Log in

View Full Version : Alfa 155 1.7 прекъсва



Abarth
03-10-2008, 20:17
Като е студена колата все повече почва да ми прекъсва и да не върви докат загрее,а и нормално разхода е нагоре,прекъсва главно на ниски обороти,на високи няма нищо,смених свещите,не е от тях,от кабелите също-перфектни са,чистих клемите на дебитомера и дросела-и от тях не е,струва ми се че смуче въздух от всмукателния колектор(нали е пластмаса),но не съм запознат не знам дали от това може да се ебава кат е студена и дали е нормално,кат загрее се оправя(за сега).Ако ви идва нещо на акъла от какво може да е ще съм благодарен да споделите :)

TRENDi
03-10-2008, 21:23
... и дали е нормално...
Не е. Първо дай инфо за евентуалните по-елементарни причинители. С какъв бензин я караш и от къде го сипваш? (Моята правеше така с 95 (забиване на муцката), затова и такъв не сипвам) А и предишният собственик може да напише при него как е било.

pr_00f
03-10-2008, 23:44
А познай кой е предишният собственик :hehe:

Имах проблем с придърпване преди 2500 оборота и нестабилни обороти на празен ход който се оправи с чистене и раздвижване на горепосочените клеми.
Други идеи?

Маншоните на всмукателните колектори са оригинални ново закупени преди 2 години, и сум 99.9 % сигурен че са здрави , кабели на 2 години.
А с пластмасовите колектори се чува как съска въздуха доста по осезаемо в сравнение с металните.

Абе Гриша къде зареждаш , не си спомням да съм те питал? Аз от години само на Еко,

Abarth
04-10-2008, 13:06
Само еко на балканстар 95 и омв 95,никъде другаде ;) Няма как да е от бензина,като е студена колата на ниски прекъсва адски,като влезе след 2500-3000 се оправя,а като загрее изчезва това прекъсване...Просто си нямам идея,бобини? :???:

beili
04-10-2008, 13:41
Добре дошъл колега.И аз имам същия проблем,сменил съм гореспоменатите неща всичко и е 6 на колата но проблема си остава.Явно си некав дефект на тези мотори а и вече свикнах и не му обръщам внимание и най-важното на газ проблема го няма.

Furious 155
04-10-2008, 14:02
ми поровете по тоците - релетата за еку-то и бенз помпа са под дебитомер-а, там са и бушоните им. Отделно може да видите тоя датчик на колянови вал дали е чист или не е!

Abarth
04-10-2008, 15:31
Датчика няма как да е за мен,щот нито през локви съм минавал нито нищо(то и дъжд не е валяло) и се влошава с всеки изминал ден,не мога да си обясня като вдигне 90 гадуса и проблема изчезва :(

TRENDi
04-10-2008, 18:46
Ако искаш мини утре към нас да разгледаме за видими неща.
БТВ Сипвам на същото ЕКО, но само 100. ОМV им бих Х в началото на лятото.
БТВ 2 Явно моя мотор е уникален и не е от дефектните...

Furious 155
04-10-2008, 22:07
а сега се присетих че може да е температурния датчик дето казва на ЕКУ-то колко е топъл мотора - ако той лъже компа каква е температурата на мотора - може да се ебава вървежа. Кофтито е само на диагностика можете да го хванете, или по мануала да му се мери съпротивлението на студен и загряващ мотор...

mimo_
04-10-2008, 23:25
а сега се присетих че може да е температурния датчик дето казва на ЕКУ-то колко е топъл мотора - ако той лъже компа каква е температурата на мотора - може да се ебава вървежа. Кофтито е само на диагностика можете да го хванете, или по мануала да му се мери съпротивлението на студен и загряващ мотор...

Мн. правилен и логичен извод.
Ако не е датчика може дюзичка да е свършила колега по-горе беше писъл, че има същия проблем но на гас не!

beili
05-10-2008, 09:12
Не е и дюза моите са чистени в ултра звукова вана и проверени след това,не е и от тях.А този температурен датчик на ЕКУ-то къде се намира точно на термостата ли или някои друг?

alfatras
05-10-2008, 10:20
Колега провери си бубините и тем.датчик,също си разкачи клемата на акумулатора за 1час ако има натрупани грешки да ги изчисти и пробвай пак!Успех

TRENDi
05-10-2008, 11:54
А този температурен датчик на ЕКУ-то къде се намира точно на термостата ли или някои друг?
Точно там.

Abarth
05-10-2008, 18:45
Хм да се пооправи времето малко и ще мина през колегата тренди да погледнем,веднъж ме е спасявал вече :devil:

Z:)m
06-10-2008, 12:32
Само подхвърлям идея - да провери и комутаторите. На един мой приятел от това се оказа проблема (изгорял комутатор).
От друга страна, ако наистина със загряването на мотора проблема изчезва, то тогава може да се окажа температурния датчик, забучен на термостата. Ако той лъже ЕКУ'то, че мотора е загрял, тотогава се впръсква по-малко гориво от инжекторите, което пък за студен двигател не е достатъчно, защото бензина не се дисперзира добре и не се получава добра гориво въздушна смес - т.е. беднее сместа. Мисля, че при температура от около 20 градуса, датчика трябва да има съпротивление около 2 Килоома. Последното твърдение е по спомен, та затова провери в менюалите, за да не те подведа.
Успех!
Пиши после, ако си разрешил проблема, за да почерпят и останалите опит ;).

Abarth
06-10-2008, 13:28
Ще пиша като има някъв резултат :)

vaklinator
07-10-2008, 10:46
Да позната история. И при мен глъхне мотора и трудно се форсира, добре че пали поне и след това веднага на газ и да не ти пука. Мисля, че при мен проблема е ламбда сондата, защото на бенз харчи като 3,3 от подписа ми. Имай и това в предвид.

Abarth
07-10-2008, 11:46
Да позната история. И при мен глъхне мотора и трудно се форсира, добре че пали поне и след това веднага на газ и да не ти пука. Мисля, че при мен проблема е ламбда сондата, защото на бенз харчи като 3,3 от подписа ми. Имай и това в предвид.
А за харченето да,даже като 4.2 харчи :) Лошото е че газ нямам :sad:

Abarth
15-10-2008, 15:04
Вече стана адски зле,скапва се на моменти,започва почти да не може да се изфорсира до 3к,от 3 нагоре горе долу се форсира,като се изфорсира по яко вади черни облаци отзад,откачих кабела на дебитомера да видя дали е от него и стана по зле,по трудно се изфорсирва и гърми :big_whoops: Лошото е че го прави на моменти,понякога се държи малко по нормално,понякога е адски зле :goodnight: Странно ми се вижда от всмукателния колектор като падат оборотите и подадеш газ се чува нещо кат засмукване по силно и нещо ми се струва че фучи повече от нормалното,как да разбера дали е читав?

Бобби
15-10-2008, 15:19
Вече стана адски зле,скапва се на моменти,започва почти да не може да се изфорсира до 3к,от 3 нагоре горе долу се форсира,като се изфорсира по яко вади черни облаци отзад,откачих кабела на дебитомера да видя дали е от него и стана по зле,по трудно се изфорсирва и гърми :big_whoops: Лошото е че го прави на моменти,понякога се държи малко по нормално,понякога е адски зле :goodnight: Странно ми се вижда от всмукателния колектор като падат оборотите и подадеш газ се чува нещо кат засмукване по силно и нещо ми се струва че фучи повече от нормалното,как да разбера дали е читав?
1.7...май е с пласмасов колектор!...виж да не е цепнат някъде или меките връзки с главата....може от там да смуче въздух и да бърка нещата!
В крайна сметака виж в форума за сервизи и майсторани
...има двама трима читави....със сигурност ще ти излекуват мъките:doctor:

Abarth
15-10-2008, 15:26
1.7...май е с пласмасов колектор!...виж да не е цепнат някъде или меките връзки с главата....може от там да смуче въздух и да бърка нещата!
В крайна сметака виж в форума за сервизи и майсторани
...има двама трима читави....със сигурност ще ти излекуват мъките:doctor:
Ами прууф каза,че ги е сменял меките връзки с главата,лошото е че не го прави постоянно,ту работи що годе нормално ту се скапе тотал...

Бобби
15-10-2008, 16:49
Ами прууф каза,че ги е сменял меките връзки с главата,лошото е че не го прави постоянно,ту работи що годе нормално ту се скапе тотал...
Нищо, като са сменяни!!!...погледни ги по обстойно!!!
Може да има малка цепка и при загряване се рзширява и уплатнява...нали каза, че на студено е проблема?
И все пак тук лекуваме, като екстрасенсите по телевизията:).....Диагностика му е майката!

Abarth
15-10-2008, 17:29
Нищо, като са сменяни!!!...погледни ги по обстойно!!!
Може да има малка цепка и при загряване се рзширява и уплатнява...нали каза, че на студено е проблема?
И все пак тук лекуваме, като екстрасенсите по телевизията:).....Диагностика му е майката!
То за да се види трябва да се свали колектора,иначе проблема вече си е и на топло...

kavalista
15-10-2008, 17:44
И моята е така пуснаха я на диагностика и излезе някаква грешка в дебитомера сигурно е от там,ма ми казаха че можели да си поиграят с него,което съответно ще ми струва някакви пари,но нямало гаранция че проблема щял да изчезне.И незнам какво да правя да я оставям ли или не,че не ми се дават излишни пари

lulin racing
16-10-2008, 08:24
На едно местенце много бързо лекуват 155-ците от личен опит ти казвам щото и моята я беше хванала някаква такава болест :stretcher: Успех ;)

Бобби
16-10-2008, 08:52
На едно местенце много бързо лекуват 155-ците от личен опит ти казвам щото и моята я беше хванала някаква такава болест :stretcher: Успех ;)
Колегата ти подсказа......иначе ако сам си майсторан, може да надробиш някой глупости, който излизат по скъпо след това...

XaBu4ko
17-10-2008, 06:21
Е аз на студен старт имах едно забиване на муцунката първите 1-2 километра точно под 2000 оборота. Нова ламбда, нови свещи, нови кабели , нов темп. датчик , диагностиката е перфектна.
НО това забиване си остана, в по лек вариант но ОСТАНА.
Бях се замислил за ТПС ама не дойде ред....
( При мен интересното беше че като потегля колкото повече натисна педала толкова по силно биваше забиването..... А като и давах лееееекичко газ и няма забиване....!:question:

Abarth
19-10-2008, 18:49
Закачихме я вчера на диагностика,всичко по комп и датчици е на 6,но се оказа че всмукателния колектор е спукан и си смуче яко както предполагах :idea2::-| Възможно ли е той да бърка дебитомера и да се скапва колата?Кажете откъде да намеря метален и пасва ли си точно ;) А и горе долу смяната за какво става въпрос?

Mury
19-10-2008, 19:19
Закачихме я вчера на диагностика,всичко по комп и датчици е на 6,но се оказа че всмукателния колектор е спукан и си смуче яко както предполагах :idea2::-| Възможно ли е той да бърка дебитомера и да се скапва колата?Кажете откъде да намеря метален и пасва ли си точно ;) А и горе долу смяната за какво става въпрос?

Този пропуск не бърка толкова дебитомера,колкото,когато смуче след него е кофти,защото това количество не е премерено от него и идва в пповече на мотора.Смяната не е трудна,взимай един метален и го меткай :th_up: :th_up:

pr_00f
20-10-2008, 11:48
Хихи, колектора значи :)
Поне е малка злина :)
Само да ти кажа че на металните колектори гумените маншони са различни. ( мисля че са с еднакъв диаметър и в 2-та края докато за пластмасов са по-тесни от страна на колектора) Което не значи че не можеш да си направиш колектори от дебел маркуч с подходящ диаметър ако няма в магазините.
Баси и ташака.

Бобби
20-10-2008, 13:14
Закачихме я вчера на диагностика,всичко по комп и датчици е на 6,но се оказа че всмукателния колектор е спукан и си смуче яко както предполагах :idea2::-| Възможно ли е той да бърка дебитомера и да се скапва колата?Кажете откъде да намеря метален и пасва ли си точно ;) А и горе долу смяната за какво става въпрос?
Tоя път като хвърлях боб...взе та показа:)
Тия маншони м/у колектора и главата..трудно се намират....ако ги откриеш...пиши от къде!
Сумати време ги издирвах...на Стамболиски имаше само един...с маркучи незнам колко ще издържат...май, ще трябва да е по качествена гумата да убира и вибрации..

Abarth
20-10-2008, 14:44
Вие ме вкарахте в размисли с тия маншони,а с тези от пластмасовия знам,че не става добре...Ще му мислим нещо,сега издирвам колектор :) А с поръчка не става ли да се вземат тези маншончета?

yovi
23-10-2008, 09:15
Tоя път като хвърлях боб...взе та показа:)
Тия маншони м/у колектора и главата..трудно се намират....ако ги откриеш...пиши от къде!
Сумати време ги издирвах...на Стамболиски имаше само един...с маркучи незнам колко ще издържат...май, ще трябва да е по качествена гумата да убира и вибрации..

Маншони за колектор, при това на съвсем прилична цена, купувам от един магазин, който се намира на бул. Васил Левски - между магазина на Александър Ауто и Сточна гара, от другата страна на улицата. Както си е редно магазинът има табели Алфа Ромео, Фиат, Ланча.

Бобби
23-10-2008, 10:40
Маншони за колектор, при това на съвсем прилична цена, купувам от един магазин, който се намира на бул. Васил Левски - между магазина на Александър Ауто и Сточна гара, от другата страна на улицата. Както си е редно магазинът има табели Алфа Ромео, Фиат, Ланча.
Благодарско за инфото....

Abarth
23-10-2008, 18:36
И на мен от там ми се е налагало няколко неща да взема че ми е най-близо и в александър ауто все нямат и се оказват доста читави :)

beili
23-10-2008, 20:58
Аз тези маншони ги намерих от първия път в Бургаския Алелсандър Ауто,но на цена 15 кинта парчето.По-евтиния вариант/за който ме опрекваха тук във форума но вече не помня колко километри съм минал и нямам проблем/ бе армиран тънкостенен маркуч за антифриз Фи 45 вътрешно,парче половин метър и си ти,а ще имаш и за резерва :).Колектор имам но ПВЦ,здрав е,ако му трябва на някои да казва.

yovi
24-10-2008, 13:42
Последно купувах маншоните за 8 лв. бройката. Предишните бяха същия модел от същия магазин. Бяха на 3 години и ги смених без особена нужда. Двама майстори се усъмниха, че проблемът, който ме тормозеше може да е от тях. След като смених де що гума имаше по смукателния тракт и всички майсторови съмнения се насочиха към дебитомера аз взех та най-накрая изхвърлих старата кихалка и я замених с друга и проблемът се оправи. А историята с кихалката е интересна, но не е за тоя раздел и тая тема.

Abarth
27-10-2008, 23:23
Бесен съм,пак се скапа и почна зверски да прекъсва тая кола,като работи на свободна и натисна педала до долу почва едно тъпчене до 3500 оборота зверско и прекъсване,после до 5 се изфорсирва пак с мъки и после пак тъпче,в движение е още по ужасна работата,на 2к оборота като дам газ до долу почва да тъпче и гърми и спира да ускорява,като я форсирам на празен ход,падат оборотите и веднага подавам газ преди да са паднали докрай и се чува точно в момента на подаване на газ едно фшшш,все едно блоу оф клапан при турбините...помагайте че ми писна тотално...

Furious 155
27-10-2008, 23:29
Бесен съм,пак се скапа и почна зверски да прекъсва тая кола,като работи на свободна и натисна педала до долу почва едно тъпчене до 3500 оборота зверско и прекъсване,после до 5 се изфорсирва пак с мъки и после пак тъпче,в движение е още по ужасна работата,на 2к оборота като дам газ до долу почва да тъпче и гърми и спира да ускорява,като я форсирам на празен ход,падат оборотите и веднага подавам газ преди да са паднали докрай и се чува точно в момента на подаване на газ едно фшшш,все едно блоу оф клапан при турбините...помагайте че ми писна тотално...

добре де - ти досега какво прави по нея? някаква намеса имаше ли ? нали колектора беше спукан - нещо лепене???

TRENDi
27-10-2008, 23:34
Моята се държеше веднъж така, след като бях забравил да закача дебитомера при поредните интервенции по въздушния филтър...

Abarth
28-10-2008, 00:22
добре де - ти досега какво прави по нея? някаква намеса имаше ли ? нали колектора беше спукан - нещо лепене???
Ами като си сложа ръката отзад на колектора уж малко променя съскането та от там стигнах до този извод,ама твойта почти по същия начин фучеше,иначе правих диагностика която показа че всичко е наред...

Abarth
28-10-2008, 00:23
Моята се държеше веднъж така, след като бях забравил да закача дебитомера при поредните интервенции по въздушния филтър...
Утре пак ше го откачам и ше го закачам,последния път като се скапа го откачах и закачах като почистих тпс-а и датчика на термостата...абе боза голяма вече почна сериозно да ми писва :(:(:(

Furious 155
28-10-2008, 08:51
според мен от някъде тегли въздух, щом така няма сила колата. моята беше така когато беше сцепено гофрираното съединиение след дебитомер-а. Оттам теглеше въздух и при тръгване и 3500 не ми ситгаха да тръгна на кръстовище, нямаше сила...

hsr
28-10-2008, 09:39
Ами като си сложа ръката отзад на колектора уж малко променя съскането та от там стигнах до този извод,ама твойта почти по същия начин фучеше,иначе правих диагностика която показа че всичко е наред...

Вземи го свали тоя колектор и го огледай добре, поне ще разбереш със сигурност здрав ли е или не.

Бобби
28-10-2008, 14:00
Колега нямаше ли още една Алфа155... в твоя гараж?

Abarth
28-10-2008, 14:03
Колега нямаше ли още една Алфа155... в твоя гараж?
Нещо такова ;) Тя е на бая по лошо дередже :)

Бобби
28-10-2008, 14:28
Нещо такова ;) Тя е на бая по лошо дередже :)
На външен вид(някъде е гледах на снимка в форума)не беше зле!!!...но това е без значение.....сменяй от едната на другата...докато разбереш какво куца!!!
Някак страно ми се вижда при такива сътресения....диагностиката да ти показва, че всичко е ОК

Abarth
28-10-2008, 14:45
На външен вид(някъде е гледах на снимка в форума)не беше зле!!!...но това е без значение.....сменяй от едната на другата...докато разбереш какво куца!!!
Някак страно ми се вижда при такива сътресения....диагностиката да ти показва, че всичко е ОК
Ами колега ако беше читава да сменям,ама в онази кола не знам да има нещо наред,тя прекъсва и гърми 5 пъти повече,отде да знам дебитомер ли е,ламбда сондата е фира,някои датчици и т.н. :) Снимката е от 2005-та,оттогава я би градушка в надежда 6 и има доста големи щети,колектора е метален,ама не ми се ще да я съсипвам още повече,щот мисля малко по натам да се оправя,пък и чух че този колектор никак не се сваля лесно :) закачихме я на виза унискан и не даде грешки никакви,за това си мисля че може всмукателния да обърква,но чак пък така.... :wallbash:

Бобби
28-10-2008, 14:54
Ами колега ако беше читава да сменям,ама в онази кола не знам да има нещо наред,тя прекъсва и гърми 5 пъти повече,отде да знам дебитомер ли е,ламбда сондата е фира,някои датчици и т.н. :) Снимката е от 2005-та,оттогава я би градушка в надежда 6 и има доста големи щети,колектора е метален,ама не ми се ще да я съсипвам още повече,щот мисля малко по натам да се оправя,пък и чух че този колектор никак не се сваля лесно :) закачихме я на виза унискан и не даде грешки никакви,за това си мисля че може всмукателния да обърква,но чак пък така.... :wallbash:
..не е кой знае колко трудно!!!...махаш два маркуча за бензин, инжекторите с тръбата...две гайки, ония шибани маншони със скобите и ти е в ръцете:)
Ако не е това консервираш го за по късен етап, като решиш да стягаш другата!
Интересно ми е защо ги сбираш тия коли?...не е ли, по добре една, ама читава!?

Abarth
28-10-2008, 14:58
..не е кой знае колко трудно!!!...махаш два маркуча за бензин, инжекторите с тръбата...две гайки, ония шибани маншони със скобите и ти е в ръцете:)
Ако не е това консервираш го за по късен етап, като решиш да стягаш другата!
Интересно ми е защо ги сбираш тия коли?...не е ли, по добре една, ама читава!?
Дълга история :BIGsmile: Направо ше отида и ше взема един метален тия дни че и без това ше слагам газ,ако не е от това еб*л съм го :)

Бобби
28-10-2008, 15:11
Дълга история :BIGsmile: Направо ше отида и ше взема един метален тия дни че и без това ше слагам газ,ако не е от това еб*л съм го :)
Ти си знаеш!!!...успех!

PEPI-2ALFA
28-10-2008, 15:53
...махаш два маркуча за бензин, инжекторите с тръбата...две гайки, ония шибани маншони със скобите и ти е в ръцете:)
Нищо ,от това кеото казваш не се сваля , освен маншоните. Разхлабват се скобите на маншоните , 2-та болта от долна страна на колектора (те са по-трудни за достигане), МПХи това е.

Бобби
28-10-2008, 16:56
Нищо ,от това кеото казваш не се сваля , освен маншоните. Разхлабват се скобите на маншоните , 2-та болта от долна страна на колектора (те са по-трудни за достигане), МПХи това е.
..твойто е съкратена процедура, където си жулиш ръцете!
..е има и други джиджавки дето се откачат, ама нема смисъл да спорим.

Abarth
28-10-2008, 17:00
Ами ше взема един колектор и го сменям,че съска бая,свалях свещите всичките са черни :new_Eyecrazy:

Furious 155
28-10-2008, 22:10
Ами ше взема един колектор и го сменям,че съска бая,свалях свещите всичките са черни :new_Eyecrazy:

къде са черни?? и сухо черно или? те и моите стават черни, като прах стои много тънък слой - от масълце :-P, но мястото в което вървят искрите е от бяло до червеникаво ;)

Iltcho
29-10-2008, 09:57
Чудя се що се правиш на неграмотен???

Не можеш ли да купиш едно двукомпонентно лепило на BISON, да залепиш и да го оставиш да стегне през ноща, а на сутринта да видиш дали работи нормално и дали съска?

Не се мятай веднага на колектор. Тоя и без това си го прежалил - та лепи и карай ако се оправи докато сложиш хАлуминиевия. :-P

VFTI
29-10-2008, 11:36
Той при всички положения ще го сменя тоя колектор...

Abarth
30-10-2008, 20:34
Абе момци помагайте откъде да намеря метален колектор,въртях сигурно на 20 човека с 155-ци на части никой няма,вкл никола николов и д_данчо :roll:

Iltcho
31-10-2008, 11:19
Звъня ли на Краси Рангелов? Другаде - Италиянеца, и от мобиле на части.
Все си мисля обаче, че при Рангелов ще намериш. Успех

Abarth
31-10-2008, 11:40
Краси няма звънях му,италианеца такива неща не продава,в мобиле.бг звънях на всички 155-ци на части които се продават и няма :(

beili
31-10-2008, 18:41
Мога да помогна но с ПВЦ ако не намериш метален.Наистина се намира много трудно и се навърта телефон колкото да купиш още един после.

Abarth
31-10-2008, 23:00
Днес бях при Бобо на диагностика и се оказа,че колектора прави добър вакуум (по думите на Бобо),ламбда сондата е фира и двете бобини с думнал по един канал,в последствие решихме с един приятел да проверим бобините и се оказа,че само едната бобина е за смяна с думнали 2 канала,другата си бачка,така че ше сменя бобината да видим какво ще стане :)

Abarth
31-10-2008, 23:15
на 1.7 и на 1.8 мотора еднакви ли са бобините?

hsr
01-11-2008, 09:48
Едва ли проблема ти е само бобината. Дори само с една здрава колата пак би трябвало да работи по-добре от това, което описваш.

Iltcho
01-11-2008, 11:51
Я кажете как точно се проверяват бубините? ЧЕ и аз имам съмнения за неработещи добре бубини, само че при 164-ката.

Abarth
01-11-2008, 19:17
Едва ли проблема ти е само бобината. Дори само с една здрава колата пак би трябвало да работи по-добре от това, което описваш.

Е и ламбда ;)

Abarth
01-11-2008, 19:19
Я кажете как точно се проверяват бубините? ЧЕ и аз имам съмнения за неработещи добре бубини, само че при 164-ката.
Вадиш един по един кабелите,взимаш няква жичка,вкарваш я на мястото на извадения кабел и я допираш някъде на желязо,ако вади изкри значи канала работи :)

Furious 155
01-11-2008, 20:56
Вадиш един по един кабелите,взимаш няква жичка,вкарваш я на мястото на извадения кабел и я допираш някъде на желязо,ако вади изкри значи канала работи :)

така не горял ли още канали???

Бобби
01-11-2008, 21:09
Тая тема доби... е..ти и параметрите!!!...интересно ми е накрая какво ще излезне!!!

Abarth
02-11-2008, 03:07
така не горял ли още канали???
Няма проблеми :)

hsr
02-11-2008, 16:26
Да не пускам друга тема ще ползвам тази на колегата да отправя едно питане.
При моята също се наблюдава едно леко прикъсване когато е студена в диапазона 1 500-1 900-2 000 об. Но това е само докато е студена, като стигне към 70 градуса и изчезва. Аз го оприличавам като чче ли нещо не и достига бензина и понеже в няколко теми вече чета, че причината може да е в темп. датчик на термостата, днес реших да го замеря какво съпротивление дава. Резултата: на студен двг (колата не е палена поне 2 дни) дава околу 2.4-2-5, а след работа на празен ход по-малко от минута дава 1,4-1,5.
Та да ви питам тези снойности нормални ли са или датчика е за смяна ???

TRENDi
02-11-2008, 17:26
Според картинката и стойностите, които си измерил, всичко би трябвало да е ок:

hsr
02-11-2008, 17:39
Жалко. Надявах се да е от датчика.
Някакви други идеи?

Abarth
03-11-2008, 23:11
Оказа се задната бобина и на другата бобина комутатора,колата заспа :)

vikoalfa
03-11-2008, 23:50
Ееее най-накрая бе брат, съчуствах ти истински(така бях с 33ката,но така и не и реших проблема)

Abarth
04-11-2008, 00:12
Ееее най-накрая бе брат, съчуствах ти истински(така бях с 33ката,но така и не и реших проблема)
Абе мани,скъсах си нервите 1 месец,побеснях,пуснал съм я за продажба сега е перфект,щото ако излезе още нещо такова ще я засиля в някое дере,ама дълбоко :shutup: Какви ти бяха признаците на 33-ката?

hsr
04-11-2008, 09:59
Кажи за колко ги взе нещата?

Abarth
04-11-2008, 13:41
Уцелих джакпота,от един колега от Елин Пелин с една 1.8-ца с изтропали лагери,55лв се договорихме за единия комутатор и едната бобина :)

Iltcho
04-11-2008, 16:37
Уцелих джакпота,от един колега от Елин Пелин с една 1.8-ца с изтропали лагери,55лв се договорихме за единия комутатор и едната бобина :)



Я пусни телефонче на лично да го питам какво има?

Abarth
04-11-2008, 19:10
Писах ти,обаче е от Елин Пелин ;)

vikoalfa
05-11-2008, 22:50
Абе мани,скъсах си нервите 1 месец,побеснях,пуснал съм я за продажба сега е перфект,щото ако излезе още нещо такова ще я засиля в някое дере,ама дълбоко :shutup: Какви ти бяха признаците на 33-ката?
Вечен карък с паленето и като смених всичко почна да се повтаря,че чак и жици да се късат,абе карък некво китайско проклятие,мани.

Abarth
05-11-2008, 23:09
Вечен карък с паленето и като смених всичко почна да се повтаря,че чак и жици да се късат,абе карък некво китайско проклятие,мани. :lol: :lol: :lol: