View Full Version : биален лагер
разчука ми се биалния лагер на алфата 1.6 боксер,това много голям проблем ли е че не ми се е случвало друг път и незнам много работа ли иска и ще стрували много пари да се управи
Проблема не е голям,но ще ти струва доста!! и 10-15 дни без кола.
това е лошо защото колата я ползвам всеки ден че пътувам много,ноняма как мерси все пак че ми каза.
и 10-15 дни без кола.
Че то за по-сериозен проблем човека трябва да годиняса.
Че то за по-сериозен проблем човека трябва да годиняса.
То тва да не е малък проблем :flirt:
ще ми кажете ли какво трябва да купувам и какво трябва да се шлайфа защото тук ж Бяла Слатина няма добри маистори и да необъркат нещо.
То тва да не е малък проблем :flirt:
Ако не се налага сваляне на глава,бутала и ако няма раздута биела и ако тунела на вала е прав и ако наистина чукането е от лагера,то проблема наистина не е голям.Друг е въпроса като се свали вала какви мизерии ще се покажат от вътре.
ще ми кажете ли какво трябва да купувам и какво трябва да се шлайфа защото тук ж Бяла Слатина няма добри маистори и да необъркат нещо.
В най-добрия случай се разминаваш с шлайф на вала и смяна на лагери,без да се разкоства нацяло мотора,а за другия вариант не ми се мисли.
1.Бутала 4х190лв-760лв
2.биелни лагери 74х2-148лв
3.основни лагери 52,97лв
4.аксиални опори 15лв
5.биела втора рака 120лв
6.гумички клапани 2х9,70лв-19,40
7.болтове глава 102лв
8.семеринг кол.вал 10,70
9.гарнитура глава 59,90
10.всм гарнитура 12,10
11.гарнитура генерация 29,80
12.гарнитура капак 68,90
13.семеринг кол.вал + конзола 69,7
14.семеринг разпред. вал 23,20
15.семеринг пак вал 20,40
16.свещи 4х4,90-19,60
17.свещи 4х10,30-41,20
18.анг.ремък-52,60
19.ролка-133,70
20.ролка-53,00
21.водна помпа-95,20
22.масло двигател-50,00
23.маслен филтър-14,10
24.антифриз 4х12,50-50,00
25.масло скорости 2х20-40,00
26.масло хидравлика 2х24,50-49,00
27.въздушен филтър-12,00
28.шлайф-глава блок цилиндри картер
29.изправяне кол.вал резба картер
30.пасване клапани ------------450,00
31.ТРУД-650лв
32.бензин 20лв
ОБЩО--- 3248,00лв
В най-добрия случай се разминаваш с шлайф на вала и смяна на лагери,без да се разкоства нацяло мотора,а за другия вариант не ми се мисли.
1.Бутала 4х190лв-760лв
2.биелни лагери 74х2-148лв
3.основни лагери 52,97лв
4.аксиални опори 15лв
5.биела втора рака 120лв
6.гумички клапани 2х9,70лв-19,40
7.болтове глава 102лв
8.семеринг кол.вал 10,70
9.гарнитура глава 59,90
10.всм гарнитура 12,10
11.гарнитура генерация 29,80
12.гарнитура капак 68,90
13.семеринг кол.вал + конзола 69,7
14.семеринг разпред. вал 23,20
15.семеринг пак вал 20,40
16.свещи 4х4,90-19,60
17.свещи 4х10,30-41,20
18.анг.ремък-52,60
19.ролка-133,70
20.ролка-53,00
21.водна помпа-95,20
22.масло двигател-50,00
23.маслен филтър-14,10
24.антифриз 4х12,50-50,00
25.масло скорости 2х20-40,00
26.масло хидравлика 2х24,50-49,00
27.въздушен филтър-12,00
28.шлайф-глава блок цилиндри картер
29.изправяне кол.вал резба картер
30.пасване клапани ------------450,00
31.ТРУД-650лв
32.бензин 20лв
ОБЩО--- 3248,00лв
:drool:И как ще стане тоя номер без да се разкоства мотора??? Това според мен е най сериозния ремонт по една кола!!! 100% има за смяна биела,а тя няма как да се извади през картера!! Значи ще има разкостване! Това че казвам че ремонта не е сложен не го взимайте на сериозно!!
vikoalfa
26-10-2008, 02:37
В най-добрия случай се разминаваш с шлайф на вала и смяна на лагери,без да се разкоства нацяло мотора,а за другия вариант не ми се мисли.
