View Full Version : Кой е бушона за вентилатора на парното!?
Кой е бушона за вентилатора на парното!?
да.Кои? И хаиде ако някои знае да опише къде се намират всички бушони, кои за къде е и снимки-евентуално. И всички да си свалиме материала и да сме доволни. Не всички имаме книжки и така нататък.
Под волана са бушоните и повечето са с картинки - стъкла, заключване, пръскалки и т.н. обаче на някои няма картинки /въображението явно си има граници/ та въпроса си стои???
Не че съм сигурен, но е логично да е отпред, между чистачките.
Мда вече видях това в друга тема обаче и те са си здрави а парното не духа !
anton_minov
03-10-2008, 23:41
Мда вече видях това в друга тема обаче и те са си здрави а парното не духа !
Съжалявам, че трябва да те разочаровам, но понякога се случва да изгори и самата перка. Поне в моя случай беше така. Иначе бушона е точно там при филтъра.
Бушонче:-P между чистачките 30А някъде в средата на втория ред, гледано отпред.
zhivko 166
06-10-2008, 18:48
Бушонче:-P между чистачките 30А някъде в средата на втория ред, гледано отпред.
Не е в средата,а вдясно.
Не е в средата,а вдясно.
Така е десния е днес пак изгоря!!!!!!!!!
Смених бушона. Вентилатора въобще не тръгна само го стопи и него!!!!!!
Какво ще е сега пък това чудо, кажете някой ако знае :help: :drinking:
Какво ще е сега пък това чудо, кажете някой ако знае :help: :drinking:
Тва чудо щи излезе около 500 кинта някъде, ама има и за поне 100 лева разглобяване
Ти му стопли вечерта.... :drinking:
Тва чудо щи излезе около 500 кинта някъде, ама има и за поне 100 лева разглобяване
На моята кола и викам вече Курвет, ама не щото е Шевролет .... мамка му и съдба тая мръсница не спря да ме дразни :jason2:
На моята кола и викам вече Курвет, ама не щото е Шевролет .... мамка му и съдба тая мръсница не спря да ме дразни :jason2:
Няма да се плашиш, просто моторче на вентилатора. На мен не ми е горял, но на един приятел му се случи. Цената на нов мотор (по смътни спомени) беше 480 лева в ТНкар или 150-250 лева от морга.
Проблема е, че се разглобява цялото табло - ужасно много време и труд и след това неизбежно скърца.
Ами така ще е тая дано отвреме навреме и да караме :drinking: За 10дни - бензинова помпа, термостат и сега това. Курвет ко да го прайш :censored:
Таблото не се разглобява пинко 100%. Моторчето стои отпред в ляво под кората на чистачките. Махат се чистачките, кората, източва се фреона на климатика стига се до кутията на моторчето вади се, разглобява се сменява се и всичко по обратния път цялата процедура 3ч.Моторче 2ра. употреба 60лв. зареждане фреон 60лв. най ефтиния вариант.
Мда така е всичко си е както го е описал krasivl. В момента разглобяваме :jason2:
Мда така е всичко си е както го е описал krasivl. В момента разглобяваме :jason2:
Аз нали ти написах - информацията ми е от един приятел, не съм се занимавал лично с това. Пък и беше отдавна, още преди да купя моята 166-ца преди 2 години.
Ще се радвам, ако направиш снимки и качиш във форума, за да може на следващия да му е по-лесно.
Да не пускам нова тема,едно питане:
Термостата е ок,колта загрява нормално държи градуси,антифриз има и не го губи,няма въздушни възглавници,духа студено на ниски градуси НО за топло на ниски обороти почти го няма.Или карам на по високи обороти или на най висока степен.На празен ход също парното изчезва.
Що е тоо?
Някой да знае?:gruebel:
И аз да питам тук каква е нормалната работна температура на 2,4 JTD 136 коня... а да и с променлива геометрия ли е турбината
И аз да питам тук каква е нормалната работна температура на 2,4 JTD 136 коня... а да и с променлива геометрия ли е турбината
Стрелката трябва да е на 90 градуса. Турбината на 136-коньовото ЖТД не е с променлива геометрия.
nicola04
08-01-2009, 11:52
Ехххх Pinko ........:heavy_cry:
Ето го прословутия ултрамодерен безчетков електромотор с резистори и незнам си какво управление дето струва майка си и баща си. Човек за да си купи 166 наистина трябва да му хлопа не дъска-две а цялото дюшеме :chair:
Ще се радвам, ако направиш снимки и качиш във форума, за да може на следващия да му е по-лесно.
Дано да му е лесно, ама аз не виждам кой ще може да си направи тоя ремонт сам. Освен да упъти майстора кое къде :drinking:
60лв. 2ра употреба струва вентилатора и предпазната кора нямаше нужда да се маха. Вентилатора е същия като на Ланча капа.60лв. скъпо ли ви се вижда.
Колега code смени си колата.
Колега code тябва да ти хлопа дъската щом си сложил газ на Алфата
Колега code тябва да ти хлопа дъската щом си сложил газ на Алфата
Той май така я е взел .. :upsidedwnsmiley:
Колега code тябва да ти хлопа дъската щом си сложил газ на Алфата
Що бе. няма разлика във вървежа. И аз мисля да си сложа, а?:info:
leketo84
09-01-2009, 18:09
Що бе. няма разлика във вървежа. И аз мисля да си сложа, а?:info:
Недей почват много ядове да създават колиците на газ !!! 8-)
Не рискувай на газ. Колекторите са пласмасови и много проблеми и ядове ще имаш
60лв. 2ра употреба струва вентилатора и предпазната кора нямаше нужда да се маха. Вентилатора е същия като на Ланча капа.60лв. скъпо ли ви се вижда.
Да ми беше намерил като струва толкова, вече го купих за 200лв. :dark2: Отностно ГИ за 1 година съм спестил за една 145-ца, а пък който иска да си приказва .. Проблеми по газовата има, ама като капе в касичката не е болка за умирачка.
...Човек за да си купи 166 наистина трябва да му хлопа не дъска-две а цялото дюшеме :chair:
Купи си БМВ 5-тица да видиш колко му струва моторчето за парното. :brickwall:
Със голямо удоволство щях да ти намеря, но не прояви интерес
Карай всичко лошо е забравено, колата си върви и загрява доволно бързо. :dance:Вентилатора е изгорял най-вероятно заради несменян филтър на купето. Сега с новия филтър на 3-та степен духа колкото преди на 5-та. Като гледам как се държи с новия термостат стария е бил за смяна още преди 1г и 3мес. като я взех. Голям кеф е сега - климата на AUTO и тва е :dance: Още на 5-тата минута е готова за рязане :go:
За колко взе термостата?:ph34r:
Колеги,къде в или около София може да се намери моторче за вентилатора на парното втора употреба за 166-чката?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.