PDA

View Full Version : Кой е бушона за вентилатора на парното!?



code
03-10-2008, 14:37
Кой е бушона за вентилатора на парното!?

qpwo
03-10-2008, 14:44
да.Кои? И хаиде ако някои знае да опише къде се намират всички бушони, кои за къде е и снимки-евентуално. И всички да си свалиме материала и да сме доволни. Не всички имаме книжки и така нататък.

code
03-10-2008, 14:59
Под волана са бушоните и повечето са с картинки - стъкла, заключване, пръскалки и т.н. обаче на някои няма картинки /въображението явно си има граници/ та въпроса си стои???

SoHm
03-10-2008, 15:17
Не че съм сигурен, но е логично да е отпред, между чистачките.

code
03-10-2008, 15:31
Мда вече видях това в друга тема обаче и те са си здрави а парното не духа !

anton_minov
03-10-2008, 23:41
Мда вече видях това в друга тема обаче и те са си здрави а парното не духа !

Съжалявам, че трябва да те разочаровам, но понякога се случва да изгори и самата перка. Поне в моя случай беше така. Иначе бушона е точно там при филтъра.

code
06-10-2008, 18:33
Бушонче:-P между чистачките 30А някъде в средата на втория ред, гледано отпред.

zhivko 166
06-10-2008, 18:48
Бушонче:-P между чистачките 30А някъде в средата на втория ред, гледано отпред.
Не е в средата,а вдясно.

code
05-01-2009, 21:37
Не е в средата,а вдясно.
Така е десния е днес пак изгоря!!!!!!!!!
Смених бушона. Вентилатора въобще не тръгна само го стопи и него!!!!!!

Какво ще е сега пък това чудо, кажете някой ако знае :help: :drinking:

pinko
05-01-2009, 21:53
Какво ще е сега пък това чудо, кажете някой ако знае :help: :drinking:

Тва чудо щи излезе около 500 кинта някъде, ама има и за поне 100 лева разглобяване

ACEHOB
05-01-2009, 21:55
Ти му стопли вечерта.... :drinking:

code
05-01-2009, 22:02
Тва чудо щи излезе около 500 кинта някъде, ама има и за поне 100 лева разглобяване
На моята кола и викам вече Курвет, ама не щото е Шевролет .... мамка му и съдба тая мръсница не спря да ме дразни :jason2:

pinko
05-01-2009, 22:05
На моята кола и викам вече Курвет, ама не щото е Шевролет .... мамка му и съдба тая мръсница не спря да ме дразни :jason2:

Няма да се плашиш, просто моторче на вентилатора. На мен не ми е горял, но на един приятел му се случи. Цената на нов мотор (по смътни спомени) беше 480 лева в ТНкар или 150-250 лева от морга.

Проблема е, че се разглобява цялото табло - ужасно много време и труд и след това неизбежно скърца.

code
05-01-2009, 22:09
Ами така ще е тая дано отвреме навреме и да караме :drinking: За 10дни - бензинова помпа, термостат и сега това. Курвет ко да го прайш :censored:

krasivl
06-01-2009, 09:40
Таблото не се разглобява пинко 100%. Моторчето стои отпред в ляво под кората на чистачките. Махат се чистачките, кората, източва се фреона на климатика стига се до кутията на моторчето вади се, разглобява се сменява се и всичко по обратния път цялата процедура 3ч.Моторче 2ра. употреба 60лв. зареждане фреон 60лв. най ефтиния вариант.

code
06-01-2009, 11:03
Мда така е всичко си е както го е описал krasivl. В момента разглобяваме :jason2:

pinko
06-01-2009, 11:56
Мда така е всичко си е както го е описал krasivl. В момента разглобяваме :jason2:


Аз нали ти написах - информацията ми е от един приятел, не съм се занимавал лично с това. Пък и беше отдавна, още преди да купя моята 166-ца преди 2 години.

Ще се радвам, ако направиш снимки и качиш във форума, за да може на следващия да му е по-лесно.

