като това е дефект на 1.6 боксерите,струва ли си да се прави ремонт на скоростната кутия и дали изобщо има такъв майстор в България които може да я направи качествено с оригинални части.И дали не е по добре да си купим друга скоростна кутия-втора употреба,само че да е читава.Кажете си мнението

xeac
20-07-2006, 01:51
Според мен ,тракането идва от съединителя.Съдя по това ,че имах износена вилка в скоростната кутия и след ремонта й ,майсторите казаха че всичко друго е наред вътре.Използвах момента и смених съединителя със евтин (135лв.) и се появи тракането.Дразнещо е!

Mury
20-07-2006, 15:05
Според мен ,тракането идва от съединителя.Съдя по това ,че имах износена вилка в скоростната кутия и след ремонта й ,майсторите казаха че всичко друго е наред вътре.Използвах момента и смених съединителя със евтин (135лв.) и се появи тракането.Дразнещо е!Добре бе не рзбрахте ли че не е от съединителя защото като го натиснеш и изчезва-каква е логиката :idea: :idea: :?: :?: :?: .Наистина има вариянт да е от вилката на защото оня ден с колегата Боби 33 открихме че има доста голям луфт на нея и той ми обясни че имало някаква втулка от месинг която се чупела и вилката си тракала :lol: :lol:

SIS
20-07-2006, 17:10
Може и да не е от съединителя (лично аз подозирам лагера), но е факт, че се появява след смяната на съединителя (без изключения). Също така е факт, че колегите, които са сменили с по-скъп (предполагам и по-истински) нямат такъв проблем.

Mury
20-07-2006, 19:29
Може и да не е от съединителя (лично аз подозирам лагера), но е факт, че се появява след смяната на съединителя (без изключения). Също така е факт, че колегите, които са сменили с по-скъп (предполагам и по-истински) нямат такъв проблем.Проблема не е в това дали съединителя е 140 лв. или 250 лв./кой ти е казал че нямат проблеми/ а в това че има и други процедури при смяната като това да се смени вилката например :idea: :idea: :idea:

П.С.Аз когато си търсех съединител за моята кола нямаше Валео и затова взех Коме/Бобо ми е свидетел че сме обиколили всички магазини/ :wink: :wink: :wink:

evgeni_sport
20-07-2006, 20:27
Пичове, не се карайте.Ходих на майстор,които ми свали скоростната кутия и я разглоби и познайте кво се оказа.Вилката си беше абсолютно здрава а тракането идва от лагера на първичния вал в скоростната кутия.Майстора е 95% сигурен че при всички е така,защото някога скростната ми кутия е имала теч на масло от един от семерингите,после е било долято масло но теча е продължил и след това и за това в момента скростите ни тракат.Супер дразнещо е.Има майстор които ги прави и то доста добре,но излиза дебело.Дава и гаранция.Така че не се чудете,а първо си проверете дали нямате теч на масло от скоростите и ако го правите този ремонт,сметете си съединителя с хубав-така или иначе 6е се свалят скоростите.Приготвяте си яко кинти и всичко се решава. :( 8)

Mury
25-07-2006, 13:13
Пичове, не се карайте.Ходих на майстор,които ми свали скоростната кутия и я разглоби и познайте кво се оказа.Вилката си беше абсолютно здрава а тракането идва от лагера на първичния вал в скоростната кутия.Майстора е 95% сигурен че при всички е така,защото някога скростната ми кутия е имала теч на масло от един от семерингите,после е било долято масло но теча е продължил и след това и за това в момента скростите ни тракат.Супер дразнещо е.Има майстор които ги прави и то доста добре,но излиза дебело.Дава и гаранция.Така че не се чудете,а първо си проверете дали нямате теч на масло от скоростите и ако го правите този ремонт,сметете си съединителя с хубав-така или иначе 6е се свалят скоростите.Приготвяте си яко кинти и всичко се решава. :( 8)Аз говоря тва от около 6 месеца ама аре :idea: :idea: :idea:

П.С.Тва последно за вилката беше вследствие от разговора с Боби 33 :wink: :wink: :wink: :wink:

Bobo
25-07-2006, 13:24
Абе вие сте много умни начи мурджев при тебе след като смени съединителя викаш изведнъж лагера на първичния вал затропа а :?:

Аз пък ви казвам че ако колата си е ок и почне да трака сложете хубав съединител и ще спре :idea: Днеска на Мъри му го казаха и хора дето свалят по 2 на ден такива скорости :idea:

Mury
25-07-2006, 13:25
Оффффф вече незнам на кой да вервам па на мен не ми пречи така че си карам и ми дреме :lol: :lol: :lol:

Bobo
25-07-2006, 13:28
Според мен ,тракането идва от съединителя.Съдя по това ,че имах износена вилка в скоростната кутия и след ремонта й ,майсторите казаха че всичко друго е наред вътре.Използвах момента и смених съединителя със евтин (135лв.) и се появи тракането.Дразнещо е!Добре бе не рзбрахте ли че не е от съединителя защото като го натиснеш и изчезва-каква е логиката :idea: :idea: :?: :?: :?: .Наистина има вариянт да е от вилката на защото оня ден с колегата Боби 33 открихме че има доста голям луфт на нея и той ми обясни че имало някаква втулка от месинг която се чупела и вилката си тракала :lol: :lol:



Пичове, не се карайте.Ходих на майстор,които ми свали скоростната кутия и я разглоби и познайте кво се оказа.Вилката си беше абсолютно здрава а тракането идва от лагера на първичния вал в скоростната кутия.Майстора е 95% сигурен че при всички е така,защото някога скростната ми кутия е имала теч на масло от един от семерингите,после е било долято масло но теча е продължил и след това и за това в момента скростите ни тракат.Супер дразнещо е.Има майстор които ги прави и то доста добре,но излиза дебело.Дава и гаранция.Така че не се чудете,а първо си проверете дали нямате теч на масло от скоростите и ако го правите този ремонт,сметете си съединителя с хубав-така или иначе 6е се свалят скоростите.Приготвяте си яко кинти и всичко се решава. :( 8)Аз говоря тва от около 6 месеца ама аре :idea: :idea: :idea:



Аз само да цитирам ти каква си фурнаджийска лопата :lol: :lol: :lol:

Mury
25-07-2006, 13:31
По мойта логика е така ма днеска Румен ми изкара друга теория вече незнам коя подред и полудех :lol: :lol: :lol:

Tino
27-07-2006, 11:46
какъв друг отговор има? моята 1,6 боксер е в сервиза, заинатил съм се разбера какво е това и май решението е лагера на първичния вал. нищо друго. ще знам до ден. Ако стане, ще почерпя.

Mury
27-07-2006, 17:20
какъв друг отговор има? моята 1,6 боксер е в сервиза, заинатил съм се разбера какво е това и май решението е лагера на първичния вал. нищо друго. ще знам до ден. Ако стане, ще почерпя.Ако ти си втория който смени лагера на вала и се оправи значи проблема е ясен :wink: :wink: :wink:

Bobo
27-07-2006, 23:43
какъв друг отговор има? моята 1,6 боксер е в сервиза, заинатил съм се разбера какво е това и май решението е лагера на първичния вал. нищо друго. ще знам до ден. Ако стане, ще почерпя.Ако ти си втория който смени лагера на вала и се оправи значи проблема е ясен :wink: :wink: :wink:

Аз пък незнам кой е тоя дет го е сменил :?:

Mury
28-07-2006, 19:37
какъв друг отговор има? моята 1,6 боксер е в сервиза, заинатил съм се разбера какво е това и май решението е лагера на първичния вал. нищо друго. ще знам до ден. Ако стане, ще почерпя.Ако ти си втория който смени лагера на вала и се оправи значи проблема е ясен :wink: :wink: :wink:

Аз пък незнам кой е тоя дет го е сменил :?:Прочети малко по-нагоре бацо :wink: :wink: :wink:

Tino
01-08-2006, 10:32
нов вариант. слагаме редукторно масло Трансол, или негрол ако някой има от това старото руско, има и 90Р пак диференциално от ЖП транспорта и пробваме. След две сваляния на скоростна кутия и никакъв видим проблем се замисблям за нещо такова за обезшумяване :lol:
малко безумно, но ще видим.

ultrashock
01-08-2006, 12:14
След като пробваш сподели какво си сложил и далие е помогнало!??

VICO
10-10-2006, 09:39
Здрасти на всички!
Първо искам да поздравя алфиста, който може би е дал най-точното определение на проблема...


тракането го има при всички боксери щото идва от вилката на съединитела която се смения задалжително при смяна на съединиетела .

С няколко думи ситуацията при мен:
Имах тракане на празен ход, което изчезваше при натиснат съединител. Изчетох всички постове във форума /на тази тема/ и реших, че ще карам така докато нещата не се влошат. Карам колата от около 12-14 месеца с този шум и освен неплавното зацепване при тръгване, никакви странични ефекти не съм забелязал. Това беше до миналата седмица, когато "загубих" първа и задна. Отначалото влизаха трудно, а после отказаха съвсем и трябваше да тръгвам от втора. След сваляне на съединитела се оказа, че притискателният диск се е счупил /не знам поради каква причина/, докато феродовия не е крайно износен. Тук точно искам да подчертая, че съединителя беше Валео, т.е. един от най-добрите възможни, но дори и с него тракането си го имаше. Следователно теорията, че зависи само от марката на съединитела издиша. Въпреки това аз сложих отново Валео, но смених и вилката. И тракането изчезна...
Надявам се да съм ви помогнал, както и вие ми помагате с вашите постове.

Mind_Control
10-10-2006, 10:14
Здрасти на всички!
Първо искам да поздравя алфиста, който може би е дал най-точното определение на проблема...


тракането го има при всички боксери щото идва от вилката на съединитела която се смения задалжително при смяна на съединиетела .

С няколко думи ситуацията при мен:
Имах тракане на празен ход, което изчезваше при натиснат съединител. Изчетох всички постове във форума /на тази тема/ и реших, че ще карам така докато нещата не се влошат. Карам колата от около 12-14 месеца с този шум и освен неплавното зацепване при тръгване, никакви странични ефекти не съм забелязал. Това беше до миналата седмица, когато "загубих" първа и задна. Отначалото влизаха трудно, а после отказаха съвсем и трябваше да тръгвам от втора. След сваляне на съединитела се оказа, че притискателният диск се е счупил /не знам поради каква причина/, докато феродовия не е крайно износен. Тук точно искам да подчертая, че съединителя беше Валео, т.е. един от най-добрите възможни, но дори и с него тракането си го имаше. Следователно теорията, че зависи само от марката на съединитела издиша. Въпреки това аз сложих отново Валео, но смених и вилката. И тракането изчезна...
Надявам се да съм ви помогнал, както и вие ми помагате с вашите постове.

А моя съединител като е почти нов, мога ли сега само да сменя вилката.?

Евгени Генчев
10-10-2006, 13:53
Колеги ще споделя и моя опит по темата. Съвсем скоро отсраних следния проблем "твърд Съединител" незацепваше равномерно /тресеше/ . На студено се чуваше стържене . След като свалиха скоростната котия се оказа ,че аксиалня лагер е разбит и дори беше започнал да трие в палците на притискателния диск. Смених го теочно на време, защото така карах около 10 хил. км. ,като разчитах ,че проблема е от лагера на скоростната кутия и ,че мога да карам доста така. . В сервиза ми казаха ,че това много лесно се установява защото има луфт на оста. Сложих "VALEO" и за сега всичко е наред

VICO
10-10-2006, 17:37
Здрасти на всички!
Първо искам да поздравя алфиста, който може би е дал най-точното определение на проблема...


тракането го има при всички боксери щото идва от вилката на съединитела която се смения задалжително при смяна на съединиетела .

С няколко думи ситуацията при мен:
Имах тракане на празен ход, което изчезваше при натиснат съединител. Изчетох всички постове във форума /на тази тема/ и реших, че ще карам така докато нещата не се влошат. Карам колата от около 12-14 месеца с този шум и освен неплавното зацепване при тръгване, никакви странични ефекти не съм забелязал. Това беше до миналата седмица, когато "загубих" първа и задна. Отначалото влизаха трудно, а после отказаха съвсем и трябваше да тръгвам от втора. След сваляне на съединитела се оказа, че притискателният диск се е счупил /не знам поради каква причина/, докато феродовия не е крайно износен. Тук точно искам да подчертая, че съединителя беше Валео, т.е. един от най-добрите възможни, но дори и с него тракането си го имаше. Следователно теорията, че зависи само от марката на съединитела издиша. Въпреки това аз сложих отново Валео, но смених и вилката. И тракането изчезна...
Надявам се да съм ви помогнал, както и вие ми помагате с вашите постове.

А моя съединител като е почти нов, мога ли сега само да сменя вилката.?

Мисля, че да. Имай предвид обаче, че работата е една и съща, защото не можеш да смениш вилката отгоре, ще трябва да откачиш скоростите...

alfista
10-10-2006, 19:35
пак ще ви повтория проблема е от супер глупавата вилка,на нея има дубчица през която минава един щифт от скоростите и потози начин се държи вилката.При натискане на съденитела вилката се трие в щифта и той се износва и дупката на вилката също и като е пуснат педала вилката не е поднапрежение и се държи само от щифта ама тои се е изиал и вилката трака.Проверката е лесна оставаш да работи на празен ход и я хващаш я с ръка и спира да трака. 8)

Orm
13-10-2006, 22:52
Ами аз имам същия проблем трака при пуснат съединител ..... Въпроса ми е следния - тракането и това че не мога да тръгна плавно на първа ( друса ) това от един и същия проблем ли е ??? При всички ли ,при които трака колата не тръгва плавно или това е от друго???

Mury
13-10-2006, 23:00
Ами аз имам същия проблем трака при пуснат съединител ..... Въпроса ми е следния - тракането и това че не мога да тръгна плавно на първа ( друса ) това от един и същия проблем ли е ??? При всички ли ,при които трака колата не тръгва плавно или това е от друго???

При мен също тресе но не всеки път и решението е напролет ново Валео,вилката вече ми е ремонтирана от Боби 33 и Сашо и сега трака много по-малко-само от лагера :wink: :wink:

Orm
14-10-2006, 11:46
Ама аз доколкото знам лагерите като се преебат почват да виат не да тракат

Orm
14-10-2006, 11:52
При мен също тресе но не всеки път и решението е напролет ново Валео,вилката вече ми е ремонтирана от Боби 33 и Сашо и сега трака много по-малко-само от лагера :wink: :wink:[/quote]


Какво е това Валео ...??? Сори ама имам алфа от две седмици и не съм много запознат с алфите. Тука като чета за тиа ломбди валеота и така на татъка направо се едно че съм карал колело до сега а не кола :))))))))))) А уж разбирам горе - долу от коли :)))

Mury
15-10-2006, 11:28
При мен също тресе но не всеки път и решението е напролет ново Валео,вилката вече ми е ремонтирана от Боби 33 и Сашо и сега трака много по-малко-само от лагера :wink: :wink:


Какво е това Валео ...??? Сори ама имам алфа от две седмици и не съм много запознат с алфите. Тука като чета за тиа ломбди валеота и така на татъка направо се едно че съм карал колело до сега а не кола :))))))))))) А уж разбирам горе - долу от коли :)))[/quote]

Колега редактирай си мнението че нешо немоа да го разбера па камоли да го редактирам :idea: :idea:

Евгени Генчев
15-10-2006, 18:05
Колеги аз споделям опит за 146/TS. При тях аксеалния лагер е пласмасов. И шума е много характерен. Най-точно шума е стържене. Убедих се че шума е от лагера ,защото когато извадиха лагера и го завъртях на ръка шума беше абсолютно същия. При износен съединител педала е много твърд, жилото даже скърца

Евгени Генчев
15-10-2006, 18:08
Искам само да кажа ,че да се разбие лагер в скоростната кутия е много трудно! Независимо как караш.

Mind_Control
16-10-2006, 12:24
Ами аз имам същия проблем трака при пуснат съединител ..... Въпроса ми е следния - тракането и това че не мога да тръгна плавно на първа ( друса ) това от един и същия проблем ли е ??? При всички ли ,при които трака колата не тръгва плавно или това е от друго???

при мен го няма това тресене..

Евгени Генчев
16-10-2006, 18:26
Тресе когато е износен съединителя или по лошо ако е омаслен по една или друга причина

Mury
16-10-2006, 23:10
Колеги аз споделям опит за 146/TS. При тях аксеалния лагер е пласмасов. И шума е много характерен. Най-точно шума е стържене. Убедих се че шума е от лагера ,защото когато извадиха лагера и го завъртях на ръка шума беше абсолютно същия. При износен съединител педала е много твърд, жилото даже скърца

То и Валеото е пластмасов лагера :idea: :idea:

П.С.Колега кой те излъга че на тази кола съединителя е с жило :shock: :shock: :shock: и си оправи подписа че такава кола 146 СТ няма :idea: :wink: :wink:

SnoBeck
09-03-2014, 14:33
Последното мнение в темата е отпреди 8 години, но след като изчетох доста теми от форума така и не успях да разбера, в крайна сметка като се сменя съединителя на боксер, сменя ли се и вилката?

infernus
10-03-2014, 09:07
Последното мнение в темата е отпреди 8 години, но след като изчетох доста теми от форума така и не успях да разбера, в крайна сметка като се сменя съединителя на боксер, сменя ли се и вилката?

Не просто трябва да се внимава като се слага, лично и аз съм карал бая време със такава тракаща вилка и много дразни, спираш на кръстовище и трак трак...