Log in

View Full Version : Направи си сам-ск.кутия



164 td
12-10-2008, 14:46
Зна4и става дума за Алфа 164 тд.Последниа ми тунинг по мотора излезе много успе6ен и не виждам какво може да се направи пове4е.Но след едномесе4ни изрезки и гонки с какви ли не автомобили се обади скоростната кутия.Все пак колата е на 506 000 км а веднаж сам сменял 5-та скорост само.Сега по4на да ромоли особенно на 1-ва и 2-ра.И кво правим сега?Парво по4ваме с маика и,лелиа и,кака и,мислим малко и отиваме в склада да видим кво има.Има сел двигател комплект с кутия но от по новиа модел.Моята е с VM84A.На прав поглед еднакви ама на втори-не.Дат4ика за оборотомера на друго место и дат4ика за задна скорост са6то.На моя двигател саединитела работи на натиск а на новиа на опан.Намирам и о6те една кутия от моя модел ама целата на пар4ета.Псувам половин 4ас без да прекасна и да повтора едно и са6то и ре6авам-вси4ки карантии от новата кутиа треба да влезат в корпуса на старата.И аиде новата кутия на пар4ета.От там запо4на ходенето по маките.Диференциала на новата 17/57 заба а на моиата 17/54.Вси4ко ватре савсем разли4но.Лагерите от единиа корпус разли4ни от на другиа.Но валовете като далжина и диаметар-са6тите.Избивам внимателно и слагам лагери каквито ми требат за тоя корпус.Нареждам валовете и кво да вида-задна скорост не уидисва.Остава постоянно зацепена и блокирва валовете.Махам пак вси4ко и забелязвам 4е заб4атката за задна не може да се варне до края и да отцепи.Пре4и едно оребрение което го нема в неиния си корпус.Слагам един фрезер на дрелката и го изпилявам 6ибаното оребрение то4но както е при оригинала.Нареждам пак валове,блокировки вси4ко и вси4ко си идва на мястото.Мажа сас силикон и затварям.Вси4ко влиза като у тях си.Запо4вам да слагам 5-та скорост оба4е едната пружинка на синхронизатора панннн и падна ватре в кутиата през една дупка.15 минути псувни и пак отварям на ново.Вадя 6ибаната пружинка и пак-старата песен на нов глас.Тоя пат оба4е в дупката натапкан парцал и дори и да падне нема де да иде.Залепям диференциала.Вси4ко готово и се варти идеално без да запира некаде и с допустимите луфтове.Идва момента в които треба да се смакне с4упената кутия от колата.Ре6авам да я извадя комплект с двигатела за6тото имам и разбит лагер на паразитниа вал кам дясната полуоска.По лесниа и по барз на4ин е това.След 2 4аса двигатела е на земята комплект сас си4ко.Махам с4упената кутия,преглеждам амбриажа-вси4ко ОК.Само аксиалниа лагер корпус4ето му малко износено.Вадя ЦО-то и го наварявам,опилявам и си4ко 6.Баркам в склада и вадя цел паразитен вал с лагер в отли4но састояние.Монтирам си4ко и идва време пак да влезе двигатела от кадето е излязал.Пускам го обратно в ко6а и при зглобяването забелязвам луфт в дясната главина.Баркам пак в склада и вадя полуоска комплект с главина без никви луфтове и с идеални карета.Вадя старата и забелязвам 4е 6арнира хлопа.Добре 4е имам и 6арнир.Сменям и него и пускам колата на колелета.Наливам антифриз,масло на новата кутиа,масло на хидравликата и сам готов за нови боини подвизи.Дестина километра селско каране и стапвам на магистралата.Резултата-преди 160 сас 3500 оборота,а сега с новата кутия 160 с 3200.Газ до дупка и километража подминава 200.Преди до 200 и краи-удря ограни4итела.Явно е мислено по новата кутия за6тото колата сега е сас страхотна динамика и по далга 5-та скорост.Е те това успях да направя аз забит на 3000 км от Балгария и докато вие колеги се веселите на итал-феста.Ама садба това е положението.Слагам и някоя друга снимка.Не са много за6тото новата ми Нокиа става целата в масла и кво ли не докато снимам.

Boby
12-10-2008, 17:47
Трябвало е просто да смениш вилките на съединителя,да пробиеш нови дупки за датчика за оборотите и да го центроваш много добре спрямо маховика и да си преработиш буксата за датчика за задна.Аз направих тези процедури и сега съм със ск. кутия от 95г. на ВМ84А:thumbup: 160км са ми към 3000 и нещо оборота.Максималната скорост ми е точно 200 заради ограничителя на ГНП-то на 4000 оборота.:unsure:

164 td
13-10-2008, 02:45
Така си преценил колега-така си направил.Аз 200 си ги правих преди да си направа мотора и скорустната кутия.Ако иска6 може да се пробваме когато си доида в Балгариа да си сверим 4асовниците.Доста хора като ги изпреварвам сас скорост над 100 имат 4увството 4е са спрели да пикаят.Дано и ти да не си от тях.

Boby
13-10-2008, 09:43
На мен ГНП-то ми е след ремонт в Бош "сервиз" и от тогава колата не е както трябва,но не мисля да пипам повече по ГНП-то и двигателя.Преди ограничителя под товар беше на 4750 оборота.Сега е на 4000.Ако искаш да се дърпане може да си сложа пак старата ск. кутия от Т.Спарк и тогава на старта нямаш никакви шансове:firstprize:,но максималната ми скорост е 170.:baby: А доколкото разбрах ти си прехвърлил нещата от новата ск. кутия в старата,=> и двамата сме с една и съща ск. кутия.:notify:

164 td
13-10-2008, 12:31
Другата ми Алфа 164 тд е с бензинова кутия.Немое6 да сварва6 скорости да вклу4ва6.Може да се кара 1,3,5.А по двигатела сам направил много и за това мисла 4е нема6 6анс.Имам и много добро ока4ване между другото пак мое производство ама много сполу4ливо.

virusalfa
13-10-2008, 16:24
Боби,това е добър материал към мануалите за 164.Моля те,ако имаш време,прати там материала на колегата 164td.Браво,Дончо!!!:jumping:

164 td
13-10-2008, 16:53
Еи Митак ти се появи бе.Така и не ми нау4и името на мене.аз сам Бон4о за тва ми викат боби.А за теб с тез 6ибани електроники не ми се говори.Само си усложнява6 живота.Направи си един мотор с механи4на помпа 4е да се роди6 и ти.Между другото си купих KWP2000PLUS и скоро 6 4ипосваме.Тогава ве4е 6 има6 вазможност да се доближи6 до задната ми броня.А до тогава 6 гледа6 как се варти една 4ерна пу6илка от буриата на 4ерниа кораб..:rotfl:

Boby
13-10-2008, 17:14
Аз съм Боби.Предполагам,че за мен говори да преместя темата.Ти доколкото разбрах си Дончо.:kicking:

Boby
13-10-2008, 17:20
Добре де,верно че с бензинова ск. кутия ръгаш скорости като откачен ама и върви много.

Аз по окачването на предните макферсони съм сложил тампони от суперка на старите амортисьори и возията се подобри.

MaVrUt
13-10-2008, 17:24
как ги развивате теа скорости не знам, мене ме е страх повече от 3000 оборота да я настъпя се имам чуството че нещо ще се скапе, и малко офф , на колко сменяте оборотите при нормално каране , аз зменям на 2500 щото ако е на по малко и почва да предърпва

virusalfa
13-10-2008, 19:27
Еи Митак ти се появи бе.Така и не ми нау4и името на мене.аз сам Бон4о за тва ми викат боби.А за теб с тез 6ибани електроники не ми се говори.Само си усложнява6 живота.Направи си един мотор с механи4на помпа 4е да се роди6 и ти.Между другото си купих KWP2000PLUS и скоро 6 4ипосваме.Тогава ве4е 6 има6 вазможност да се доближи6 до задната ми броня.А до тогава 6 гледа6 как се варти една 4ерна пу6илка от буриата на 4ерниа кораб..:rotfl:Пращам ти абер на лично съобщение да не четат простосмъртните(бъзикам се,бре)!Искам да питам нещо;-)Ще навивам един туфлек да ми продаде една Ланча Бета

164 td
13-10-2008, 20:15
как ги развивате теа скорости не знам, мене ме е страх повече от 3000 оборота да я настъпя се имам чуството че нещо ще се скапе, и малко офф , на колко сменяте оборотите при нормално каране , аз зменям на 2500 щото ако е на по малко и почва да предърпва

Мразя да виждам оборотомера под 3500 оборота.А ако иска6 да разбере6 как ги вдигаме скоростите единствениа на4ин да разбере6 е да се ка4и6 да те повозя.

164 td
13-10-2008, 20:22
Добре де,верно че с бензинова ск. кутия ръгаш скорости като откачен ама и върви много.

Аз по окачването на предните макферсони съм сложил тампони от суперка на старите амортисьори и возията се подобри.

Виждам 4е и ти си боби и аз сам боби.Ина4е за ока4ването сам я смакнал цялата с 40 мм надолу и е сас спортни амортицори.Наложи се и да сложа на Борбетките 205/60/15 6тото по4на да варви по томбак.Тежка колата и лепне като утия на асвалта.За Балгариа трудно с това ока4ване ама аз се прибирам на годината 2-3 пати колкото да я разпилея.

Boby
13-10-2008, 21:51
как ги развивате теа скорости не знам, мене ме е страх повече от 3000 оборота да я настъпя се имам чуството че нещо ще се скапе, и малко офф , на колко сменяте оборотите при нормално каране , аз зменям на 2500 щото ако е на по малко и почва да предърпва

Двигателя е много здрав и не му е проблем това натоварване.Само гледай да не прегрее! Вдигне ли над 110* смятай,че ще правиш ремонти.Ние си имаме манометър за налягането на маслото,при теб липсва.На всичкото отгоре и радиатор за охлаждането му нямаш.При 4000 оборота много се спича положението с маслото и пак не е добре да я караш дълго така.:angry: Ако си сигурен,че всичко по колата е наред не пречи да караш с 160-180.Моята гледам да я държа м/у 1600-2200 оборота.Не за друга,а си гоня икономия на горивото.

Boby
13-10-2008, 21:57
Виждам 4е и ти си боби и аз сам боби.Ина4е за ока4ването сам я смакнал цялата с 40 мм надолу и е сас спортни амортицори.Наложи се и да сложа на Борбетките 205/60/15 6тото по4на да варви по томбак.Тежка колата и лепне като утия на асвалта.За Балгариа трудно с това ока4ване ама аз се прибирам на годината 2-3 пати колкото да я разпилея.

На моята са и сменени и 4-те амортисьора и 4-те пружини с нови,гумите са ми 205/60/15 и сега е много висока.Не ме кефи хич.Хем грозно седи хем не е много стабилна,а и возията се влоши.

164 td
13-10-2008, 23:00
Ето моита как седи.

RoMeO_156_GTA
14-10-2008, 08:32
Ето и сравнение с бензинката http://www.bgphoto.net/photos/26497/o633537278930206250.jpg :kicking:

Браво Боби , не се предаваш с кораба :firstprize:

MaVrUt
14-10-2008, 17:44
Двигателя е много здрав и не му е проблем това натоварване.Само гледай да не прегрее! Вдигне ли над 110* смятай,че ще правиш ремонти.Ние си имаме манометър за налягането на маслото,при теб липсва.На всичкото отгоре и радиатор за охлаждането му нямаш.При 4000 оборота много се спича положението с маслото и пак не е добре да я караш дълго така.:angry: Ако си сигурен,че всичко по колата е наред не пречи да караш с 160-180.Моята гледам да я държа м/у 1600-2200 оборота.Не за друга,а си гоня икономия на горивото.

как да нямам бе, тва на таблото ли ми говориш? пък и ф колата не съм сигурен , имам чуството че е много крехка, сеата си го пържех постоянно в критични ама алфата мине ли повече от 3000 сменям, щото като си спомня ко стана при 5000 оборота и ми става лошо, и така , карайте си ги със по 200 , аз не бързам за никаде :rosso_spider:

MaVrUt
14-10-2008, 17:47
Ето моита как седи.

много добре седи така, само ако имаше някой го голяма и отворена джанта просто визията става 3 пъти по яка, моята само отзаде е малко по вдигната

Boby
14-10-2008, 18:59
как да нямам бе, тва на таблото ли ми говориш? пък и ф колата не съм сигурен , имам чуството че е много крехка, сеата си го пържех постоянно в критични ама алфата мине ли повече от 3000 сменям, щото като си спомня ко стана при 5000 оборота и ми става лошо, и така , карайте си ги със по 200 , аз не бързам за никаде :rosso_spider:

Да бе,за налягането на турбината нямахте.Грешка.:wc:

MaVrUt
14-10-2008, 19:19
тва имам аз

Roterdamski
24-10-2008, 13:00
колеги хубава темичка ... и понеже сте минали през нещо което ми предстои искам да попитам ... и така де имам читав мотор 2.0т.с(AR 06416) (143hp) с потрушена скорусна ... имам и здрава дизелова кутия с дизеловите полуоски (VM84A), все още не съм замервал двете кутии и незнам дали ще паснат !? и ако паснат каъв ще е резултата ?
скоро (надявамсе) ми предстои и монтаж на 3.0т.с на старото дизелово купе там пък изобщо незнам как и какво ще става... а колкото до окачването сменено е с на суперка , пржините незнам от какво са но са непоносимо твърди,джантите са 17цола с 245/40 (лишил съм я от подкалници) и се надявам да се даржи добре,нямам абс за спирачки още не съм мислил.

164 td
24-10-2008, 14:56
Нит кутиата 6ти пасне нит полуоските.Ако ти треба бензинова кутиа званкаи.Имам една в БГ.Бях я сложил на дизелка ама само пи6ти и не варви.Обороти бол а скорост никва.Ина4е като ван6ност е са6тата ама предавателното 4исло е друго.

Roterdamski
24-10-2008, 18:35
Нит кутиата 6ти пасне нит полуоските.Ако ти треба бензинова кутиа званкаи.Имам една в БГ.Бях я сложил на дизелка ама само пи6ти и не варви.Обороти бол а скорост никва.Ина4е като ван6ност е са6тата ама предавателното 4исло е друго.

тя котията ако пасне за полуоските проблем няма да има те нали са си към нея .. иначе предималко хвърлих един бърз поглед корпусът на котията,шлиците и вилката на саединителя са еднакви има малки разлики в захващането към мотора но и за това ми се вартят някави решения в главата... но утре ще съм по свободен и я мятам, досега на 164 не съм правил такава доработка за това и попитах да чуя мнения... все пак колко пари и търсиш на тази котия ?

164 td
25-10-2008, 13:30
Колкото ти се откасне от ду6ата.Ако измисли6 не6то званкаи и не се притеснаваи от ни6то.Аз мисла от 164 да си остава само дизелката и нема да ми вар6и работа таа кутиа.

mimo_
24-09-2009, 00:13
От два дена се занимавам със скоростите. Плюе ми късата полуоска, изяден ми е сателита вътре и не задържа зегерката! Имам кутия от 164 с 17/57 зъба а моята е с 17/54. Слагам прасето и не ми се затваря капака:???: Лошото е, че лагерите идват ниско корпуса е друг да му се не види:???: Сложих моето колело на новия сателит и уви няма да имам бърза кутия:???:
Е.... поне и направих ревизия и отстраних проблема с късата! Утре ще качвам, ако има някой идея как да кача все пак голямото прасе ще съм мн. благодарен не ми се сменя камбаната трябва да се избиват лагери и отиваме на мн. пари.....

Boby
24-09-2009, 13:43
А сателитните колела еднакви ли са? Имам комплект касета за диференциал за 164,но не знам от бензинова ли е или дизелова.На короната са и изяени зъбите и не става за нищо,но планетните и сателитните колела са здрави.Ако нещо би ти свършило работа ти ги подарявам.

mimo_
24-09-2009, 14:01
Еднакви са, затворих я.
На пролет живот и здраве с колегата 164td ще правим бърза.
Благодаря за отзивчивостта колега :cheers:
Понеже ми искаха 680лв. за съединител си поръчах от Испания за 2.5тд 2.5в6 3.0в6 и 2.0турбо 16 на по 250 лв. Валео с издърпване! Ако някой е закъсал ще съдействам!

VLADius
24-09-2009, 23:22
Еднакви са, затворих я.
На пролет живот и здраве с колегата 164td ще правим бърза.
Благодаря за отзивчивостта колега :cheers:
Понеже ми искаха 680лв. за съединител си поръчах от Испания за 2.5тд 2.5в6 3.0в6 и 2.0турбо 16 на по 250 лв. Валео с издърпване! Ако някой е закъсал ще съдействам!

680 леви - правилно ли си го написал? Дали на мен ми се струва нереална цената?
Кои са тия бре?

mimo_
25-09-2009, 09:24
:shoot:tech-co, толкова ми искаха!

Boby
25-09-2009, 10:33
Остави ги в Тех-ко. За 164 съединител струваше към 340лв. Валео по магазините като твоя съединител.А като за моята струваше 280лв.

Кажи какво се е получило като сложиш скоростите.

VLADius
25-09-2009, 22:58
Остави ги в Тех-ко. За 164 съединител струваше към 340лв. Валео по магазините като твоя съединител.А като за моята струваше 280лв.

Кажи какво се е получило като сложиш скоростите.

Тва са нормалните цени. Тия в "техко не нам си ко" АйДеде да си гледат работата. Освен ако цената не е с включен монтаж на сервиз на морския пясък, монтьорките да не са събрали за дрешки, да е август, 30`С, бирата да е "Шуменско" и студено, мача България -Англия да е 5:0, Бербат да не играе, и още.... и да не бързат с ремонта - поне 4-5 дена. Ееееех..... беше тя тая - сега ше чекаме другото лято.

Sunny
25-09-2009, 23:00
260-70 лв комплект съединител Валео за Т.С. преди година . Какви цени сънуват тия от tech-co :anarchy:

mimo_
25-09-2009, 23:49
Луда работа добре, че имам дружки навън:plane:
А този на ТЦ-то няма мн. общо по принцип.
А и това Валео тук е турско!

don_pepone
13-01-2011, 15:27
здравейте колеги.
Мисля че тук е точното място да попитам дали на моята алфа ( от потписа ми) мога да сложа само 5-тата предавка от 2.5 тд и дали случайно някой няма такава излишна от някоя разглобена кутия. Другото което ме интересува е дали някой знае какви са предавателните числа на двете разновидности на скоростите за 2.5 тд

BatVas
13-01-2011, 17:09
здравейте колеги.
Мисля че тук е точното място да попитам дали на моята алфа ( от потписа ми) мога да сложа само 5-тата предавка от 2.5 тд и дали случайно някой няма такава излишна от някоя разглобена кутия. Другото което ме интересува е дали някой знае какви са предавателните числа на двете разновидности на скоростите за 2.5 тд

Къса ли ти е пета - аз скоро тествах на моята 155, че с 200 км/ч е на 5600 оборота, при теб как е ? ( и с GPS мерих километража ми е верен)

don_pepone
13-01-2011, 19:21
с 200 съм на около 6000 , на 4000об съм на 140, което за мен са доста обороти за този мотор ( мисля че 3500 ще са ок за таи скорост)

Boby
14-01-2011, 20:54
Дизела с 200 е на 4000 оборота.Ако сложиш 5-та предавка от дизел според мен ще постигнеш почти никакво ускорение на 5-та предвка и много висок разход. Щом с 140 си на 4000 оборота с 5-та педавка от дизел не мисля, че ще успееш да вдигнеш и 200 или ако ги вдигнеш то ще е след много километри засилка.

don_pepone
14-01-2011, 22:03
колега нали се сещаш че и диференциала има значение,аз затова искам некакви предавателни числа за тези дизелови кутии за да си сметна какъв щее резултата, а не предположения. А иначе от темпра 1.9тд ще ми е перфектна петата,ама немог дс си намеря,затова поисках и тази информация за дизеловите кутии на 164-ките

Boby
15-01-2011, 09:58
Такаа след малка справка в Е-пера се оказа, че броя на зъбите при диференциала на 2.5 бензин има варинти с 58/17 и 54/17 както и 58/17 при дизелите с ВМ08 и ВМ32! При дизелите със стария двигател ВМ84 има варианти с 54/17 и 58/17 ! Дерзай със сметките ако знаеш твоята с кой диференциал е .:wierdo: За съжаление обаче в Е-пера не пише броя на зъбите на зъбните колела на предавките.:hitbycupid:

don_pepone
16-01-2011, 16:34
моята мисля чее с 17/58, а иначе си мисля че нее голям проблем ако сложа 5-та от по-старият мотор на 164-ката (този дето е 2.5 115 коня),предвод че както казва колегата 160км/ч при 3500об.м. , то значи на около 2200об.м е на 100км/ч, което е идеално .
П.С. Един авер има вектра от старите ( 2.0 115 коня) и е на 2200 об при 100км.ч така че на шестака едва ли ще му е проблем,а ако искам вървеж имам си четвърта на която вдига около 190

Boby
16-01-2011, 21:59
При положение, че диференциалите са еднакви единственото, което остава е да се направи практически тест.
Ще паднат оборотите на 5-та с 1600 оборота при 200км, а това мисля, че е много.Не съм убеден, че с такава 5-та колата ще може да достигне макс. си скорост.Не е толкова мощен двигателя.Също така при скорост от 120-160 примерно ще ускорява много по-бавно от стандартната за нея ск. кутия на 5-та предавка.При спокойно каране разхода със сигурност ще падне, но ако мислиш да се гониш по магистралата хем ще е по-бавна, хем разхода ще е по-голям на 5-та.
На авера ти Опела не го гледай.Може и с 1500 оборота да е на 100км ама ускорението му е 0 при такива обороти.Аз също имам Опел и тая 5-та тяхната просто можеш да я изхвърлиш от ск. кутия!

Успех!:waving:

VLADius
17-01-2011, 19:23
При положение, че диференциалите са еднакви единственото, което остава е да се направи практически тест.
Ще паднат оборотите на 5-та с 1600 оборота при 200км, а това мисля, че е много.Не съм убеден, че с такава 5-та колата ще може да достигне макс. си скорост.Не е толкова мощен двигателя.Също така при скорост от 120-160 примерно ще ускорява много по-бавно от стандартната за нея ск. кутия на 5-та предавка.При спокойно каране разхода със сигурност ще падне, но ако мислиш да се гониш по магистралата хем ще е по-бавна, хем разхода ще е по-голям на 5-та.
На авера ти Опела не го гледай.Може и с 1500 оборота да е на 100км ама ускорението му е 0 при такива обороти.Аз също имам Опел и тая 5-та тяхната просто можеш да я изхвърлиш от ск. кутия!

Успех!:waving:

Нещо те таково ми се вртеше в тиквата и на менека...

don_pepone
23-01-2011, 19:50
ами аз опела съм го карал даже и ускорението му нее нула, макар и да нее много пъргав си набира прилично. А ако аз съм на 3500 оборота при 160 мисля че ще са малко ниски оборотите,но ако си карал шестак ще знаеш че ускорява още от 2000 оборота,а на 3000 вече си дърпа доста добре. Ако вземем предвид и че сега съм с 2000 об. на 80км/ч и си ускорява ,макар да не си е " изтеглила купето" при тази скорост, то ако съм на 100км/ч при тези обороти щее малко по-добре си мисля, но както и да е това си е на теория.
Аз просто искам малко по-дълга пета предавка затоваи исках инфо за скоростните кутии на дизелите. Както писах и в един от предните си постове сега съм с 140км/ч при 4000об.м. ,а искам да съм с тазискорост при не повече от 3300-3500об.м.

Boby
23-01-2011, 22:39
Карал съм 2.5 само, че на 166.Там е със 6 степенна ск. кутия и е 188 коня.Доста добре набира на 6-та, но с какви обороти е при какво скорост не съм обърнал внимание.Защо не сложиш ск. кутия от 166?:flirt:

don_pepone
24-01-2011, 08:55
ммм оферта си е ,но и цената щее добра :) , а и искат стотина лева за смяна на кутия и то работата отива на една цифра,а и кутия от В6 алфа трудно се намира. другото което съм чувал е че на бензиновите 166-ци са им много къси скоростите когато са със 6-та казаха ми че на 3000об са със 100км/ч на шеста,а моята е на почти 110 на 5-та с тези обороти ( говоря за 4 цилиндровите 166-ци, за V6 не зная). А ако си сменя само 5-тата ,дори няма да се сваля кутията от колата.

Boby
24-01-2011, 16:13
Остави ги 4 цилиндровите мотори.То при тях май нищо не е както трябва, не само кутията. Пробвай щом те влече да смениш само 5-та пък да видиме какво ще стане.:roll:

Bobo
24-01-2011, 18:42
Остави ги 4 цилиндровите мотори.То при тях май нищо не е както трябва, не само кутията. Пробвай щом те влече да смениш само 5-та пък да видиме какво ще стане.:roll:

Шшшш бетон са си ;)

VLADius
24-01-2011, 19:44
Шшшш бетон са си ;)

:punk:

164 td
24-01-2011, 22:50
Шшшш бетон са си ;)

Бетон ама без арматура,рехав.

Bobo
25-01-2011, 00:38
Бетон ама без арматура,рехав.

Абе вие само у форума седите явно печките ви вече не палят :flirt: А и арматурата ни точно колкото вашата само дето ние сме на правилното гориво ;)

Еххх "поета" беше казал "БЕНЗИН В КРЪВТА" - нищо не се споменава за мазут :evil:
А и ако някой се мисли за по бърз от 4 цилиндрова 164-ка да заповяда - на завойчета няма да ви каня че с тая танкерова котва дето си имате под капака ше се увъртите като пиян смок у връба :choice:

Boby
25-01-2011, 11:05
Палят си те винаги щом им покажеш ключа. :smoke:

Нещо май обърка моторите.Говорехме за 4 цилиндровите камикадзета на 166,156.:grin:

А относно 4 цилиндровите на 164 не забравяй, че има и турбо такова моторче, което ще те направи див и щастлив кеф ти по завой кеф ти на магистралата.

Bobo
25-01-2011, 11:22
Палят си те винаги щом им покажеш ключа. :smoke:

Нещо май обърка моторите.Говорехме за 4 цилиндровите камикадзета на 166,156.:grin:

А относно 4 цилиндровите на 164 не забравяй, че има и турбо такова моторче, което ще те направи див и щастлив кеф ти по завой кеф ти на магистралата.

Ааа ти се изказа сякаш 164 2.0 ТС не важи ;) А аз не съм идиот и ви скачам само на вас с печките :)

don_pepone
25-01-2011, 16:43
я някой да каже (който е запознат де ,не искам хипотези) дали ще стане да сложа 5-та от дизелова алфа примерно от 164 или 155,тоест дали вътре са еднакви кутиите и само ще се подменят едните запечатки с други. Питам защото ми казаха че от темпра ставало 1 към 1.

Bobo
25-01-2011, 17:34
я някой да каже (който е запознат де ,не искам хипотези) дали ще стане да сложа 5-та от дизелова алфа примерно от 164 или 155,тоест дали вътре са еднакви кутиите и само ще се подменят едните запечатки с други. Питам защото ми казаха че от темпра ставало 1 към 1.

От темпра и 155 няма как да стане освен ако темпрата не е 4х4, а 155-цата да е V6 или VM ;)

don_pepone
26-01-2011, 12:24
ами тя моята си е V6 така че.... дали ще стане от дизеловата алфа или не ?!

Bobo
26-01-2011, 22:22
ами тя моята си е V6 така че.... дали ще стане от дизеловата алфа или не ?!

ДА от 2.5VM TD ще стане;)

164 td
27-01-2011, 00:23
Абе вие само у форума седите явно печките ви вече не палят :flirt: А и арматурата ни точно колкото вашата само дето ние сме на правилното гориво ;)

Еххх "поета" беше казал "БЕНЗИН В КРЪВТА" - нищо не се споменава за мазут :evil:
А и ако някой се мисли за по бърз от 4 цилиндрова 164-ка да заповяда - на завойчета няма да ви каня че с тая танкерова котва дето си имате под капака ше се увъртите като пиян смок у връба :choice:

:Tease:

RUNNING WILD
19-03-2011, 12:26
найстина и аз съм забелязал че като карам по магистралата съм с 3000 оборота с 100 км в час,едно тъпо ауди 80 с 100 км е с 2500 оборота и сигурно е по-икономично,някой слагал ли е 5 цилиндров двигател от алфа 166 примерно с 6 скорости?дали има опция да прехвърлиш двигател 2.4 дизел с 6 скорости в купе на 164 суперка бензин? чувам от един познат че извънградско му харчи 5.3 нафта като кара с 130 км,аз ако карам с толкова ще отида поне на 9/100,понякога има опция за евтина нафта за това питам,аз нямам газ и си перкам на бензин ама 40 кинта за 100 км градско е трагедия,с газ да си ще паднеш на 25 примерно е ефтина нафта си капитан.

Boby
19-03-2011, 22:30
Поръчай си една 166JTD на дядо коледа която да ти харчи 5.3 със 130км/ч и не се занивай с глупости.Лошото е, че коледа мина ама.....:spoko:

RUNNING WILD
20-03-2011, 12:10
е верно е и това,то много ми станаха поръчките нема да може да смогне ще му се прокъса чувалчето и елените ще изгубят компресия по нанагорнището...

don_pepone
20-08-2011, 20:03
Здравейте отново :)
не помня откогане съм писал във форума.
Моето терзание със късата 5-та продължава. Реших че ще ми е доста дългичка 5-тата от 2,5 ВМ и се поотказах от този вариант. Въпросът обаче е : От каква кола да сложа 5-те че дане стане тромава колата ( търся ефект Примерно както сега съм на 4000 об.м. при 140км.ч. да паднат с 500-600 оборотите при същата скорост)

don_pepone
02-09-2011, 17:08
никой ли няма идея ? ! хайде напънете се бре колеги :D

164 td
02-09-2011, 22:28
Ако имаш път през Попово мини през сервиза,имам нещо в предвид.

Da_Fuse
07-09-2011, 13:58
Мен ме интересува същата тема... В момента 4-та и 5-та са ми много близки. При 100 км/ч разликата в оборотите е примерно 300 и със 100 км/ч на 50та съм с 2900об, което не ме устройва, тъй като пък 4-та си идва дълга, а на 5-та не въждам смисъл да карам с 40 примерно, такаче да е къса тя... Дайте идеи, от какво могат да се вземат зъбните колела на 5-та, такаче да речем са ми дойде 3000 об/мин да съм към...120 да речем, още по-хубаво 130. :)

don_pepone
10-09-2011, 12:49
http://www.automobile-catalog.com/model/alfa_romeo/164.html
Вижте на какво попаднах. За мен е чудо че намерих такава информация,надявам са да съм полезен с това .

don_pepone
14-09-2011, 19:50
след обстойно разглеждане на този саит горе и малко сметки,стигнах до извода , че ми трябват запечаткита за петата скоростот 2.5 ВМ - 125 конювата версия и петата ми ще заспи точно както искам 3000об - 135км/ч. ако някой има некоя строшена кутия да свирка :)

starata alfa
15-09-2011, 23:34
след обстойно разглеждане на този саит горе и малко сметки,стигнах до извода , че ми трябват запечаткита за петата скоростот 2.5 ВМ - 125 конювата версия и петата ми ще заспи точно както искам 3000об - 135км/ч. ако някой има некоя строшена кутия да свирка :)
от 2.0 ще ти свърши ли работа

don_pepone
16-09-2011, 00:48
за жалост не колега само 2.5 ВМ 125 коня щее точната даже на 115 кон. версия е къса, а на всички бензинови е почти еднаква ( с много малки разлики). Благодаря все пак

don_pepone
14-11-2011, 01:23
Hello :) Някой д азнае какви са предвателните числа на 155 2.5 дизел или поне дали са еднакви с тези на 164

Boby
17-11-2011, 20:15
:wow: Пич ти се разби с тая ск. кутия. Що не сложиш една кутия от 166 2.5 или 2.0Турбо с 6 скорости?