Lucky
07-01-2009, 22:09
Да не пускам нова тема,едно питане:
Термостата е ок,колта загрява нормално държи градуси,антифриз има и не го губи,няма въздушни възглавници,духа студено на ниски градуси НО за топло на ниски обороти почти го няма.Или карам на по високи обороти или на най висока степен.На празен ход също парното изчезва.
Що е тоо?
Някой да знае?:gruebel:

p3shku
07-01-2009, 22:50
И аз да питам тук каква е нормалната работна температура на 2,4 JTD 136 коня... а да и с променлива геометрия ли е турбината

Коки
08-01-2009, 00:04
И аз да питам тук каква е нормалната работна температура на 2,4 JTD 136 коня... а да и с променлива геометрия ли е турбината

Стрелката трябва да е на 90 градуса. Турбината на 136-коньовото ЖТД не е с променлива геометрия.

nicola04
08-01-2009, 11:52
Ехххх Pinko ........:heavy_cry:

code
08-01-2009, 19:14
Ето го прословутия ултрамодерен безчетков електромотор с резистори и незнам си какво управление дето струва майка си и баща си. Човек за да си купи 166 наистина трябва да му хлопа не дъска-две а цялото дюшеме :chair:

code
08-01-2009, 20:49
Ще се радвам, ако направиш снимки и качиш във форума, за да може на следващия да му е по-лесно.
Дано да му е лесно, ама аз не виждам кой ще може да си направи тоя ремонт сам. Освен да упъти майстора кое къде :drinking:

krasivl
09-01-2009, 17:11
60лв. 2ра употреба струва вентилатора и предпазната кора нямаше нужда да се маха. Вентилатора е същия като на Ланча капа.60лв. скъпо ли ви се вижда.

krasivl
09-01-2009, 17:14
Колега code смени си колата.

krasivl
09-01-2009, 17:21
Колега code тябва да ти хлопа дъската щом си сложил газ на Алфата

EMo0o
09-01-2009, 17:25
Колега code тябва да ти хлопа дъската щом си сложил газ на Алфата

Той май така я е взел .. :upsidedwnsmiley:

qpwo
09-01-2009, 17:29
Колега code тябва да ти хлопа дъската щом си сложил газ на Алфата
Що бе. няма разлика във вървежа. И аз мисля да си сложа, а?:info:

leketo84
09-01-2009, 18:09
Що бе. няма разлика във вървежа. И аз мисля да си сложа, а?:info:

Недей почват много ядове да създават колиците на газ !!! 8-)

krasivl
09-01-2009, 18:15
Не рискувай на газ. Колекторите са пласмасови и много проблеми и ядове ще имаш

code
09-01-2009, 19:53
60лв. 2ра употреба струва вентилатора и предпазната кора нямаше нужда да се маха. Вентилатора е същия като на Ланча капа.60лв. скъпо ли ви се вижда.

Да ми беше намерил като струва толкова, вече го купих за 200лв. :dark2: Отностно ГИ за 1 година съм спестил за една 145-ца, а пък който иска да си приказва .. Проблеми по газовата има, ама като капе в касичката не е болка за умирачка.

Коки
10-01-2009, 10:18
...Човек за да си купи 166 наистина трябва да му хлопа не дъска-две а цялото дюшеме :chair:

Купи си БМВ 5-тица да видиш колко му струва моторчето за парното. :brickwall:

krasivl
11-01-2009, 19:02
Със голямо удоволство щях да ти намеря, но не прояви интерес

code
11-01-2009, 19:35
Карай всичко лошо е забравено, колата си върви и загрява доволно бързо. :dance:Вентилатора е изгорял най-вероятно заради несменян филтър на купето. Сега с новия филтър на 3-та степен духа колкото преди на 5-та. Като гледам как се държи с новия термостат стария е бил за смяна още преди 1г и 3мес. като я взех. Голям кеф е сега - климата на AUTO и тва е :dance: Още на 5-тата минута е готова за рязане :go:

qpwo
11-01-2009, 20:48
За колко взе термостата?:ph34r:

code
12-01-2009, 19:03
Термостата струва 92лв.

plam1
04-02-2009, 17:50
Колеги,къде в или около София може да се намери моторче за вентилатора на парното втора употреба за 166-чката?