Log in

View Full Version : Проблеми с електрониката!



RokFort
04-09-2008, 21:08
Колеги светна ми някаква червена кръгла лампа над датчика за темературата ,ей така без никаква причина и то преди да запаля колата която си беше добре истинала под 40 градуса.
А веднага след това ми отказа и централното ,натискам копчето за заключване а не се заключва а само в купето се чува някво щтракане от реле ама нищо друго не стаа...

Помагайте колеги ,че мноо си я обичам а некви страни болести я нападат.....:biggrin1:

RokFort
04-09-2008, 21:29
Ей тая

RokFort
05-09-2008, 08:39
Ако не съм го обяснил както трябва кажете за да знам защо няма мнения по въпроса и да се поправя. :dunno:

RokFort
05-09-2008, 08:44
Ако не съм го обяснил както трябва кажете за да знам защо няма мнения по въпроса и да се поправя. :dunno:

Забравих да добавя ,че колата е 145 1912 турбо дизел родом 96' ако това е от помощ за някой.

HELP! :wazuuup:

vlado_iv
05-09-2008, 13:10
Значи имаш съвкупност от няколко неща, така ли?

RokFort
05-09-2008, 21:03
Да!
Имам проблем с лампата за темперетурата ,че ми светва когато и дойде музата.
Също и ,че ми отказа централното без никаква причина и вместо да заключва се чува цъкането на някакво реле в таблото.

vlado_iv
05-09-2008, 21:56
Провери си таблото на бушоните като го откачиш от всички букси.
Малко е играчка но виж за зеленикава отечка- виж снимката.
Успех и като го решеш проблема пиши.
http://picbg.net/u/26915/17494/196792.jpg

rijko
08-09-2008, 12:51
Да!
Имам проблем с лампата за темперетурата ,че ми светва когато и дойде музата.
Също и ,че ми отказа централното без никаква причина и вместо да заключва се чува цъкането на някакво реле в таблото.

1.За червената лампа за прегрят мотор е много вазможно да има кофти връзка или окислени букси както на датчика на мотора така и на куплонга на таблото.
2.За централното .Така без да се види е трудно да се каже но има някои неща които може сам да провериш :
- значи има едно голямо реле от него ти идва щракането което чуваш ,но щом не движи машинките наи вероятно е изгоряло (като го свалиш може да се отвори с помоща на отверка и ще видиш че вътре има три реленца и наи вероятно някое е прегоряла някоя писта) Ако е така значи ти е кофти бушона на централното (бушона ти е фалшив и даржи на повече от 10А напрежение) А всичко това е защото наивероятно имаш изгоряла машинка за централното . :info::info::info:

rijko
08-09-2008, 12:54
Ако не се ооправиш с тези оказания мога ти наснимам кое каде е .

RokFort
08-09-2008, 16:06
Благодаря ,ще проверя там кадето ми казахте.


Имам още един въпрос ,как се свалят корите на предните врати ,търсих но не намерих тема по този въпрос.

tonov
08-09-2008, 19:06
Имам още един въпрос ,как се свалят корите на предните врати ,търсих но не намерих тема по този въпрос.

Имаше тема в технически справочник, ама нещо не я виждам :screwy:
Както и да е, ето ти упътване: