PDA

View Full Version : ПРОЕКТ 145 1.7 16V ТУРБОБОКСЕР



Pages : 1 [2]

WhitePower
23-01-2011, 23:25
Ехаа ще стане трепач

acko88
23-01-2011, 23:29
Оформлението,приключи-заминава за калъп от стъклопласт.

Върху пяната с кит ли замаза?Или сложи и стъкломат?

drigata
24-01-2011, 14:29
Всичко е изпълнено по правилата!

badmadafaka
24-01-2011, 14:40
Евала, красота на изпълнението :magic:

kocta
24-01-2011, 16:15
Пуснете го масово производство за рейсинг 145/146-ци :)

drigata
24-01-2011, 16:46
Пуснете го масово производство за рейсинг 145/146-ци :)

Е ти как мислиш?????:waving:

kocta
24-01-2011, 17:11
:Yeeeehaaa:

AntiLuuP
24-01-2011, 18:38
Много ме радва как се е получило. А в крайна сметка крайния резултат от стъклопласт ли ще е или от друг материал:?

drigata
25-01-2011, 12:29
Много ме радва как се е получило. А в крайна сметка крайния резултат от стъклопласт ли ще е или от друг материал:?

Да ,от стъклопласт ще се прави.

Васил Петров
25-01-2011, 23:32
Оформлението,приключи-заминава за калъп от стъклопласт.

Да кажа,че на живо е 30 пъти по-красиво! Продължавай в същия дух. :wow:

badmadafaka
26-01-2011, 11:36
Аз само едно не разбрах - с какъв маслен филтър е тая кола :saint:

drigata
27-01-2011, 21:22
Аз само едно не разбрах - с какъв маслен филтър е тая кола :saint:

Е как бе,с К&N разбирасе!!!!!!

Iltcho
28-01-2011, 17:21
Добри, дай после снимки на таблото и контакти с хората, които са го правили, че реставрирам една кола, на която арматурното и табло прилича на петите на 98 годишна старица!

drigata
28-01-2011, 19:10
Добри, дай после снимки на таблото и контакти с хората, които са го правили, че реставрирам една кола, на която арматурното и табло прилича на петите на 98 годишна старица!

Дизайна на таблото съм го правил аз,а други хора ще направят калъп по дизайна и ще леят такива заготовки от стъклопласт,в момента се изработва калъпа и към края на другата седмица ще има снимки на готовият материал.

drigata
29-01-2011, 11:10
Пристигнаха и другите екстри.....

Светланчи
29-01-2011, 11:44
Пристигнаха и другите екстри.....


Ей, браво най- накрая!!!!

Васил Петров
29-01-2011, 12:42
Пристигнаха и другите екстри.....

А честито. :biker:

totii
31-01-2011, 11:32
:yes:

WhitePower
31-01-2011, 15:05
Пристигнаха и другите екстри.....

:headbang::blush:и аз искам такива

stelt
31-01-2011, 20:32
Сега Добри да направи тема - как се имплантират тези пълнители в окачването на боксера :)

marian2784
31-01-2011, 20:37
Сега Добри да направи тема - как се имплантират тези пълнители в окачването на боксера :)

Да и на мен ми е интересно

WhitePower
31-01-2011, 22:26
като го знам какво може , няма да е някакъв проблем
дай му само шлайф и заварачно и може да ушие нова кола :afro:

добре че няма CNC че ще почне сериино коли да пройзвежда

drigata
04-02-2011, 11:18
Малко по работата с амортисьорите,лек напредък и новите инструменти за изработка на къстъм колектори и генерации.:headbang::headbang::headbang::headbang:

Васил Петров
05-02-2011, 11:44
:cheers:

WhitePower
05-02-2011, 15:52
Малко по работата с амортисьорите,лек напредък и новите инструменти за изработка на къстъм колектори и генерации.:headbang::headbang::headbang::headbang:

еее крайно време беше че износите асфалта из квартала ви ;)
и не видях монтирани новите ??

drigata
25-02-2011, 13:07
Малко интериор..........

detelazurno
25-02-2011, 13:59
Малко интериор..........

В горните краища, над уредите какво е предвидено да има? Иначе е станало супер. На мен мноооого отдавна ми се е въртял точно този дизайн в главата, но така и не съм мислил за реализация.

drigata
25-02-2011, 14:31
В горните краища, над уредите какво е предвидено да има? Иначе е станало супер. На мен мноооого отдавна ми се е въртял точно този дизайн в главата, но така и не съм мислил за реализация.

От ляво ми е шифт лайта,а от дясно дупката е за ЕГТ.

Gosheto30v6
25-02-2011, 20:52
Ено леко вьпросче,абе с кво го мерите тва ЕГТ

75 turbodelta
25-02-2011, 22:09
с датчик и уред може би :calc:

Светланчи
25-02-2011, 22:54
Ено леко вьпросче,абе с кво го мерите тва ЕГТ


Поръчано е, пътува от Щатите...съвсем скоро ще видиш :))

toki4a
25-02-2011, 23:29
аууууу от щатите !!.... мммммммммм

WhitePower
25-02-2011, 23:33
с датчик и уред може би :calc:
да бе ,ти се ебаваш:waving:

Станало е идеално , пред погледа ти е всичко необходимо за да си запазиш мотора жив максимално време
а аз се чудя къде да ги нахакам мойте уреди и ти ми даде идея ;)

75 turbodelta
25-02-2011, 23:43
да бе ,ти се ебаваш:waving:



не съм бе просто изказах предположение а то па виж ко стана пътувало от щатите :baby_bringin:

Bimbo
27-02-2011, 01:37
Много добро воланче!Брат ми има същото на неговата Астра GSI!Евала за целия проект и за всичко което си постигнал!

ti6onkiwrx
07-03-2011, 14:03
с каква цел е направена колата ,че неможах да разбера :) Направете малко по качествени клипчета ,че от тия неможе да се придобие почти никаква представа :) Направете нещо подобно да се види крайния резултат http://vbox7.com/play:ee324236 (автомобил с предно)

Gosheto30v6
09-03-2011, 20:32
Някакво развитие с уредите,любопитен сьм наи вече заради ЕГТ/то ,за кви чаркулаци иде реч и колко горе/долу излизат,ако не е таина де:D

drigata
09-03-2011, 22:05
Гоше,знаеш тел номера,звънни ще те проясним,а иначе мойто ЕГТ пътува насам,скоро ще има снимков матриал в завършен вид и монтирано на место.

toki4a
09-03-2011, 23:44
с каква цел е направена колата ,че неможах да разбера :) Направете малко по качествени клипчета ,че от тия неможе да се придобие почти никаква представа :) Направете нещо подобно да се види крайния резултат http://vbox7.com/play:ee324236 (автомобил с предно)

на тва ауди жилото на километража да не е от москвич бре !!
а и нещо накъсва ми се струва 30 40 клм ги дига много бързо после има някакво забавяне за окло 40 сек.!!

ludkanar
10-03-2011, 15:01
на тва ауди жилото на километража да не е от москвич бре !!
а и нещо накъсва ми се струва 30 40 клм ги дига много бързо после има някакво забавяне за окло 40 сек.!!

И на мен ми се струва странен тоя километраж.Возил съм се в колата на дригата и си върви доста подобаващо.

bouncer
10-03-2011, 15:18
По данните на клипчето от 0 до 100 за окоо 5 сек, от 0 до 200 за около 11 сек.... Дано да е така :)

toki4a
10-03-2011, 21:59
По данните на клипчето от 0 до 100 за окоо 5 сек, от 0 до 200 за около 11 сек.... Дано да е така :)

да беееее

Ma7e4k0
10-03-2011, 23:52
По данните на клипчето от 0 до 100 за окоо 5 сек, от 0 до 200 за около 11 сек.... Дано да е така :)

Напълно възможно, погледни че вървеше горе долу наравно с пистарките....

drigata
14-03-2011, 22:21
Новото квазимодо е готово........

Gosheto30v6
14-03-2011, 22:51
бреиииии.....изглежда като оригинална:clap:,а на старата изпуск.система кво не и харешваше

WhitePower
14-03-2011, 23:12
Новото квазимодо е готово........

мммм хареса ми :) мнооого , така да ми ушиете и даунпайпа ;) че да палиме колите

sote
15-03-2011, 07:59
Новото квазимодо е готово........

Браво чичо, станало е уникално! Стискаме палци в най скоро време да му чуем новото гласче на боксьора :boxing::drive:

Dagi
15-03-2011, 09:42
Евалата чичо станала е супер :punk:

Flame
15-03-2011, 12:18
Много добре е станала генерацията :drool:

toki4a
15-03-2011, 19:35
браво чичо колектора е страшен;):flirt:

morfius
15-03-2011, 21:36
"Квазимодо" кефи :)
Принудителна ли беше разработката или подобрителна?

WhitePower
15-03-2011, 21:54
подобрителна , на стария колектор нищо му нема , по скоро
е решил нов да си има по красив

75 turbodelta
16-03-2011, 00:15
аз вече му обещах като прая ремонта на банята и клозета да го викам да ми прави ВИК-то :pimp:

Bobo
16-03-2011, 02:20
подобрителна , на стария колектор нищо му нема , по скоро
е решил нов да си има по красив

Тука не позна на 100% целта е и силно изследователска - има сериозна разлика м//у новия и стария;) основната е че единия е 4-1 а другия 4-2-1 така че ще изследваме ефектите ;)

---------- Post added at 00:20 ---------- Previous post was at 00:18 ----------


аз вече му обещах като прая ремонта на банята и клозета да го викам да ми прави ВИК-то :pimp:

Орлин те изпревари иска висилка в спалнята :bouncing_smiley:

WhitePower
16-03-2011, 09:42
Тука не позна на 100% целта е и силно изследователска - има сериозна разлика м//у новия и стария;) основната е че единия е 4-1 а другия 4-2-1 така че ще изследваме ефектите ;)

---------- Post added at 00:20 ---------- Previous post was at 00:18 ----------



Орлин те изпревари иска висилка в спалнята :bouncing_smiley:

ее да де ама на стария нищо му е нямало все пак , демек си е 100% работещ без дефекти

morfius
16-03-2011, 09:44
Явно не се изразих правилно с това принудителна :)
Идеята под принудителна беше дали старата генерация не е ограничавала последващи разработки, а не да е сдала багажа.

acko88
16-03-2011, 11:54
Освен това май и по голям диаметър си използвал?

Z:)m
18-03-2011, 16:59
Тука не позна на 100% целта е и силно изследователска - има сериозна разлика м//у новия и стария;) основната е че единия е 4-1 а другия 4-2-1 така че ще изследваме ефектите ;)


Ще очаквам с нетърпение крайното заключение от вашите опити.
И на мен ми е любопитно да разбера до колко теорията се покрива с практиката ;)
Според теорията, има разлика в това дали колектора е 4-2-1 или 4-1, в зависимост от това, в кой оборотен диапазон търсиш подобрение на въртящия момент/мощността.

Успех с опитите! :)

drigata
18-03-2011, 17:22
Ще очаквам с нетърпение крайното заключение от вашите опити.
И на мен ми е любопитно да разбера до колко теорията се покрива с практиката ;)
Според теорията, има разлика в това дали колектора е 4-2-1 или 4-1, в зависимост от това, в кой оборотен диапазон търсиш подобрение на въртящия момент/мощността.

Успех с опитите! :)

При атмосферна кола е едно ,а при турбо ,съвсем друго!!

Z:)m
19-03-2011, 10:41
При атмосферна кола е едно ,а при турбо ,съвсем друго!!
... и ти си прав! ;)

Аз нещо съм се улисал, изхождайки само от моята си гл.т. - атмосферния тунинг :)

WhitePower
19-03-2011, 11:04
;)

Аз нещо съм се улисал, изхождайки само от моята си гл.т. - атмосферния тунинг :)
Което е сскъпа и безмисленна кауза

Z:)m
19-03-2011, 11:17
Което е сскъпа и безмисленна кауза

Колко от нещата, които човек прави през краткия си житейски път, могат да се окачествят като "смислени"?
:)
Или както на времето един от моите професори по математически анализ отговори на въпроса - какъв е смисъла от решаването на този троен интеграл?
- решението на същия отне цели два учебни часа, а житеското му приложение беше неясно.
Отговорът:
-Колега, остава ви личното удовлетворение... от вашата малка победа ;)

Добри, извини ме, че ти оспамихме темата!

WhitePower
19-03-2011, 12:18
Колко от нещата, които човек прави през краткия си житейски път, могат да се окачествят като "смислени"?
:)
Или както на времето един от моите професори по математически анализ отговори на въпроса - какъв е смисъла от решаването на този троен интеграл?
- решението на същия отне цели два учебни часа, а житеското му приложение беше неясно.
Отговорът:
-Колега, остава ви личното удовлетворение... от вашата малка победа ;)

Добри, извини ме, че ти оспамихме темата!

и аз се извинявам
намеквам че е време да се замислиш за сешуарене така както Добри му влезе съчмата и до ден днешен е болен тунинг болестта - боксерова турболония

kokless
19-03-2011, 17:13
и аз се извинявам
намеквам че е време да се замислиш за сешуарене така както Добри му влезе съчмата и до ден днешен е болен тунинг болестта - боксерова турболония

Турбокулоза се лекува само с би-турбокулоза;)

drigata
05-04-2011, 11:33
Опссс,с таблото сме готови.......

WhitePower
05-04-2011, 11:37
кабела още си го нося в багажника :)
стигна ли ти твоя до уреда
иначе браво мнооого ми хареса :clapping:

drigata
05-04-2011, 11:55
Не съм го опънал до турбината и не знам още,имам време до таогава.

TishO
05-04-2011, 17:33
До тук всичко е много добре направено стискам палци да работи така добре както и изглежда!!!!!!!
С нетърпение очаквам резултатите от Boxer Powar-a :jumping:

morfius
06-04-2011, 09:38
Станало е много добре 8)

Тези отблясъци по уредите от апарата ли са или правят такива и на дневна светлина?

drigata
06-04-2011, 11:54
Станало е много добре 8)

Тези отблясъци по уредите от апарата ли са или правят такива и на дневна светлина?

Даже ако се вгледаш ще видиш вейса на Шого в левите уреди..........

drigata
07-04-2011, 15:46
И волана е на место.........

xidra
08-04-2011, 12:51
Чичо сега трябва да ти подариме и едни ръкавички и работата заспива ;-)

drigata
17-05-2011, 23:10
Почти сме готови,чакаме само новият радиатор и палим....

Bobo
17-05-2011, 23:16
Е са вече боксера освен че е силен е и фешън ;)

ludkanar
18-05-2011, 22:49
Браво Добри,колата ти стана много силна и изтинска.Надявам се да не спреш дотук и така си мисля че ще стане:upsidedwnsmiley:.Успех за на пред !

MogaTa
19-05-2011, 00:36
Страхотно.... Имам три въпроса, броячът в дясно, в ляво това дето е като диодни лампички и всичките тези ключета в дясно до волана, за какво са? :)

drigata
19-05-2011, 11:10
Страхотно.... Имам три въпроса, броячът в дясно, в ляво това дето е като диодни лампички и всичките тези ключета в дясно до волана, за какво са? :)

"Броячът" от дясно е ЕГТ,диодните лампички са шифт лайт,а ключетата до волана са за принудително включване на перките ,лънч контрол,тейбъл суич и разни други екстри..

Dexer
19-05-2011, 12:16
Корабът на Блейк се готви за излитане:rockon::rockon:
Браво Добри, много си отхвърлил!!!!

Васил Петров
30-06-2011, 01:27
Опаааа бегача........... :big_love: :big_love: :big_love:

drigata
30-10-2011, 23:09
Това е от вчера,онборда е сниман от Миро,така,че сме двама в колата и напълно оборудвана.

http://www.youtube.com/user/quadrifoglio123#p/u/1/KXJqabQBETI

oem
30-10-2011, 23:25
Това е от вчера,онборда е сниман от Миро,така,че сме двама в колата и напълно оборудвана.

http://www.youtube.com/user/quadrifoglio123#p/u/1/KXJqabQBETI

:clap:

ludkanar
30-10-2011, 23:54
Е изпаднаха ми зъбите...мога да кажа само ЕВАЛА и кога ше ме повозиш Добри...уникална кола!!!

mochko1
31-10-2011, 01:52
С какви скорости е тая кола ? 2-ра 130 ,4-та 240 ? Ракета е ,две мнения няма :)

DJraceman
31-10-2011, 14:16
Брво Добри!!!

П.С. Прати ми моля, твоя телефон на Л.С ,че нещо не мога да го намеря.

ICI
10-11-2011, 01:36
Дрига, какво си и разбутал скоростомера на тая кола бре, 0-100 по клипа ми се виждат за 4 сек а да не говорим за 0-200 за 14 сек, това към 500 коня 4х4 кола може да го направи само ;)

drigata
10-11-2011, 10:24
Влез в темата ми в перфоманс форума.;-);-)

ICI
10-11-2011, 20:17
Влез в темата ми в перфоманс форума.;-);-)
аха, видях :)

Bodom
11-11-2011, 09:51
аха, видях :)

А останалите, дето нямаме регистрация в performance-bg къде да видим?

drigata
11-11-2011, 10:11
Офффф..

Добре,ето:

Главно предване - 3,45

Гуми/джанти- 16-225/40/16

И реалната скорост на колата на всяка предавка е:

1- 76км/ч
2- 110 км/ч
3- 176 км/ч
4- 220 км/ч
5- 260 км/ч

Това е при 7000 оборота на двигателя.

r.punto
13-11-2011, 16:58
Времена....0-100км/ч....0-260км/ч....400м...1км....нещо мерено ли е....

DJ_STIVAN
13-11-2011, 23:13
Времена....0-100км/ч....0-260км/ч....400м...1км....нещо мерено ли е....

400m На Сливен на Италфеста... ако не се лъжа най-доброто време беше13.8* Но немога да кажа със сигурност.

mordohy
13-11-2011, 23:29
Браво!
И мотора много плътно работи!:big_love:

drigata
14-11-2011, 18:07
400m На Сливен на Италфеста... ако не се лъжа най-доброто време беше13.8* Но немога да кажа със сигурност.

Да на Сливен ,най доброто време беше 13,8.

А друго замерване е направено повреме на клипа
700м права,при старт от място 220 терминална.

drigata
19-03-2012, 20:13
Айде след зимният сън ново масълце и ново окачване....

WhitePower
20-03-2012, 20:46
Айде след зимният сън ново масълце и ново окачване....

като гледам май ти си си направил само койлоувъри

radoslavp
20-03-2012, 21:11
Бай Добри ако не си изпипа нещо такова кой друг? :)
Браво това сигурно е с Bilstein coilover-ите, станало е неръкотворно.

WhitePower
21-03-2012, 22:35
Бай Добри ако не си изпипа нещо такова кой друг? :)
Браво това сигурно е с Bilstein coilover-ите, станало е неръкотворно.

доказан е ,че от пръдня боя може да прави

Bobo
23-03-2012, 20:36
Боксера нема сила и разцепи кутията като кашкавал :respect: Спука корпуса кат истинските бегачки :D

WhitePower
23-03-2012, 23:58
ето това вече не е добре защото не се сещам точно там как да се усили

drigata
08-04-2012, 20:37
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.346843972018073.72014.100000774184605&type=1

Приключихме със стоковата карантия на 1,5 холд и 1,6 пик и 330-350 коня............

Минаваме на кованяк......

WhitePower
08-04-2012, 21:08
ми при тези цени на кованите бутала е нормалено да е така
а с скоростите как милиш да се справиш щото явно на тези коне те са слабото място

Събев
08-04-2012, 22:10
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.346843972018073.72014.100000774184605&type=1

Приключихме със стоковата карантия на 1,5 холд и 1,6 пик и 330-350 коня............

Минаваме на кованяк......

Какво направи пак бе?????
Биелите ще подменяш ли с перформанс?

Da_Fuse
08-04-2012, 23:25
Направо изумително (за мен, като лаик) е как колата се е движила на 1.5 със сток буталата?! Можеби мапването е направено кадърно, но каквото и да е евала на инжинерите, които така са преоразмерили "джилязуту" в този боксер! :)

П.П. Ако не е тайна на каква степен е двигателя в момента? :)

nicola 59
09-04-2012, 00:35
Направо изумително (за мен, като лаик) е как колата се е движила на 1.5 със сток буталата?! Можеби мапването е направено кадърно, но каквото и да е евала на инжинерите, които така са преоразмерили "джилязуту" в този боксер! :)

П.П. Ако не е тайна на каква степен е двигателя в момента? :)

Момчето обясняваше в началото на темата .че буталата са му от Тоиота Супра или от друга японска кола ,а японеца си е японец та нищо чудно.

nonamecrew
09-04-2012, 08:25
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.346843972018073.72014.100000774184605&type=1

Приключихме със стоковата карантия на 1,5 холд и 1,6 пик и 330-350 коня............

Минаваме на кованяк......

Деига с тия бутала ли се прибрахте мен ?? :lol_sign: ... ти да видиш :big_beer:

xidra
09-04-2012, 11:10
Момчето обясняваше в началото на темата .че буталата са му от Тоиота Супра или от друга японска кола ,а японеца си е японец та нищо чудно.

Беше с Супрови бутала , но сложи боксеровите :) Но явно това им е лимита :)

drigata
09-04-2012, 18:42
Последно колата беше с бутала от 33 1,7 8 клапана с направени зарези за 16 винтила и степен на сгъстяване 8,1/1 .

Супровите бутала се предадоха още на има няма 300 коня.

Сегашните бутала се предадоха не само от големият буст, а и от ранният буст.
Колата имаше диапазон на вървене от 3000 обр до 7200обр. като при 3000обр имаше 1 бар буст.

По буталата няма видими следи от детонации,както и уредите не отчетоха нищо тревожно,просто якоста на буталата е до тук.

Като се има в предвид ,че стигнахме около 80 конски сили от цилиндър си е направо невероятно със сток карантия.

А и другото невероятно нещо е ,че нямаше счупени или разкалени сегменти,а и с тези бутала се прибрахме от пловдив през Пазарджик,без капка разход на масло.

WhitePower
09-04-2012, 20:04
ти забрави да уточниш колко километра искара с супровските бутала и колко с тези
така че нещата не са баш тъй
аз знам за някаква 5 цифрен километраш а за тези незнам колко ги кара и колко гас са видели но по спомен супровските бяха издържали няколко тракдея да не казвам колко драга и .....

drigata
09-04-2012, 21:05
ти забрави да уточниш колко километра искара с супровските бутала и колко с тези
така че нещата не са баш тъй
аз знам за някаква 5 цифрен километраш а за тези незнам колко ги кара и колко гас са видели но по спомен супровските бяха издържали няколко тракдея да не казвам колко драга и .....


Е да ама супровските бяха 6 броя ,а тези 4,хахаххах.

И супровските се предадоха на 1,4 буст ,а тези на 1,5/1,6 и с ранен буст,а супровките имаха фулбуст на 4000обр и все пак турбо буталата от супра издържат по малко от обикновенни асматични алфа 33 бутала от 198.. и някоя си архаична година.

Da_Fuse
11-04-2012, 12:48
Страннааа...работа... :new_Eyecrazy:

миро
14-09-2012, 21:16
Малко ъпдейт,

турбина от ЕВО 9 WRC, TD05 + JE pistons

http://i13.photobucket.com/albums/a291/mirone/th_WP_001849.jpg (http://s13.photobucket.com/albums/a291/mirone/?action=view&current=WP_001849.jpg) http://i13.photobucket.com/albums/a291/mirone/th_WP_001850.jpg (http://s13.photobucket.com/albums/a291/mirone/?action=view&current=WP_001850.jpg) http://i13.photobucket.com/albums/a291/mirone/th_WP_001846.jpg (http://s13.photobucket.com/albums/a291/mirone/?action=view&current=WP_001846.jpg) http://i13.photobucket.com/albums/a291/mirone/th_WP_001843.jpg (http://s13.photobucket.com/albums/a291/mirone/?action=view&current=WP_001843.jpg) http://i13.photobucket.com/albums/a291/mirone/th_WP_001842.jpg (http://s13.photobucket.com/albums/a291/mirone/?action=view&current=WP_001842.jpg) http://i13.photobucket.com/albums/a291/mirone/th_WP_001841.jpg (http://s13.photobucket.com/albums/a291/mirone/?action=view&current=WP_001841.jpg)

TishO
14-09-2012, 21:44
Е да ама супровските бяха 6 броя ,а тези 4,хахаххах.

И супровските се предадоха на 1,4 буст ,а тези на 1,5/1,6 и с ранен буст,а супровките имаха фулбуст на 4000обр и все пак турбо буталата от супра издържат по малко от обикновенни асматични алфа 33 бутала от 198.. и някоя си архаична година.


Това буталата от блока дето ти го дадох ли са те били доста здрави значи тези обикновенни буталца сега както ми се въртят едни идеи във главата за охлюв на 33-ката ще сполуча само бутала да си намеря :) ..............

Дрига не си ли замислял да я правиш 4х4 много и станаха конете на хубавицата вече...

Dagi
14-09-2012, 21:59
Малко ъпдейт,

турбина от ЕВО 9 WRC, TD05 + JE pistons

http://i13.photobucket.com/albums/a291/mirone/th_WP_001849.jpg (http://s13.photobucket.com/albums/a291/mirone/?action=view&current=WP_001849.jpg) http://i13.photobucket.com/albums/a291/mirone/th_WP_001850.jpg (http://s13.photobucket.com/albums/a291/mirone/?action=view&current=WP_001850.jpg) http://i13.photobucket.com/albums/a291/mirone/th_WP_001846.jpg (http://s13.photobucket.com/albums/a291/mirone/?action=view&current=WP_001846.jpg) http://i13.photobucket.com/albums/a291/mirone/th_WP_001843.jpg (http://s13.photobucket.com/albums/a291/mirone/?action=view&current=WP_001843.jpg) http://i13.photobucket.com/albums/a291/mirone/th_WP_001842.jpg (http://s13.photobucket.com/albums/a291/mirone/?action=view&current=WP_001842.jpg) http://i13.photobucket.com/albums/a291/mirone/th_WP_001841.jpg (http://s13.photobucket.com/albums/a291/mirone/?action=view&current=WP_001841.jpg)
Време беше,честито и едни 350 кончета дано захранят :)

WhitePower
15-09-2012, 01:28
е направо не мога да повярвам -НАЙ НАКРАЯ :bravo:

ICOVALKOV
21-10-2012, 16:30
колеги колко излезна това удоволствие на собственика:prescription:

drigata
25-10-2012, 10:49
колеги колко излезна това удоволствие на собственика:prescription:

Кое по точно?

alfonco147GTA
25-10-2012, 11:37
Кое по точно?

най вероятно пита за щялата турбо конверсия 8-) колко ти е стъпила :prescription:

Gosheto30v6
25-10-2012, 19:54
Кефа цена няма

samkarti
06-01-2013, 13:17
Кефа цена няма
+1 :mobile:

drigata
07-01-2013, 14:52
Само за новият сетъп са дадени :

Бутала / биели-около 2000лв

Нова турбина - около 1000лв

Шлайф,лагери,семеринги,гарнитури и прочие-около 500лв

Ремонт глави 120лв

нови масленна система -около 400лв

Масла.свещи и рпочие около 200лв

Това е при положение ,че вече конверсията е направена ,само се подсилва мотора.

Другите естри като колектори,генерации,електроники,кулер,турбо пътища,уреди,сонди вече ги има и са платени и направени не ги влючвам.

Jivko7777
07-01-2013, 15:08
браво дрига дай малко снимки сегашни на колата и работата по нея

drigata
07-01-2013, 16:20
браво дрига дай малко снимки сегашни на колата и работата по нея

Чакам още да пристигнат биелите.:goodnight::goodnight::goodnight:

Но като се съберат нещата ,задължително ще има снимков "матриал".

tqnbtb
07-01-2013, 17:40
това td05hr ли се води ? на какво налягане ще се кара и какви са очакванията от това турбо?

drigata
07-01-2013, 19:43
това td05hr ли се води ? на какво налягане ще се кара и какви са очакванията от това турбо?

Не турбината е td05-hra-wrc.

Ще надуваме на 1,5 холд и на 1,6 пик,пък колото изкара,но се очакват около 360 коня.

seik00
11-01-2013, 16:57
може би една от наи невероятните коли изобщо в бг.Всичко е правено с мн желание и средства разбирасе, това е един супер автомобил. ЕВАЛААА !!!!

drigata
24-01-2013, 13:28
може би една от наи невероятните коли изобщо в бг.Всичко е правено с мн желание и средства разбирасе, това е един супер автомобил. ЕВАЛААА !!!!

Мерси колега.

А днес последните чаркалъци ги чакаме в 3 часа да пристигнат......най после.

Не се подвеждайте по надписа,Василчо е сбъркал 1,7 с 1,6.

radoslavp
24-01-2013, 13:36
Е това е радост !

Сега само action, дано всичко стане както трябва.

drigata
24-01-2013, 17:57
Биелите са при мен ,мерени всичко е ОК. следва събиране на мотора .

Tonimir
24-01-2013, 18:32
Стискам палции всичко да мине по план!

drigata
01-02-2013, 17:54
След известни драми (недостатъчно внимание върху четенето) всичко е подготвено за събиране.

Gosheto30v6
01-02-2013, 20:14
тия биели май са дошли големки от това което видях :)

drigata
01-02-2013, 21:31
тия биели май са дошли големки от това което видях :)

Не ,бацко,просто за да сложиш нормални биели ,а не изместени като оригиналните трябва да се изкопае малко блока.
То си го пише ама кой да чете.

Gosheto30v6
02-02-2013, 13:41
Ахам..... сега видях и снимките на биелите,верно ,че бяха прави,а като грамаж как са в сравнение сьс оригиналните,то за здравината е ясно....

drigata
02-02-2013, 15:18
Ахам..... сега видях и снимките на биелите,верно ,че бяха прави,а като грамаж как са в сравнение сьс оригиналните,то за здравината е ясно....

Не съм ги теглил ,но осезаемо са по леки.

drigata
07-02-2013, 10:51
Сори за качесвото на фотото ,но това имах в наличност за снимане.

kolev
07-02-2013, 10:53
а така как стягаш долния болт.

drigata
07-02-2013, 11:29
Бърка се с лекота,динамометричен ключ и вложка.
Естественно завърташ вала за да го отделиш от стените.

drigata
17-02-2013, 18:13
http://www.youtube.com/watch?v=WUYbk_xzIYA&list=UU_46Ze8vUfcH5OydcQH3Vtw&index=1

Най после запали,предстоят дребни донастройки и я подкарвам.

don_pepone
17-02-2013, 18:19
:cheers::clap2:

thecleaner
17-02-2013, 18:20
http://www.youtube.com/watch?v=WUYbk_xzIYA&list=UU_46Ze8vUfcH5OydcQH3Vtw&index=1

Най после запали,предстоят дребни донастройки и я подкарвам.

Евала, пожелавам ти много километри без да се чупи. :notworthy:

drigata
19-04-2013, 12:06
Опа...

thecleaner
19-04-2013, 19:36
Tова нов усливател за музиката ли е?

traiko_89
20-04-2013, 09:13
Tова нов усливател за музиката ли е?

Ми не точно .То си пише .ел.блок за мотора

D-I-V-A-K-A
23-04-2013, 00:13
Ми не точно .То си пише .ел.блок за мотора

Въпросът беше ироничен, колегата знае отлично какво е ;) :kicking:

drigata
29-08-2013, 12:11
Опаааа......:idea::idea:

oem
29-08-2013, 12:32
Еййй... на днешно време много слаб материал влагат в тез колела зъбни... :lol_sign:

Furious 155
29-08-2013, 12:32
Опаааа......:idea::idea:
Еееее, пак ли ???

drigata
29-08-2013, 12:52
Според мен стигнах лимита на кутията.

Но за зимата съм подготвил изненада.....ще има 50/50 алфа/бмв.....хахаххахахах

digitalundgrd
29-08-2013, 13:20
Бохер на задно ;) Екстра ще е зимата :)

drigata
29-08-2013, 15:14
Бохер на задно ;) Екстра ще е зимата :)

Не само зимата...:go::go::go::go::mrgreen::mrgreen:

Bobo
30-08-2013, 12:37
Според мен стигнах лимита на кутията.

Но за зимата съм подготвил изненада.....ще има 50/50 алфа/бмв.....хахаххахахах

С тоз гетраг ако го обарнеме ще е на предно хиихиихи

Gosheto30v6
30-08-2013, 19:38
А нещо от субару няма ли да пасне?????

drigata
30-08-2013, 19:41
А нещо от субару няма ли да пасне?????

Oт таз марка нищо не щем..
А и съм решил да я правя истинска алфа......на задно.....:ritter::ritter::ritter:

ivaka89
30-08-2013, 21:32
Oт таз марка нищо не щем..
А и съм решил да я правя истинска алфа......на задно.....:ritter::ritter::ritter:

много ми е мерак да видя как, ще се развие проекта :)

Dagi
30-08-2013, 21:33
Oт таз марка нищо не щем..
А и съм решил да я правя истинска алфа......на задно.....:ritter::ritter::ritter:Евалата Добри един истински проект :),Успех!

drigata
04-09-2013, 14:26
Малко попълнение...

drigata
24-11-2013, 12:06
И така.......

Gosheto30v6
24-11-2013, 14:03
Мисля,че ще държи така,бмв-тата имат здрави дифове а аудитата пък кутии,ами носачи успя ли да намериш,и с какви полуоски ще е ?

drigata
24-11-2013, 15:41
Полуоските ще са от 33 с къстъм външно каре + 3см фланци между дифа и вътрешните карета.

И кутията не е от ауди,а от бмв-гетраг 240!!!!!!

Gosheto30v6
24-11-2013, 15:46
Aхаммм,дано полуоските устискат ,че на 33 мисля бяха ени тънки такива

drigata
24-11-2013, 17:24
И от днес...

to6ko
24-11-2013, 17:41
Жилата от първата снимка за какво ще служат?:lupe:

drigata
24-11-2013, 17:47
Жилата от първата снимка за какво ще служат?:lupe:

Служеха за включване на скоростите,оригиналните,но сега малко ми окъсяха и ще се минава на оригинална лостова система от бмв.

Da_Fuse
24-11-2013, 20:35
Задно ха... В първият момент реших, че колата ще става 4х4, но... както казват шопите: "като нЕма що щем, щем щО има..." . :)

Та успех с начинанието ще е сигурно първата 145-ца боксер със задно... :)

xctr
25-11-2013, 01:46
Интересен проект стана. Вече всичко е "оutside the box" както се казва.

drigata
23-01-2014, 13:29
Пристигнаха и дистанционните фланци и къстъм долна помпа съединител,остана само шпера да се върне от ъбгрейд и остват бутливите дреболии..

drigata
25-02-2014, 11:12
Малко поработих и това е резултата...

stelt
25-02-2014, 12:13
Управлението на скоростите май ти се е пречкало :)

drigata
10-03-2014, 18:50
https://www.facebook.com/photo.php?v=10201019594125956&set=vb.1650445575&type=2&theater


https://www.facebook.com/photo.php?v=10201019665767747&set=vb.1650445575&type=2&theater



https://www.facebook.com/photo.php?v=10201019655727496&set=vb.1650445575&type=2&theater

Tonimir
10-03-2014, 19:02
Поздравления за получения краен резултат! Личи, че доста труд и усилия са хвърлени. Евала!

Ще ми е интересно на драг състезание, какво време ще даде след тази промяна. Ще можем да сравним каква ще е разликата.

murdera
10-03-2014, 19:05
Супер изглежда, кога ще е готова да я видим и на ОМВто?

drigata
10-03-2014, 19:39
Kaто е сухо..

Gosheto30v6
10-03-2014, 22:28
Яка работа,спокойно може да минеш при дрифтаците в някоя бмв секта да им покажеш как става. Само едно питане имам,ако на по предните снимки това което минава отдолу под кардана,ако са горивопроводите , някак си от по скатано място нещо няма ли начин да се прекарат

mitaka_cs
10-03-2014, 23:15
Гърмя си ушите с втория клип от кеф.Вече я виждам как отлепя предница. Браво!!!:super:

nastybg
11-03-2014, 10:10
https://www.facebook.com/photo.php?v=10201019594125956&set=vb.1650445575&type=2&theater


https://www.facebook.com/photo.php?v=10201019665767747&set=vb.1650445575&type=2&theater



https://www.facebook.com/photo.php?v=10201019655727496&set=vb.1650445575&type=2&theater
:notworthy::notworthy::notworthy: Адмирации ...

vegatta
11-03-2014, 10:47
https://www.facebook.com/photo.php?v=10201019594125956&set=vb.1650445575&type=2&theater


https://www.facebook.com/photo.php?v=10201019665767747&set=vb.1650445575&type=2&theater



https://www.facebook.com/photo.php?v=10201019655727496&set=vb.1650445575&type=2&theater

Викаш, Разработвате шпера...

drigata
11-03-2014, 11:01
Яка работа,спокойно може да минеш при дрифтаците в някоя бмв секта да им покажеш как става. Само едно питане имам,ако на по предните снимки това което минава отдолу под кардана,ако са горивопроводите , някак си от по скатано място нещо няма ли начин да се прекарат

Оправено е Гоше,всичко е подердено.

---------- Post added at 11:01 ---------- Previous post was at 11:00 ----------


Викаш, Разработвате шпера...

Шпера,го разработвах,на осморки,чак ми се зави свят и после тествахме здравината на изпълнението,как се контролира колата и какво поведение има.

drigata
04-06-2014, 13:00
Готов съм за 2 бара.........най после истински гарнитури и 750сс дюзички.....:static::static::static:

Gosheto30v6
04-06-2014, 22:26
Ауууу 2 бара, е тва е истината,ма си мисля, че на тва налягане вече, ше трябва да взимаш уроци на задно

Furious 155
08-08-2014, 12:59
Има ли новини тук? Дрига, скоро не си давал инфо за проекта.

Dimicha
08-08-2014, 13:45
И на мене ми е много интересно как се държи купе, правено за предно, като му се направи конверсия към задно. Има ли някакви негативи и т.н.