View Full Version : Дефиниция на "Добър Шофьор"!!!!!
ФЕРАРИСТ
31-10-2008, 17:48
Любопитно ми е да науча какво е според вас добър шофьор, и какви качества той трябва да притежава за да оцелява безпроблемно в днешно време......не е задължително да описвате себе си, без значение смятате ли се за добър или не......а просто какъв според вас трябва да е тоя образ......а ако смятате че се вмествате в него, може и да се опишете.....
Furious 155
31-10-2008, 18:08
Дефиницията добър е доста общо понятие. Може да е добър на волана, да усеща колата и да знае какво прави, ама по улиците да е нахален и опасен :crazy:. Самата дефиниция добър май трябва да включва технически изправен автомобил, който шофьора умее да владее добре и същевременно да не е предпоставка за ПТП и опасност за другите участници в движението, да е толерантен към другите - това пак умерено, защото някои не заслужават :wc:.
Определение за добър шофьор - това съм аз когато не гледам точилките по тротоарите, не говоря по телефона, подавам мигач, спазвам ограниченията, не изпреварвам на слалом и не минавам на кръстовището от грешната лента. :go: Т.е. съм аз в някакви лабораторни условия, непостижими в ежедневието . .. . :-)
DerMeister
31-10-2008, 18:36
Добрият шофьор трябва да притежава задължително следното качество. Да устоява на желанието да даде повече газ от колкото трябва, да вдигне едиколкоси, да вземе завоя с повече от нормалното или да покаже на пасажерите или другите в трафика колко е бърз и състезателен докато шофира.
При мен това качество не е от най-силно изразените за съжаление, но се старая да се подобрявам.
Дефиницията е дадена преди много време:
Добър шофьор е не този който може да излезе от опасна ситуация , а този който не попада в такава. А за да не попадаш в опасни ситуации - вие си знаете колко неща трябва да се спазват - и за съжаление пак не е гаранция че някой идиот няма да те утрепе.
А това че е добре всеки да е трениран да кара при всякакви условия и да познава възможностите и поведението на колата в критични ситуации ( писта и полигон при лоши условия) е безспорен факт
ФЕРАРИСТ
31-10-2008, 19:35
По моето скромно мнение добрия шофер е този който успее да предвиди какво е възможно да се случи пред него, и да вземе евентуални мерки, или поне да е подготвен за него. Попадането в опасна ситуация е неизбежно и често независещо от него - но е поносимо, ако той спазва гореописаното.......Добрия шофер гледа дупките пред себе си само с периферното си зрение, а с централното такова наблюдава всички други обекти пред себе си - движещи се, и такива който евентуално биха се задвижили в посока съвпадаща с неговата.....
Да отворя една скоба - замисляли ли сте се някога колко често централното ви зрение - това с което възприемате над 70% от образа пред себе си - е ангажирано на 10 - 20 метра пред колата, там където вие се надявате да видите възможно най - рано поредната дупка, и съотвенто да я избегнете, а не виждате нещо което след още 30-40 метра може да ви създаде реална опасност......това е масов български синдром, и мисля че много малко хора се замислят че несъзнателно те гледат да избегнат дупки по пътя, или следят по навик асфалта пред себе си, а не това което може да им създаде препятствие след време......
Добрия шофьор според мен трябва да успее да реагира адекватно на опасна ситуация, а не винаги панически да натисне спирачки и да закове колата.....това може да е решение, но може и да не е......
Това са мисля че две от най - важните неща който един добър шофер трябва да притежава и спазва, и ако успява да го прави то скороста изобщо не му се явява рисков фактор.......
Навремето шофьора на президента Дьо Гол или Де Гол, както ви е приятно на запитване, как никога не е катастрофирал и не е участвал в произшествие, отговорил:
Никога не смятам, че аз имам предимство:crazy:
В днешно време, когато простащината у нас е в стихияти си, това е много актуално.
Добрият шофьор за мен е този, който никога не застрашава никого, когато пътува и е толерантен с участниците, това е просто, ама не съвсем може би
Навремето шофьора на президента Дьо Гол или Де Гол, както ви е приятно на запитване, как никога не е катастрофирал и не е участвал в произшествие, отговорил:
Никога не смятам, че аз имам предимство:crazy:
В днешно време, когато простащината у нас е в стихияти си, това е много актуално.
