PDA

View Full Version : 146 ti (turbo intercooler)



abart_
24-10-2008, 01:57
хаиде утре ще наслагам малко снимки.............на конверсията!!!

street_force
24-10-2008, 02:37
аиде колега да видим ти как си направил нещата

abart_
24-10-2008, 18:57
И да препишете наготово ,нали:bouncing_smiley:
значи цялата тая работа с турбинирането при мен,стана с голямата намеса на колегата "Chenkette"-придворния тунинг маистор:respect: Колегата Ivanko_rs също наливаше масло в огъня,благодарности за което!
ето така се почна.........

Xtrime7
24-10-2008, 20:15
И да препишете наготово ,нали:bouncing_smiley:
значи цялата тая работа с турбинирането при мен,стана с голямата намеса на колегата "Chenkette"-придворния тунинг маистор:respect: Колегата Ivanko_rs също наливаше масло в огъня,благодарности за което!
ето така се почна.........

Колега,а колко магаренца трябва да се води.

abart_
24-10-2008, 20:43
Е т'ва вече е труден въпрос....не се знае:) но ЕКУ-то би трябвало да е на 177

Speeder
25-10-2008, 00:54
Ейй изведнъж изскочиха няколко турбо теми..... браво! Става интересно ;)

abart_
25-10-2008, 01:38
трябваше по-отдавна да я пусна,ама все не остава време:oops:

kocta
25-10-2008, 01:42
трябваше по-отдавна да я пусна,ама все не остава време:oops:
Придоби смелсот след като прочете моята признай :doctor:

abart_
25-10-2008, 01:52
викам си има темичка за 145-ца,айде и за една 146-ца ТИ :flirt:

kocta
26-10-2008, 18:29
Дай инфо бе :drool:

abart_
26-10-2008, 22:17
новото инфо е че днес много се забавлявах с един "яростен" гоУф на входа за бургас:gayfight: по едно време си мислех да го оставя......ама беше много "натокан"-Не се сдържах:spiteful:
М-у другото нащраках малко снимчици и видео,ама съм загубил кабела някъде,да го е........а

mitaka_cs
26-10-2008, 23:58
новото инфо е че днес много се забавлявах с един "яростен" гоУф на входа за бургас:gayfight: по едно време си мислех да го оставя......ама беше много "натокан"-Не се сдържах:spiteful:
М-у другото нащраках малко снимчици и видео,ама съм загубил кабела някъде,да го е........а

Колега поздравявам те за смелостта да започнеш подобен проект:wow:
Най-важното, е че вече се забавляваш и отстрелваш голфовете:sniper:
Аз искам да те попитам срещна ли трудности с мотирането на турбо мотора или направо да питам може ли директно без модификации по окачването, носещата рама, полуоски, тампони и т.н. да закачиш мотора от снимката?
Какво друго е нужно освен мотора, който си сложил + скоростите му и електрониката и естествено 146-ца:?:

abart_
27-10-2008, 00:18
значи аз използвах за проекта мотора заедно с неговата си ск.кутия която е с шпер(май беше 25%) всичко свързано с "култовия" Т.С мотор заедно с управлението му, беше разкарано от коша на 146-цата :mrgreen: Като цяло за захващането на новия мотор към купето нямаше никакви "ундурми" заварки преправяния и тем подобни.......тампоните на мотора и кутията са на едно и също място!! няма и как иначе да е ,щом базата е една и съща:grandpa: инсталацията е прехвърлена заедно със стандартното ЕКУ ,но остана несъответствие с оборотомера който не работи за момента:ranting:

abart_
27-10-2008, 00:41
Ааааа, и другото нужно нещо е да се въоръжиш с доста търпение и нерви........и спонсор :) в наи-добрия вариант!!! щото тая 146 си остава вечно моя(не че съм тръгнал да я продавам де:on_da_beach:)

RoMeO_156_GTA
27-10-2008, 08:16
щото тая 146 си остава вечно моя(не че съм тръгнал да я продавам де:on_da_beach:)
Аз отначало си помислих , че я продаваш на части , след като ти е писнало от нея :oops:

Турбо мотора от Дедра ли е или се лъжа (тази на Иванко РС)

abart_
27-10-2008, 08:51
Аз отначало си помислих , че я продаваш на части , след като ти е писнало от нея :oops:

Турбо мотора от Дедра ли е или се лъжа (тази на Иванко РС)

хахаха ама аз продължавам да съм си на мнение че Т.S(16V)си е кенефски мотор(продавам го на части),а тогава имаше и мнения на "кандидат сектанти",защо не съм си бил купил голф :tooth:
Иначе мотора пак е от дедра,но не е на Ivanko_rs !! Неговата се движи и то доста прилично:go: меко казано :)
Поздрави на русенската секта,и по-специално на учасниците в проекта-те си знаят кои са:thumbup:

mitaka_cs
27-10-2008, 09:17
хахаха ама аз продължавам да съм си на мнение че Т.S(16V)си е кенефски мотор(продавам го на части),а тогава имаше и мнения на "кандидат сектанти",защо не съм си бил купил голф :tooth:
Иначе мотора пак е от дедра,но не е на Ivanko_rs !! Неговата се движи и то доста прилично:go: меко казано :)
Поздрави на русенската секта,и по-специално на учасниците в проекта-те си знаят кои са:thumbup:

Поздрави и от мен на всички от русенската секта:!: Просто вие приятели си знаете работата:punk:То не бяха Дедра Интеграле, Типо Интеграле, яките 75-ци, немога да не отбележа няколкото БМВ-та турбо и сигурно изпускам някой друг интересен проект:waving:
След всичко видяно и изчетено по проектите вече си мечтая за една 145 с мотор от купе:punk:

Vankata85
27-10-2008, 11:45
Здравеи колега, аз искам да питам за двигателя на 146ти дали продаваш главата не оборудвана и цена ако може .Моята е 146 Ти 2.0 16в 96.

abart_
27-10-2008, 19:20
..........То не бяха Дедра Интеграле, Типо Интеграле, яките 75-ци, немога да не отбележа няколкото БМВ-та турбо и сигурно изпускам някой друг интересен проект:waving:......

Проекти да искаш само........Ъ,как беше: "Русе-града с най-много "бегачки" на глава от населението"
и без тва още немога да кача снимките-викам да поспамя малко:mrgreen:

abart_
27-10-2008, 19:30
айде Ел-аджийте да помагат! че без оборотомер не смея да и "задам" ,както трябва......оригинално на алфата сигнала за оборотомера идва от ЕКУ-то,а на тоя мотор сега си стърчи един кабел от бубината....казаха ми че ако го свържа директно към таблото ,ще си изгоря оборотомера-някакъв преобразувател ли ми трябва:gruebel: давайте предложения-за предпочитане логични :)

455115
27-10-2008, 20:56
айде Ел-аджийте да помагат! че без оборотомер не смея да и "задам" ,както трябва......оригинално на алфата сигнала за оборотомера идва от ЕКУ-то,а на тоя мотор сега си стърчи един кабел от бубината....казаха ми че ако го свържа директно към таблото ,ще си изгоря оборотомера-някакъв преобразувател ли ми трябва:gruebel: давайте предложения-за предпочитане логични :)
Ако идва кабел от бубината, няма да стане директно, с него можеш да ползваш този (http://hobby.neomontana-bg.com/kit157.htm) оборотомер :) За другия дай малко повече инфо-какъв сигнал точно идва по този кабел....

kolev
28-10-2008, 11:41
що не си вземеш първо един ладов оборотомер, да видиш тоя сигнал ще ти свърши ли работа. на оригиналния може да пробваш към тоя кабел само че сложи последователно един кондензатор неполярен 1мф на 63волта примерно за всеки случай. инъче тд-тата имат същия оборотомер и взимат сигнал от рпм сензор, а не от еку-то.

abart_
28-10-2008, 18:32
благодаря за отговорите колеги ;) наистина първо ще пробвам с някой друг оборотомер,да видя какво ще покаже

abart_
28-10-2008, 18:36
.

acko88
29-10-2008, 00:09
Поздравления за проекта!!!

abart_
29-10-2008, 18:58
Мерси :)
и малко снимки......вече в работещо състояние!!!

abart_
29-10-2008, 19:04
А, и халогенните ми останаха излишни вече-и без тва оригиналното кулерче е малко.......
П.С някой колега ако иска да си разменим надписчетата за "1.4 T.spark" :-D

mitaka_cs
29-10-2008, 21:33
Мерси :)
и малко снимки......вече в работещо състояние!!!

Красота! Много добре изглежда монтиран маторя:go:
Значи е била 1.6 преди? Аз мислех, че 2.0TS била.

mitaka_cs
30-10-2008, 00:31
Акумулатора в багажника ли си го пратил?

abart_
30-10-2008, 00:54
Да! Не остана място за него отпред:lupe: радвам се ти харесва гледката ;)

street_force
30-10-2008, 04:54
мотора и скоростите дирекно ли влезнаха

chico
30-10-2008, 12:13
Мдааа, поздравления... Правилно ли забелязвам газов изпарител на едната снимка ;) ?

abart_
30-10-2008, 18:17
Мдааа,всичко си има :) само че не се използва газовото.........

abart_
31-10-2008, 11:35
Какво става колеги ,никои ли не търси части за T.Spark 1.6 16V!?! глава,бутала,биели,колектори,ЕКУ с инасталация и др.-всичко е на промоция 8-) че трябват средста за силов тунинг :crazy:

joro66
01-11-2008, 19:19
Здрасти. Дедрата от която взе мотора имаше ли климатик, че не си спомням миналата седмица като говорихме във хепи-то стана ли въпрос за това. Трябва ми таблото за управление на климатроника.

abart_
01-11-2008, 19:37
абе няма клима(имаш Л.С),ама ме подсети да спомена че ми остана и една Дедра за продаване:gruebel:

abart_
15-11-2008, 22:20
.Уффф грешка!!! как се триеха постове:throw:

traiko_89
29-11-2008, 15:35
кокво стана с колата вървили

abart_
29-11-2008, 16:57
Да върви,само че не ми остава много време да я карам:blush:
утре мисля да я разтъпча до Бургас,ако се събират там алфистите,пък знам ли може и "замерим" с някои колега:drive: че имам едни съмнения за горивото

bobi_kz
29-11-2008, 21:38
колега поздравления за проекта :-P монтиран мотора изглежда много добре евала :)

chenkette
30-11-2008, 23:33
:metal: Да ве, не изглежда зле...все едно си е бил там винаги

abart_
01-12-2008, 00:02
Щом и на теб ти харесва,значи е станала работата:biggrin: :respect:
м-у другото трябва да сложа нови снимки че тея вече не са много актуални,а и тая вечер не се осетих да щракна охлюва как "светеше" :flamingdevil:

tokata_pz_flex
01-12-2008, 08:40
Евала , един сериозен проект :) На какво бууст надуваш ? И по кое време идва :) Предполагам полуоските са от Дедра Турбо , а не стоковите на Алфата . Тази тема вече е за Тунинг и Рацинг :) Браво !

abart_
01-12-2008, 12:42
хах мерси колега,за раздела точно незнам-Рацерите да кажат:) не че има голямо значение за мене!
А полуоските барабар с кутията(с шпер) са си от Донора:grin: Бууста засега е 1 бар,но след 0.7-0.8 има някъкво предръпване. предполагам е заради горивото,но ще се разбере скоро
лошото е само че за момента карам без оборотомер:ranting: на усет само,като предполагам не я "ръчкам" повече от 4500-5000 об/мин.немога да намеря някой свестен "електричар" по морето,който да ми свърши работа:dark2:

tokata_pz_flex
01-12-2008, 16:48
Е с Ладов не става ли ?

abart_
01-12-2008, 17:26
много грозен,ве:horror: а и като се сетя как се мандахерца наляво-надясно таз стрелка като махало :grin:
трябва да накарам оригиналния да си показва......

tokata_pz_flex
01-12-2008, 18:48
Е слагай тоя от Ланча-та тогава :>

chenkette
01-12-2008, 22:07
Що бре, може да си сложиш от тия рацерските с шифт-лайт, а на мястото на оригиналния (за да не те дразни, че не работи) щи турим един часовник от гоуф 2 :tooth:

abart_
01-12-2008, 23:30
....... а на мястото на оригиналния (за да не те дразни, че не работи) щи турим един часовник от гоуф 2 :tooth:

Ееее,как не се бях сетил по-рано за тоя вариант:roll2:
колко безсънни нощи щях да си спестя:bath:

tokata_pz_flex
01-12-2008, 23:36
На мен ми е чудно как спира колата . С дисковете и апаратите от 1.6 ТС ли си , или с тия от Ланча-та ?

abart_
01-12-2008, 23:44
колега всичко свързано с култовия Т.С вече го няма от моята 146-ца:waving:....

cvetelin
01-12-2008, 23:44
На мен ми е чудно как спира колата . С дисковете и апаратите от 1.6 ТС ли си , или с тия от Ланча-та ?

ти па дан мислиш са засилва кой знае колко:grin:

chenkette
01-12-2008, 23:45
Всичко по предницата е от Дедрата, е без носачите и магарето

chenkette
01-12-2008, 23:49
Ракета е, 60км/ч надолу по баира с дръпната ръчна :hmm:

cvetelin
01-12-2008, 23:50
Ракета е, 60км/ч надолу по баира с дръпната ръчна :hmm:

кво са разписа последно време бре:grin:

tokata_pz_flex
01-12-2008, 23:51
Може да има някоя 75-ца да я дърпа , и трябват мъжки спирачки :)

abart_
02-12-2008, 00:08
кво са разписа последно време бре:grin:

еии,спамери такива:smackbum::smackbum:
само докато споменах че всичко от Т.С го няма и вие веднага.....
и не били сектанти после:flirt:

tokata_pz_flex
02-12-2008, 00:20
Нека де , така е по-интересно . А ти вземи наснимай как е положението - отпред , отзад , отгоре :)

abart_
02-12-2008, 00:21
Може да има някоя 75-ца да я дърпа , и трябват мъжки спирачки :)

свърши вече с яките 75-ци.....:balloon:

chenkette
02-12-2008, 00:25
Снимай ама без балабаните, че излагация :oops: ...

abart_
02-12-2008, 00:30
а споко,за сега положението е "сток"...
"Stage 1" е с лепенки и фолио на дограмата:) а "stage 2" с парашут отзаде:boost:

tokata_pz_flex
02-12-2008, 00:58
Парашути ала бала , да не е разработка на военните тая кола :tank:

cvetelin
02-12-2008, 08:10
свърши вече с яките 75-ци.....:balloon:

да бе така е... ма до де превърнете секач в тва което беше на делтата.... ша излезе алфа 207 :grin:

а споко,за сега положението е "сток"...
"Stage 1" е с лепенки и фолио на дограмата:) а "stage 2" с парашут отзаде:boost:

иво, брат така и не ма повози у тъз виша мисъл на жабаростроенето... па камоли да напрая ино кръгче

abart_
02-12-2008, 13:38
на Пежо ли го обърна,ве :)
да излиза и 208 ако ще,аз не бързам

cvetelin
02-12-2008, 15:40
на Пежо ли го обърна,ве :)
да излиза и 208 ако ще,аз не бързам

ила го донеси туй чудо да ма повозиш вече :plane:

abart_
02-12-2008, 18:39
Ееее,първо да я направим да се засилва......и тогава:drive:
апък как ми се е докарало "задно" ПАК,ако знаеш :spiteful:

chenkette
02-12-2008, 20:23
май онова Touge с Rx7-ците ти дойде в повече :shock:

cvetelin
02-12-2008, 22:03
Ееее,първо да я направим да се засилва......и тогава:drive:
апък как ми се е докарало "задно" ПАК,ако знаеш :spiteful:
брат моа та повозя си припомниш абартовите години:punk:

abart_
02-12-2008, 22:21
викам"докарало ми се е" а не-"вози ми се" :)
Тъй по-бързо ш'си припомня :bounce8:

cvetelin
02-12-2008, 22:28
викам"докарало ми се е" а не-"вози ми се" :)
Тъй по-бързо ш'си припомня :bounce8:

