PDA

View Full Version : налягане на спирачки



flipz
04-11-2008, 14:48
Когато колата ми престой с изгасен двигател повече от 4-5ч и педалът на спирачките става твърд. /все едно е огасена и съм го припомпил няколко пъти, следствие на това .. за да запаля колата трябва да вдигна ръчната спирачка. педалът на спирачките е твърд и знаете все едно ги няма/ От както може да се губи налягането в спирачките когато колата е изгасена. До преди месец нямах тези проблеми ... дори седмица да не я запаля ... като се кача мога да използвам спирачката 5- 6 пъти т.е. натискания докато се втвърди.

Когато двигателя е запален .. нямам проблеми при спиране и тн .. нито със волана или хидравликата.
Един познат спомена, че може да е от маркуча за вакуума, но не ми се струва да е пукнат ... имам достатъчно спирачна течност в казанчето т.е. до горе.

mimouzunov
04-11-2008, 15:07
Еми нормално е да е твърд педала след като двигателя неработи!!Няма за какво да се притесняваш ,веднага след като двигателя ти запали сервоусилвателя си получава вакум заработва и всичко си е ок респективно падала трябва да ти умекне и даже да пропадне малко!Натисни спирачката не много силно (нея пускаи) и запали двигателя ако всичко е наред трябва веднага след запалването да пропадне падала малко и да омекне!На моята педала се вдарвява почти веднага след като я изгася или след 2-3 натискания на неработещ двигател!

radostin.atanasov
04-11-2008, 16:35
колега и при мен е така споко не е нищо сериозно

Заро
04-11-2008, 16:58
ами и при моята е така... като запаля омеква веднага... като изгася си ставя твърд, мисля че е нормално...

mimouzunov
04-11-2008, 22:07
ами и при моята е така... като запаля омеква веднага... като изгася си ставя твърд, мисля че е нормално...

Не само мислиш че е нормално ами си е точно така!!И това нее само при Алфите даже и при Лада 1500s е абсолютно същото

Vankata85
05-11-2008, 19:56
Здравеите колеги, при мене пък не е така педала си е нормален ,ако го припомпа 3 4 пати става твард .Имал съм и Лада 1500 и не е както казава колегата не е твард след като изгасиш колата трябва да се натисне 3 4 пати и става твард.Намен са си нормални след като изгася мога да си позлвам спирачките поне 2 пати докато втвърди :pp:

vlado_iv
05-11-2008, 20:39
И моята е така - но не е нормално !!!!!!!!! , даже от скоро стана така :prescription:

DerMeister
05-11-2008, 20:52
И моята е така понякога, нормално е. Изразява се по-силно, ако съм спрял под наклон и загася двигателя на натиснат педал на спирачката. Ако не го изгася при натиснат педал, после педала не е чак толкова твърд. Сетете се що.

flipz
06-11-2008, 02:34
Значи, когато изгася двигателя мога да припомпя дори 3- 6 пъти в интервал от няколко часа и спирачките адекватно ще работят. Проблемът идва когато колата престои повече от 6ч примерно с изгасен двигател, тогава като натисна педала е твърд все едно съм припомпил тези 3-6 пъти на изгасена двиг. Значи, до преди месец това го нямаше, гася двигателя и след 3 - 5 дни качвам се в колата натискам спирачката и си хваща адекватно както казах 3 - 6 пъти.
А сега няма и 6 - 8ч и когато се кача натисна спирачка е твърд. От скоро нещо се промени .. нямам изтекла спирачна течност, долях до горе, но няма промяна.
Просто ми направи впечатление, защото имам навика да се кача да натисна спирачката, съединителя и да запаля мотора .. след което да изкл. от скорост и тн ..

Казаха ми че струва мн. пари и да не си отварям проблеми, но .. вс. пак някой ако знае, защо може да се получава така .. примерно заради гарнитура или нещо което може да се подмени .. ще е добре :)
Всяко удобство е от полза и нормалната работа на елементите е следствие на изправност :)

tonov
06-11-2008, 19:45
Имаш някакъв проблем в сервото, но не съм запознат в детайли с конструкцията му.

Mury
06-11-2008, 20:59
Най-вероятно е клапана на сервото,или самото серво:locked::locked::locked:

mimouzunov
06-11-2008, 21:16
Най-вероятно е клапана на сервото,или самото серво:locked::locked::locked:

Ако това ви притеснява незнам!!!Почти 99% залагам и аз за клапана в сервото което нее болка за умиране!По интересното е ако е мембраната ама ако е тя след като се запали мотора и се натиска спирачката се чува при натиснат педал едно свистене!!!

flipz
11-11-2008, 12:29
Ако това ви притеснява незнам!!!Почти 99% залагам и аз за клапана в сервото което нее болка за умиране!По интересното е ако е мембраната ама ако е тя след като се запали мотора и се натиска спирачката се чува при натиснат педал едно свистене!!!

не се чува подобно нещо .. значи остава да е този клапан. продава ли се като част .. може пък да го сменя :)

vlado_iv
17-01-2009, 21:39
Някой не е ли решил този проблем че вече и за час и става твърд и вече дразни ? :metal: :calc: :screwy:

hollyman_R
17-01-2009, 23:26
Абсолютно нормално си е това положение, колега. Споко... И при мен си е така спирачката. Общо взето всички автомобили със серво са така. И аз в началото ходих при механици да питам, но само ми се смяха. То и волана при изгасен двигател почти не поддава на въртене. Затова, ако си спрял на наклон и не си на ръчна, при освобождаване от скорост мъчно ще я спреш да не тръгне с педала. Така и ТРЯБВА да бъде!!!
Още веднъж - споко.

455115
19-01-2009, 13:52
При мен беше станало така за 3-4 часа ставаше твърд педала.Сменях скоростите и случайно бутнах маркуча дето взема вакум от двигателя и той се завъртя,оказа се че фабричната скоба се е разхлабила,смених я с нова и сега за по 12 часа държи (повече не съм я пробвал).Може би е всмуквало въздух и затова...:lupe:

vlado_iv
19-01-2009, 19:40
Не е нормално когато я взех си държеше по няколко дена да е мек !
455115 - мерси , ще се разровя дано да е скобата :big_bow_down:

flipz
26-02-2012, 17:44
Някой може ли да ми каже къде се намира маркуча за вакума? Мина много време от както пуснах темата и продължава да си е така. Смених маркучите на сервото, който прекарват маслото край и под радиатора - вероятно да се подгрее .. едната започна да прокапва и установих, че се чупят направо :)

Дори тогава си помислих, че ще се оправи, но това не стана. Споделете къде е маркуча за вакум.
Ако случайно колата загасне и си под голям наклон .. с ръчната ще спра след 1км като нямам дори 1 -2 препомпвания.