View Full Version : проблем с зареждането
ту зарежда ту не.в джигение ми пада стрелката на километража и волтмера.ремака е опънат и нов.
Слаба връзка по веригата, износени четки? Ако не зарежда трябва да ти свети и лампата!
Слаба връзка по веригата, износени четки? Ако не зарежда трябва да ти свети и лампата!
за слаби враски тази неделя 6те проверявам.иначе алтернатора го свалях всичко е 6,носих го да го проверат.
Въобще ли не зарежда или само пада напрежението?Колко показва стрелката?Провери си кукийката с буксите зад разширителния съд и премери с мултицет колко е напрежението.Провери и за хлабави маси на мотора.
П.П. Ако изгори релерегулатора лампата на таблото няма да светне.
мерси за съветите.цял ден се рова и нищо.няма хлабави връзки ,мултицета показва 13.85 без товар и 11.98 с всичко на макс.явно си е зареждало.но стрелките си падат.някои знаели какво ги управлява.
alfaracer
08-09-2008, 08:27
мерси за съветите.цял ден се рова и нищо.няма хлабави връзки ,мултицета показва 13.85 без товар и 11.98 с всичко на макс.явно си е зареждало.но стрелките си падат.някои знаели какво ги управлява.
Абе ти наред ли си, моята зарежда 14.5 без товар, и 14.5 с товар.Само ако съм включил всички консуматори на 1000 об/мин ми пада на 13и малко, но вече при 1500об/мин си е отново над 14.Ти на 11.98 си караш на акумулатор, той за да се зареди поне малко му трябва напрежение над 12.8 волта.
говора за вкючени дьлги.халогени.плафоните.климатроник и музика на макс..11.98 на 800 оборота.като дам газ се вдига.
Смени си релерегулатора.На празен ход без товар трябва да е 14.2-14.5,а под товар не трябва да пада под 13.8В.При вдигане на оборотите напрежението трябва да ПАДНЕ до 14-14.3 на празен ход.Вземи си реулатор Mobiletron.Аз съм с такъв и вече година и половина нямам проблеми.Струваше ми 18лв,а Бош 54лв,като го сменх всяко лято.:screwy:
За зареждането- добре, регулатор (макар да не съм съгласен много, щом на обороти си вдига напрежение). Обаче за падането на стрелката на километража? Връзка изобщо с волтметъра? Нещо не ми звучи проблема да му е в генератора. :shocking: Боби, нямаш ли схема на таблото, да видим откъде идват жиците за тез две неща- директно или пак през оня проклет 'ALFA ROMEO control unit' ?
Коя година е колата?
На километража стрелката му пада или заради лош контакт някъде по буксите/най-вероятно тази на датчика/ или датчика му губи маса.
При мен като пуснех климатика също спираше да ми отчита километража.:screwy: Също няма нищо общо,но факт.Смених буксата на датчика и се оправи.
Е при него заедно падат стрелките. Ако не е лош контакт, може таблото да се бъзика нещо... :upsidedwnsmiley: Не карайте човека да си пипа алтернатора веднага. С 13.8 волта зареждане не съм спрял да паля досега
алфата е 96г 2.0 тс супер.кьм края на седмитсата ще смена регулатора ще вида и таблото и датчика.колата си пали и вьрви но тия проблемчета ме дразнат.ще видим какво животно ще излезе.:brickwall:
При всички случай зареждането не е както трябва.11.98В даже е напрежението на разреден акумулатор.:screwy: Стрелките също може да падат ако няма добър контакт в голямата кръгла букса с многото пинове до казанчето за хидравликата.
браво на колегите и мерси за сьветите.оправихмея , явно беше от регулатора,сменихго и сега е 6.напрежението не пада под 13.6 , стелките работат ,фаровете са бистри а музиката пак си има готин бас.вече спокойно си пия бира.а смених го с мобилетрон за 17 лв:big_beer:
Е радвам се, че не съм бил прав. Карай и се кефи на колата. :wein:
А къде се намира този регулатор?
Под черния пластмасов капак/ако има такъв/ на алтернатора.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.