PDA

View Full Version : ПАЗАТЕ СЕ ! Lambo dors при FENS_ !



lyubobg
28-10-2008, 07:56
Пазете си алфите !!!

http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=89&t=83038&st=0&sk=t&sd=a&start=60


МнениеЗаглавие: Re: Как слагахме Lambo doors на Clio и намръщване на къпака
МнениеПубликувано на: Вто Окт 28, 2008 1:01
Offline
професионален шофьор
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 29, 2005 21:26
Мнения: 638
Местоположение: София, Младост 3
Кара: Renault Clio 1.8 16V
Понеже зачестиха питанията смятам да напиша подробно през какво съм минал за да изглежда клиото на глед, като тиква на плет, а в същото време само аз си знам колко проблеми имам с него.

Миналата година сигурно по тва време беше, се запознах с Фенса тук във форума. Човека си каза, че прави ламбо дорс, с което ме зарадва много и се разбрахме да се видим и да си каже професионалното мнение. Видяхме се. Каза, че ще отнеме 1, 2 седмици, което си е прилично време за тази арнотийка. Имаше проблем с мястото му на работа, та се премести в Орландовци. Както и да е, след студентския празник (8ми декември 2007г.) на 9ти му я закарах, че да я подфаща. Датата на която си я прибрах (с мисли дали някога пак ще я видя) беше ако не се лъжа на 1ви Март. Но това не е най-важното. Докато колата беше при него имах време да обмисля допълнително тунинг проектите си и понеже разполагах със средства, му поръчах да ми направи и предния капак както и да ми сложи ксенон. Таа ходих 1 път да си видя колата през тези няколко месеца. Беше със свалени врати, разколачена...абе кипи творчески процес. Интересното беше в датата в която отидох да си я прибера...Отидох вечерта да си прибера колата. Фенса ми я показа. На първо време сичко си изглеждаше супер. Обясни ми цаката по която по специален начин да си отварям и затварям вратите, защото то не е за прости хора, а си е един сложен процес. Забелязах в тъмницата, че шофьорската врата беше леко поодарена отдолу, но понеже не съм конфликтна личност и смятам, че колите са за да се забавляват хората, а не да си създават проблеми и си замълчах. Тръгнах си с объркани чувства..дали бях щастлив или не и аз незнаех, защото в главата ми бумтеше мотора на колата, който беше спекъл до толкова маслото за тия месеци, в които беше прашасвала колицата ми там, че все едно карах не 4 а 8 цилиндяра... Както и да е, колата се разработи, сипах бензинец и хаиде към приятелката ми, че да се похваля. По пътя обаче имах нещастието да мина по жълтите павета, където усетих как шофьорската врата просто ще падне. Стиснах я с дясната си ръка и си казах..."може би така трябва да бъде"... Стигнах до приятелката ми..похвалих се уж, междувременно видях, че колата беше ударена на още 1 място (явно в "сервиза" нещо беше паднало върху дясната страница на колата и беше ожулило боята) и си се прибрах. Стигам на паркинга и понеже буксите с кабелите от централното и прозорците са откачени (защото трябвало да си купя някакви си неща, с които да ги свържа, понеже като се отваря вратата нагоре и кабелите са къси и не стигат), тръгвам да заключвам с ключа...нестава...вратата е до толкова изместена назад, че ключалката не може да заключи...Хайде звъна на Фенса, казвам проблема, разбираме се да му я закарам, че да я оправи и хайде на платения паркинг. Закарах я. Почна да се заключва...е направих му забележка, че колата е чукната..той се направи на ударен и каза, че можел да я боядиса, но аз толкова време си я бях чакал колицата, че само исках да си я взема читава.

След няколко седмици (а може би нямаше и седмици...не помня вече, беше много отдавна) си паркирам колата, тръгвам да излизам, чувам 1 път - прас..., при което вратата натежава в ръцете ми. Шашнат, но разбирайки какво се случва (единия амортисьор се е откачил) затварям вратата и звъня на Фенс да му кажа какво се случва и се разбираме пак да я карам да я оправя. Отварям вратата да си влезна, чува се още 1 път..прасс.. и изпуска и втория амортисьор. Хайде викам 1 приятел на близо да помага. Закачихме амортисьорите, въпреки че на единия легълцето се е счупило. Закарах я на Фенса, оправи я...регулира я там, както си трябва и си заминах.

Междувременно си дооправих предния капак, защото веждите бяха криви...

Иииии един хубав ден пак си влизам в колата, пак прас...но този път не е амортисьор, а просто вратата както си стърчи във въздуха, тръгва да пада настрани. Хайде пак Фенс..пак бия път от Младост до Орландовци... Тоя път се оказа че лагера дет държи вратата се е строшил..Смени го Фенса и си заминах. Значиии интересни факти са: При скорост 170км/ч шофьорската врата (която е по проблемна) се отваря с около 2 пръста отгоре от към прозореца и вътре нявява прилична струя ветрец. Надали някой от вас, който чете темата ще ми повярва, но на магистрала Хемус ме е удряло камаче по бузата докато карам. За тези месеци които минаха, пантите пораждясаха и когато си отваряш и затваряш вратата, все едно слушаш как Титаник потъва.

И така мили ми колеги. Имах и още изживявания с тез врати, но вече написах доста. Да, пинизчийско е кат спреш и вирнеш вратата, но като знаеш през какво си минал и какво е да караш по тоя начин...ти минава кефа от погледите вперени в теб...

Не обичам разправиите, не обичам да топя храта, но съм длъжен да кажа на бъдещте тунинг-маняци, да внимават на кого си доверяват автомобилите!!!

acko88
29-10-2008, 00:37
Пазете си алфите !!!

http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=89&t=83038&st=0&sk=t&sd=a&start=60


МнениеЗаглавие: Re: Как слагахме Lambo doors на Clio и намръщване на къпака
МнениеПубликувано на: Вто Окт 28, 2008 1:01
Offline
професионален шофьор
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 29, 2005 21:26
Мнения: 638
Местоположение: София, Младост 3
Кара: Renault Clio 1.8 16V
Понеже зачестиха питанията смятам да напиша подробно през какво съм минал за да изглежда клиото на глед, като тиква на плет, а в същото време само аз си знам колко проблеми имам с него.

Миналата година сигурно по тва време беше, се запознах с Фенса тук във форума. Човека си каза, че прави ламбо дорс, с което ме зарадва много и се разбрахме да се видим и да си каже професионалното мнение. Видяхме се. Каза, че ще отнеме 1, 2 седмици, което си е прилично време за тази арнотийка. Имаше проблем с мястото му на работа, та се премести в Орландовци. Както и да е, след студентския празник (8ми декември 2007г.) на 9ти му я закарах, че да я подфаща. Датата на която си я прибрах (с мисли дали някога пак ще я видя) беше ако не се лъжа на 1ви Март. Но това не е най-важното. Докато колата беше при него имах време да обмисля допълнително тунинг проектите си и понеже разполагах със средства, му поръчах да ми направи и предния капак както и да ми сложи ксенон. Таа ходих 1 път да си видя колата през тези няколко месеца. Беше със свалени врати, разколачена...абе кипи творчески процес. Интересното беше в датата в която отидох да си я прибера...Отидох вечерта да си прибера колата. Фенса ми я показа. На първо време сичко си изглеждаше супер. Обясни ми цаката по която по специален начин да си отварям и затварям вратите, защото то не е за прости хора, а си е един сложен процес. Забелязах в тъмницата, че шофьорската врата беше леко поодарена отдолу, но понеже не съм конфликтна личност и смятам, че колите са за да се забавляват хората, а не да си създават проблеми и си замълчах. Тръгнах си с объркани чувства..дали бях щастлив или не и аз незнаех, защото в главата ми бумтеше мотора на колата, който беше спекъл до толкова маслото за тия месеци, в които беше прашасвала колицата ми там, че все едно карах не 4 а 8 цилиндяра... Както и да е, колата се разработи, сипах бензинец и хаиде към приятелката ми, че да се похваля. По пътя обаче имах нещастието да мина по жълтите павета, където усетих как шофьорската врата просто ще падне. Стиснах я с дясната си ръка и си казах..."може би така трябва да бъде"... Стигнах до приятелката ми..похвалих се уж, междувременно видях, че колата беше ударена на още 1 място (явно в "сервиза" нещо беше паднало върху дясната страница на колата и беше ожулило боята) и си се прибрах. Стигам на паркинга и понеже буксите с кабелите от централното и прозорците са откачени (защото трябвало да си купя някакви си неща, с които да ги свържа, понеже като се отваря вратата нагоре и кабелите са къси и не стигат), тръгвам да заключвам с ключа...нестава...вратата е до толкова изместена назад, че ключалката не може да заключи...Хайде звъна на Фенса, казвам проблема, разбираме се да му я закарам, че да я оправи и хайде на платения паркинг. Закарах я. Почна да се заключва...е направих му забележка, че колата е чукната..той се направи на ударен и каза, че можел да я боядиса, но аз толкова време си я бях чакал колицата, че само исках да си я взема читава.

След няколко седмици (а може би нямаше и седмици...не помня вече, беше много отдавна) си паркирам колата, тръгвам да излизам, чувам 1 път - прас..., при което вратата натежава в ръцете ми. Шашнат, но разбирайки какво се случва (единия амортисьор се е откачил) затварям вратата и звъня на Фенс да му кажа какво се случва и се разбираме пак да я карам да я оправя. Отварям вратата да си влезна, чува се още 1 път..прасс.. и изпуска и втория амортисьор. Хайде викам 1 приятел на близо да помага. Закачихме амортисьорите, въпреки че на единия легълцето се е счупило. Закарах я на Фенса, оправи я...регулира я там, както си трябва и си заминах.

Междувременно си дооправих предния капак, защото веждите бяха криви...

Иииии един хубав ден пак си влизам в колата, пак прас...но този път не е амортисьор, а просто вратата както си стърчи във въздуха, тръгва да пада настрани. Хайде пак Фенс..пак бия път от Младост до Орландовци... Тоя път се оказа че лагера дет държи вратата се е строшил..Смени го Фенса и си заминах. Значиии интересни факти са: При скорост 170км/ч шофьорската врата (която е по проблемна) се отваря с около 2 пръста отгоре от към прозореца и вътре нявява прилична струя ветрец. Надали някой от вас, който чете темата ще ми повярва, но на магистрала Хемус ме е удряло камаче по бузата докато карам. За тези месеци които минаха, пантите пораждясаха и когато си отваряш и затваряш вратата, все едно слушаш как Титаник потъва.

И така мили ми колеги. Имах и още изживявания с тез врати, но вече написах доста. Да, пинизчийско е кат спреш и вирнеш вратата, но като знаеш през какво си минал и какво е да караш по тоя начин...ти минава кефа от погледите вперени в теб...

Не обичам разправиите, не обичам да топя храта, но съм длъжен да кажа на бъдещте тунинг-маняци, да внимават на кого си доверяват автомобилите!!!

Мале,мале колега деда знам и мене ме обземат смесени чуства,а тази глезотийка ме кефи :(

stanislav.iliev
04-01-2009, 17:03
мале колега съчувствам ти направо.... и аз не сам по разправиите и като слушам какво ти е било на теб no coment иначе е мн яко за вратите но .... иначе сега как е колата сичко точно ли е :)

code
04-01-2009, 19:10
Колегата просто не знам какво e очаквал .. Тия врати не са за всеки да ги майстори !! А на такава кола - такива врати!?! Ако аз карам такава кола и спра в центъра на Бургас, или където и да е сред хора ще предпочета да изляза през прозореца.
пп мале голямо четене падна. Той тоя Фенс много известен по всички форуми :-)

MaVrUt
04-01-2009, 21:12
то пък някой като се е засилил да си слага........

fein86
04-01-2009, 21:53
то пък някой като се е засилил да си слага........

