Log in

View Full Version : наклон на предни гуми



koko155
21-11-2005, 13:10
някои знае ли дали се регулира наклона на гумите на алфа155 от свразката на шенкела с амортисьора.мерси

Z:)m
21-11-2005, 15:42
имаш предвид наклона на предните гуми във вертикална посока ли?!
Ако е така - аз също се присъединявам към питането на колегата, защото съм изтръшкал де що майстори има за да ми регулират предницата и всеки вика - сходимостта е наред... а колата продължава да ми износва гумите отвън... Та затова си мисля по хоризонтала ако наистина всичко е ОК, дали проблема не се крие по вертикала?!

търтей
21-11-2005, 15:48
защо ми се върти в главата че май не се регулираше :roll:

Alfamaniak
21-11-2005, 18:03
Мисля, че този наклон зависише от втулките на носачите. :idea:

kris11
21-11-2005, 22:23
Мисля, че този наклон зависише от втулките на носачите. :idea:
ами само по 109 лв са носачите . :(

valjo
21-11-2005, 22:29
Мисля, че този наклон зависише от втулките на носачите. :idea:
ами само по 109 лв са носачите . :(

не са по 109! в Т&Н Фиорела-та е по 70 единия, за членове е по-малко ...




2. Носачи "Фиорела" 73лв бр. (65.7лв) от ТиН. Работа 30лв(с отстъпка) - клубния сервиз (Чавдар и Румен)

koko155
22-11-2005, 09:36
не е вазможно да се регулира от носача ако има начин да се регулира тои е от болтовете на амортисьора кадето се хващта към шенкела а аз смених тампони на носача и биелетки за общо56 лв а не носач за 109 лв

Dodo 155
22-11-2005, 10:05
И двата наклона може да се регулират, но в малки граници. Ако има разбит шарнир или втулки или ябълковиден няма как да се оправи това с реглажа. Затова винаги когато се прави такъв реглаж окачването не трябва да има луфтове, за да е ефективна процедурата.

Към колегата с износените гуми - ти споменаваш в една друга тема, че колата е имал челен удар :?: Защо си мислиш че ти яде гумите от неправилен реглаж :?: За да ти яде гумите от реглаж, волана така ще се тресе или ще бие на някоя посока, че отдавна да си приревал :wink:
Аз до сега при неправилен реглаж или разцентроване не съм имал проблем с износване на гуми, а само с леки вибрации :idea: Имах един Ситроен преди години и той ми ядеше една гума, но много бавно - колата беше със страничен удар и то хубав преди да я взема :evil:

Z:)m
22-11-2005, 10:56
И двата наклона може да се регулират, но в малки граници. Ако има разбит шарнир или втулки или ябълковиден няма как да се оправи това с реглажа. Затова винаги когато се прави такъв реглаж окачването не трябва да има луфтове, за да е ефективна процедурата.

Към колегата с износените гуми - ти споменаваш в една друга тема, че колата е имал челен удар :?: Защо си мислиш че ти яде гумите от неправилен реглаж :?: За да ти яде гумите от реглаж, волана така ще се тресе или ще бие на някоя посока, че отдавна да си приревал :wink:
Аз до сега при неправилен реглаж или разцентроване не съм имал проблем с износване на гуми, а само с леки вибрации :idea: Имах един Ситроен преди години и той ми ядеше една гума, но много бавно - колата беше със страничен удар и то хубав преди да я взема :evil:

Да, така е - колата е имала челен удар, откъм страната на пътника. Това нещо бе установено от майстор. Същия направи обстоен преглед на колата (за което изрично го помолих, защото и аз направих връзка м/у износване на гуми и деформации по шасито) и каза, че др. деформации няма.
Що се отнася до вибрации и пр. във волана - няма такива. Но колата си дърпа винаги надясно. Сменял съм ляв носач (че беше с разбит шарнир) и тампоните на десния носач. След тази процедура ми правиха реглаж за сходимост на гумите - но ефекта никакъв. Пак дърпаше надясно. Ходих и на др места за реглаж - все тая. Но никъде не са ми регулирали гумите по вертикала. Затова се питам и аз , дали може в това да се крие причината?!

Извинявам се ако се е получил :offtopic:

Dodo 155
22-11-2005, 16:07
А защо мислиш, че колата е опъната вече :?: :roll:
Майстора може да е опънал гредата за вратата, ама да е останало някое друго усукване :roll:
Това най-ясно се вижда на дозер :wink: Като не пасне някъде калибъра и ще се увериш :idea:
Щом и след реглажа и новия носач колата пак дърпа на дясно нещата са същите.

Nikiboy
22-11-2005, 16:55
Какво е дозер?

virusalfa
22-11-2005, 18:12
Мисля, че този наклон зависише от втулките на носачите. :idea:===и от тампоните на макферсоните!!! :!:

Dodo 155
22-11-2005, 19:17
Какво е дозер?
Дозер е стенда на който се изправят тежко катастрофирали коли. По-точно се опъват :wink: И се опъват докато им напаснат калибрите :wink: