View Full Version : Настройка на Карбуратори на 33 1.3 S
whorunit
07-10-2008, 19:41
Здравейте колеги :)
имам от скоро АЛФА РОМЕО 33 1.3S с два карбуратора модела и имам един въпрос :) как се рагулират тези два карбуратора да са в синхрон и може ли на този модел ДВГ да се поставят колектори с един карбуратор или нещо инжекцион да се направи мотора защото ходих в сервиз и ми казаха че много сложно било това нещо да се направи да работят и двата карба синхронно трябвало някакви вакуум чудеса на техниката, а те не разполагали с такива :)
благодаря на всички предварително и се извинявам ако нещо не е в правилиния раздел въпросът ми :)
mitaka_cs
07-10-2008, 23:01
Здрасти колега и честита Алфа!
Карбураторите се регулират трудно! От Стамболийски 155 може да купиш ремонтен комплект жигльори и други работи за ляв и десен карб. ако се налага:idea:
Между твоите два двойни карба би трябвало да има маркуч обединяващ ги в общ вакуум, за който съм чувал противоречиви неща(по-добре без него ако е стара колата). Нека колегите да си дадат мненията за прословутите вакуум маркучи:idea:
По въпроса с колектор + един двоен карб: Може да го направиш стига да имаш необходимите части. Даже колегата hristo58 знам, че беше сложил на 1.5 боксер въпросните колектор и карб. Според мен обаче ще спънеш мотора по този начин.
Съветът ми е да си останеш с твоите карбуратори и да отидеш при Сашо(Лисан) 0899832271,0887732271,0878832271 да ти ги настрои:firstprize:
whorunit
08-10-2008, 07:33
Здрасти колега и честита Алфа!
Карбураторите се регулират трудно! От Стамболийски 155 може да купиш ремонтен комплект жигльори и други работи за ляв и десен карб. ако се налага:idea:
Между твоите два двойни карба би трябвало да има маркуч обединяващ ги в общ вакуум, за който съм чувал противоречиви неща(по-добре без него ако е стара колата). Нека колегите да си дадат мненията за прословутите вакуум маркучи:idea:
По въпроса с колектор + един двоен карб: Може да го направиш стига да имаш необходимите части. Даже колегата hristo58 знам, че беше сложил на 1.5 боксер въпросните колектор и карб. Според мен обаче ще спънеш мотора по този начин.
Съветът ми е да си останеш с твоите карбуратори и да отидеш при Сашо(Лисан) 0899832271,0887732271,0878832271 да ти ги настрои:firstprize:
Мерси много за отговора колега :) но аз съм доста далече от софия и нямам възможност да отида при колегата лисан. Оставих колата в сервиз и казаха че ще ми я регулират но ще отнемело време а вариянта за един карб ми харесва защото газовата уредба която е на колата в момента, не работи добре с два карба, иначе така както е .... много върви за 1.3 мотор, но не знам какви неприятности ще имам за напред с разхода
JORDANGT
08-10-2008, 17:44
Маркуча от изпарителя който подава газ към карбураторите трябва да е разделен с четворник(а не с два двойника) за да ти подава еднакво количество газ + това четирите маркуча които излизат от този четворник трябва да са еднаква дължина.След тази операция колата литна на газ,а за бензина след ходене къде ли не Лисан я пипна и 3г. нямах проблеми.
Аз имах плочки над карбураторите!!!
whorunit
08-10-2008, 18:09
Маркуча от изпарителя който подава газ към карбураторите трябва да е разделен с четворник(а не с два двойника) за да ти подава еднакво количество газ + това четирите маркуча които излизат от този четворник трябва да са еднаква дължина.След тази операция колата литна на газ,а за бензина след ходене къде ли не Лисан я пипна и 3г. нямах проблеми.
Аз имах плочки под карбураторите!!!
Мерси за инфото но при мен не е с плочки ами е направено, над карбураторите влиза в някакви резбовани щуцери явно преди това са били свързани двата карба с някаква тръба :) най добре ще е да я снимам и да кача снимки тук за да стане нагледно :)
hristo58
08-10-2008, 22:41
здравеи колега,аз направих тая работа преди 2 години,по-лесно е за обслужване и по-добре за приспособяване на газ,за да направиш колата с един карбуратор трябва да смениш и главите защото не съвпадат отворите за подаване на горивото.за съжаление и аз не съм направил това но колата ми върви много добре,вярно е че е малко спъната но само при старта,иначе другото си е наред държи си устоичиво ниски обороти карам си я в нормалните граници за скорост 120-140км и няма проблеми,стигал съм и до 170 ама рядко.не намерих плочка за газ и пробих отвори в карбураторите и така върви на газ,без проблеми.успех ако има нещо питаи ще се радвам да ти помогна.
Здравейте колеги :)
имам от скоро АЛФА РОМЕО 33 1.3S с два карбуратора модела и имам един въпрос :) как се рагулират тези два карбуратора да са в синхрон и може ли на този модел ДВГ да се поставят колектори с един карбуратор или нещо инжекцион да се направи мотора защото ходих в сервиз и ми казаха че много сложно било това нещо да се направи да работят и двата карба синхронно трябвало някакви вакуум чудеса на техниката, а те не разполагали с такива :)
благодаря на всички предварително и се извинявам ако нещо не е в правилиния раздел въпросът ми :)
Колега,тия чудеса на техниката са просто манометри,които мерят засмукването.Потърси някой сервиз за мотоциклети и там е много вероятно да ти помогнат.По старите модели имат по 4 карбуратори и тия момчета са свикнали да регулират такива мотори с повече от един карбуратор.Давам ти само идея.
whorunit
16-10-2008, 22:45
Я момчета да ви питам без да пускам нова тема защо понякога ми хъркат скоростите само първа и втора скорост ? и съеденителя зацепва в най-горно положение......... има много странни работи в тази мойта кошница педала за газта има луфт ... по скоро празен ход преди да започне да отваря клапите тези Алфа Ромео са много зле от техническа гледна точка има много недомислени неща в тези автомобили иначе добре върви като за 1.351 обем общо взето всичко ми е странно в тази кола карал съм всякакви марки модели но никога Алфа и сега направо съжалявам че съм я взел защото има много недъгави неща в тази марка айде със здраве да си ги караме и да не ни оставят по пътищата
mitaka_cs
17-10-2008, 00:03
Я момчета да ви питам без да пускам нова тема защо понякога ми хъркат скоростите само първа и втора скорост ? и съеденителя зацепва в най-горно положение......... има много странни работи в тази мойта кошница педала за газта има луфт ... по скоро празен ход преди да започне да отваря клапите тези Алфа Ромео са много зле от техническа гледна точка има много недомислени неща в тези автомобили иначе добре върви като за 1.351 обем общо взето всичко ми е странно в тази кола карал съм всякакви марки модели но никога Алфа и сега направо съжалявам че съм я взел защото има много недъгави неща в тази марка айде със здраве да си ги караме и да не ни оставят по пътищата
Аз имах проблеми с 1-ва и 2-ра скорост също:new_Eyecrazy: При мен хъркането се оправи с малко модове по лостовата система! Дори при крайно ляво положение на лоста и избиране на 1-ва или 2-ра често включваше на 3-та:metal:(33-ката тръгва на 3-та като никоя друга кола - без проблеми). В крайна сметка направих една втулка за лоста и започна да включва всички скорости без хъррр...УСПЕХ! Бъзикня му е майката:-P За гаста си провери жилото...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.