Log in

View Full Version : Липса на мощност



jrdn69
11-09-2008, 12:45
От скоро съм собственик на 155 1,8 16v TS. От самото начало ми направи впечатление,че с минимално натиснат педал колата върви много добре,но при настъпване не се случва нищо забележително. Съмненията ми ме насочиха към катализатора,но събитията ме изпревариха-колата загуби толкова мощност,че работеше само на празен ход! При подаване на газ се чуваше силно съскане преди последното гърне. Свалих го,и тогава разбрах каква кола съм си купил-надмина очакванията ми. А гърнето го изхвърлих.

Бобби
11-09-2008, 14:56
Нещо не те разбрах!!!!!...как така от едно гърне разбра каква кола си купил?
...да не е пълно с масло?...:shocking:

jrdn69
11-09-2008, 21:16
Така беше запушено,че нищо не минаваше през него. Не беше пълно с масло. От него заизпадаха овъглени останки. Нали слагат някаква огнеупорна вата,предполагам,ламарината,която държи ватата на мястото и е изгоряла,и ватата е запушила изхода. Като свалих гърнето разбрах как върви колата,запалих и спирачките по един планински път. За първи път усетих как върви нормално. Не съм и мислил,че може да се запуши чак толкова,ще да спре на пътя. Да е двутактов двигател-може,да гори масло-разбирам,а то-не.

Бобби
12-09-2008, 09:04
Е проблема ти е почти никакъв!!...една тъба или ново гърне и си ти:)

jrdn69
12-09-2008, 21:54
Проблема беше,докато разбера какво е. Начинаещ алфист,закъсал на пътя,от такъв банален проблем... Какво ли не мислих в началото... добре,че не беше катализатора,щеше да е по-трудно справянето на пътя.

lulin racing
14-09-2008, 08:25
Затова колега като мен........ правата тръба от начало до край и едно крайно гърне........... забравяш.........

jrdn69
29-06-2012, 14:44
Тази пролет играх в същия филм - гърнето, което сложих на мястото на изхвърленото запушено, се запуши съвсем скоротечно - докато усетя малко глъхнене на високи обороти на влизане в гр. Брезник, на 2км след града колата спря. Едвам успях да се добера до един сервиз в Брезник, (0887710542 - Данчо) дори накрая се наложи да ме издърпат. Бях убеден, че се е запушил я катализатор, я друго гърне... Оказа се същото това последно гърне! След няма и 20 000км и 4 години - пак същата история - изкараха половин кофа вата от гърнето, и колата пак е в играта. Гърнето беше марка "ASPOO"...

Бобби
29-06-2012, 22:45
Ами така е като не слушаш lulin racing:)))
На гърнетата аспо им дават 2-години гаранция....пак добре си изкарал...това са бели кахъри:))

pace
30-06-2012, 14:30
Чета и страх ме лови,дизеларката ми е още с оригиналните 'кюнци'

митака-пловдив
30-06-2012, 22:13
Чета и страх ме лови,дизеларката ми е още с оригиналните 'кюнци'


Не си единствен и аз съм с оригиналните,само да ти кажа че нашите никога няма да изгният,щото неправим кондез зимата.Освен това в дизеловите гърнета няма вата,единствено тръбите страдат,щото турбото много ги нагрява.

ванката
01-07-2012, 16:22
Не си единствен и аз съм с оригиналните,само да ти кажа че нашите никога няма да изгният,щото неправим кондез зимата.Освен това в дизеловите гърнета няма вата,единствено тръбите страдат,щото турбото много ги нагрява.

и в дизеловите гърнета има вата ама не се разпада защото няма конденз