В днешно време такъв шофьор за да отиде от А до Б ще трябва да си вземе храна и вода за 3дни, то това не е шофьорлък а балъщина за мене :disgust:
пп нещо само да допълня - добър шофьор е този който оставя на другите и себе си голям аванс за грешки
хммм, почти всичко казано е до голяма степен вярно...
аз обаче винаги казвам друго нещо: аз съм добър шофьор просто защото не преча на другите на пътя (или поне се опитвам да не го правя...)
е, все пак е задължително да 'владееш' колата...
vlado_iv
31-10-2008, 23:21
Трябва да вардиш всички участници в пътната обстановка НО и да вардиш и себе си дори и на главен път!:go::busted_cop:
Nasko_77
01-11-2008, 02:26
Добър Шофьор? Този който спазва правилника за движение.
А много добър... горното + стабилно концентриран, с предвидлив поглед над обстановката и ситуациите и с котешки рефлекси.
Stoyan Georgiev
01-11-2008, 03:30
добър шофьор - таквоз къде в България го няма :)
Добър шофер е този който оцелява в София без произшествия! Трябва да се пазиш от пияни, луди, неграмотни роми бакшиши, нахални маршрутки, комплексирани газета с мощните автомобили на тате или шефа, неспособни водачи които са си купили книжките, дупки, ненормални колоездачи и мотоциклетиси, долни полицаи и т.н. Е ако си оцелял в таа скапана столица значи си добър шофер!
Столичанин - шофьор и негър - скиор такова чудо нема :tooth::hvala: като дойдете в Б-с и само за шамари правите :pokey: :chair:
ФЕРАРИСТ
01-11-2008, 12:38
Добър Шофьор? Този който спазва правилника за движение.
=
ФЕРАРИСТ
01-11-2008, 12:39
Добър Шофьор? Този който спазва правилника за движение.
Опитвал ли си да си се представиш карайки постоянно градско кола ограничена електронно на 50кмч, и такава извънградско на 90??????
Някой може ли да си представи какво ще стане ако само два дена в СФ се кара така?????....Това ще е все едно млекопроизводителите да блокират Орлов мост, тия от Кремиковци околовръстното, а земеделците Сливница да речем.......даже си мисля че тогава движението ще е по приятно.....
Предполагам че сега някой ще каже че евентуално може и да има моменти в който може да се превиши скороста с 5-10-15 кмч, то праволинейно погледнато това е нарушение, и този момент ще даде правото на всеки да си тълкува това "евентуално" както му кефне......
Добър шофьор е този, който използва максимално възможностите на колата и на пътя, без да създава рискови ситуации. И - според мен - който е толерантен към пешеходци и коли на път без предимство при натоварено движение.
Аз винаги се ръководя от казаното от баща ми .... Когато пътниците в колата ти почти не усещат кога спираш , кога завиваш и какво правиш. Той казва дори едно време са се състезавали с приятелите си с лади и жигули кой ще искара повече с едни накладки. Демек този който максимално малко е исползвал спирачките . Това нещо сега в това движение естествено е невъзможно . Но аз се стремя максимално да се придържам към това.
Stoyan Georgiev
01-11-2008, 21:29
като дойдете в Б-с и само за шамари правите :pokey: :chair:
виж това си е истина, като не се бях прибирал в бургас почти година и началото на лятото в б-с всичко ми свиреше яко, аз се чудя какво става , а пък чак после се усетих , че яко се престроявам и пререждам неправилно, тръгвам направо от лента примерно само за наляво - все неща, които в софия хората ги имат за едва ли не нормални ...
последните 2-3 месеца съм си поставил за цел да карам колкото мога по-стриктно към правилника, и стигам съвсем малко по-бавно от колкото иначе, че и път давам постоянно... абе хем ти е по-спокойно, че не пре****ш другите участници в движението, хем по-малко гориво отива :tooth:
dido76bg
01-11-2008, 22:10
Ех че ми стана смешно с това в Б-с.... Както и да е...
За мен добър шофьор не е този (тип състезател правещ ластици на градско), а този които може да управлява всеки един автомобил спокойно без нерви и да спира бързо...
Аз лично се разминавам по моите критерии с великолепния шофиор, но....
Alexanderbb
02-11-2008, 08:38
[QUOTE=ФЕРАРИСТ;349519]Опитвал ли си да си се представиш карайки постоянно градско кола ограничена електронно на 50кмч, и такава извънградско на 90??????
Някой може ли да си представи какво ще стане ако само два дена в СФ се кара така?????....Това ще е все едно млекопроизводителите да блокират Орлов мост, тия от Кремиковци околовръстното, а земеделците Сливница да речем.......даже си мисля че тогава движението ще е по приятно.....
Много ама много си в грешка да знаеш. Ако всички се движат със скорост според ограниченията, не спират където им скимне, не навлизат в кръстовища от които няма как да излязат и на 2 зелени и вообще карат по правилата няма да има грам задръстване и ще се пътува поне 2 пъти по-бързо.
А за добрия шофьор споре мен е този който не само че внимава и не прави грешки а и успява да предвиди и компенсира грешките на останалите около себе си
ФЕРАРИСТ
02-11-2008, 09:05
Много ама много си в грешка да знаеш. Ако всички се движат със скорост според ограниченията, не спират където им скимне, не навлизат в кръстовища от които няма как да излязат и на 2 зелени и вообще карат по правилата няма да има грам задръстване и ще се пътува поне 2 пъти по-бързо.
Имаш правото на мнение, а аз да не съм съгласен с него.....Всъщност аз говоря само за скороста, а не за спирането където им скимне, навлизането в кръстовища......това няма нищо общо с момента в който всички се влачат културно с 50......това са други фактори, допълнително усложняващи картината.......според мен това с 50-те кмч е предостатъчно........
Alexanderbb
02-11-2008, 10:24
аз на ден до работа и обратно имам към 50 км. пътуването е 2 - 2,5 часа което си е средна скорост 20 - 25 км/ч. Мислиш ли че има разлика дали се движа с 50 или 100 ако после вися 10 мин на един сфетофар. Освен това в една умно изградена трафик система тактовете на сфетоварите са съгласувани с разрешената скорост. За екология и разход на гориво няма да казвам нищо.
А и в цивилизованите европейски градове хората си се движат с 50 км и нямат никакви проблеми с това
ФЕРАРИСТ
02-11-2008, 10:58
аз на ден до работа и обратно имам към 50 км. пътуването е 2 - 2,5 часа което си е средна скорост 20 - 25 км/ч. Мислиш ли че има разлика дали се движа с 50 или 100 ако после вися 10 мин на един сфетофар. Освен това в една умно изградена трафик система тактовете на сфетоварите са съгласувани с разрешената скорост.
Има естествено, средната ти скорост 20-25 не се формира щото си карал постоянно с 20, а щото на моменти може да си карал и с 70......а когато не вдигаш повече от 50, тая средна ск ще падне още......ако се движиш с 70 в някой момент може да хванеш 1-2-3 зелени светф повече, а това ще ти спести допълнитемно време......
Не говорим за промени в системата на светоф или зелени вълни, говорим сухо и праволинейно САМО за скороста......без другите фактори.....
Дефиницията е дадена преди много време:
Добър шофьор е не този който може да излезе от опасна ситуация , а този който не попада в такава. А за да не попадаш в опасни ситуации - вие си знаете колко неща трябва да се спазват - и за съжаление пак не е гаранция че някой идиот няма да те утрепе.
А това че е добре всеки да е трениран да кара при всякакви условия и да познава възможностите и поведението на колата в критични ситуации ( писта и полигон при лоши условия) е безспорен факт
Много точно казано. Тук бих добавил и моята дефиниция-да не застрашава с действията си другите участници в движението. По този начин предпазва и тях и себе си.
В днешно време такъв шофьор за да отиде от А до Б ще трябва да си вземе храна и вода за 3дни, то това не е шофьорлък а балъщина за мене :disgust:
пп нещо само да допълня - добър шофьор е този който оставя на другите и себе си голям аванс за грешки
То не е балъщина, просто има едно наум, че в дадена ситуация, оня остреща може да направи еди какво си и ако го напрви не се юрва през глава само и само да реалириза предимството си :lupe:
Добрият шофьор е този, който осъзнава какво се случва около него във всеки един момент. Това е! Казва ви го човек, който е бил куриер доста години и се е нагледал на дебили вперили поглед в светлото бъдеще с увиснало чене и ръце върху волана на "два без десет", които карайки с 40 км/ч. представляват много по-голяма опасност за движението от тези с малко по-тежък крак. Давам пример с Цариградско шосе в пиковите часове, и който е "добър шофьор" ще ме разбере - позволената скорост там е 80км/ч., с колко карат примерните шофьори в средната лента , доколко тази скорост се доближава до 80 км/ч., и какви са резултатите от тяхното поведение?
StarChild
02-11-2008, 23:17
Определение за добър шофьор - това съм аз когато не гледам точилките по тротоарите, не говоря по телефона, подавам мигач, спазвам ограниченията, не изпреварвам на слалом и не минавам на кръстовището от грешната лента. :go: Т.е. съм аз в някакви лабораторни условия, непостижими в ежедневието . .. . :-)
Донякъде и аз се вписвам тук;) инак всички можем да филосовстваме по темата многоброино, но файда никаква важното е да бъдем разумни във всяка една ситуация (както аз несъм винаги) и да стигнем живи и здрави от точка А до точка Б. Щото като гледам черната статистика лошо ми става....:frown:
Добър шофер е този който оцелява в София без произшествия! Трябва да се пазиш от пияни, луди, неграмотни роми бакшиши, нахални маршрутки, комплексирани газета с мощните автомобили на тате или шефа, неспособни водачи които са си купили книжките, дупки, ненормални колоездачи и мотоциклетиси, долни полицаи и т.н. Е ако си оцелял в таа скапана столица значи си добър шофер!
Е по твойте думи значи добрите шофьори се броят на пръсти....Защото дупки много....Газета много...нахални "парашутки" и най вече много некадърни шофЬори,който незнаят за какво са седнали зад волана.....
За да си добър шофьори най вече трябва да не си изнервен,което рядко се случва при такива обстоятелства в които попадаш в трафика.....
има един стар лаф че шофъор се става като минеш 100 000 км :rosso_spider:
има един стар лаф че шофъор се става като минеш 100 000 км :rosso_spider:
В това изобщо не е вярно. Има си безнадежни водачи, а да не коментирам, че с възрастта реакциите си отазват влияние. А това, че нямаш проишествия също не е пример.
Дефиницията е дадена преди много време:
Добър шофьор е не този който може да излезе от опасна ситуация , а този който не попада в такава. А за да не попадаш в опасни ситуации - вие си знаете колко неща трябва да се спазват - и за съжаление пак не е гаранция че някой идиот няма да те утрепе.
А това че е добре всеки да е трениран да кара при всякакви условия и да познава възможностите и поведението на колата в критични ситуации ( писта и полигон при лоши условия) е безспорен факт. Това е най правилно като дефиниция. Или поне моето мнение е близко до него.
ФЕРАРИСТ
03-11-2008, 13:34
и ръце върху волана на "два без десет", които карайки с 40 км/ч. представляват много по-голяма опасност за движението от тези с малко по-тежък крак.
Майка ми кара така, спазва абсолютно всички ограничения, знаци и прочее, и когато макар и рядко ми се е налагало да се возя до нея, са ми настръхвали косите от ситуациите в който попада - а аз се самоопределям като някой често попадащ в рискови ситуации и мисля че съм свикнал......но тя е абсолютно спокойна, мислейки си че като спазва всяка буква на правилника, и нищо не може да стане.......Иначе мога да уредя всеки привърженик на ограничението от 90кмч извънградско да направи един круиз с нея от СТЗГ до Нова ЗГ при средно натоварен път, да си повиши адреналина......
Майка ми кара така, спазва абсолютно всички ограничения, знаци и прочее, и когато макар и рядко ми се е налагало да се возя до нея, са ми настръхвали косите от ситуациите в който попада - а аз се самоопределям като някой често попадащ в рискови ситуации и мисля че съм свикнал......но тя е абсолютно спокойна, мислейки си че като спазва всяка буква на правилника, и нищо не може да стане.......Иначе мога да уредя всеки привърженик на ограничението от 90кмч извънградско да направи един круиз с нея от СТЗГ до Нова ЗГ при средно натоварен път, да си повиши адреналина......
В добавка, този тип шофьори, които описваш, не държат особено на техническата изправност на колата - "За кво са ми хубави гуми и спирачки, аз да няам да се състезавам!" Освен това карат най-често малолитражка на газ, но са убедени, че могат да изпреварят безопасно всеки камион, движещ се с 20-тина км/ч по-бавно от тях, защото "закъде бързат тия идиоти отсреща".
Има за съжаление много фактори, които пречат на шофьора да е добър. Дупки, липса на маркировка и табели, 'леко' нетолерантни и доста неадекватни колеги и пр. Излиза, че ти вместо да караш, в 90 % от времето следиш за възможни проблеми, непряко свързани със самото управление на колата. Ти не караш- ти оцеляваш. Спазването на закона за движение е балъщина, не задължение. Пълна липса на контрол по пътя. Липсата на мисъл при шофиране- как човек, който е спрял и запушил 20 коли на паркинг може да е добър иначе шофьор? Карах в Италия (не са много известни като примерни)- не съм се товарил психически и на 50% спрямо София. За Австрия да не говорим- първо ходене в непознат град- там може човек да кара кола за да си почине едва ли не... Не се броя за добър шофьор, опитвам се максимално да спазвам правилата и да съм колегиален. Мечтая си за подредена държава с правила и хора, които ги спазват. Може би тогава ще стана добър шофьор...
[QUOTE=georgyg;350516]В това изобщо не е вярно. Има си безнадежни водачи, а да не коментирам, че с възрастта реакциите си отазват влияние. А това, че нямаш проишествия също не е пример.
бе ти мини 100 000 км и пак ще си говорим ....
[QUOTE=georgyg;350516]В това изобщо не е вярно. Има си безнадежни водачи, а да не коментирам, че с възрастта реакциите си отазват влияние. А това, че нямаш проишествия също не е пример.
бе ти мини 100 000 км и пак ще си говорим ....
Но в крайна сметкка, около 30% от всички катастрофи са точно с млади шофьори, със стаж по книжка, от 0-3 години, защото възрастните са по внимателни и карат съответно по внимателно.
[QUOTE=georgyg;350516]В това изобщо не е вярно. Има си безнадежни водачи, а да не коментирам, че с възрастта реакциите си отазват влияние. А това, че нямаш проишествия също не е пример.
бе ти мини 100 000 км и пак ще си говорим ....
Само за сведение имам 80-90 000 на предишната кола, а тази я имам вече 4 години и към 80 000 :spell:
Сметките ти ги оставям на теб. Отделно с други коли поне още 10-12 000 и така, значи съм добър водач :bounce8: КЕФИШ.
Само ще напиша, че преди 1 месец, адна петък вечер без да искам на пътя за Банкя ми излезе едно куче на 10-20 метра, аз карах с 90 км/ч и какво.....
В момента колата ми е в бокса за смяна на броня, решетка и боя. Ето ти пример, който ти давам - карах с позволената скорост, с изправен автомобил и следях движението и пак се ударих (това ми е първата катастрофа с тази кола). Извода, е малко по нагоре подчертан. А и понякога просто се случва.
п.с. Спри с писането на неща, които са полу верни. Винаги има различни обстоятелства, които ги знаят само отбран брой врачки :shutup:
и какъв е твоя извод , помага ли ти това че си минал толкова километри или не а ? тъпо е да твърдиш че натрупания опит вследствие на изминатите хиляди километри няма значение нали ;)
Не че няма значение... определено разбираш че имаш какво още да учиш...
и какъв е твоя извод , помага ли ти това че си минал толкова километри или не а ? тъпо е да твърдиш че натрупания опит вследствие на изминатите хиляди километри няма значение нали ;)
Не ми се спори, но винаги има обстоятелства, от които не можеш да си перфектен. А километрите си имат значение винаги, но от много каране не се става перфектен водач. Просто някои хора могат повече и това може да е талант, не само опит.
Спирам до тук, защото няма смисъл просто.
Като навъртиш 100000 тъкмо ти идва силата и увереността нужни за по-сериозната първа катастрофа:prescription:
Като навъртиш 100000 тъкмо ти идва силата и увереността нужни за по-сериозната първа катастрофа:prescription:
Мойта първа катастрофа и то яка стана на около 40000, и какво от това като не бях виновен аз а ме натресоха.Иначе заради моята увереност се случи на около 65000,и на без участието на 2 бири,е от тогава карам съвсем по различно,но пак не спазвам много правилника.
Stoyan Georgiev
04-11-2008, 20:02
моята първа катастрофа стана на няма и 10 000
от тогава досега - навъртял съм към 30 - 40 хил. (все пак книжка имам само от по-малко от 2 години) и съм имал само една по-инфарктна ситуация, в която не бях аз виновен, но пък реагирах доста добре, благодарение, на което нямаше инцидент ;)
http://clubalfaromeo.com/forum/attachment.php?attachmentid=4464&stc=1&d=1225821590
Добър е този,който след като се е съобразил,дал е предимство и тн,но все пак поразията е станала,първо проверява как е колегата и другите пасажери,постарава се как да оправи ситуацията и после , след като се запознаят и въздъхнат облекчено,че са живи,седнат на чаша бира или нещо друго да обсъждат,как и какво се случи.
Според много потребители в този форум,някои от които,доскоро са били непълнолетни,трябва да си добър на драг,и си страшен шофьор :locked: :locked: :locked:
Stoyan Georgiev
04-11-2008, 21:29
Според много потребители в този форум,някои от които,доскоро са били непълнолетни,трябва да си добър на драг,и си страшен шофьор :locked: :locked: :locked:
тъжно, но факт... не само на форума потребители, но голяма част от нашите връстници са така..
тъжно, но факт... не само на форума потребители, но голяма част от нашите връстници са така..
Баце,не се знае кой ти е връстник и кой не,но фактите са такива,което е плашещо :locked: :locked: :locked:
Stoyan Georgiev
06-11-2008, 21:04
Баце,не се знае кой ти е връстник и кой не,но фактите са такива,което е плашещо :locked: :locked: :locked:
е тея около току що навършилите пълнолетие ;)
колеги, не искам да пускам нова тема, но преди 2-3 часа се случи нещо, което ме накара отново да понапиша нещо:
мой колега от офиса катастрофира, обърна по таван едно типо; слава богу на момчето нищо му няма; ходих да прибираме колата - ще може да ползва двете задни гуми, газовата бутилка и акумулатора (който намерих на около 30 м), евентуално някоя крушка-волан-седалка...всичко друго е за скрап
та по темата: бързичко е карал (не знам колко), тръгва да изпреварва 2 коли и някаква жигулка също 'предприема маневра за изпреварване' БЕЗ да погледне, че някой я изпреварва в този момент, в резултат на което колегата 'бяга' наляво за да избегне удара с жигулката и една мантинела го обръща; и така: кой е виновен - колегата, че е карал бързо или жигулката, че не поглежда където трябва?
пак да кажа мнението си за 'добрия шофер': който не пречи на другите на пътя!
P.S. знаете ли кое е най-тъпото: спрели няколко коли, НИКОЙ не помогнал на колегата да излезе от колата, дори след като той е помолил за това... а момчето винаги спира, като види някой с проблем на пътя... айде сега да познаем дали ще продължава да го прави?...
съжалявам, че се отклоних, ама не се сдържах
ФЕРАРИСТ
07-11-2008, 19:20
бързичко е карал (не знам колко), тръгва да изпреварва 2 коли и някаква жигулка също 'предприема маневра за изпреварване' БЕЗ да погледне, че някой я изпреварва в този момент, в резултат на което колегата 'бяга' наляво за да избегне удара с жигулката и една мантинела го обръща; и така: кой е виновен - колегата, че е карал бързо или жигулката, че не поглежда където трябва?
Не знам кой е виновен, но със сигурност това е била неподходящата скорост.......не искам да влизам в някакъв спор по бързо ли е трябвало да кара за да мине(говоря чисто теоретично без да познавам ситуацията, просто си я представям), или по бавно за да може да спре.....
Добър ама каде ?
На пистата ?!?!?!?!
На улицата ?Ако не спазваш правилата си без книжка,ако не владееш колата си на тенекеджия .Ако не те е страх убиваш някои .Ако си самонадеен убиваш някой които обичаш.
Човека приятеля Марйян който ме научи да карам и който ме качи за пръв път на алфа 75 карабинерска загина оправляваикия.
Такава дефениция за добър водач българин няма .На улицата се мислим за ВРЦ пилоти с право пред всички .Пред КАТ вадим дваисетуни и пак скачаш на газта .
Някой по-нагоре бе написал да си представим кола с електронен ограничител в града с 50 км и по магистралата с 90 км и питаше какво ще стане ами В останалия свят нали така карат и никой не стигаш нкой не те стига няма патрулки но всеки просто спазва правилата за движение и има 90% по малко катастрофи и жертви.
И каква е дефиниция за "Добър Шофьор"
ТОЗИ КОЙТО НЕ Е С БЪЛГАСКИ МАНТАЛИТЕТ
Не знам кой е виновен, но със сигурност това е била неподходящата скорост.......не искам да влизам в някакъв спор по бързо ли е трябвало да кара за да мине(говоря чисто теоретично без да познавам ситуацията, просто си я представям), или по бавно за да може да спре.....
И двамата са виновни.
Единя няма право да кара по бързо, а другия няма право да изпреварва без да гледа.
Мисля, че е врема да се качи закона и правилника във форума, а може и електронни листовки, защото съм обеден, че 90% от колегите във форума не могат да изкарат листовките (включително и аз).
Мисля, че е врема да се качи закона и правилника във форума, а може и електронни листовки ....
бе май си прав...
подкрепям
J_I_V_K_O
11-11-2008, 21:12
Добър шофьор ще дойде да е този който умее да преценява ситуацията и да си предвиди намеренията и опасностите за поне 10 секунди напред, а първата катастрофа винаги помага...
преди 3 години
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1189/1136389311.JPG
pacho_kardana
22-11-2008, 17:43
Според мен това означава добър шофьор: http://video.kenblockracing.com/flash/small_player/preloader.swf?vendor_id=204&media_id=9183&bgcolor=FFFFFF&autoplay=0
Добър шофьор ще дойде да е този който умее да преценява ситуацията и да си предвиди намеренията и опасностите за поне 10 секунди напред
Че аз предвиждам 2минути напред и направо минавам по друга улица :smoke:
pacho_kardana
23-11-2008, 17:44
Колеги и колежки има огромна разлика между примерен и добър шофьор
Absente_
27-11-2008, 23:11
Че аз предвиждам 2минути напред и направо минавам по друга улица :smoke:
хахаха това ми хареса :D
Добър шофер всички казаха какво е и всички са прави , само ще добавя , 90% от нас са фенове на Драг-а,Дрифта, и като цяло състезанията,НО колеги трябва да се състезаваме на определените за това места , а не по пътищата!
КОлкото и да ми е неприятно да го кажа има ГОЛЕМИ СЕЛЯНИ АЛФИСТИ! не малко пъти ми се е случвало да срещам такива по пътя и се ядосвам не че сме били на косъм от удар , а от това че кара АЛФА а се държи на пътя се едно кара Голф.Кво ми показваш колко ти върви алфата ли бе ? ми пиши във форума да се дръпнеме някъде където няма коли и ще видиме.Дано някой се познае в тоя пост и се позамисли!
Не казвам да спазваме на 100% ограничения и знаци , щото има случай където подобни са супер излишни , ама да спазваме някакво колегиално отношение един към друг и изобщо към всички участници в движението, пък от там нататък квот е писано.....
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.