мое врътнем един бартер ... ти пусна змииите на секача
па ти дам врътнеш две три кръгчета на врати :spiteful:

ivanko_rs
02-12-2008, 23:01
Ей най-накрая един да вдене че тез ТС стават само за скрап :punk:
Иво не чуваше какво ти се говореше преди да я земиш,ма добре че после ни послуша и взе правилното решение,истината е във Фиат/Ланча групата :drive:
Още ли не си замерил налягането бре,дан си купуваш нов мотор после,стига си прайл глупости :bangin:
Като се прибереш да ти опрайми помпата и да видим с повечко горивце какво ще стане 8-)

Дядка(chenkette),ти с тоз гроб де си тръгнал бря :clapping:

tokata_pz_flex
03-12-2008, 09:23
Истината е в салама , Санчо :) Дай снимкииии :)

abart_
03-12-2008, 16:02
снимки на мотора отвътре нямам :oops:
не ми беше до снимки тогава....
Ей тука някакви снимки от бившето ми возило :cry:
клапаните че и главата са същите като на тая

chenkette
03-12-2008, 22:23
Дядка(ivanko_rs), ам ти ко търсиш тука бря, с твоя мелез lancia dedra coupe integrale wrc 4x4 16v twincam bi-turbo intercooler :BIGsmile: , я марш от кораба :spam_laser:

abart_
06-12-2008, 12:49
малко снимки! да отбележа че съм със зимните "настройки" :) високото окачване,и големите гуми

abart_
06-12-2008, 13:06
:blush:

tokata_pz_flex
06-12-2008, 20:13
Много си скромен :)

abart_
06-12-2008, 20:16
Ем "бигачката" е сток засега,кво да праими:biker:

tokata_pz_flex
06-12-2008, 20:20
Със здраве да си я бръмчиш , радва ме много :)

abart_
06-12-2008, 20:57
мерси колега,подобно:th_up:

Ma7e4k0
01-03-2009, 20:13
:blush:

Скрита лимонка е хахах браво много ме радва с здраве да и търкаш гуметата и удряш ограничитела на оборотите ;-) Само бензин и гумите да и помпаш и да караш хаха

abart_
02-03-2009, 19:59
Мерси колега ;) ама за жалост не е толкова лесно!
поне ме развеселява от време на време,както наскоро с един Туарег В8 (незнаех че има бензинови от тея шлепове)
"Батките" от вътре бая странно ме гледаха после :pokey:

Ma7e4k0
03-03-2009, 23:51
Мерси колега ;) ама за жалост не е толкова лесно!
поне ме развеселява от време на време,както наскоро с един Туарег В8 (незнаех че има бензинови от тея шлепове)
"Батките" от вътре бая странно ме гледаха после :pokey:

хахахахахахахаха радвам се :go: таи тряя поече хора като теб да има :Yoda:

DJ Vladic
04-03-2009, 00:23
Това е много яко да си така ''под прикритие'' с тая кола, нищо неподозиращите баровци с яките мотори.... отиват за пасти. Гот

abart_
23-03-2009, 19:54
малко пресни снимки от днес:crazy:
тоя път с летните капли

vankata_ll
23-03-2009, 19:57
Защо ни дразниш сега ..... :th_up:

Ma7e4k0
23-03-2009, 19:58
малко пресни снимки от днес:crazy:
тоя път с летните капли

Абе там тоя боост метар ли е кво е като пуснеш парното нема ли да се нагрее ли ддз иначе добре си го измислил ЕВАЛА! И с новите джанти е трепач само че аз бих и сложил ръждави стоманени да става ташак хахахахах

mirko_145
23-03-2009, 20:16
Браво колега , освен да ти се радвам друго не мога , бившия ми мотор на 0.8 издъхана , надявам се да те настигна скоро с моя проект 2.5 бенз а скоро и сток, нека гие е яд завистлиивите , пожелавам ти развитие, само нагоре!:noooo::noooo::noooo:

tonov
23-03-2009, 22:37
Много яки джанти колега! Какви са?

