PDA

View Full Version : избягаха ми късите



nik_hadji
11-11-2008, 19:57
Помагаите колеги, сутринта запалих минах 1км. и ми изгаснаха касите.
Габарити си има по таблото всичко си свети.
Каде са тия бушони за фаровете, релетата и т.н
благодария прадварително

b_angelov
11-11-2008, 20:38
:bored:

Bonev
11-11-2008, 21:03
Отляво над ръчката за предния капак има капак с ниша! Махаш капака и под него са бушоните! Само не ми казвай че не знаеш къде ти се отваря капака!!!

Pepo
12-11-2008, 09:31
Помагаите колеги, сутринта запалих минах 1км. и ми изгаснаха касите.
Габарити си има по таблото всичко си свети.
Каде са тия бушони за фаровете, релетата и т.н
благодария прадварително

Провери първо бушоните, но съм на 99.9%, че не е от тях - за всеки фар си има отделни бушони и за къси и за дълги светлини, няма как да изгорят всичките 4 бушона наведнъж. Имах същият проблем преди време. При мен се случи в движение - изгаснаха и късите и дългите. Имах само габарити и халогени. На другият ден пътувах около 300 км извънградско. Бях оставил лостчето в положение "вкл" и ми направи впечатление, че на няколко пъти фаровете работеха, а после пак гаснеха. Откачих кората под волана и опитах с размърдване на буксата на лостчето, но това не помогна. Нещата се оправиха едва когато изцяло откачих куплунга и изчистих нагара от него и от крачетата.
Успех,

nik_hadji
12-11-2008, 14:50
Благодария момчета, оказа се ключа и се чудя какво да го правя.Дали да тарсия нов, втора ръка или да го свалям и рециклирам.
Как се сваля цялата конзола?

Pepo
12-11-2008, 17:21
Благодария момчета, оказа се ключа и се чудя какво да го правя.Дали да тарсия нов, втора ръка или да го свалям и рециклирам.
Как се сваля цялата конзола?
Кой ключ? И какво му е, та да ти кажем кво да го правиш?

INTEGRALE
13-11-2008, 00:13
Благодария момчета, оказа се ключа и се чудя какво да го правя.Дали да тарсия нов, втора ръка или да го свалям и рециклирам.
Как се сваля цялата конзола?
Трябва да се сваля волана, което не е въобще трудно. След като се свали кората под волана се развиват винтовете от задната страна на волана за да се свали ербега и после се вижда централната гайка на волана. Ключът е общ с този за чистачките и без да свалиш волана не става.
Но дали си абсолютно сигурен, че е от самия ключ. Защото и аз като колегата по-горе имах такъв проблем и се оправи с малко огъване на пластините на буксата, защото в нея беше проблема, а аз свалях целия ключ, отварях го, чистих го, а не е бил в него проблема. Та пробвай да размърдаш буксата и я напръскай с някакъв контактен спрей и тогава вече ако няма ефект действай с ключа.

marian
13-11-2008, 08:09
Аз имах сьщия проблем само че с лоста за чистачките.След напрьскване с контактен спрей всичко е ок.и не е имало проблем вече 1 год.

nik_hadji
14-11-2008, 19:49
Проблема беше в ключа, една от пластинките която е за късите е греела и стопила плостамасата вътре.След малко ремонт и шлайфане всичко е направено. Но сега ми свети лампата за Airbaga???

kkkrisss
15-11-2008, 11:00
Проблема беше в ключа, една от пластинките която е за късите е греела и стопила плостамасата вътре.След малко ремонт и шлайфане всичко е направено. Но сега ми свети лампата за Airbaga???

Това е защото не си откачил акумулатора преди да отваряш волана. Трябва да изтриеш грешката с екзаминър и всичко ще е ок.

nik_hadji
16-11-2008, 15:19
Благодария за помоща 6те трябва да черпя Наздраве!!!!:-)

Pepo
17-11-2008, 09:51
Благодария за помоща 6те трябва да черпя Наздраве!!!!:-)
Само кажи кога и къде!
:tooth: