Log in

View Full Version : Конверсия на предни дискове и апарати



DJ_STIVAN
13-10-2008, 20:50
Здравейте, от доста време ми се мъти една мисъл в главата..... Чудя се дали могат да се присъдят дискове и апарати от 145 КуВе примерно или някоя друга италянка, че както всички знаем заводските на 33-ката нестават много за по-агресивно каране! Та чудя се някой правил ли е нещо подобно или поне да има достатачно информация възможно ли е това и какво трябва да се преправа,сменя и т.н.

kolev
14-10-2008, 14:10
а твоята не е ли с 4 дискови.

JORDANGT
14-10-2008, 23:41
До сега не съм чувал някой да се оплаква от вентилираните дискове които съм виждал даже и на 33-ка преди 90г. Може и да греша.В голяма игра ще се вкараш а и дали въобще ще стане не знам.

DJ_STIVAN
15-10-2008, 10:28
Да с 4 дискове съм и с АБС, но... колкото и да го гледам предните дискове са си малки а и като караш малко по-агресивно загряват бързо и започват да не спират. Така като гледам май няма никои които да се е вкарвал в подобно приключение та май ще разуча сам въпроса :)

kolev
15-10-2008, 13:27
а що не пробваш първо с хубави дискове и накладки и нова спирачна течност.

Kris
15-10-2008, 19:56
Какво трябва да се преправи за да се сложат вентилирани дискове от 16v на мястото на базовите които се слагат на по-малките мотори?

vikoalfa
15-10-2008, 20:04
Само дисковете и хапаратите ти треат.
Dj Stivan е прав треа си некав тунинг,че иначе квото и да праиш не са ефективни спирачките на тия кенефи.

MrX
16-10-2008, 09:42
Решение винаги има! Как си с ингилийския:

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-33-sud-and-sprint/66752-how-to-upgrade-brakes-on-33-a.html

или преразказано с 2-3 изречения:
дискове от 164 на 284мм с леки намеси от стругар + апарати (директно монтиране) от калибра турбо + спирачни маркучи от едната страна с накрайник за алфа от другата за калибра и 15" джанти и си готов!

DJ_STIVAN
16-10-2008, 14:50
Мерси колега. С английския съм добре, все пак живях в Ирландия. Ще проуча въпроса и ако правя интервенция ще пиша тук в темата.

MrX
16-10-2008, 15:35
Не знам до каква степен ще повлияе негативно тази допълнителна тежест на окачването обаче

DJ_STIVAN
16-10-2008, 18:36
Мисля, че варианта от 164 е на 257мм дискове и с апарати съвместими с доста опели. Тази е по-приемливия вариант. Има и друг вариант с 284мм дискове от 155Q4 и с апарати от калибра турбо или 2.5 В6 двигател, чудя се и за ваврианта с по-големи дискове 284мм и със 33-ковите апарати с преправянето на пластината. Така ще се подобри спирачния ефект,но ще ме е яд, че няма да мога да използвам диска на 100%. Варианта с апаратите от калибра турбо ми се вижда доста рискован с тези кг отгоре...