PDA

View Full Version : датчик температура въздух



to_lose_HEART
06-11-2008, 20:17
Има ли такъв датчик при туин спарк моторите и ако има къде се намира, че ме гложди ако ми прави номера нещо да го сменям да съм сигурен че е ОК. И още нещо свързано с температурата на въздуха-винаги ли постъпващия въздух идва от едно и също място или съществува някав клапан който разпределя примерно зимата да смуче по топъл а лятото по хладен Може да ви се сторят малко тапички тези въпроси но ми е интересно да знам как работи колата ми Поздрави :bounce8:

oem
06-11-2008, 20:29
Има ли такъв датчик при туин спарк моторите и ако има къде се намира, че ме гложди ако ми прави номера нещо да го сменям да съм сигурен че е ОК. И още нещо свързано с температурата на въздуха-винаги ли постъпващия въздух идва от едно и също място или съществува някав клапан който разпределя примерно зимата да смуче по топъл а лятото по хладен Може да ви се сторят малко тапички тези въпроси но ми е интересно да знам как работи колата ми Поздрави :bounce8:

Датчика за температурата на входящия въздух се намира в дебитомера ти. И въздуха минава винаги през едно и също място.

to_lose_HEART
06-11-2008, 20:32
благодаря колега

ФЕРАРИСТ
07-11-2008, 14:09
Да не се отплеснеш да слагаш някакъв резистор за да заблуждаваш екуто че въздуха е по студен, че чух лоши отзиви от подобни волтопроменящи изцепки....

oem
07-11-2008, 15:14
Да не се отплеснеш да слагаш някакъв резистор за да заблуждаваш екуто че въздуха е по студен, че чух лоши отзиви от подобни волтопроменящи изцепки....

Що бе? Ще буха повечко гориво... ще понавървява :)

ФЕРАРИСТ
07-11-2008, 16:18
Що бе? Ще буха повечко гориво... ще понавървява :)
Остъй ти тая работа.....

to_lose_HEART
07-11-2008, 16:33
не далеч съм от тази мисъл, просто ми беше любопитно

Novachev
07-11-2008, 19:14
Да не се отплеснеш да слагаш някакъв резистор за да заблуждаваш екуто че въздуха е по студен, че чух лоши отзиви от подобни волтопроменящи изцепки....
Аз това съм си го мислил но за датчика на температурата на водата защото той би тярбвало ако двигателя е студен сместа да е по богата от колкото само ако въздуха е по студен. И си го мисля дали не може де се сложи още един датчик някъде на студено в коша на мотора и да се превключва с ключе или нещо подобно. Обаче изникват няколко въпроса първо тярбва да се вземе и замести стойноста за компа на колата а тази на таблото да си остане от датчика на двигателя.Второ е дели двигателя не се спува софтуерно когато температурата му е ниски и как да стане превключването че да не се записва грешка защото след превключване за момент компа на колата няма даима връзка с датчика и ще запише грешка.