View Full Version : 146 ti (turbo intercooler)
хаиде утре ще наслагам малко снимки.............на конверсията!!!
street_force
24-10-2008, 02:37
аиде колега да видим ти как си направил нещата
И да препишете наготово ,нали:bouncing_smiley:
значи цялата тая работа с турбинирането при мен,стана с голямата намеса на колегата "Chenkette"-придворния тунинг маистор:respect: Колегата Ivanko_rs също наливаше масло в огъня,благодарности за което!
ето така се почна.........
И да препишете наготово ,нали:bouncing_smiley:
значи цялата тая работа с турбинирането при мен,стана с голямата намеса на колегата "Chenkette"-придворния тунинг маистор:respect: Колегата Ivanko_rs също наливаше масло в огъня,благодарности за което!
ето така се почна.........
Колега,а колко магаренца трябва да се води.
Е т'ва вече е труден въпрос....не се знае:) но ЕКУ-то би трябвало да е на 177
Ейй изведнъж изскочиха няколко турбо теми..... браво! Става интересно ;)
трябваше по-отдавна да я пусна,ама все не остава време:oops:
трябваше по-отдавна да я пусна,ама все не остава време:oops:
Придоби смелсот след като прочете моята признай :doctor:
викам си има темичка за 145-ца,айде и за една 146-ца ТИ :flirt:
новото инфо е че днес много се забавлявах с един "яростен" гоУф на входа за бургас:gayfight: по едно време си мислех да го оставя......ама беше много "натокан"-Не се сдържах:spiteful:
М-у другото нащраках малко снимчици и видео,ама съм загубил кабела някъде,да го е........а
mitaka_cs
26-10-2008, 23:58
новото инфо е че днес много се забавлявах с един "яростен" гоУф на входа за бургас:gayfight: по едно време си мислех да го оставя......ама беше много "натокан"-Не се сдържах:spiteful:
М-у другото нащраках малко снимчици и видео,ама съм загубил кабела някъде,да го е........а
Колега поздравявам те за смелостта да започнеш подобен проект:wow:
Най-важното, е че вече се забавляваш и отстрелваш голфовете:sniper:
Аз искам да те попитам срещна ли трудности с мотирането на турбо мотора или направо да питам може ли директно без модификации по окачването, носещата рама, полуоски, тампони и т.н. да закачиш мотора от снимката?
Какво друго е нужно освен мотора, който си сложил + скоростите му и електрониката и естествено 146-ца:?:
значи аз използвах за проекта мотора заедно с неговата си ск.кутия която е с шпер(май беше 25%) всичко свързано с "култовия" Т.С мотор заедно с управлението му, беше разкарано от коша на 146-цата :mrgreen: Като цяло за захващането на новия мотор към купето нямаше никакви "ундурми" заварки преправяния и тем подобни.......тампоните на мотора и кутията са на едно и също място!! няма и как иначе да е ,щом базата е една и съща:grandpa: инсталацията е прехвърлена заедно със стандартното ЕКУ ,но остана несъответствие с оборотомера който не работи за момента:ranting:
Ааааа, и другото нужно нещо е да се въоръжиш с доста търпение и нерви........и спонсор :) в наи-добрия вариант!!! щото тая 146 си остава вечно моя(не че съм тръгнал да я продавам де:on_da_beach:)
RoMeO_156_GTA
27-10-2008, 08:16
щото тая 146 си остава вечно моя(не че съм тръгнал да я продавам де:on_da_beach:)
Аз отначало си помислих , че я продаваш на части , след като ти е писнало от нея :oops:
Турбо мотора от Дедра ли е или се лъжа (тази на Иванко РС)
Аз отначало си помислих , че я продаваш на части , след като ти е писнало от нея :oops:
Турбо мотора от Дедра ли е или се лъжа (тази на Иванко РС)
хахаха ама аз продължавам да съм си на мнение че Т.S(16V)си е кенефски мотор(продавам го на части),а тогава имаше и мнения на "кандидат сектанти",защо не съм си бил купил голф :tooth:
Иначе мотора пак е от дедра,но не е на Ivanko_rs !! Неговата се движи и то доста прилично:go: меко казано :)
Поздрави на русенската секта,и по-специално на учасниците в проекта-те си знаят кои са:thumbup:
mitaka_cs
27-10-2008, 09:17
хахаха ама аз продължавам да съм си на мнение че Т.S(16V)си е кенефски мотор(продавам го на части),а тогава имаше и мнения на "кандидат сектанти",защо не съм си бил купил голф :tooth:
Иначе мотора пак е от дедра,но не е на Ivanko_rs !! Неговата се движи и то доста прилично:go: меко казано :)
Поздрави на русенската секта,и по-специално на учасниците в проекта-те си знаят кои са:thumbup:
Поздрави и от мен на всички от русенската секта:!: Просто вие приятели си знаете работата:punk:То не бяха Дедра Интеграле, Типо Интеграле, яките 75-ци, немога да не отбележа няколкото БМВ-та турбо и сигурно изпускам някой друг интересен проект:waving:
След всичко видяно и изчетено по проектите вече си мечтая за една 145 с мотор от купе:punk:
Vankata85
27-10-2008, 11:45
Здравеи колега, аз искам да питам за двигателя на 146ти дали продаваш главата не оборудвана и цена ако може .Моята е 146 Ти 2.0 16в 96.
