Log in

View Full Version : Съвет за 146 втора ръка



kins
05-11-2005, 02:04
Здравейте, фенове и маняци на Alfa! До скоро имах Astra 1.4 но нещо не ми допада. Много е слабичка. 146 много ми допада, а пък и аз си падам малко спортен шофьор:) Четох доста статии в които казват че Alfa-ta не е добра, но аз не съм на това мнение. Сега съм решил да си взема 145 или 146! Искам да попитам
1.На какво трябва да обърна внимание при покупката на този автомобил втора ръка?
2.Да ме посъветвате за годината на производство и двигателя на Alfa-ta (но да не е мн. мощен че ще се пребия:))
3.Има ли ораничител на оборотите? (Защото Astra-ta не мога да я карам над 6500 - започва да ми прекъсва)

П.С. - Форума е много як и се надявам и аз да мога да се включа в него с мое мнение скоро време!

valjo
05-11-2005, 08:43
Здравейте, фенове и маняци на Alfa! До скоро имах Astra 1.4 но нещо не ми допада. Много е слабичка. 146 много ми допада, а пък и аз си падам малко спортен шофьор:) Четох доста статии в които казват че Alfa-ta не е добра, но аз не съм на това мнение. Сега съм решил да си взема 145 или 146! Искам да попитам
1.На какво трябва да обърна внимание при покупката на този автомобил втора ръка?
2.Да ме посъветвате за годината на производство и двигателя на Alfa-ta (но да не е мн. мощен че ще се пребия:))
3.Има ли ораничител на оборотите? (Защото Astra-ta не мога да я карам над 6500 - започва да ми прекъсва)

П.С. - Форума е много як и се надявам и аз да мога да се включа в него с мое мнение скоро време!
Здравей, и добре дошъл :)
Първото което трябва да си решиш, е какъв бюджет ще отделиш за покупката, защото цените могат доста да варират!
иначе аз силно бих ти препоръчал 145/6 след 99та - последния фейслифт, и редовите бензинови двигатели. Тези коли са силно подценени като начална инвестиция, а в същото време всички открити през годините на производство на модела от 94та насам проблеми и проблемчета са коригирани или поне е направен опит в тази посока:)
за кубатурата, заложи поне на 1.6 16в 120к.с., въпреки че доста скоро той ще ти се стори слаб. Pазбира се 1.8 16в (144к.с.) и 2.0 16в (155к.с.) са истинската мания (стойностите на мощностите са от моделите след 99та, до тогава са 140 и 150 к.с. съответно). Парадокса е че разхода им на гориво е на практика еднакъв, а вървежа - не. При 2.0 имаш малко по-високи разходи за осблужване - 3ти ремък за балансиращи валове, и ролки по него.

Ограничителя ня оборотите е на 7200рпм така че имаш място...
а ако не те устройва, винаги може да и направищ "ремап" и да и махнеш този ограничител, с цел да си скапеш мотора съвсем добре;)

Crusader
05-11-2005, 09:01
Брей че си бърз valjo, няма да пускам моя отговор - твоят е по изчерпателен, но нека човека да знае че 1.4TS си е 103 коня, а когато си карал Astra 1.4, /която не знам точно колко е но няма да са повече 80 кончета/ и 1.4TS няма да ти се стори слабичък, но е вярно че гори колкото и по големите си събратя 1.6TS и 1.8TS 8)

kins
05-11-2005, 10:57
На 1.4TS колко долу-горе му е макс. скорост. 190 ще може ли да направи?
На какво да обърна внимание като купувам колата? Какво ще кажете за двигателите които не са BOXER? Гледах една 1.6I '97 на 120 000км(не знам обаче дали са реални)с ел. пакет, климатиик и т.н за 5000.

