View Full Version : Странен шум
Ако говорим за маншоните на смукателния колектор?
..от там бензин неможе да ти хвърля!
На инжекторите има едни О-пръстени от тях е сигурно!
Обиколих тия дни почти цяла София за тия прословути маншони на смукателните колектори...дето вече не ги внасяли(така ми обесняваха на доста места) и накрая ги намерих на ул. "Оборише" за по 9лв. за брой!
тук (ст.загора) ги дават на 5.92лв/бр. но проблема не оттам явно,или са тези о-пръстени за които говориш или мизерията е от някакъв уплътнител на маслена магистрала която отивала към вариатора....?
незнам,обаче все повече ме е страх да се появявам в сервиз в ст.з.... още повече с номер ТХ....
един имаше хитър днес ми обяснява как странния шум идвал от спортния филтър като работи мотора,и после гледа умно 30 секунди докато колата беше на контакт и шума го имаше а мотора не работеше..... накрая измисли че е някакво реле на автоматичния смукач,което не изключвало...ебаси........
тук (ст.загора) ги дават на 5.92лв/бр. но проблема не оттам явно,или са тези о-пръстени за които говориш или мизерията е от някакъв уплътнител на маслена магистрала която отивала към вариатора....?
незнам,обаче все повече ме е страх да се появявам в сервиз в ст.з.... още повече с номер ТХ....
един имаше хитър днес ми обяснява как странния шум идвал от спортния филтър като работи мотора,и после гледа умно 30 секунди докато колата беше на контакт и шума го имаше а мотора не работеше..... накрая измисли че е някакво реле на автоматичния смукач,което не изключвало...ебаси........
От вариатора бензин неможе да ти хвърля, по простата причина, че там не минава бензин...а само масло!
На контакт и като не работи мотора шуми МПХ...едва ли реле...те релетата само цъкат:)
Виж откъде ти изпуска бензин да не стане лошо:jumping:
Furious 155
31-10-2008, 14:52
тук (ст.загора) ги дават на 5.92лв/бр. но проблема не оттам явно,или са тези о-пръстени за които говориш или мизерията е от някакъв уплътнител на маслена магистрала която отивала към вариатора....?
незнам,обаче все повече ме е страх да се появявам в сервиз в ст.з.... още повече с номер ТХ....
един имаше хитър днес ми обяснява как странния шум идвал от спортния филтър като работи мотора,и после гледа умно 30 секунди докато колата беше на контакт и шума го имаше а мотора не работеше..... накрая измисли че е някакво реле на автоматичния смукач,което не изключвало...ебаси........
мноо разбирачи все бееее...
Предлагам някой модератор този път да отдели последните няколко отговора по тази тема в нова....
Значи ситуацията е следната....след събиране на "злия отбор" от фирмата отворихме въпросната простотия която бучи на контакт като е колата....намира се между дебитомера и колекторите и в него влиза някаква букса... би трябвало да е т.нар. автоматичен смукач, оказа се че в него има сажди в пре-достатъчно количество че да пречат да се затвори /или/отвори нещото като клапа вътре в него. след солидно количество WD 40,RS 20 и още някаква кухненска химия се изми до придобиването на хромиран цвят какъво би трябвало да е като ново.оказа се че корпуса е спукан.След залепяне,сглобяване и т.н. шума изчезна,но дойде въпроса:
Откъде сажди като нагар в автоматичния смукач? :rtfm:
...
Откъде сажди като нагар в автоматичния смукач? :rtfm:
...би трябвало, едното, за което пишеш да е TPS-а, а другото - дроселовата клапа. Автоматичният смукач се "прави" от/в ЕСU-то, т.е. в буквалния смисъл 155 такова нещо няма...
...би трябвало, едното, за което пишеш да е TPS-а, а другото - дроселовата клапа. Автоматичният смукач се "прави" от/в ЕСU-то, т.е. в буквалния смисъл 155 такова нещо няма...
незнам как се казват... намира се отгоре на тоя блок на който е вързано жилото за газта.от горната му страна е, има надпис бош хххххххх номер :crazy: както и да е де... въпроса за нагара си остава :hi_temerature:
Я пусни една снимка да видим за кое точно става дума . Защото това с клапата ми докарва и на мене на TPS потенциометър и не мога да разбера за какъв автоматичен смукач става дума .
Furious 155
31-10-2008, 22:36
Предлагам някой модератор този път да отдели последните няколко отговора по тази тема в нова....
Значи ситуацията е следната....след събиране на "злия отбор" от фирмата отворихме въпросната простотия която бучи на контакт като е колата....намира се между дебитомера и колекторите и в него влиза някаква букса... би трябвало да е т.нар. автоматичен смукач, оказа се че в него има сажди в пре-достатъчно количество че да пречат да се затвори /или/отвори нещото като клапа вътре в него. след солидно количество WD 40,RS 20 и още някаква кухненска химия се изми до придобиването на хромиран цвят какъво би трябвало да е като ново.оказа се че корпуса е спукан.След залепяне,сглобяване и т.н. шума изчезна,но дойде въпроса:
Откъде сажди като нагар в автоматичния смукач? :rtfm:
Защо ми се струва че става дума за мотора за празен ход, който при 16 клапановите мотори е заедно с дроселовата клапа??? Колкото до саждите - по дроселовата клапа може да има какво ли не като мизерии... било от картерни газове и кофти въздушен филтър или сцепен въздуховод след филтъра...
Защо ми се струва че става дума за мотора за празен ход, който при 16 клапановите мотори е заедно с дроселовата клапа??? Колкото до саждите - по дроселовата клапа може да има какво ли не като мизерии... било от картерни газове и кофти въздушен филтър или сцепен въздуховод след филтъра...
е колко ше е кофти въздушния филтър.... конус JR от лятото,другите признаци ги нема...:disgust:
Furious 155
31-10-2008, 22:54
е колко ше е кофти въздушния филтър.... конус JR от лятото,другите признаци ги нема...:disgust:е ясно де, ама преди да го сложиш филтъра не си го чистил дросела - та незнаеш преди ти да станеш собственик как са я гледали... майната му важното е че сте го оправили :balloon:
Предлагам някой модератор този път да отдели последните няколко отговора по тази тема в нова....
Готово. Само кажи какво заглавие да сложим ако това е неточно или не ти харесва.
Готово. Само кажи какво заглавие да сложим ако това е неточно или не ти харесва.
супер, 10х само дето незнам тоя мазгоч дето тече бенз ли е или масло.... по-скоро да остане само странния шум....:)
Я го снимайте тоя смукач, че аз нещо неразбирам точно да коя бошовска гад става дума.
Ако е мотора за празния ход - там може да има всекакви лай*а повервайте ми. В моя на 155-цата какво има - незнам. Само знам, че като е студена боботи като мотор - неравномерно.
Инак моторчето се разкапсулова, промива и се "болтира" след това или с къси рапидки, или с ботчета, но трябва да се нареже резба.
Furious 155
01-11-2008, 12:36
Я го снимайте тоя смукач, че аз нещо неразбирам точно да коя бошовска гад става дума.
Ако е мотора за празния ход - там може да има всекакви лай*а повервайте ми. В моя на 155-цата какво има - незнам. Само знам, че като е студена боботи като мотор - неравномерно.
Инак моторчето се разкапсулова, промива и се "болтира" след това или с къси рапидки, или с ботчета, но трябва да се нареже резба.При нашите, 8 клапановите двигатели, мотора за празния ход е отгоре на всмукателният колектор и се сваля супер лесно за чистене!
Саждите/ налепите са от картерни газове и масло, една супер комбинация. :devil2:
Саждите/ налепите са от картерни газове и масло, една супер комбинация. :devil2:
Темата е супер....:tooth:
..ако някой разбере на края какво става....евала му правя:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.