..........То не бяха Дедра Интеграле, Типо Интеграле, яките 75-ци, немога да не отбележа няколкото БМВ-та турбо и сигурно изпускам някой друг интересен проект:waving:......
Проекти да искаш само........Ъ,как беше: "Русе-града с най-много "бегачки" на глава от населението"
и без тва още немога да кача снимките-викам да поспамя малко:mrgreen:
айде Ел-аджийте да помагат! че без оборотомер не смея да и "задам" ,както трябва......оригинално на алфата сигнала за оборотомера идва от ЕКУ-то,а на тоя мотор сега си стърчи един кабел от бубината....казаха ми че ако го свържа директно към таблото ,ще си изгоря оборотомера-някакъв преобразувател ли ми трябва:gruebel: давайте предложения-за предпочитане логични :)
айде Ел-аджийте да помагат! че без оборотомер не смея да и "задам" ,както трябва......оригинално на алфата сигнала за оборотомера идва от ЕКУ-то,а на тоя мотор сега си стърчи един кабел от бубината....казаха ми че ако го свържа директно към таблото ,ще си изгоря оборотомера-някакъв преобразувател ли ми трябва:gruebel: давайте предложения-за предпочитане логични :)
Ако идва кабел от бубината, няма да стане директно, с него можеш да ползваш този (http://hobby.neomontana-bg.com/kit157.htm) оборотомер :) За другия дай малко повече инфо-какъв сигнал точно идва по този кабел....
що не си вземеш първо един ладов оборотомер, да видиш тоя сигнал ще ти свърши ли работа. на оригиналния може да пробваш към тоя кабел само че сложи последователно един кондензатор неполярен 1мф на 63волта примерно за всеки случай. инъче тд-тата имат същия оборотомер и взимат сигнал от рпм сензор, а не от еку-то.
благодаря за отговорите колеги ;) наистина първо ще пробвам с някой друг оборотомер,да видя какво ще покаже
Поздравления за проекта!!!
Мерси :)
и малко снимки......вече в работещо състояние!!!
А, и халогенните ми останаха излишни вече-и без тва оригиналното кулерче е малко.......
П.С някой колега ако иска да си разменим надписчетата за "1.4 T.spark" :-D
mitaka_cs
29-10-2008, 21:33
Мерси :)
и малко снимки......вече в работещо състояние!!!
Красота! Много добре изглежда монтиран маторя:go:
Значи е била 1.6 преди? Аз мислех, че 2.0TS била.
mitaka_cs
30-10-2008, 00:31
Акумулатора в багажника ли си го пратил?
Да! Не остана място за него отпред:lupe: радвам се ти харесва гледката ;)
street_force
30-10-2008, 04:54
мотора и скоростите дирекно ли влезнаха
Мдааа, поздравления... Правилно ли забелязвам газов изпарител на едната снимка ;) ?
Мдааа,всичко си има :) само че не се използва газовото.........
Какво става колеги ,никои ли не търси части за T.Spark 1.6 16V!?! глава,бутала,биели,колектори,ЕКУ с инасталация и др.-всичко е на промоция 8-) че трябват средста за силов тунинг :crazy:
Здрасти. Дедрата от която взе мотора имаше ли климатик, че не си спомням миналата седмица като говорихме във хепи-то стана ли въпрос за това. Трябва ми таблото за управление на климатроника.
абе няма клима(имаш Л.С),ама ме подсети да спомена че ми остана и една Дедра за продаване:gruebel:
.Уффф грешка!!! как се триеха постове:throw:
traiko_89
29-11-2008, 15:35
кокво стана с колата вървили
Да върви,само че не ми остава много време да я карам:blush:
утре мисля да я разтъпча до Бургас,ако се събират там алфистите,пък знам ли може и "замерим" с някои колега:drive: че имам едни съмнения за горивото
колега поздравления за проекта :-P монтиран мотора изглежда много добре евала :)
chenkette
30-11-2008, 23:33
:metal: Да ве, не изглежда зле...все едно си е бил там винаги
Щом и на теб ти харесва,значи е станала работата:biggrin: :respect:
м-у другото трябва да сложа нови снимки че тея вече не са много актуални,а и тая вечер не се осетих да щракна охлюва как "светеше" :flamingdevil:
tokata_pz_flex
01-12-2008, 08:40
Евала , един сериозен проект :) На какво бууст надуваш ? И по кое време идва :) Предполагам полуоските са от Дедра Турбо , а не стоковите на Алфата . Тази тема вече е за Тунинг и Рацинг :) Браво !
хах мерси колега,за раздела точно незнам-Рацерите да кажат:) не че има голямо значение за мене!
А полуоските барабар с кутията(с шпер) са си от Донора:grin: Бууста засега е 1 бар,но след 0.7-0.8 има някъкво предръпване. предполагам е заради горивото,но ще се разбере скоро
лошото е само че за момента карам без оборотомер:ranting: на усет само,като предполагам не я "ръчкам" повече от 4500-5000 об/мин.немога да намеря някой свестен "електричар" по морето,който да ми свърши работа:dark2:
tokata_pz_flex
01-12-2008, 16:48
Е с Ладов не става ли ?
много грозен,ве:horror: а и като се сетя как се мандахерца наляво-надясно таз стрелка като махало :grin:
трябва да накарам оригиналния да си показва......
tokata_pz_flex
01-12-2008, 18:48
Е слагай тоя от Ланча-та тогава :>
chenkette
01-12-2008, 22:07
Що бре, може да си сложиш от тия рацерските с шифт-лайт, а на мястото на оригиналния (за да не те дразни, че не работи) щи турим един часовник от гоуф 2 :tooth:
....... а на мястото на оригиналния (за да не те дразни, че не работи) щи турим един часовник от гоуф 2 :tooth:
Ееее,как не се бях сетил по-рано за тоя вариант:roll2:
колко безсънни нощи щях да си спестя:bath:
tokata_pz_flex
01-12-2008, 23:36
На мен ми е чудно как спира колата . С дисковете и апаратите от 1.6 ТС ли си , или с тия от Ланча-та ?
колега всичко свързано с култовия Т.С вече го няма от моята 146-ца:waving:....
cvetelin
01-12-2008, 23:44
На мен ми е чудно как спира колата . С дисковете и апаратите от 1.6 ТС ли си , или с тия от Ланча-та ?
ти па дан мислиш са засилва кой знае колко:grin:
chenkette
01-12-2008, 23:45
Всичко по предницата е от Дедрата, е без носачите и магарето
chenkette
01-12-2008, 23:49
Ракета е, 60км/ч надолу по баира с дръпната ръчна :hmm:
cvetelin
01-12-2008, 23:50
Ракета е, 60км/ч надолу по баира с дръпната ръчна :hmm:
кво са разписа последно време бре:grin:
tokata_pz_flex
01-12-2008, 23:51
Може да има някоя 75-ца да я дърпа , и трябват мъжки спирачки :)
кво са разписа последно време бре:grin:
еии,спамери такива:smackbum::smackbum:
само докато споменах че всичко от Т.С го няма и вие веднага.....
и не били сектанти после:flirt:
tokata_pz_flex
02-12-2008, 00:20
Нека де , така е по-интересно . А ти вземи наснимай как е положението - отпред , отзад , отгоре :)
Може да има някоя 75-ца да я дърпа , и трябват мъжки спирачки :)
свърши вече с яките 75-ци.....:balloon:
chenkette
02-12-2008, 00:25
Снимай ама без балабаните, че излагация :oops: ...
а споко,за сега положението е "сток"...
"Stage 1" е с лепенки и фолио на дограмата:) а "stage 2" с парашут отзаде:boost:
tokata_pz_flex
02-12-2008, 00:58
Парашути ала бала , да не е разработка на военните тая кола :tank:
cvetelin
02-12-2008, 08:10
свърши вече с яките 75-ци.....:balloon:
да бе така е... ма до де превърнете секач в тва което беше на делтата.... ша излезе алфа 207 :grin:
а споко,за сега положението е "сток"...
"Stage 1" е с лепенки и фолио на дограмата:) а "stage 2" с парашут отзаде:boost:
иво, брат така и не ма повози у тъз виша мисъл на жабаростроенето... па камоли да напрая ино кръгче
на Пежо ли го обърна,ве :)
да излиза и 208 ако ще,аз не бързам
cvetelin
02-12-2008, 15:40
на Пежо ли го обърна,ве :)
да излиза и 208 ако ще,аз не бързам
ила го донеси туй чудо да ма повозиш вече :plane:
Ееее,първо да я направим да се засилва......и тогава:drive:
апък как ми се е докарало "задно" ПАК,ако знаеш :spiteful:
chenkette
02-12-2008, 20:23
май онова Touge с Rx7-ците ти дойде в повече :shock:
cvetelin
02-12-2008, 22:03
Ееее,първо да я направим да се засилва......и тогава:drive:
апък как ми се е докарало "задно" ПАК,ако знаеш :spiteful:
брат моа та повозя си припомниш абартовите години:punk:
викам"докарало ми се е" а не-"вози ми се" :)
Тъй по-бързо ш'си припомня :bounce8:
cvetelin
02-12-2008, 22:28
викам"докарало ми се е" а не-"вози ми се" :)
Тъй по-бързо ш'си припомня :bounce8:
мое врътнем един бартер ... ти пусна змииите на секача
па ти дам врътнеш две три кръгчета на врати :spiteful:
ivanko_rs
02-12-2008, 23:01
Ей най-накрая един да вдене че тез ТС стават само за скрап :punk:
Иво не чуваше какво ти се говореше преди да я земиш,ма добре че после ни послуша и взе правилното решение,истината е във Фиат/Ланча групата :drive:
Още ли не си замерил налягането бре,дан си купуваш нов мотор после,стига си прайл глупости :bangin:
Като се прибереш да ти опрайми помпата и да видим с повечко горивце какво ще стане 8-)
Дядка(chenkette),ти с тоз гроб де си тръгнал бря :clapping:
tokata_pz_flex
03-12-2008, 09:23
Истината е в салама , Санчо :) Дай снимкииии :)
снимки на мотора отвътре нямам :oops:
не ми беше до снимки тогава....
Ей тука някакви снимки от бившето ми возило :cry:
клапаните че и главата са същите като на тая
chenkette
03-12-2008, 22:23
Дядка(ivanko_rs), ам ти ко търсиш тука бря, с твоя мелез lancia dedra coupe integrale wrc 4x4 16v twincam bi-turbo intercooler :BIGsmile: , я марш от кораба :spam_laser:
малко снимки! да отбележа че съм със зимните "настройки" :) високото окачване,и големите гуми
tokata_pz_flex
06-12-2008, 20:13
Много си скромен :)
Ем "бигачката" е сток засега,кво да праими:biker:
tokata_pz_flex
06-12-2008, 20:20
Със здраве да си я бръмчиш , радва ме много :)
мерси колега,подобно:th_up:
:blush:
Скрита лимонка е хахах браво много ме радва с здраве да и търкаш гуметата и удряш ограничитела на оборотите ;-) Само бензин и гумите да и помпаш и да караш хаха
Мерси колега ;) ама за жалост не е толкова лесно!
поне ме развеселява от време на време,както наскоро с един Туарег В8 (незнаех че има бензинови от тея шлепове)
"Батките" от вътре бая странно ме гледаха после :pokey:
Мерси колега ;) ама за жалост не е толкова лесно!