Crusader
05-11-2005, 11:40
Ако не се лъжа максималната скорост на 1.4 TS /Twin spark/ e 187 км.ч., мощността е 103 конски сили или 76 киловата, ускорението от 0 до 100 е 11.2 сек.
Двигателите Twin spark са редови, четирицилиндрови, с два разпределителни вала, 16 клапана и по 2 свещи на цилиндър, аз лично ги смятам за доста добри /макар никога да не могат да изкарат онзи приятен звук който има boxer-а/ :wink: , но при почти равна кубатура с boxer-а, TS-а вади повече мощност.
За километрите - отиваш във Вантотрейд и там ще ти я проверят /не ми се вярва да е на 120 хиляди де - много са малко колите под 200 хиляди реални/
Ако си гледал 1.6 TS, трqбва да е към 120 коня някъде, за максималната и скорост - не знам /питай Valjo/...
Успех!

valjo
05-11-2005, 12:48
аз за Боксери не смея дума да кажа :unsure:
технически , боксер двигателя е надлъжно разположен, опозитен, с по два клапана на цилиндър за 1.3 и 1.6, и по 4 - за 1.7 16в
характерен за него е късия колянов вал, благодарение на което набира много бързо обороти, и има невероятен звук
води се по-стара концепция, правен е и с не-БОШ инжекциони ;)

за редовите, туинспаркове... какво да гледаш
ами нормални неша за всяка кола , луфтове, различни цветотве боя, окачване ...

характерно за туинспарка е ако издава щракащ звук при работа на празен ход , на което много незапознати викат - клапани, повдигачи ненам кво - е това може да е и от прецакан вариатор на смукателния вал, което се отстранява заедно със смяната на ангренажния ремък срещу допълнително 10лв..
другото , виж свещите дали са ок, защото смяната им е доста скъпо начинание - 8 броя на ориентировъчна цена над 400лв за комплект

виж съединителя, скоростите дали влизат "мазно"
иди на диагностика, във Вантотрейд, да те закачат на компютъра, да видят ламбда сонда, товаонова ....

това се сещам за сега.... :)

valjo
05-11-2005, 12:49
макс скорост на 1.6 16в туинспарк 120к.с. е 195км./ч по книжка

alf
05-11-2005, 12:54
различни цветотве боя
пък ако е червена и цвета е еднакъв навсякъде е съмнително :mrgreen:

trustworthy
05-11-2005, 14:23
... аз силно бих ти препоръчал 145/6 след 99та - последния фейслифт, и ...

Taка е ама аз от около година следя мобиле-то и такава все още се съм срещнал. Oсвен това, поправете ме ако греша, но цените на последния фейслифт са доста близки (особено на 1.8 и 2.0 двигатели) до тези, на ранните 156, което е повод за размисъл :roll:

valjo
05-11-2005, 15:02
... аз силно бих ти препоръчал 145/6 след 99та - последния фейслифт, и ...

Taка е ама аз от около година следя мобиле-то и такава все още се съм срещнал. Oсвен това, поправете ме ако греша, но цените на последния фейслифт са доста близки (особено на 1.8 и 2.0 двигатели) до тези, на ранните 156, което е повод за размисъл :roll:
ами мойта е 5ти 99та и я зех за 7600
ако намериш 156ца на тия пари ..... :)

Kostadin
05-11-2005, 15:13
при почти равна кубатура с boxer-а, TS-а вади повече мощност.

тук може доста да се поспори :wink:

Crusader
05-11-2005, 15:43
при почти равна кубатура с boxer-а, TS-а вади повече мощност.

тук може доста да се поспори :wink:

Бе по книга е така, предишната ми 33-ка с 1.3 i.e.boxer ДВГ беше 90 коня а сегашната е 1.4 TS и се води 103 конски сили, но като че ли 33 беше по-яка и по-бързо набираше, това съм го отдавал на по-ниското тегло на 33-ката /мисля към 970-980 кг./ а тази е почти тон и триста 8)

Crusader
05-11-2005, 15:52
Ей сега си погледнах митническите декларации, данните са следните:

1.Alfa Romeo 33 /произведена 1993г./
- двигател boxer 1351 кубически сантиметра
- 65 киловата по DIN

2. Alfa Romeo 146 /произведена 1997г./
- двигател Twin spark 1370 кубически сантиметра
- 76 киловата по DIN

Kostadin
05-11-2005, 16:00
Бе по книга е така, предишната ми 33-ка с 1.3 i.e.boxer ДВГ беше 90 коня а сегашната е 1.4 TS и се води 103 конски сили, но като че ли 33 беше по-яка и по-бързо набираше, това съм го отдавал на по-ниското тегло на 33-ката /мисля към 970-980 кг./ а тази е почти тон и триста 8)

сегашната ти алфа е с 1,4 мотор 103к.с., но е 16V :wink:, а боксера ти e бил 8V....моята 33-ка е 1,5 8V-88г. и е 105к.с., което е повече от 103к.с. като при това двг-то и е по старо като поколение и въпреки това не отстъпва на по-новия като технология TS 16V, a 1,7 16V боксера......
а я си представи боксер 2,0-2,5-3,2л какво би представлявал(сравнение Порше, Субаро......)боксера си е яко спортен мотор от където и да го погледнеш....не напразно, коментаторите на F1 често споменават и боксера V10 участвал във F1 и го оприличават като един от най-великите двигатели във F1
:wink:

Crusader
05-11-2005, 16:09
Не ме разбирай погрешно, аз също съм фен на boxer моторите, но човека питаше за разликата между 146 1.3 boxer и 146 1.4 TS.
Извиняявам се за :offtopic: !

kins
05-11-2005, 17:24
А някой знае ли какви са таксите и митата които трябва да се платят при внос на автомобил от чужбина! Например за 1.6TS колко ще ми излезе митото(горе-долу)!

Crusader
05-11-2005, 17:49
Ми то мито няма, има ДДС, но ще ти излезе към 2000 лева поне....после следват Гражданска...., в/м/инетка, ....смяна на консумативи /ремъци, ролки, масла, филтри, евентуално зимни гуми...и т.н./ поне още 1000. Предвиждаш още поне 500 за непредвидени разходи и ....равносметката до тук е 3500 и то без докарването, цената там/от където идва колата/ и печалбата на автоджамбазина....ти решаваш, но това важи за почти всички коли - така че : Кураж! 8)

kins
05-11-2005, 18:15
Как се изчслява това ДДС щото май не 20% от стойността на колата?Колата ще ми струва 2000 евро и ще трябва да дам още 2000лв ДДС! Това си е чисто обирджийство!!!!!

Crusader
05-11-2005, 18:19
:lol: :lol: :lol:
Така си мой човек!
Виж тук"
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=3407&highlight=%C4%C4%D1

trustworthy
05-11-2005, 20:47
... аз силно бих ти препоръчал 145/6 след 99та - последния фейслифт, и ...

Taка е ама аз от около година следя мобиле-то и такава все още се съм срещнал. Oсвен това, поправете ме ако греша, но цените на последния фейслифт са доста близки (особено на 1.8 и 2.0 двигатели) до тези, на ранните 156, което е повод за размисъл :roll:
ами мойта е 5ти 99та и я зех за 7600
ако намериш 156ца на тия пари ..... :)

Че си я взел на далавера - няма спор :) , но ти каза СЛЕД '99 и аз разбрах буквално, т.е. 2000 :oops: . Освен това твоята, доколкото разбирам от подписа ти е 1.6 и е 145. По принцип те са си малко по-евтинички от 146, нямат климатроник и т.н. Аз сравнявам 156 с 146, но в крайна сметка всичко опира до състоянието на конкретния автомобил. Все пак ако става въпрос за разлика от 1500-2000 лв между двата модела (146/156) при разлика в годините 2-3 :roll: .
Едно е ясно: няма спор, че последния фейслифт на 145/6 е една потенциално добра покупка и аз бих казал само: дай боже всекиму! :priest: ...по едно QV/ti...в това число и моя милост...

georgyg
05-11-2005, 21:45
Че си я взел на далавера - няма спор :) , но ти каза СЛЕД '99 и аз разбрах буквално, т.е. 2000 :oops: . Освен това твоята, доколкото разбирам от подписа ти е 1.6 и е 145. По принцип те са си малко по-евтинички от 146, нямат климатроник и т.н. Аз сравнявам 156 с 146, но в крайна сметка всичко опира до състоянието на конкретния автомобил. Все пак ако става въпрос за разлика от 1500-2000 лв между двата модела (146/156) при разлика в годините 2-3 :roll: .
Едно е ясно: няма спор, че последния фейслифт на 145/6 е една потенциално добра покупка и аз бих казал само: дай боже всекиму! :priest: ...по едно QV/ti...в това число и моя милост...

Сори за :offtopic: а
Ти ако прочетеш темата коята е най-горе за ремонтите ще разбереш колко още пари е дал и ще трябва да те отпишеме от графата желаещи Алфа :D
Ама това е страст, а не практичност. :clap2:

П.С. аз не искам от последния фейслифт на 145/6, предпочитам GT дизеларка, а пък нищо че е ново :D

valjo
05-11-2005, 22:34
Че си я взел на далавера - няма спор :) , но ти каза СЛЕД '99 и аз разбрах буквално, т.е. 2000 :oops: . Освен това твоята, доколкото разбирам от подписа ти е 1.6 и е 145. По принцип те са си малко по-евтинички от 146, нямат климатроник и т.н.
...
без да споря, истински климатроник в Алфа 145/6 никога не е слаган
слагани са обикновени климатици, и по-късно "автоматичен климатик" който се слага и в Браво/Брава/Мареа и дори в 156 до фейслифта
пояснявам че автоматичен климатик е тоя който може да му зададеш градуси, а климатроника освен да поддържа градуси, автоматично определя и посоката (това сме го дискутирали и някъде има тема по случая )

а иначе в момента нашия уважаван зам.председател и автотърговец Пламен има на склад 146 99та 1.6 120кс. Бордо с нормалните екстри за ориентировъчно 7800лв - на склад

моите наблюдения са че разлики в цените на 145 и 146 няма, говоря за сходни параметри и сходни години на производство
146 е по практична заради 4те врати, но 145 е с по-спортно излъчване ;) за всеки от тези пазари си има хора който дават пари
например в нашия клуб на сбирките редовно има поне 10 145ци и почти нито една 146, това е заради различната насоченост на купувачите.

сега за разликата 156ца 98ма година и 145/146 98ма 99та....

разликата определено не е само в цената на придобиване, моите двама колеги и приятели и членове на клуба имат 156ци и мога да ви кажа че разходите по поддръжката са по 2 спрямо Типо-базраните алфи (МИНИМУМ)
просто 156 е много по-нова като концепция, много по-сложна и съответно частите по окачването са на пъти по-скъпи, съединителя е различен от този на 145/6/155 ... така че... :)
по добре читава 145/6 за 8бона отколкото пред разпад 156ца за 9500лв... говоря когато парите са от значение де;)

баси цел трактат изписах, а стига толкоз:)

trustworthy
05-11-2005, 23:27
...по добре читава 145/6 за 8бона отколкото пред разпад 156ца за 9500лв...

Може и да се е получило трактат, но беше повече от убедителен :respect:

kins
05-11-2005, 23:55
Тази Alfa за продаване ли е?Малко парите са ми много ама ако си заслужава бих се замислил за едно заемче:)

Mury
06-11-2005, 14:03
Ако не се лъжа максималната скорост на 1.4 TS /Twin spark/ e 187 км.ч., мощността е 103 конски сили или 76 киловата, ускорението от 0 до 100 е 11.2 сек.
Двигателите Twin spark са редови, четирицилиндрови, с два разпределителни вала, 16 клапана и по 2 свещи на цилиндър, аз лично ги смятам за доста добри /макар никога да не могат да изкарат онзи приятен звук който има boxer-а/ :wink: , но при почти равна кубатура с boxer-а, TS-а вади повече мощност.
За километрите - отиваш във Вантотрейд и там ще ти я проверят /не ми се вярва да е на 120 хиляди де - много са малко колите под 200 хиляди реални/
Ако си гледал 1.6 TS, трqбва да е към 120 коня някъде, за максималната и скорост - не знам /питай Valjo/...
Успех!Да ама т.с. е 16 в. а боксерите повечето са 8в. :wink: :wink:

valjo
06-11-2005, 16:51
Тази Alfa за продаване ли е?Малко парите са ми много ама ако си заслужава бих се замислил за едно заемче:)
ами поне до онзи ден се продаваше, свържи се с Пламен - Quadrifoglio
и се разберете да я видиш, в момента май е в склада на Вантотрейд горе на Самоковско шосе с/у караулката...

Patsimir
06-11-2005, 21:52
Колеги, не споменахте нищо за 146 TD 2.0 Аз така се колебаех каква - Boxer, TS и като пресметнах с колко пари ще изминавам 100 км, реших - Фатката е да си купиш TD - колата е 1929 кубика, 90 коня ама как върви само аз си знам - това е Дизел! :paddle:

Alfamaniak
06-11-2005, 21:59
Колеги, не споменахте нищо за 146 TD 2.0 Аз така се колебаех каква - Boxer, TS и като пресметнах с колко пари ще изминавам 100 км, реших - Фатката е да си купиш TD - колата е 1923 кубика, 90 коня ама как върви само аз си знам - това е Дизел! :paddle:


Няма 2 мнения по въпроса в Diesel-a е истината :Tease:

Naso
06-11-2005, 23:59
Човека за кола питаше, а не с какво се отоплявате зимата :roll: Като сте ги зачесали тия дизели, поне кажете на човека това онова за тях ?

Patsimir
07-11-2005, 00:37
Човека за кола питаше, а не с какво се отоплявате зимата :roll: Като сте ги зачесали тия дизели, поне кажете на човека това онова за тях ?
ми дизела си върви достатъчно и излиза по евтино! бъдещето е в тези двигатели. затова го посъветвах да си вземе дизел ако ще си купува кола, с която ще му е евтина возията, те затова са и малко по скъпи. ако не иска да пести да си вземе бензин!

gigi
07-11-2005, 00:51
Човека за кола питаше, а не с какво се отоплявате зимата :roll: Като сте ги зачесали тия дизели, поне кажете на човека това онова за тях ?
А топлат се ако запалат :twisted:
Сега сериозно всички бензинови 145-6 харчат еднакво независимо от кубатурата и дали са боксер или Т.С. За да ги има по малките кубатури обаче е известно че при тях разходите по потдръжката са по малки, като се започне от ДДС данък гражданска та се стигне до консумативите.
Ако наистина искаш да не е много бърза но все пак по пъргава от нормалните си вземи 1.6 Т.С. Гледай като купуваш освен изброените неща от колегите и предните дискове ако са много истрити това говори че е бая ръчкана колата и си е на километри а ако пък са подозрително нови извода е пак същият но са сменяни, най добре е ако са средно (нормално) изтрити тогава обикновенно колата не е карана състезтелно доколкото това е фактор за познаване.

trustworthy
07-11-2005, 11:52
Надявам се, че колегата kins няма да се разсърди, че му се намесвам в темата, но мисля, че за него също би било полезно да чуе мнение и за последните 145/6 с 1.9 jtd двигател.
Дали корифеите в този форум биха хвърлили малко светлина върху това, което може да се очаква при евентуална покупка? Като инвестиция в дългосрочен план кое е по-оправдано: дакупиш 1.6ТС или jtd. За комън-рейлите знам само, че духалките изпищяват на около 120-150 к км и ремонта е около 2000 лв. Поправете не ако греша :roll:

Давам пример с конкретна обява от мобиле-то:
146 1.9 jtd
8700 ЛВ
Данни:

пробег – 62146
година на производство - ноември 2000 г.,
цвят - Tъмно син

Особености:
4(5) Врати
ABS
Airbag
Бордови компютър
Дизел
Ел. Огледала
Ел. Стъкла
Имобилайзер
Климатроник
Металик
Нов внос
Серво управление
Стерео уредба
Халогенни фарове
Хечбек
Центр. заключване

Patsimir
09-11-2005, 00:44
Нека "kins" да сподели колко пари е заделил...

kins
09-11-2005, 01:31
За сега не съм отделил много - към 3000, но чакам една финансова инжекция ама проблема е че не знам колко ще е още:) Мисля да отделя към 5500-6000! Ще може ли да се намери нещо добро за тези пари?

Patsimir
09-11-2005, 17:39
Нещо бензиново 145/6 от 96,97,98 год. :wink:

Crusader
09-11-2005, 19:04
Я Виж тази:
http://tinypic.com/fjlqbp.jpg http://tinypic.com/fjlqh4.jpg http://tinypic.com/fjlqj5.jpg http://tinypic.com/fjlqow.jpg http://tinypic.com/fjls0i.jpg

Това е Junior 1997
Цената е 6700
Имая в mobile...

kins
09-11-2005, 21:12
Изглежда добре ама не знам дали километрите и са реални! Не е ли малко скъпа! Аз мисля да намеря човек да ми я вкара от Италия!Ама не знам как вървят там! Някой може ли да ми каже сайт като mobile.de ама в Италия?

georgyg
09-11-2005, 21:29
Можеш да добавиш още към 800-1000 лв допълнителни разходи, които са задължителни и като сметнеш и каско още поне 500 лв и си правиш сметката, но достигаш 8000.
За сажеление това е дейстителността през която всички сме минали.
Като цяла дизел-а е много добър вариянт, ако търсиш каране на ниска цена и пренебрегнеш емоцията.
Аз когато се бях засилил да търся кола бях твърдо решен за Дизел, ама или бяха над 8000 лв или имаха доста проблеми /км.
Намерих само една 146-ца дизел ат 180 хил км, без да е мит двигателя и работеше перфектно за цена 7200 и след пазарене от мене и в последствие от мой доста близък, който му беше приятел на продавача свали на 6500, което почти ме беше навил, ама ........ колата беше със спукано предно стъкло, и беше много зле на външен вид. Вадих даже и майстора ми да я гледа и той ми каза цена от 1000 за боядиване и стъкло и това ме разкандардиса.
Прави си извода сам, но кола от вън, която не си яя видял и не са я прегледали не е за препоръчване, освен ако не ти е близък човека, който ще ти я докара, а и ако питаш мене можеш да търсиш и вече карана в Бг кола, поне ще ти е по лесно с карането във Ванто, а и отновните разходи ще се ти спестени, като застраховка, консумативи, аларма и т.н.
Така че по-добре да вземеш някоя карана за повече пари отколкото някоя нов внос.
А и не търси перфектната кола такава няма особено в БГ.
Е има ама са само в магазина :lol:

valjo
09-11-2005, 21:30
Изглежда добре ама не знам дали километрите и са реални! Не е ли малко скъпа! Аз мисля да намеря човек да ми я вкара от Италия!Ама не знам как вървят там! Някой може ли да ми каже сайт като mobile.de ама в Италия?
и като ти я "вкара" отде я знаеш ква е и що е ?
аз имам един приятел на който така му "вкараха" 146 1.6ТС
дето беше 97ма с "всички екстри" и "само" за 5900
и като дойде едно дето се оказа 96та, второ беше възможно най-одрънканата версия "V1 BASE" само с единия климатик
и последно , се оказа че по нея нещата дето не са за смяна, са 1-2

та така... и той "приятел ше ми я вкарва, незнам кво си"
деот е казал моя бивш шеф "добре че са приятелите, да им разкараме стария склад на хубави цени" .....

"котка в чувал" не се купува е казано, отиваш гледаш пипаш ... водиш на сервиз
това е начина за да се прецакаш разумно, шото с 2ра ръка кола няма как да не се прецакаш :)

Crusader
09-11-2005, 21:56
Бате, моята като я вземах отидох в Горубляне, два дни обикалях автокъщите, пробвах поне 10-15 146-ци, не съм им гледал много-много километрите, по скоро търсех здраво окачване и здрав ДВГ е и климатик - другото за мен беше по-маловажно. Бях си решил че няма да дам повече от 6500, интересното е че когато видях моята си казах - тази е /нещо като 6-то чувство/ , както и да е, изпробвах я, огледах я от горе до долу и обратно дето се казва. Реших че ми харесва и като се почна един цигански пазарлък /беше обявена за 7100/, два пъти си тръгвах и двата пъти ме връщаха :lol: , вадих им пачката с парите и т.н. - циганска работа. Вадих им едни доводи......ми тва, ми онова....чак по едно време съпругата /беше с мен/ ми пошепна "Бе тая кола - голяма гробница бе!!!" :lol: :lol: :lol:
Големият ми аргумент беше лекото чукане на вариатора, което пробутах на младежа за чукане от разпределителния вал, клапаните и т.н. /това чукане се оправи със 100-тина кинта/.......
Та накрая взех колата за 6200.
До тук съм дал по нея:
350 - ремъци и ролки
60 - масла и филтри
150-аларма
180 - предни дискове и накладки /Bendix/
60 - регистрация
140 - гражданска отговорност
330 - каско /с маркирането/
Имам да давам още/за сега/ 180 - ламбда сонда
В крайна сметка колата ще ми излезе малко над 7500

Написаното до тук е само за илюстрация как да се пазариш и колко се плаща допълнително. Успех!!!

Mury
09-11-2005, 23:25
Kolега какво е тва каско 330 лв.тая кола на 4000лв. ли е застрахована :roll: :roll: :roll:

Crusader
10-11-2005, 07:48
Застраховката е за 6000,а застрахователя е "Орел"АД цената е 330 с отстъпка/клиент съм им от доста години/

MONI
10-11-2005, 09:53
по скоро търсех здраво окачване и здрав ДВГ
И аз съм на мнение, че това е най-важното щото там са сериозните ремонти


интересното е че когато видях моята си казах - тази е /нещо като 6-то чувство/

И при мен се получи така....гледах доста коли, но като я видях тази знаех, че е моята и даже спазарих само 100 лъва и я взех за 5900 + 80(екотакса) лъва щото нямаше и за кво да се хвана. Честно казано и на майстор не я водих и след като се появи първия проблем бях изтръпнал :oops: на диагностиката във Ванто ама ремонта се оказа 20 лъва(толкова струва диагностиката и отстраняването на водата от свещите).

