PDA

View Full Version : РАДИАТОР И ПЕРКА :)



Balagan
12-10-2008, 20:34
Та какво се случи снощи :) Карам аз с 4 маймуни към едня вила в родопите на парти :) и пристигаме сичко точно , разтоварихме багажорииите и се качих да я наглася малко че беше издадена от тротоара и някой селски можеше да ме изджаска , та качвам се аз паркирам я и точно да въртя ключа и хоп кълба дим пушеци ала бала а излезе преди 3 дена от болницата малееее полудях !!! Скачам аз отварям капака и гледам радиатора спукан и пръска вода по блока и от парата пуши...


...дотук добре гледам температурата тя на 100 и кусур градуси и в този ред на мисли се питам подяволите перката защо не върти това са 30 км завои ала бала балканско каране а перката не охлажда и от налягането прас радиатора фак ами сега , както и да е прибрахме се неска живи и здрави но какво да правя сега некфи идеи ??? Датчик на перката се проверявал като се далаво на късо ,ами радиатора мффффф.....

Speeder
12-10-2008, 23:10
Радиатора - лепене. Ако не става - нов
Иначе можеш да пробваш дали перките ти работят като дадеш някои от клемите накъсно (с климатик са 3 - в 2 букси май) иначе датчика в радиатора трябва да го вариш във вода и да мериш с мултицет дали превключва. Ама е филм. Провери дали ти работят перките ;)

И щом излиза скоро от сервиз виж дали не са забравили да свържат буксите на датчика.

Balagan
13-10-2008, 09:44
Благодаря ти за съветите всичко е свързано сега ще пробвам да дам на късо съмнява ме че релето на перката е изпляскало докато съм карал затова и перката не е охлаждала а радиатора и преди ми правече мизерии беше прокапал от долу после спря сега пак нзм направо истината е че пръска когато колата загрее над 100 градуса преди това не пуска :)

tonov
13-10-2008, 22:06
Ми явно е спукан и като загрее от налягането цепнатината се отваря. Ако не е много може да се залепи.

Balagan
13-10-2008, 22:17
Хааааааа сега тъкмо това си говорих с Биг ПАПА ТОМ демек баща ми и той като теб вика ако не е голяма цепката що не пробваш с доказаното секундно лепило със пепел от цигара става по здраво от бетон а аз по колата съм лепил вече не малко неща така и нямам грам проблем ,така че идеята е тази малка цепка да я затворя по този начин :) а дето тече от долу там вече ще го оставя така и ще си търся тази добавка дето се слага за радиатори да запушва дупките :)

tonov
13-10-2008, 22:26
Ако е по пластмасата на радиатора може и да не стане със секундно... От термичните разширения се пука след време. А и тия добавки са нож с две остреита, не се знае какво още може да запуши

Balagan
13-10-2008, 22:58
Прав си колега но 245лв за нов нямам а и да имам няма да дам защото колата я взех преди 7 месеца за 3100лв до тук сум фърлил по нея още 3 бонбона ,така че ще си я карам до де държи като издъхне камака за врата и в морето дет се вика :)

Balagan
15-10-2008, 19:29
Реших си проблема с реле 70А всъщност от него е станала мизерията защото старото 50А беше изпляскало и не се е включвала 2рата степен на перката :) сега грешка няма а за течовете от радиоатора проблема се оправя единствено чрез..........


http://www.prospeed.bg/cat/product_info.php?cPath=4104_4114&products_id=4295 :doctor:

Bullit
15-10-2008, 21:45
Къде е това реле? в черната кутия до хидравличната течност?

Balagan
15-10-2008, 22:40
Дам там е :)