PDA

View Full Version : 146 jtd



misira80
08-10-2008, 20:30
здравеите колеги мисля да сменя 164 с 146 jtd 2001 г какво бихте ме посаветвали за този автомобил разход и мотор и т.н

trustworthy
08-10-2008, 20:38
Пусни търсачката и гледай какво става ;)

миро
08-10-2008, 23:39
Добър разход, динамика, здрав двигател, не е скъп за поддръжка, голяма цифра са турбото и нафтовата помпа. Преди да я вземеш, я водиш на диагностика за преглед - ще ти кажат и реалните километри на колата, а те са няколко пъти по тези на километража. Чипва се лесно и тръгва бързо;)

trustworthy
09-10-2008, 02:48
Добър разход, динамика, здрав двигател, не е скъп за поддръжка, голяма цифра са турбото и нафтовата помпа. Преди да я вземеш, я водиш на диагностика за преглед - ще ти кажат и реалните километри на колата, а те са няколко пъти по тези на километража. Чипва се лесно и тръгва бързо;)

За поддръжка не е много скъп, но ако става дума за ремонти, не е и от най-евтините ;)

koolio
09-10-2008, 10:50
От 164-ка на 146 не е ли малко от кон на магаре? Аз още не мога да се самонавия да сменя 155-цата за 146 ЖТД, че какво остава ако си свикнал на 164-ка...

trustworthy
09-10-2008, 13:49
От 164-ка на 146 не е ли малко от кон на магаре? Аз още не мога да се самонавия да сменя 155-цата за 146 ЖТД, че какво остава ако си свикнал на 164-ка...

Двигателят си е основното (и едно от малкото, няма какво да се лъжем :)) предимство. Друг плюс е, че багажникът на 146 е що-годе с приличен обем за класа си...което не може да се каже за 'по-модерните' 156 и 147 :)

А що се отнася до сравнението 'от кон на магаре', то просто трябва да се прецени дали да е позастаряващия кон или по-младото, но леко дръгливо магаре :)

misira80
09-10-2008, 15:11
аз 164 сам си много доволен ама с тея задрастваня и неста за паркиране се замислих за по малка кола а не мисля да изневерявам на марката . а и ми иазлезна изгодно 146 2001 г

trustworthy
09-10-2008, 15:41
146 определено не е най-доброто решение за задръстени места и безпроблемно паркиране. Маневреността при паркиране е уникално слаба с тея огромни радиуси на завиване

DerMeister
09-10-2008, 15:44
146 определено не е най-доброто решение за задръстени места и безпроблемно паркиране. Маневреността при паркиране е уникално слаба с тея огромни радиуси на завиване
Ич не съм съгласен с теб. Преди алфа-та карах една Корса и се паркирах на уникални места, сам си се чудех как успявам. С алфата очаквах да ми е много тегаво, но се оказа, че колата се паркира много лесно, вижда се добре навсякъде, назад също, може да се качва по МНОГО високи бордюри само от едната страна без проблем, нищо че е ниска, а това си е редовна поза за паркиране. Огромните радиуси на завиване не виждам каква роля ограят, навиваш си повече волана и се мушваш където си искаш. Хидравликата е много по-лека от на другите конкурентни коли и с това паркирането става още по-лесно.

trustworthy
09-10-2008, 15:52
Ич не съм съгласен с теб. Преди алфа-та карах една Корса и се паркирах на уникални места, сам си се чудех как успявам. С алфата очаквах да ми е много тегаво, но се оказа, че колата се паркира много лесно, вижда се добре навсякъде, назад също, може да се качва по МНОГО високи бордюри само от едната страна без проблем, нищо че е ниска, а това си е редовна поза за паркиране. Огромните радиуси на завиване не виждам каква роля ограят, навиваш си повече волана и се мушваш където си искаш. Хидравликата е много по-лека от на другите конкурентни коли и с това паркирането става още по-лесно.

Аз пък не съм съгласен ич с тебе ;) Не те знам дали имаш отзад спойлер или не, но при моята видимостта назад клони към нула. В най-добрия случай виждам перчема на хората в задния автомобил и тавана му Това благодарение на спойлера и задната чистачка :)
Откак се помня, паркирам ежедневно по най-невралгичните места в центъра на Варна и по-немареврена кола до момента не съм карал. Деу ланос е около 4-500 пъти по удобно за паркиране. Пежо 406 - също.
По много високи бордюри аз мога да си кача само задна гума, а не съм със спортно окачване. Не те знам как не опираш отпред по тея бордюри :roll:
Воланът се навива до едно положение, но проблемът е, че ъгълът, под който се 'чупят' предните колела е отчайващо малък

DerMeister
09-10-2008, 15:58
Аз пък не съм съгласен ич с тебе ;) Не те знам дали имаш отзад спойлер или не, но при моята видимостта назад клони към нула. В най-добрия случай виждам перчема на хората в задния автомобил и тавана му Това благодарение на спойлера и задната чистачка :)
Откак се помня, паркирам ежедневно по най-невралгичните места в центъра на Варна и по-немареврена кола до момента не съм карал. Деу ланос е около 4-500 пъти по удобно за паркиране. Пежо 406 - също.
По много високи бордюри аз мога да си кача само задна гума, а не съм със спортно окачване. Не те знам как не опираш отпред по тея бордюри :roll:
Воланът се навива до едно положение, но проблемът е, че ъгълът, под който се 'чупят' предните колела е отчайващо малък
Нямам спойлер. Назад не се вижда перфектно, но е ок, а като погледнеш вече в страничните огледало си се вижда всичко. Не знам кое му е по-маневренето на деу или пежо, може да е така, но 146-цата е достатъчно маневрена. Всеки ден се паркирам в баш центъра на София, където е ад. В момента съм спрял на супер висок бордюр, освен да ходя да се снимам. Качвам задната и още малко назад, после плътен десен и качвам предната.

Идеята ми беше, че няма абсолютно никакви драми с паркирането на 146-ца, колкото всяка друга кола е лесна за паркиране, толкова е и тази.

trustworthy
09-10-2008, 16:09
СЕга ще кажеш и, че с обратните завои по тесни улици нямаш проблеми :)
Освен това, аз визирам най-вече нормалното паркиране - не е въпросът да я забиеш половината на тротоара, а да маневрираш успешно на тясно за паркиране място ;) Тогава ми става жал за хидравликата и гумите...

DerMeister
09-10-2008, 16:14
СЕга ще кажеш и, че с обратните завои по тесни улици нямаш проблеми :)
Освен това, аз визирам най-вече нормалното паркиране - не е въпросът да я забиеш половината на тротоара, а да маневрираш успешно на тясно за паркиране място ;) Тогава ми става жал за хидравликата и гумите...
С обратните е друга бира. Прав си, че ако се организира състезание за паркиране с най-малко усилия и по най-ленсия начин, сигурно няма да сме от първите, но колата пак си е лесна за паркиране, само трябва да се нагодиш към спецификите и вече си по-добър от 90% от шофьорите, дори и да са с рено туинго. :Tease:

Може би мнението ми се е изградило на база, че очаквах да ми е много трудно паркирането с алфа-та, но съм приятно изненадан. Карал съм и съм паркирал много по-отвратилтени коли.

trustworthy
09-10-2008, 16:27
За да не оспамим темата на колегата, ще пусна една анкета по случая ;) - цък (http://clubalfaromeo.com/forum/poll.php?t=26789&polloptions=5)