View Full Version : Тресе при потегляне
Здравейте, колеги! писах в темата "Тресе на празни обороти??!?!???" , но тъй като темата стана доста голяма реших да добавя нова!
Моят проблем е по-различен, но ще го добавя в тази тема :)
Тресе ми доста здраво като включа първа и бавно отпускам съединителя,направо цялата предница подскача.Прави го само в задръствания като е поработила (и само на първа),като е студена всичко си е ОК! Какъв може да е проблема - лагер,съединител...?
Единствения отговор беше, че е от феродовия диск, само че се съмнявам, че е не от него.Тези дни като започна да ми го прави натиснах спирачка и бавно отпусках съединителя,започна много яко да чука на метал (докато тресе) от към скоростите или диференциала....
Също така като съм на скорост на спускане и подавам\отнемам газта се чува едно (так) на метал, някаква хлабина.Мойте съмнения са за луфт в диференциала или някой лагер....
Някякви идеи?
Ще съм благодарен ако някой е разглабял диференциала или има схема да помогне като уточни на какъв принцип е и дали се регулира? :please:
Друга възможна причина е разбито вътрешно каре. Прегледай ги за луфтове.
Друга възможна причина е разбито вътрешно каре. Прегледай ги за луфтове.
Благодаря за съвета!
filip_gad
09-10-2008, 09:13
Колега и аз съм със същия проблем, само, че не съм чул или усетил да чука на метал ... ако намериш разрешение драсни някой ред да знам и аз към какво да се насоча.
Колега и аз съм със същия проблем, само, че не съм чул или усетил да чука на метал ... ако намериш разрешение драсни някой ред да знам и аз към какво да се насоча.
Ок, колега.Тези дни нямам време, но до седмица-две мисля да я разглобя и да видя какъв е проблема!
Открих, че единия тампон на двигателя (преден ляв) ми е доста зле! Възможно ли е от него да ми прави проблема?
Открих, че единия тампон на двигателя (преден ляв) ми е доста зле! Възможно ли е от него да ми прави проблем?
Естествено че може да е от него !
при боксерите се получава тоя ефект при разбита вилка на скоростите
Мерси за съветите!
Само че от къде да започна? :(
от най-евтиното, естествено
но накрая пак ще излезе най-скъпото - "това е алфа, за бога" ;-)
от най-евтиното, естествено
но накрая пак ще излезе най-скъпото - "това е алфа, за бога" ;-)
:big_money: :bouncing_smiley:
Това блъскане на метал най вероятно е от вътрешно каре по носач. Смени тамона и после търси причината ако не се оправи.
Тампона сменен! Ефект никакъв...но открих че ми е разбито лявото каре.Още не съм сигурен дали е външно или вътрешно,но кото го хвана между двете има голям луфт,наляво и надясно...предстои сваляне и смяна...
Препоръчайте ми каква марка да взема..
Поздрави...!
autoelectric
26-10-2008, 14:00
Значи вчера (25.10.2008) монтирахме на MB Vito предно каре марка SPIDAN и като гледам изработка и окомплектовка, мисля че е много добро попадение.
Но не беше и евтино разбира се.
Преди време аз бях пускал такава тема и след смяна съединител,всичко се нормализира
най-вероятно е шайбата на коляновия вал. На празни обороти чука, като подадеш газ - изчезва. Скоро я сменях - около 200 лева е. Тя е една такава с гума в средата, тая гума се накъсва и започва да хлопа на празен ход..... При тръгване обаче спира.... Говорим за 1,9jtd.....
Весели празници на всички!!!
Ново развитие по темата..(едва сега по празниците намерих време да я разглобя)
Значи днес свалих скоростите и ето какво открих:
1.Разбито външно каре(разбило е на шлиците дето е зегерката)
2.Скъсани маншони на рейката и разбити биалетки
3.Разбити лагери на диференциала (конусните)
4.Разбит висящия лагер на дългата полуоска
5.Извадих си аксиалния лагер на парчета(така е вкопал в притискателния диск,че незнам как съм се движел изобщо)
Уте ще ходя за части така,че приемам съвети какви марки да взема и горе-долу ако някой знае цени.
Също да питам някой знае ли от къде да си взема семеринги за диференциала?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.