поне ме развеселява от време на време,както наскоро с един Туарег В8 (незнаех че има бензинови от тея шлепове)
"Батките" от вътре бая странно ме гледаха после :pokey:
хахахахахахахаха радвам се :go: таи тряя поече хора като теб да има :Yoda:
DJ Vladic
04-03-2009, 00:23
Това е много яко да си така ''под прикритие'' с тая кола, нищо неподозиращите баровци с яките мотори.... отиват за пасти. Гот
малко пресни снимки от днес:crazy:
тоя път с летните капли
vankata_ll
23-03-2009, 19:57
Защо ни дразниш сега ..... :th_up:
малко пресни снимки от днес:crazy:
тоя път с летните капли
Абе там тоя боост метар ли е кво е като пуснеш парното нема ли да се нагрее ли ддз иначе добре си го измислил ЕВАЛА! И с новите джанти е трепач само че аз бих и сложил ръждави стоманени да става ташак хахахахах
mirko_145
23-03-2009, 20:16
Браво колега , освен да ти се радвам друго не мога , бившия ми мотор на 0.8 издъхана , надявам се да те настигна скоро с моя проект 2.5 бенз а скоро и сток, нека гие е яд завистлиивите , пожелавам ти развитие, само нагоре!:noooo::noooo::noooo:
Много яки джанти колега! Какви са?
Иначе ме кефиш много - вълк в овча кожа :)
А оборотомера оправи ли си го ?
еи това е машина колега,с здраве да си е караш и много безаварийни.и колкото повече зарорени голфчета толкова по хубаво
мерси за хубавите думи колеги ;) Не ми е било за цел някой да завижда или да дразня-пуснах снимките ей така за спорта !!
иначе джантите са RIAL 8x17" и доста лекички за моя радост :) лошото е че оборотомера не работи още,но пък и при турбоконверсиите големите обороти не са винаги наложителни! Надявам се скоро да преминем "психологическата" граница от 200к.с. Е ако черна котка не ми мине път ПУ ПУ
vankata_ll
24-03-2009, 19:35
Ами аз се пошегувах за дразненето ;-) Супер готино и седят джантите и ниските гуми. Поздравления
мерси за хубавите думи колеги ;) Не ми е било за цел някой да завижда или да дразня-пуснах снимките ей така за спорта !!
иначе джантите са RIAL 8x17" и доста лекички за моя радост :) лошото е че оборотомера не работи още,но пък и при турбоконверсиите големите обороти не са винаги наложителни! Надявам се скоро да преминем "психологическата" граница от 200к.с. Е ако черна котка не ми мине път ПУ ПУ
Найстина са оферта 17-ките, с какви гуми ги сложи и 8-ците незакачат ли като навиеш пълен ?
гумите са 215/40/17 с минимален грайфер,абе пътници са вече.... но пък не опират никъде на пълен волан,без значение ляв или десен:drive:
гумите са 215/40/17 с минимален грайфер,абе пътници са вече.... но пък не опират никъде на пълен волан,без значение ляв или десен:drive:
Хммм а дали 215/45 чистак нови ще опират ?? Аз със 16-ките 205/50 7.5 при пълен волан задължително ми потъркваше калобраните,а на следващата 146-ца съм замислил да се минава на 17-ка и се чудя как ще е най-добре :)
205/40/17 !!! аз такива ще си търся по-нататък
:new_Eyecrazy: хахха тая тема жива ли била още......
http://www.youtube.com/watch?v=NKV2u_7RhGE&feature=player_embedded#
Ай да я съживим с един от последните ми стартове :grin:
тия софийски бмв-та вървят :) ама 8 клапановия дзвер върви и не се предава пред новите технологий :)
А представи си как ще бъде с още 8кл отгоре... ;)
А представи си как ще бъде с още 8кл отгоре... ;)
Скоро не се предвижда това :)
Целта на "проекта" е: максимален резултат с минимално вложени средства :biggrin:
Ще гледам да доразвия тая 8 кл шевна машина до колкото мога......
м-у другото Баварията след ремапа е към 270 коня и 600+ Нм
А твоята кола със стоково мурбо ли е бре?
стокова е да на 1.1бара ама върви добре :) ся като надуе на 1.4 още по добре ще върви
В момента не е много добре, щото пак замина гарнитурата на изп. колектор (3-та подред) :angry1:
Инъче всичко по маторя все още си е "сток": турбо,дюзи,степен на сгъстяване и т.н.......има една генерация на 63мм,челно кулерче,малко заигравка с ЕКУ-то с бай ICI и както спомена Тяната,карам на 1.1 бууст, защото за ся нямам гориво за повече
Моля някой Мод да заключи темата,а най-добре да бъде изтрита ;)
Мерси предварително !
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.