Иначе ме кефиш много - вълк в овча кожа :)

diapper
23-03-2009, 23:42
А оборотомера оправи ли си го ?

PacheV
23-03-2009, 23:45
еи това е машина колега,с здраве да си е караш и много безаварийни.и колкото повече зарорени голфчета толкова по хубаво

abart_
24-03-2009, 01:05
мерси за хубавите думи колеги ;) Не ми е било за цел някой да завижда или да дразня-пуснах снимките ей така за спорта !!
иначе джантите са RIAL 8x17" и доста лекички за моя радост :) лошото е че оборотомера не работи още,но пък и при турбоконверсиите големите обороти не са винаги наложителни! Надявам се скоро да преминем "психологическата" граница от 200к.с. Е ако черна котка не ми мине път ПУ ПУ

vankata_ll
24-03-2009, 19:35
Ами аз се пошегувах за дразненето ;-) Супер готино и седят джантите и ниските гуми. Поздравления

abart_
24-03-2009, 23:45
:cheers::BBQ:

acko88
25-03-2009, 12:52
мерси за хубавите думи колеги ;) Не ми е било за цел някой да завижда или да дразня-пуснах снимките ей така за спорта !!
иначе джантите са RIAL 8x17" и доста лекички за моя радост :) лошото е че оборотомера не работи още,но пък и при турбоконверсиите големите обороти не са винаги наложителни! Надявам се скоро да преминем "психологическата" граница от 200к.с. Е ако черна котка не ми мине път ПУ ПУ

Найстина са оферта 17-ките, с какви гуми ги сложи и 8-ците незакачат ли като навиеш пълен ?

abart_
25-03-2009, 13:19
гумите са 215/40/17 с минимален грайфер,абе пътници са вече.... но пък не опират никъде на пълен волан,без значение ляв или десен:drive:

acko88
25-03-2009, 13:23
гумите са 215/40/17 с минимален грайфер,абе пътници са вече.... но пък не опират никъде на пълен волан,без значение ляв или десен:drive:

Хммм а дали 215/45 чистак нови ще опират ?? Аз със 16-ките 205/50 7.5 при пълен волан задължително ми потъркваше калобраните,а на следващата 146-ца съм замислил да се минава на 17-ка и се чудя как ще е най-добре :)

abart_
25-03-2009, 13:29
205/40/17 !!! аз такива ще си търся по-нататък

abart_
15-07-2012, 23:34
:new_Eyecrazy: хахха тая тема жива ли била още......

http://www.youtube.com/watch?v=NKV2u_7RhGE&feature=player_embedded#

Ай да я съживим с един от последните ми стартове :grin:

tqnbtb
17-07-2012, 00:50
тия софийски бмв-та вървят :) ама 8 клапановия дзвер върви и не се предава пред новите технологий :)

Da_Fuse
17-07-2012, 19:19
А представи си как ще бъде с още 8кл отгоре... ;)

abart_
17-07-2012, 20:42
А представи си как ще бъде с още 8кл отгоре... ;)

Скоро не се предвижда това :)

Целта на "проекта" е: максимален резултат с минимално вложени средства :biggrin:

Ще гледам да доразвия тая 8 кл шевна машина до колкото мога......

м-у другото Баварията след ремапа е към 270 коня и 600+ Нм

миро
22-07-2012, 12:06
А твоята кола със стоково мурбо ли е бре?

tqnbtb
22-07-2012, 12:43
стокова е да на 1.1бара ама върви добре :) ся като надуе на 1.4 още по добре ще върви

abart_
22-07-2012, 15:53
В момента не е много добре, щото пак замина гарнитурата на изп. колектор (3-та подред) :angry1:

Инъче всичко по маторя все още си е "сток": турбо,дюзи,степен на сгъстяване и т.н.......има една генерация на 63мм,челно кулерче,малко заигравка с ЕКУ-то с бай ICI и както спомена Тяната,карам на 1.1 бууст, защото за ся нямам гориво за повече

abart_
24-07-2012, 18:48
Моля някой Мод да заключи темата,а най-добре да бъде изтрита ;)

Мерси предварително !