Епа аз се бях засилил доскоро и то много сериозно, ама точно това е проблема, че ме е страх да не попадна на някой майстор като Фенса, че после ше требва направо да го застрелям, а иначе става упражнението, и то много добре и със уплътнението и с всичко(гледах във форума на Мерцдес), бяха направили едно SLK, и беше екстра, гледах и други и уплътненията им бяха много добре, но просто трябва да го правиш това при някой който знае какво прави( и определено да не е при Фенса) . толко лоши неща чух вече за Фенс, че и без пари да ми прави колата пак няма да я закарам!!!

MaVrUt
05-01-2009, 17:30
Епа аз се бях засилил доскоро и то много сериозно, ама точно това е проблема, че ме е страх да не попадна на някой майстор като Фенса, че после ше требва направо да го застрелям, а иначе става упражнението, и то много добре и със уплътнението и с всичко(гледах във форума на Мерцдес), бяха направили едно SLK, и беше екстра, гледах и други и уплътненията им бяха много добре, но просто трябва да го правиш това при някой който знае какво прави( и определено да не е при Фенса) . толко лоши неща чух вече за Фенс, че и без пари да ми прави колата пак няма да я закарам!!!

ами то е така , навсякаде некадърници , обаче и не са мнго теа дето правят такива врати и няма от каде да вземеш мнения за работата на някой, иначе не е лошо, много е тарикатско амааа , по добре да отидеш някаде ф чужбина да си ги сложиш !

pacho_kardana
05-01-2009, 17:49
Що бре хора много е гъзарско и ще е много яко обаче трябва да е направено като хората...Иначе добра идея и УСПЕХ!!!

fein86
05-01-2009, 18:15
Що бре хора много е гъзарско и ще е много яко обаче трябва да е направено като хората...Иначе добра идея и УСПЕХ!!!

Колега май не си прочел цялата тема, защото ние не сме против - даже много ни харесва, проблема е да намерим някой който да го направи качествено, а не с чук и длето(като Фенса)

pacho_kardana
06-01-2009, 16:29
Колега май не си прочел цялата тема, защото ние не сме против - даже много ни харесва, проблема е да намерим някой който да го направи качествено, а не с чук и длето(като Фенса)

Ми не ми се четеше много много...и все пак успех....

ivo_red
06-01-2009, 16:40
Пичове, днес гледах Pimp my ride и направиха ламбо врати на един Сивик и Лудия Майк обясни, че тая гъзарийка им е струвала около 6500 USD. Та мисълта ми е, че за да стане като хората сигурно си требват и бая кинти. Иначе тия Уест Коуст уж големите тунери, ама на тоя Сивик имаше един пръст луфт между мигача и калника, така че некадърници навсякъде

RoMAN
08-01-2009, 00:14
И все пак колко струва тая глезотийка в България?

fein86
08-01-2009, 00:45
И все пак колко струва тая глезотийка в България?

Епа един колега от Враца продаваше машинки за две коли за 400лв. на Италфеста ама монтажа незнам колко е, имаше един сайт където има и цени и всичко ама мисля че до 2000-2500лв. ще се включиш като монажа ще е качествен и няма да имаш проблеми като при Фенс!!!

PEPI-2ALFA
08-01-2009, 01:06
И все пак колко струва тая глезотийка в България?
Не са в България , но...
http://shop.ebay.de/items/_W0QQ_nkwZlamboQ20doorsQQ_armrsZ1QQ_fromZR40QQ_mdo Z

Доко
08-01-2009, 21:10
Тук има истински, но май са цифра..... http://www.lsddoors.de/uk/