Quadrifoglio
10-11-2005, 12:49
Вижте и моето предложение :D
http://www.mobile.bg/perl/main.cgi?topm ... f1=details (http://www.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11131619692949802&f1=details)
За бъдещи членове има отстъпка 8)

Crusader
10-11-2005, 13:16
Е те тая е красавица - пък и е 99-та /новия фейслифт/,ДВГ - 1.6 TS, ако няма някакви сериозни забележки - мисля че доста си заслужава :Yeeeehaaa:

Patsimir
11-11-2005, 02:37
Вижте и моето предложение :D
http://www.mobile.bg/perl/main.cgi?topm ... f1=details (http://www.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11131619692949802&f1=details)
За бъдещи членове има отстъпка 8)
И аз съм на мнение, че тая кола си заслужава :!: 99г., супер...е, не е дизел, ама може гас да сложиш, за по евтино :!: защо я нямаше преди месец... :(

kins
12-11-2005, 02:56
Искам да попитам Quadrifoglio дали километрите на Alfata са реални и има ли някакви забележки по нея? Плащани ли са данъците на колата? Има ли нещо за смяна по нея? Иначе направо се влюбих в нея :shock:

valjo
12-11-2005, 09:44
Искам да попитам Quadrifoglio дали километрите на Alfata са реални и има ли някакви забележки по нея? Плащани ли са данъците на колата? Има ли нещо за смяна по нея? Иначе направо се влюбих в нея :shock:
аз я видях онзиден, но май се продаде....

иначе беше "нов внос" тоест нищо не сменяно по нея
отзад беше леко натисната и багажника и бронята бяха за боя

стъклата всичките бяха оригиналните, което на мен ми говори че не е претърпяла сериозни удари

но повече да се говори има смисъл само ако колата още е налична, защото я видях как отива на автовоз на някъде - вероятно към КАТ:)

Quadrifoglio
12-11-2005, 11:15
Алфата я закарахме при бояджийте за да оправят натиснатото на капака и бронята. В понеделник ще бъде обратно при нас.
За какви данъци става въпроса дали са платени ДДС ли?
За километрите никога няма 100% гаранция но така ми се струва и там от където пазаруваме по пинцип не се случват такива неща.
ЗА смяна мисля че има. Ремък, ролки, масло и т.н. както при всяка кола.

kins
12-11-2005, 12:32
Да става въпрос за ДДС! Защото иначе цената ще скочи някъде към 10000лв. Колата ми харесва ама няма да мога да намеря толкова пари :( !

Quadrifoglio
12-11-2005, 12:40
ДДС-то е платено и това е крайна цена!

kins
15-11-2005, 02:06
Вчера намерих един руски сайт за автомобили и там намерих нещо много интересно! 146-ца 1.9 ТD има ускорение от 0-100 за 11 сек. а тези с двигатели 1.4 - над 12, 1.6 малко под 12 чак 1.7 вече падат под 11 ама тези двигатели са по 120 коня а дизела е 90!!! Наистина ли е така? Това го видях в този сайт:

http://catalog.auto.ru/alfa-romeo/146/

Crusader
15-11-2005, 07:05
На 1.4TS е 11.2

valjo
15-11-2005, 08:23
е щом е оправена забележката, и от това не се променя цената, то нещата започват да звучат наистина интересно :)

Quadrifoglio
15-11-2005, 10:37
Ама Kins ти гледаш боксерите! А и 1.7 i.e. 16V T.S. Такъв мотор няма!

gigi
15-11-2005, 10:49
Те тези каталози често са със сбъркани данни в carexpert.ru 145 1.7 боксер я дават да набира за 6.8 :shock: :shock:

а иначе по принцип Дизела е горе долу като 1.4 ТС-а като е по тромав на старт но като еластичност е по добър заради турбото и по високият въртящ момент при по ниски обороти. :wink:

pooh
15-11-2005, 11:34
...