View Full Version : Разход на Боксер
От къде може да идва големия разход на 1.6 боксер гори ми 13/14 градско без да я настъпвам сменена е ламбдата нови свещи кабели температурния датчик уж работи не се сещам от къде може да е проблема имам съмнения за ремък .:(
Благодаря ви предварително !
чичо пичо
18-09-2008, 11:39
еми то май по книжка ги дават да харчат 11л/100 - мисля че го четох някъде из форума незнам
наистина доста си харчат градско
точни 10.5 смесено и дават но нз от къде идва този разход а в сливен нещо майстори няма !
как да разбера дали работи този датчик как мога да го тествам ?днес пробвах да го изключа колата беше към 90 градуса и нямаше никаква разлика от това да лие включен или изключен нека някой ми помогне?
никой ли не може да ми помогне ?:(
ivan dimitrov
18-09-2008, 16:14
---
датчика за температурата на инжекциона а тези за който ми говориш за какво служат ?
ivan dimitrov
18-09-2008, 20:07
---
ivan dimitrov
19-09-2008, 01:11
---
а каква е компресията в цилиндрите.първо търсете там и после ръчкайте електрониката. с какво сменявате свещите,като у нас май ги няма за нашите хубавици.Поне аз не съм ги срещал.Най вероятно са клапани или автоматите им.
свещите са DENSO кабелите TESLA компресията е 10.5 мился или повече на всички цилиндри мерана е преди месец .Днес направих следния експеримент изключих прослувутия температурен датчик след като запалих колата студена естествено и интересното че нямаше никаква разлика в работата на двигателя дори отидох до работа така лампичката на инжекциона си свети мисля че е за смяна но какво ще кажете че с тези точи не са ми призвание ? :(
Благодаря за съдействието колеги !
чакай сега. първо кажи какъв ти е инжекциона. ГМ или бош.на ГМ-а имаш МАП /това е една черна правоъгълна кутийка закачена на колекторите горе с една букса и едно маркуче. ако е бош, имаш дебитомер и трябва него да го провериш. но първо смени бензиностанцията, налей един в-пауър примерно.
д мап сам а за безиностанцията мисля ч е не проблем а този датчик май прави мизерии колата не върви
100 човека гледаха никой нищо не казва конкретно благодаря на колегите който ми писаха ,кво става с този форум останаха само читатели нещо !!!
Моята е 1.3, но в София ми гори 10,5-11 л. Ето го предимството на този мотор, иначе всички се мятат на по-голени, ами така, ще е, тия коли лапат доста ;)
глупусто колега горят едно и също разликата е във вървежа
Е, хубаво, но моята не гори 14
boxer4o , .За градско каране това е горе долу нормален разход за твоята кола , виж ако гори 15-20 е много което говори за сериозен проблем но разход от 13 в града не е много за 1.6 боксер
Сложи си газ и няма да те притеснява толкова че разхода ти е 13-14
аз имам но на газ е 15 /16
нормален ти е разхода , може да е литър два надолу но пробвай с по икономично каране
ако я настъпваш до червено в града , ти е нормален разхода. ако не, смени бензиностанцията.
ok колеги смених датчика и остана да засичам
Това,че си мерил компресия преди месец не означава нищо.премери я сега.Аз си изпатих от същото.Бяха ми запекли автоматите на клапаните и компресията ми беше спаднала на 7786 в цилиндрите и се сбърках да търся по инжекциона.Гърмеще на газ страшно и харчеше яко.Като откачиш който и да е датчик:за температура на въздуха или на водата или ламбда сондата или детонационния,компа минавана режим "пътна помощ"Правилото е,че ако при откачен датчик има подобрение,значи в него е проблема.Аз мам проблем с датчика за температура на въздуха и си карам с изключен.Като намеря ще го сменя.Ако не става нищо съществено или работи или е прекъснал. Това се случва доста рядко ,но също е възмойност.А сега за свещите.Намери си Loge golden 25 HL.Това са свещите за нас и никакви други.Ще се родиш с тях.Издържат над 50 000 км.Не казвам повече,защото не съм карал с тях повече от посоченото,но никога не са ми правили номера и винаги съм ги сменявал в напълно изправно състояние.В твоя случай имаш нужда от газоанализатор и след това по данните може да се кажат доста неща.Другия начин и индианския.Аз много го уважавам.Намираш една изправна , като твоята и започваш метидично да сменяваш от едната на дръгата.Там няма грешка.Все ще откриеш къде е проблема.Успех
Братле, конкретно може само специалист в сервиз да ти каже, така само да четем и да гадаем не става!Може да е от 1001 неща, и да ти ги изброя едва ли ще тръгнеш да ги сменяш всичките.За това моя съвет отиди най-накрая в някой сервиз и тва е... колегите каквото можеха казаха!:grin:
момчета проблема си беше явно в датчика сега колата просто литна а за газта трябва да се донастрий но нз кога ще имма път извън сливен че тука газаджите не стават благодаря ви свсе пак а разхода нз как е още но в момента е на 14 газ на пълна газ !! а на бензин ще видим скоро !!!
