PDA

View Full Version : +0.5 бара!?



mimouzunov
24-10-2008, 15:50
Привет!!!Имам няколко въпроса на които нямам отговор и мисля да ги получа от вас!
1-во +0.5 бара ли е тавана което може да понесе двигателя без да пострада (веднага:mrgreen:),визирам моя 2.0 8в!?
2-ро колко коня ще дотърчът още?
3-то колко би излязла една операция за тези 0.5 бара в +
Това е мерси предварително:bowdown:

VFTI
24-10-2008, 16:07
Привет!!!Имам няколко въпроса на които нямам отговор и мисля да ги получа от вас!
1-во +0.5 бара ли е тавана което може да понесе двигателя без да пострада (веднага:mrgreen:),визирам моя 2.0 8в!?
2-ро колко коня ще дотърчът още?
3-то колко би излязла една операция за тези 0.5 бара в +
Това е мерси предварително:bowdown:

Операцията ще излезе няколко хилядарки....4-5-6хил лв. + един много сериозен разход на бензин...

Като коне предполагам още 35-40коня....

извади 800-1000лв и си сложи едно азотче...Пръскай шотчета по 30-40коня докато даде фира двигателя..по-лесно е и пари ще спестиш:mrgreen:

mimouzunov
24-10-2008, 16:36
Ок!!обаче неразбрах дали 0.5 бара е тавана без да се пипа нищо в самия двигател!?!?

WhitePower
24-10-2008, 17:32
Операцията ще излезе няколко хилядарки....4-5-6хил лв. + един много сериозен разход на бензин...

Като коне предполагам още 35-40коня....

извади 800-1000лв и си сложи едно азотче...Пръскай шотчета по 30-40коня докато даде фира двигателя..по-лесно е и пари ще спестиш:mrgreen:



да на 0.5 е най голямото безопасно налягане

сега ще говоря в цени

генерация 600 лева ( неръждавейка )
колектори 600 лева ( неръждавейка )
монтаж -около 200-400 лева
турбина 400-1200 лева с вграден уестгеит
турбо пътищя с колена и кулер 600 лева ( около кулер 300 )
блоуофф 100 - 400
инжектори около 200 лева
помпа 100-200
бензинов регулатор 100

ремап 400-800 + електроника
принципно можеш първоначално само с аванс коректор и регулатор на горивото , ама не е ясно как ще се държи


естественно не всичко се прави на куп , , примерно помпата ти може да държи на натягане , кулер можеш да вземеш от друга кола и така
но после лесно се расрежда , една дебела планка и ;))
Успех

mimouzunov
24-10-2008, 17:45
Мммдааа!!Нищо няма да се прави явно:death: триите я тая тема

WhitePower
24-10-2008, 21:26
Мммдааа!!Нищо няма да се прави явно:death: триите я тая тема

виш ме мене ;)
само където моята кола не е ежедневка , а е смо за кеф
чесно казано и аз в началото незнаех колко ще ми излезе но ето фактите
Но това което ти препоръчвам всичко това се прави на турбо автомобил много по лесно защото можеш да сменяш отделни детайли когато събереш финанси , и колата пак да върви а не да има престой с месеци в бокса

traiko_89
25-10-2008, 00:13
на отговора ти ако си с т.с. 16в мотор има тех характеристики в аутоделта там конфигурацията е стрпен на сгъстяване 8,9:1 и турбо боост 0,7бара сетествено промяна на еук ,интеркоолер и тнт
а подобен мотор имаше на бялата 75 незна подробности но колата се продаваше най-добре за съвети към него

Furious 155
24-12-2008, 12:50
това замря ли като идея?
до 0.4 бара мисля е разумно да се ползват оригиналните неща по колата. Въпроса е дали може така да се добави турбото? И като се добави после с регулатора за бензина да се повиши малко пръскането на бензина - за да не беднее. Оригиналната електроника мисля ще върши работа и инжекторите също!
Мнения?

75 turbodelta
24-12-2008, 15:04
това замря ли като идея?
до 0.4 бара мисля е разумно да се ползват оригиналните неща по колата. Въпроса е дали може така да се добави турбото? И като се добави после с регулатора за бензина да се повиши малко пръскането на бензина - за да не беднее. Оригиналната електроника мисля ще върши работа и инжекторите също!
Мнения?
схемата която му предлагаш е сигурно убииство за мотора :evil:а и разхода на гориво които предвиждам е ....опустошителен :Bolt: общо взето това си го чел у нета някъде че ставало ма не става ко не вярваш пробваи :brickwall:

Furious 155
24-12-2008, 15:53
схемата която му предлагаш е сигурно убииство за мотора :evil:а и разхода на гориво които предвиждам е ....опустошителен :Bolt: общо взето това си го чел у нета някъде че ставало ма не става ко не вярваш пробваи :brickwall:
аз затова питам - дали това може да стане и какво е необходимо?

traiko_89
24-12-2008, 16:48
най-лесно е да севиди какво правят профисионалистите като novitec i autodelta .така ще изчезнат мн от въпросите.
а инфо търсете в холандски ,руски и японски саитове.успех

hristugena
24-12-2008, 17:32
а инфо търсете в холандски ,руски и японски саитове.
:chair::chair::chair:

Furious 155
24-12-2008, 20:08
:chair::chair::chair:

в тоя форум като почнеш да пишеш глупости започват да отговарят, ама не пълно, а с недомлъвки...
ако питаш нещо - обкновено хората които знаят не им се занимава да обясняват....та затова написах глуспости да видим кой какво ще сподели....
кое и как може и кое и как не може да стане щото видиш ли ето това няма да издържи или еди кое си няма да може да се регулира....:throw:

Mury
24-12-2008, 23:46
Аз немога да разбера шо се занимавате с глупости :Bolt::Bolt:

75 turbodelta
25-12-2008, 00:46
в тоя форум като почнеш да пишеш глупости започват да отговарят, ама не пълно, а с недомлъвки...
ако питаш нещо - обкновено хората които знаят не им се занимава да обясняват....та затова написах глуспости да видим кой какво ще сподели....
кое и как може и кое и как не може да стане щото видиш ли ето това няма да издържи или еди кое си няма да може да се регулира....:throw:

в тоя форум никога нее имало и наи вероятно няма да има компетентна тема по простата причина че всеки втори е наясно с тея раоти и е над тях :evil: освен това тея въпроси драги не се задават на места като това а на далеч по професионални арени :shoot: и последното което искам да ти кажа .... регулират се карбуратори и делка тука не си говорим за връщане 20 години назад все пак нали :brickwall:

75 turbodelta
25-12-2008, 00:47
Аз немога да разбера шо се занимавате с глупости :Bolt::Bolt:

ами защото ако драги ми колега-маисторе ако не се занимавахме с глупости щяхме да умрем от скука :kissy:
весела коледа :beer:

traiko_89
25-12-2008, 01:39
ето малко по подробно написах да турсите в
холандия заради големият брой алфи и тунинг за тях
за япония заради инфото което има заТ.Спарк моторите и монтажа на турбото
а руснаците пишат мн погробни дани за аутоделта

www.geocities.com/djgr84/alfa.html
снимките на списанията са малки ама няма други, който може да намери архиви на списанията,
като намеря каде съм запазил друдо инфо ще пусна пак

ne0
25-12-2008, 09:49
ето малко по подробно написах да турсите в
холандия заради големият брой алфи и тунинг за тях
за япония заради инфото което има заТ.Спарк моторите и монтажа на турбото
а руснаците пишат мн погробни дани за аутоделта

www.geocities.com/djgr84/alfa.html
снимките на списанията са малки ама няма други, който може да намери архиви на списанията,
като намеря каде съм запазил друдо инфо ще пусна пак


eба... те тия направо извънземни..... басииии глей глеййй

mimouzunov
25-12-2008, 10:37
това замря ли като идея?
до 0.4 бара мисля е разумно да се ползват оригиналните неща по колата. Въпроса е дали може така да се добави турбото? И като се добави после с регулатора за бензина да се повиши малко пръскането на бензина - за да не беднее. Оригиналната електроника мисля ще върши работа и инжекторите също!
Мнения?

