PDA

View Full Version : 155=167 вярно ли е ???



burlak
30-09-2008, 18:57
Здравейте имам няколко въпроса! Алфа Ромео 167 дефакто модела 155 ли е, за по стар автомобил говорим не за новата 167-ца?
Инетересуваме също и ако тази кола която я дават 167 а дефакто е 155 седан е колата ( за жалост нямам снимка да ви покажа) с 4 болта е на джантите. Интересуваме какво е разстоянието на болтореда 4 х 98 ли и колк ое главината 58 ли е ?>
Благодаря на всички предварително!!!! :lupe:

lulin racing
30-09-2008, 20:25
Аз ли само несъм чувал за 167-ца? :new_Eyecrazy:

b_angelov
30-09-2008, 20:38
Аз ли само несъм чувал за 167-ца? :new_Eyecrazy:
не :blush:

b_angelov
30-09-2008, 20:41
Хм... виж какво показа чичко Гугъл:book:

http://farm1.static.flickr.com/6/10655464_74ffa27804.jpg?v=0

Italdesign Visconti, study for Alfa Romeo 167, 3200 ccm, V6 Biturbo, 405 PS - more info:
www.italdesign.it (http://www.italdesign.it) :wierdo:

Малко не мяза на 155, ама...

http://flickr.com/photos/89388861@N00/10655464

koolio
30-09-2008, 23:37
Сефте чувам и аз за този проект, но това на снимката прилича на предницата на Камал.:lupe:

dimo
30-09-2008, 23:50
да 155 се ползва с служебен номер 167 но официално си е 155

jivko76
30-09-2008, 23:53
да не говориш за 164?ако е тя,централният отвор е 58 а м/у отворите 4x98.всички алфи на които джантите са със 4 отвора са 58-4x98

lulin racing
01-10-2008, 06:03
Хм... виж какво показа чичко Гугъл:book:

http://farm1.static.flickr.com/6/10655464_74ffa27804.jpg?v=0

Italdesign Visconti, study for Alfa Romeo 167, 3200 ccm, V6 Biturbo, 405 PS - more info:
www.italdesign.it (http://www.italdesign.it) :wierdo:

Малко не мяза на 155, ама...

http://flickr.com/photos/89388861@N00/10655464

Малко МНОГО немяза на 155-ца :D Иначе не ми се вижда хич лоша :hehe:

Бобби
01-10-2008, 09:55
През 2005 г..първоначално излезе инфо, че новата Алфа ще е модификация 157....а след това се оказа 159:book:
А за 167...не съм чувал:phone:...може и да е било като идея за 155 1990-91г....тъй като първата 155 излиза 1992г....а 164 1991г.....но несъм наясно...гадая:)

hsr
01-10-2008, 10:24
Стига сте умували, човека ви го каза :


да 155 се ползва с служебен номер 167 но официално си е 155


http://avtomarket.ru/library/catalog/?model=108&class=1

koolio
01-10-2008, 11:31
През 2005 г..първоначално излезе инфо, че новата Алфа ще е модификация 157....а след това се оказа 159:book:
А за 167...не съм чувал:phone:...може и да е било като идея за 155 1990-91г....тъй като първата 155 излиза 1992г....а 164 1991г.....но несъм наясно...гадая:)164 всъщност излиза през далечната 1988-ма.:book:

ALFA CORSE
01-10-2008, 11:40
да 155 се ползва с служебен номер 167 но официално си е 155

Оттам и номера на всички шасита на 155 започва с ZAR167

Бобби
01-10-2008, 12:04
164 всъщност излиза през далечната 1988-ма.:book:
Нали казах, че хвърлям боб:)
нема лощо..красавица е била за тия години:bravo:

Furious 155
01-10-2008, 12:04
Оттам и номера на всички шасита на 155 започва с ZAR167
точно!!!

burlak
01-10-2008, 17:52
да 155 се ползва с служебен номер 167 но официално си е 155

Явно да аз напредстава си няма от алфи просто продавам едни италиански джанти за италиански автомобили 15 цола 4х98 на 58 и бях пуснал обява и един пич ми звъни и ме пита за 167 ще станат ли. а представяте ли си да е новата 167-ца и да търси втора употреба джанти, явно е 155-ца . та мерси момчета ще пусна една тема и за продан на джантие някой може да му харесат защото не са никак лоши!

SPetrov
01-10-2008, 18:20
The Next Premium Alfa Romeo?
Whats in store for the future of Alfa Romeo? Well, due to parent company Fiats financial challenges it probably wont be entering the North American market by 2007 as previously announced, as much as the brand could use the sales. Most analysts believe that it will come across the Atlantic eventually though, which makes it interesting to look at the future of the brand.
The new Visconti concept car, designed by ItalDesign, could hold the secret to the brands future styling. Without running around the point too much, the Visconti is what ItalDesign figures the replacement to the 156, the 157, might look like.
This is yet another vehicle designed by the master himself, Giorgetto Giugiaro, who through his carrozzeria ItalDesign is closely
http://car-reviews.automobile.com/images/cars/ArtImages/21990/inline_01.jpg (javascript:showImg(4163,600);)With Alfa Romeo coming to North America sometime in the future, the new Visconti concept car is a glimpse of what may be in store for us. (Photo: Fiat Auto) knit to the legendary Italian marque that switched over from Pininfarina in the 80s. This is the firm that is responsible for the recent facelift of the 156 and its Crosswagon brother, as well as the Brera sports coupe, one of the most inspired new designs to come about in years, a version of which is now headed for production. The Visconti concept packs the know-how of Alfas mechanical expertise together with the sensual styling that has made ItalDesign one of the worlds top design houses.
At
http://car-reviews.automobile.com/images/cars/ArtImages/21990/inline_04.jpg (javascript:showImg(4164,600);)The Visconti is a great mix of Alfa mechanical know-how and ItalDesigns sensual styling. (Photo: Fiat Auto) nearly sixteen and a half feet long and over 6 feet wide, the Visconti is too big to be a direct replacement of the 156. Rather, the large platform looks to part of the brands future. The Visconti has been created to target a larger, more luxurious segment of the market. Giugiaro was very clear that his Visconti concept car was the first hint at the development of Alfa Romeo and Fiats new "premium" platform. What were seeing here is the makings of the next generation of large Italian sedans which could also include Lancia under the Fiat group umbrella. With the success of the 156 as a midsize sedan that can truly tackle the corners (as demonstrated with normal and the GTA variant) it is critical that Alfa Romeo gethttp://car-reviews.automobile.com/images/cars/ArtImages/21990/inline_02.jpg (javascript:showImg(4165,600);)The Visconti has been created to target a larger, more luxurious segment of the market. (Photo: Fiat Auto) the large car right. I have no doubts that theyll manage to find the perfect blend between performance (http://car-reviews.automobile.com/#) and luxury. From a styling standpoint its basic configuration shows yet another approach on the coupe-sedan take. In the same way that Benz created a sleeker, lower three-box design with the CLS or Bugatti with its EB116 concept, the Visconti uses the same line of approach in combination with an elongated rear glass panel to achieve the sportier look. Up front is the Alfa family face with the added grace courtesy of Giugiaros personal pen. While the angled headlamps, triangular crest grille and offset "whiskers" are present, the manner in which theyve been arranged is thoroughly unique. Other details such as the chrome line that trails the length of the hood hints at the brands elegant past, contrasted by the large glass panoramic
http://car-reviews.automobile.com/images/cars/ArtImages/21990/inline_05.jpg (javascript:showImg(4166,600);)The Alfa concept packs two surprises which could possibly end up in other models, all-wheel drive and four-wheel steering. (Photo: Fiat Auto) roof that points to the future. The Visconti concept is different than most Alfas in the fact that it is all-wheel driven. This leaves me wondering whether the upcoming 157 and 167 will be front-wheel, rear-wheel or all-wheel driven, opening doors to dozens of different variants. The concept car also packs the added surprise of four-wheel steering, an unusual but beneficial feature. Whether or not 4WS will be used in production is unclear.