View Full Version : Алфа 33- съвет за покупка
Колеги моля Ви за съвет.Вече от 10-ина години съм фен на спортивите и сега ми изпадна 33 на изгодна цена,но е за центровка и разпитах и ми казаха,че имало един човек в България,който можел да го направи и той починал,лека му пръст.Та казвайте какво да правя колеги,искам колата ми да има сърце на капака.Дайте безпристрастна оценка
Яж,пий,карай Алфа и си гледай живота!Майсторите още не са измрели!Все оюе се намират и свестни такива.Взимай я и я обладай!!!!:drive:
мерси колега.ще се вслушам в съвета ти.явно все още има такива като мен.щом те слуша алфата карай си я и тва е
Дай да я видите тая 33ка на изгодна цена, снимки имаш ли:bowdown:
нямам снимки колега,не е в добро външно състояние,и и трябва центровка,което най много ме притеснява,защото е 1.3 боксер,междинния модел 90 година.нищо друго не ме притеснява.Козметиките мога и сам,боя,лак,такижа неща и сам мога.май има и накрайници некви да се сменят,но важното е че има сърце на капака
Абе стига с тая центровка.Кажи с инжекцион ли е и какъв.
Колега с два карбуратори,няма инжектори.:roll: ако беше инжекция не бих питал за центровка
Добре!Щом уточнихме това,нещата са по лесни.По принцип тия коли нямат нужда от центровка на запалването,защото то си е центровано от завода.Ако все пак,някой малоумник го е развалил,се налага да го корегираш.Писано е доста по форума,как става това,но да не се ровиш излишно ще ти кажа.Трябва ти втори човек,който да върти на стартер.Въртиш делкото до като запали.При развъртането на мотора,ако почне да задържа,значи има голямо предварение.Въртиш го към закъснение,тоест по посоката на въртене на палеца.След като запали,търсиш най-високите обороти на празен ход.До тука е грубата центровка.Почти всички двигатели от това положение искат няколко градуса закъснение,но това не е меродавно за всички.За това най лесното е да повдигнеш оборотите до около 2500-3000 и да следиш цвета на пушека от ауспуха.Има две състави :син и черен.Синия не ни интересува,защото се получава от маслото.Колкото повече гори масло,толкова е по син.Нас ни интересува черната съставка.Има ли я-намаляваме предварението до като изчезне.
Карбураторите:започваш с това,че и на двата трябва да се движат синхронно дроселовите клапи,тоест да са на едно и също положение.Когато регулираш оборотите на празен ход,колкото отвиваш или развиваш на единия,толкова и на другиа карбуратор.Разлика не трябва да има!Предварително трябва да си ги изчистил много добре.Ще стана банален,но първо му оправи компресията.Това не е толкова сложно,колкото изглежда.Тия мотори са като катъри.Смяна на сегменти и оправяне на клапаните вършат чудеса.Ако е с автоматични повдигачи,задължително ги смени,най-безмилостно.В целия мотор са най-слабата и създаваща най-много проблеми част.
След като направиш всичко това и звяра заработи,трябва задължително да си набиеш в главата,че трябва да се прегледа и дорегулира от кадърен майстор.Такъв във форума се посочва от всички Лисан.Като си готов,насрочи си една среща с човека и си направи една разходка до София.Няма да съжаляваш.Това е от мене.Успех!:doctor:
MAHOVIKA
13-11-2008, 19:53
Здравейте на всички
Аз си намерих също Алфа Ромео 33 обаче проблема е че е с делко от москвич алеко и сега трябва да си потурся делко за Алфата тъй като с това от Москвича не работи добре . Имам също и едно въпросче : двигателят е 1.5 бензинов 4х4 с два вала та въпросът ми е каква е мощноста на колата като конски сили ?
въпросът ми е каква е мощноста на колата като конски сили ?
• 1.5 боксер, 62 kW (84 PS/123Nm) - карбуратор
• 1.5 боксер, 77 kW (105 HP/136Nm) - двоен карбуратор
• 1.5 боксер, 70 kW (95 HP/128Nm) - инжекцион
Сичките с по два вала
mitaka_cs
13-11-2008, 20:08
• 1.5 боксер, 62 kW (84 PS/123Nm) - карбуратор
• 1.5 боксер, 77 kW (105 HP/136Nm) - двоен карбуратор
• 1.5 боксер, 70 kW (95 HP/128Nm) - инжекцион
Сичките с по два вала
Има и 1.5 двойни карбуратори - 95 коня
MAHOVIKA
14-11-2008, 00:30
мерси все пак ама двигателя не е боксерен а си е обикновен редови двигател карбураторен :notworthy:
mitaka_cs
14-11-2008, 00:52
мерси все пак ама двигателя не е боксерен а си е обикновен редови двигател карбураторен :notworthy:
А колата сигурно е Жигули:cussing:
мерси все пак ама двигателя не е боксерен а си е обикновен редови двигател карбураторен :notworthy:
Всички бензинови 33-ки са БОКСЕР!
мерси все пак ама двигателя не е боксерен а си е обикновен редови двигател карбураторен :notworthy:
Тогава -беганьееееееееееееееееее:Bolt:
Това е купе от Алфа 33 с делко от москвич алеко и двигател от Зазка , а интериорат и волана са от трактор Беларус !
Много сте назад не я ли знаете тая алфа , какъв звук прави самооо жесток само дето максималната и скорост е 30 километра в един час !
евала колега много ми помогна.След това обяснение няма как да не се справя.Много сам ти благодарен.Господ здраве да ти дава.Да илядиш.
MAHOVIKA
15-11-2008, 13:43
Сигурен съм че двигателя не е боксер и ше се опитам да кача и снимки за да ви докажа и делкото наистина е от алеко
Ем ай качи снимки да го видиме тоя прототип
Сигурен съм че двигателя не е боксер и ше се опитам да кача и снимки за да ви докажа и делкото наистина е от алеко
Давай снимков мтря'л, че откога се чудя как да набода нещо редово над 200 коня :starwars:
пич имам 33 1.5 95 коня от 84 година и не е двувалка и е с един карбуратор
пич имам 33 1.5 95 коня от 84 година и не е двувалка и е с един карбуратор
сега остава да ми кажеш, че не е и боксер :headbang:
мухаааааааааа,тука яко се посмях,много новодошли разбирачи на 33-те бре,направо ще ви препоръчам
пич имам 33 1.5 95 коня от 84 година и не е двувалка и е с един карбуратор
Колега, не ги слушай! И аз съм на твоето мнение
mitaka_cs
15-12-2008, 20:09
пич имам 33 1.5 95 коня от 84 година и не е двувалка и е с един карбуратор
:shocking:
:info:
1.5 боксера с един карб е 85кс./123N.m, степен на сгъстяване 9:1 (2 глави с по един р.вал за всяка, повдигане на смукателни и изпускателни гърбици - 8.5mm
1.5 боксера с 2 двойни карба е 95кс./130N.m, степен на сгъстяване 9,5:1 (2 глави с по един р.вал за всяка, повдигане на смукателните гърбици - 9mm; повдигане на изпускателните гърбици - 8,5mm
1.5 боксера с 2 двойни карба е 105кс./136N.m, степен на сгъстяване 9,5:1 (2 глави с по един р.вал за всяка, повдигане на смукателните гърбици - 10mm; повдигане на изпускателните гърбици - 9mm
:info:
Правете си изводи кой какво има и какво го изкарва, че е:drinking:
:torch:andro88 ti sigoren li si 4e i triabva centrovka sloji 4 poliusni sve6ti s toplino 4islo 9 i probvai takiva varteli moje da ti pravi ot sve6tite 4e moje da ti pobelee kosata az za kratko imah takiva problemi:doctor::pain:i pi6i kakvo e stanalo
---------- Post added at 13:54 ---------- Previous post was at 13:50 ----------
[
dobre be pi4 30.30 kolkoto tolkova vajno to e 4e varvi:tank:
---------- Post added at 14:00 ---------- Previous post was at 13:54 ----------
:shocking:
:info:
1.5 боксера с един карб е 85кс./123N.m, степен на сгъстяване 9:1 (2 глави с по един р.вал за всяка, повдигане на смукателни и изпускателни гърбици - 8.5mm
1.5 боксера с 2 двойни карба е 95кс./130N.m, степен на сгъстяване 9,5:1 (2 глави с по един р.вал за всяка, повдигане на смукателните гърбици - 9mm; повдигане на изпускателните гърбици - 8,5mm
1.5 боксера с 2 двойни карба е 105кс./136N.m, степен на сгъстяване 9,5:1 (2 глави с по един р.вал за всяка, повдигане на смукателните гърбици - 10mm; повдигане на изпускателните гърбици - 9mm
:info:
Правете си изводи кой какво има и какво го изкарва, че е:drinking:
33 1.7 боксер 92 пълен инжекцион какво да кажа това е мотор мечта:torch:
_______________
Кирилица! by Kris
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.