8.5 л/100км. По магистрала с 110-120 , климатик и 4 човека. И с български и с гръцки бензин толкова!
Не съм и махал катализатора.
moq go nqma imam samo edno garne moje li i tova da mi ka4va razhoda malko ?SORRY za kirilicata no malko se e preebal PC
moq go nqma imam samo edno garne moje li i tova da mi ka4va razhoda malko ?SORRY za kirilicata no malko se e preebal PC
Съмнява ме. До колкото знам от познати няма проблем да се кара без катализатор точно този двигател. А някои казват , че разхода падал като махнеш катализатора , но не се знае ;)
хаха е аз кото нямам и средно малииииии още па малак разход :)
Здравейте на всички,
Това ми е първи пост във форума. Мисля че и аз имам проблем с разхода. Искам да питам boxer4o сега месец след смяната на датчика разхода продължава ли да е намален, защото за един ден едва ли може да се прецени точно паднал ли е разхода или не? Още нещо, boxer4o, ти като свали стария датчик опита ли се да го измериш и да го сравниш с новия?
колега датчика се проверява като на работещ двидател го изключиш ако няма никаква разлика е за смяна а моя разход още не е паднал защото сондатра не отчита правилно и трябва да слагам гърне защото нямам никакво :)
колеги немога да намеря катализатор на добра цена в сливен ако сложа резонатор какъв тойно да бъде за да ми отчита сондата правилно благодаря ви !!!
колеги немога да намеря катализатор на добра цена в сливен ако сложа резонатор какъв тойно да бъде за да ми отчита сондата правилно благодаря ви !!!
Абе колега тя сондата е преди гърнетата май . Поне при мене е така , аз съм със GM запалване.
Иначе за големия разход в момента и аз имам проблем но при мене е заради термостата. Трябват й 20 минути работа по задръстванията за да загрее.
именно приятелю и не оказава нужното съпротивление и не отчита в ниските обороти а термостата е ок ;)
тя в ниските,така или иначе не работи!Сложи едно резонанасно гърне,от каквото ти падне или по точно стане,но се ориентирай по това, не за колко кубика двигател е , а за колко конски сили.Съветвам те да си сложиш гърнетата.Хем ще върви по добре,хем няма да ти гърми в главата.Освен ако не ти е това целта.
как да не работи ж ниските ? мисля че трябва да работи започва да ми отчита от 2500 нагоре ? защо мислех за катализатор но аз я карам на газ и ще се запуши бързо а да запаля 100 лева нещо и ще сложа гърне
Serjinko
20-02-2010, 18:36
колега земи снимаи този датчик дето си го сменял.. и ланд сондата на Боксер.. да видим каде се намират.. благодариа ти предварително
alfamilano
21-02-2010, 16:00
Незнам колко боксера си карал ама искам да ти кажа че 13 е почти нормално не си губи парите и времето псевдосервизите!хубав бенц и провери вакума на МАП-а!Все пак не караш 1.7 16v,и спред теб какво означава не върви!?:question:
колеги, все пак не е лошо да видите откога е темата...
Здравейте,може ли някой да ме упъти къде се намира този датчик за температурата? Имам алфа 145 1.6 - боксер. Още едно питане - къде се намира релето, което управлява комутатора на стартера? Благодаря предварително
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.