Изчакаи няколко месеца и тогава ще се разбере практически!!!Някои хора тук поне ще опитат да направят нещо различно (на практика)!!И ефект да няма никакъв поне много въпроси ще отпаднат за в бъдеще!!Нее замряла идеята:naughty:

vikoalfa
25-12-2008, 10:51
Ако имах пари,иначе проблема с турбото на ТС съм го решил отдавна.ДВама човека имат и са имали турбо ТС-Бобо и Павлин-Турбоделта,парите в джоба и при тях.:Bolt:

Mury
25-12-2008, 11:25
ами защото ако драги ми колега-маисторе ако не се занимавахме с глупости щяхме да умрем от скука :kissy:
весела коледа :beer:
Ти си ясен барто,аз имах предвид другите,които си няма представа в къф филм се вкарват :kissy: :kissy:

hsr
25-12-2008, 11:30
Точно там е работата-че си нямаме представа!
Затова трябва някой който си има да обясни малко по-подробно и мераците набързо ще изчезнат :Bolt:

mimouzunov
25-12-2008, 11:42
Точно там е работата-че си нямаме представа!
Затова трябва някой който си има да обясни малко по-подробно и мераците набързо ще изчезнат :Bolt:

Несъм съвсем съгласен с това!!!Тук нестава въпрос за 100%-во турбиниране на колата!!!Знам ,че за това се изисква много обаче за 0.5 в + дали е така!?

VFTI
25-12-2008, 12:44
Мимоузунов кога я почваме:evilsmiley::evil::evil:


Аре драсни в скайп:beer:

Furious 155
25-12-2008, 13:42
Точно там е работата-че си нямаме представа!
Затова трябва някой който си има да обясни малко по-подробно и мераците набързо ще изчезнат :Bolt:
или мераците може още да се засилят.

Несъм съвсем съгласен с това!!!Тук нестава въпрос за 100%-во турбиниране на колата!!!Знам ,че за това се изисква много обаче за 0.5 в + дали е така!?
ами дръж ни в течение и мен ме вълнува как ще станат нещата. И аз имам няколко жокера и ще видим как ще се развие следващата календарна година :evil:

75 turbodelta
25-12-2008, 14:51
.........

75 turbodelta
25-12-2008, 14:52
Точно там е работата-че си нямаме представа!
Затова трябва някой който си има да обясни малко по-подробно и мераците набързо ще изчезнат :Bolt:
защо е нужно някои да се опитва да ти изясни при условие че има интернет и при добро желание много бързо ще синтезираш нужното инфо и щом мераците ви могат да се изпарят при реално поставена картинка то не сте родени под тая звезда търсете другаде себе си :kissy::kissy::kissy:

hsr
25-12-2008, 15:26
защо е нужно някои да се опитва да ти изясни при условие че има интернет и при добро желание много бързо ще синтезираш нужното инфо и щом мераците ви могат да се изпарят при реално поставена картинка то не сте родени под тая звезда търсете другаде себе си :kissy::kissy::kissy:

Ми защото във форума има хора, които са го правили и е много по-лесно да питаш тях отколкото да се ровиш из нета и да събираш информация, която може и да се окаже невярна.
Иначе аз говоря принципно и съм далеч от подобни амбиции.

ПП: Има още един колега със турбо ТС (май 146-ца).

cvetelin
25-12-2008, 16:47
Ми защото във форума има хора, които са го правили и е много по-лесно да питаш тях отколкото да се ровиш из нета и да събираш информация, която може и да се окаже невярна.
Иначе аз говоря принципно и съм далеч от подобни амбиции.

ПП: Има още един колега със турбо ТС (май 146-ца).

при него случея е друг
готов турбиниран ланчов мотор в коша на 146 :excl:
ако става въпрос за абарт_ де

hsr
25-12-2008, 17:36
при него случея е друг
готов турбиниран ланчов мотор в коша на 146 :excl:
ако става въпрос за абарт_ де

Точно за него говорех, но незнаех, че е сменял целия мотор.
То това май е най-удачния вариант :evilsmiley:

75 turbodelta
25-12-2008, 18:10
Точно за него говорех, но незнаех, че е сменял целия мотор.
То това май е най-удачния вариант :evilsmiley:

:evil: ето че които има сиви клетки бързо стопля де е истината :evil:

trustworthy
25-12-2008, 19:21
..Тук нестава въпрос за 100%-во турбиниране на колата...