1.Бутала 4х190лв-760лв
2.биелни лагери 74х2-148лв
3.основни лагери 52,97лв
4.аксиални опори 15лв
5.биела втора рака 120лв
6.гумички клапани 2х9,70лв-19,40
7.болтове глава 102лв
8.семеринг кол.вал 10,70
9.гарнитура глава 59,90
10.всм гарнитура 12,10
11.гарнитура генерация 29,80
12.гарнитура капак 68,90
13.семеринг кол.вал + конзола 69,7
14.семеринг разпред. вал 23,20
15.семеринг пак вал 20,40
16.свещи 4х4,90-19,60
17.свещи 4х10,30-41,20
18.анг.ремък-52,60
19.ролка-133,70
20.ролка-53,00
21.водна помпа-95,20
22.масло двигател-50,00
23.маслен филтър-14,10
24.антифриз 4х12,50-50,00
25.масло скорости 2х20-40,00
26.масло хидравлика 2х24,50-49,00
27.въздушен филтър-12,00
28.шлайф-глава блок цилиндри картер
29.изправяне кол.вал резба картер
30.пасване клапани ------------450,00
31.ТРУД-650лв
32.бензин 20лв
ОБЩО--- 3248,00лв
Кви са тия цени бе,нали става дума за боксер 1.6
Дам а колегата е копнал безбожните цени от едно гтв 1.8 16В тс,дет са завишени сигурно на 50% :)
аз за по-сериозен ремонт от смяна на биели,и шлайф на вала(ако не е късно де) не се сещам!!! всичко пада на земята!
М-у другото колега ако мотора ти е 1.6 ТС,имам почти цял на части с крив колянов вал естествено..........:priest:
:drool:И как ще стане тоя номер без да се разкоства мотора??? Това според мен е най сериозния ремонт по една кола!!! 100% има за смяна биела,а тя няма как да се извади през картера!! Значи ще има разкостване! Това че казвам че ремонта не е сложен не го взимайте на сериозно!!
Защо винаги си опонент на моите изказвания.Човека пита и аз му отговарям.А и никога не може да си 100% сигурен,докато не се отвори мотора,защото чукането може да е от друго.
П.С.Това твое изказване от днес
"""""" Когато дадена кола е карана с лошо масло или не е сменяно,горния слой на лагера почва да пада!! Лагера изтънява,получава се хлабина и почва леко да чука като загрее маслото!!! ЕТО ТОВА се казва начален стадий и гъстото масло и добавките помагат да намалят шума и да се продаде дадена кола!! А правилното решение е картера долу и нови лагери! Номера е само да се хване шума на време,дори вала не се надира!! Това съм го правил доста пъти и ти го казвам от личен опит!!! """""""
__________________
Лисан:
ЕТО ТОВА се казва начален стадий и гъстото масло и добавките помагат да намалят шума и да се продаде дадена кола!! А правилното решение е картера долу и нови лагери! Номера е само да се хване шума на време,дори вала не се надира!! Това съм го правил доста пъти и ти го казвам от личен опит!!! """""""
__________________
Нали разбра, че за конкретната кола правилното решение е отдавна прескочено! Лисан точно това отбелязва, че като минем през варианта с добавките и продажбата вече е късно чадо :priest:
пп Моята кола я взех по същия начин нахакана и изкара 300км. след смяната на маслото т.е. съм гледал същия филм
Ми защото не си в час!!! Ти казваш г.....,аз минавам след тебе и пояснявам какво искаш да кажеш!!! Защо ми се сърдиш че те поправям?? Винаги е било коректно и без обиди. Поправяй ме и ти,или не пиши неща които не знаеш как стават!!
Ми защото не си в час!!! Ти казваш г.....,аз минавам след тебе и пояснявам какво искаш да кажеш!!! Защо ми се сърдиш че те поправям?? Винаги е било коректно и без обиди. Поправяй ме и ти,или не пиши неща които не знаеш как стават!!
Добре,но в конкретния случай нито аз нито ти знаем в какво положение са лагерите на човека и всеки изказва мнение.И не съм спамер та да пиша неща в които не съм сигурен,твоето мнение в придишния ми пост показва това.
Добре,но в конкретния случай нито аз нито ти знаем в какво положение са лагерите на човека и всеки изказва мнение.И не съм спамер та да пиша неща в които не съм сигурен,твоето мнение в придишния ми пост показва това.:baby:
Този шум за да бъде чут от човек който не се занимава с авто-ремонти,значи нещата са сериозни,няма да стане без шлайф. При боксера шофьора чуе ли шум всичко вече е в картера!! Така че ти не си прав!!
:baby:
Този шум за да бъде чут от човек който не се занимава с авто-ремонти,значи нещата са сериозни,няма да стане без шлайф. При боксера шофьора чуе ли шум всичко вече е в картера!! Така че ти не си прав!!
Добре,спираме до тук.Поздрави и приятна вечер.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.