А колко процента ще турбинирате? :) Това ми звучи като 'малко бременна' ;) Иначе по-назад в темата бяха посочени двамата, които знаят най-добре как се случват нещата

Mury
25-12-2008, 21:01
А колко процента ще турбинирате? :) Това ми звучи като 'малко бременна' ;) Иначе по-назад в темата бяха посочени двамата, които знаят най-добре как се случват нещата

Тая тема не еза теб мойто момче,тук се говори за истинкси коли,не за Икаруси :evil: :evil: :evil:

cvetelin
25-12-2008, 21:08
Тая тема не еза теб мойто момче,тук се говори за истинкси коли,не за Икаруси :evil: :evil: :evil:

и аз мислех му го кажа ма има съответните права и приятели ... дан ми стори някое зло :evil:

mimouzunov
25-12-2008, 21:19
Сега няма да се смеете много ,но за тест ще надуем само :haha: 0.2 бара!!!Ако всичко се държи добре ще се пусне на 0.4 някаде!!С това ниско налягане ще гледам да мина повечко километри да проверя дали самата система работи и така!!!После с тези 0.4-0.5 незнам... наново ще се пробва ,но като за начало 0.2 само!!!

VFTI
25-12-2008, 23:21
Охоо...дали няма скоро да има 2.0 ТС 8В с лек надув:evil::evil:

Ако стане следващия съм аз:evilsmiley:

75 turbodelta
26-12-2008, 00:22
Охоо...дали няма скоро да има 2.0 ТС 8В с лек надув:evil::evil:

Ако стане следващия съм аз:evilsmiley:
мога да ти кажа че доста време мина от как има "леко понадут" 2.0 тс 8в :evil:наистина обаче конструкцията на мотора не е добра за силов тунинг верваи ми чак забравих да броя ревизиите и честата смяна на агрегати :beer: тея схеми с 0.2 наи много 0.3 са доста весели !!!! това много искам да ви видя как ще го постигнете :kissy: мое скромно мнение никакъв шанс да се постигне с нискобюджетен проект какъвто ви се иска да е :smile: за да може един 2.0 мотор с турбокомпресор да поддържа такова ниско налягане е нужно специално подбран турбокомпресор също така и адекватен бууст контролер което на практика осъжда проекта на ненискобюджетен а от там си губи смисъла цялото упражнение дет сте го замислили ....предааите се овреме :surrender:

Mury
27-12-2008, 18:09
Слушайте Павката ей :metal: :metal: :metal:

traiko_89
27-12-2008, 23:25
http://galerie.tomson.com.
разгледайте

cvetelin
27-12-2008, 23:38
http://galerie.tomson.com.
разгледайте

Firefox can't find the server at galerie.tomson.com.
ни раути тва:pp:

Gh0stRider
28-12-2008, 12:21
http://galerie.tomson.com.pl/

75 turbodelta
28-12-2008, 19:27
тея пичове в тая галерия не карат на 0.2-0.3 теи като гледам :devil:

traiko_89
28-12-2008, 19:39
е на ли искат за видят как стават работите пък секи да си вади изводи оказа се ,че т.с на NOVITEC работи на 0.5бара

75 turbodelta
28-12-2008, 19:45
е на ли искат за видят как стават работите пък секи да си вади изводи оказа се ,че т.с на NOVITEC работи на 0.5бара

ами ясно им е на колегите от новитек че алфа е нежна техника и лекичко са я понадули но я се поинтересуваите каква е цената на тва 0.5 :devil:

ICI
28-12-2008, 20:09
...и настанаха виртуални времена, в които тунинга стана нещо толкова "лесно" както примерно смяна на сегменти и гарнитура.
Па за чипването да не говорим.
Там вече масово е ясно, че това трябва да е по-евтино от всеки един обичаен ремонт :comphits:.

Напоследък всеки пита модерния въпрос на колко може да се надува, все едно ще се купува нещо на кило :yes: .
Първо всичко зависи от това какво е налягането в цилиндъра при изгарянето, а то зависи от това с колко чиста смес е зареден цилиндъра.
А това пък зависи от дебита на горещата част на турбото, валове, генерация и още и още...

Така, че една кола може да върви чат-пат с един сетъп на 0.5, а друга може да "лети" при същия надуув ;-)
и съответно да не издържи ако не е подготвена.

75 turbodelta
29-12-2008, 00:52
...и настанаха виртуални времена, в които тунинга стана нещо толкова "лесно" както примерно смяна на сегменти и гарнитура.
Па за чипването да не говорим.
Там вече масово е ясно, че това трябва да е по-евтино от всеки един обичаен ремонт :comphits:.

Напоследък всеки пита модерния въпрос на колко може да се надува, все едно ще се купува нещо на кило :yes: .
Първо всичко зависи от това какво е налягането в цилиндъра при изгарянето, а то зависи от това с колко чиста смес е зареден цилиндъра.
А това пък зависи от дебита на горещата част на турбото, валове, генерация и още и още...

Така, че една кола може да върви чат-пат с един сетъп на 0.5, а друга може да "лети" при същия надуув ;-)
и съответно да не издържи ако не е подготвена.

е добре де няма ли да е добре на 0.33 да речем щом 0.5 става силно :devil:

traiko_89
29-12-2008, 01:54
тунинговането както знаете е цяла наука от иследване на матерялите за тяхната характеристики до процесите който настъпват в различните регими на работа.Та на тоя етап е счупваш сменяш или вървиш по отъпкани проекти или копирането на вече направен двигател пример !!!!!! не реален 2.0турбо от 155 Q4 с 2.0 16в Т.С.

ICI
29-12-2008, 02:51
е добре де няма ли да е добре на 0.33 да речем щом 0.5 става силно :devil:
просто споменах същите цифри, за които се говори в темата, иначе по принцип си говоря :yawn:

75 turbodelta
29-12-2008, 11:36
е добре кажи ся колко е добре да се надуват алфите предвид нежните им и изтънчени души :Tease:

WhitePower
29-12-2008, 15:35
е добре кажи ся колко е добре да се надуват алфите предвид нежните им и изтънчени души :Tease:
0.5 с по малка турбина ;)) , колкото лекод а повейва въздуха
нагоре се очаква и съединители скорости лагери да летят из под капака

trustworthy
29-12-2008, 19:45
А някой няма ли да даде ли груба оферта колко може да струва на колегата надуването?

П.С. Аз гледам над 2.2 да не надувам ... много твърдо почва да вози :)

ICI
29-12-2008, 20:43
е добре кажи ся колко е добре да се надуват алфите предвид нежните им и изтънчени души :Tease:
като се има предвид, че тук питащите не смятат да харчат трицифрени суми около техните нежни железа, да си правят вятър :big_wink: за без пари няма смисъл, а е и :jumping: обречена кауза, както спомена.
Иначе най-правият път за турбо Алфа е като на Иво 146-ката .
Само се чудя ;-), не му ли омръзнаха вече тия 170, че пътя до едни 220 коня не е нищо повече от малко занимавка само :blush:

WhitePower
29-12-2008, 22:26
преди пунтото имаше проект за алфата със турбина с отворен гейт на 0.2-0.3 бара , ама тя така изкърти една скоротсна пък камоли с 20-30 коня отгоре :)

иначе цените ги има на първа страница и нека помоля пишешщите на четат преди да питат

Kik0
29-12-2008, 22:40
Може пък момчетата да измислят някакво ново ноу-хау защо ги обезнадеждавате :)

WhitePower
30-12-2008, 00:42
Може пък момчетата да измислят някакво ново ноу-хау защо ги обезнадеждавате :)
аа няма такова нещо всеки е тръгнал от някъде :)

и аз само сложих едно по голямо сешуарче и така се почна че една година го правя , ама дано накрая излезе поне 200+++

traiko_89
10-01-2009, 00:23
ето с цел да го отнеса ама нали има ентосиасти, от мен да мине.темата не е преведена моля ако някой има възможност за превод предварително благодаря.приветствам за коментар на изпалнението на мотора като конструктивни решения, зада се обсъди а не глупави спамове.забавляваите се!!!

abart_
10-01-2009, 02:42
като се има предвид, че тук питащите не смятат да харчат трицифрени суми около техните нежни железа, да си правят вятър :big_wink: за без пари няма смисъл, а е и :jumping: обречена кауза, както спомена.
Иначе най-правият път за турбо Алфа е като на Иво 146-ката .
Само се чудя ;-), не му ли омръзнаха вече тия 170, че пътя до едни 220 коня не е нищо повече от малко занимавка само :blush:

Аааа,втръснаха ми отдавна вече:) Другия път като си дойда трябва да се позанимаваме,че все да оправя туй-онуй неостава време.......:oops:
незнам обаче за над 200 коня дали ще ми вършат работа стандартните дюзи,и помпа? щото сега е на 1 бар

ICI
11-01-2009, 00:36
стигат, ако и помпата е наред - и тя стига.