View Full Version : да я похваля :) :) :)
Днес теглих един приятел, какъв разход ми даде не ми се говори, но за около 4 часа каране двигателя загря хомогенно!
Тук трябва да споделя, че с нея не съм ходил до морето или някакъв дълъг път(100-200км не ги броя) и не съм успял да видя как се държи като загрее двигателят.
Та за първи път двигателчето е загряло, седя си аз на голямо столично кръстовище с мнооого камери и чакам да ми светне зелено. Светва. Както обикновенно натискам педала някъде между 2 и 3000 оботота (за разлика от обикновено) . в този момент група разярени, охранени, породисти коне ме удрят, искат да излезат от предния капак по всички възможни начини колата започва да пили гуми и да седи на 1 място. ШАХ. Веднага включвам втора и потеглям.
Та ако някой ме попита защо карам. За това е. За душевния оргазъм който получавам като карам тези коли.
с тия 1400 кг. вьрвьт тия кораби.
...с тия 150 кончета направо ниско летят :bravo: , но пущината трябвало да загрее до стотина градуса, да стопли всички чарколяци.. и тогава виж за какво става въпрос. жалко че не е 4х4 това и липсва.
А като отоври вариатора на 4000 оборота да видиш какво става и как набира дори и след 150-180 Км .
nachkata
15-11-2008, 18:40
Аз видях колега много си набира
Възраст: 24
A ако приемат новия закон ко ши праим ? :spam:
;)
trustworthy
15-11-2008, 22:58
Възраст: 24
A ако приемат новия закон ко ши праим ? :spam:
;)
Ти за сина си ли се притесняваш :Tease:
Ти за сина си ли се притесняваш :Tease:
То ако е така ти за двойно притеснение ;)
Макар че като се замисля моя вече я запали , да видим следващата щуротия каква ще му е :paddle:
Абе Алфист ще е то се е видяло :oops: увлякохме се пак
Възраст: 24
A ако приемат новия закон ко ши праим ? :spam:
;)
За какъв закон става дума ? :afro:
alfaracer
16-11-2008, 08:41
с тия 1400 кг. вьрвьт тия кораби.
A ако колата ти тежи 1140кг :-):-), сега вървя наравно с Golf 3 Gti 2.0 16v 150hp.:stretcher:
Но олекотяването е като наркотик има моментален резултат.
Бая си бегат тия говеда :) :devil:
nachkata
16-11-2008, 19:16
ко праим пита колегата ....... ами вземам ладата и гас
A ако колата ти тежи 1140кг :-):-), сега вървя наравно с Golf 3 Gti 2.0 16v 150hp.:stretcher:
Но олекотяването е като наркотик има моментален резултат.
Аз с дизела съм 1370кг:crazy: Аз съм 75-80кг. останалото си е чиста маса.:drinking:
...с тия 150 кончета направо ниско летят :bravo: , но пущината трябвало да загрее до стотина градуса, да стопли всички чарколяци.. и тогава виж за какво става въпрос. жалко че не е 4х4 това и липсва.
Та... като се спомена за загряване.... сигурен ли си,че датчика който е на термостата отчита вярно и термостата наред ли ти е?Нали се сещаш,че ако този датчик се ебава и дава показания за 40*,а реално двигателя е на 85* от там може да ти идва и високия разход.Парното ти е слабо... това означава,че си за термостат.
мда и аз днес стигнах до тоя извод :furious:
Какъвто беше случая при мен- температура на мотора около 90 градуса, бръмчи вентилатор, а датчика за инжекциона- 75- 80. И колата набива ли набива бензинец... Със скапания термостат извън града падаше до 65 градуса, по инжекциона- 53. Сътветно разхода сериозен. :flamingdevil:
В сравнение с цените на термостатите за другите Алфи нашите са си почти без пари .
VERNET Каталожен номер:5967.83 Цена на продукта: 49,80 лв.
(Цената е с включен ДДС)
BEHR Каталожен номер: C474.87 Цена на продукта: 46,00 лв.
(Цената е с включен ДДС)
К`о му плащаш ;)
А и лесно се сменя пущината. :)
Колеги, що не казахте по рано :sayjin: взех си го купих от магазина на Стамболийски, Цената му е 64 лв
В събота ще го монтитам. трябва ли да слагам някакво уплътнение? Казвайте докато е време. марката е Берт
Колеги, що не казахте по рано :sayjin: взех си го купих от магазина на Стамболийски, Цената му е 64 лв
В събота ще го монтитам. трябва ли да слагам някакво уплътнение? Казвайте докато е време. Марката е Берт.
Аз лично си изрязах тънка гарнитура (понеже нямаше нова с термостата) и намазах леко със сив силикон. За всеки случай. :magic:
И добре си направил .:handshake:
Извинете за въпроса, ама от къде да взема въпросната "тънка гарнитура"
Ами ако нямав комплекта значи няма . Остава варианта да си изковеш така да се каже . Преди години когато нямаше толкова магазини за авточасти съм си правил гарнитура за двигателя на мотора на ръка от пресован картон - налагаш го върху дадения детаил за който се прави гарнитурата и го очертаваш и изрязваш . Ако си намериш парче картон от този който е за гарнитури най добре , иначе и от обикновен става и после обилно със силикон и си готов .
П.С. Да добавя че става и от алуминиево фолио - домакинско ;)
Обадих се в магазина на Стамболийски, знаете то (повечето) от където съм си купил въпросния термостат. От там ми казаха, че гарнитури няма. Да съм си изрежел от картон, от кутия от бонбони :bouncing_smiley: да съм го стегнел и щяло да зас :sleepy: пи и без това нямам силикон, смятам да послушам човека. Все пак той се занимава от години с продажбата на тия джаджи... само да не проте:heavy_cry:че щото ще има :bangin: :sniper::machinegunner:
nachkata
20-11-2008, 18:35
Как могат да кажат такова нещо това си е ебаси изцепката и то в магазин изрежи си от кутия бонбони
Не е добър избор стамболийски 155 за части ;)
Термостата от ТиН кар също беше без гарнитура.
Всъщност, от там си купувах селения голд(11-12лв не помня точно), за старата алфа и познайте какво стана? Умря и двигателя! Сега карам с лук ойл супер за 27лв 4 литра и съм доволен и с работещ двигател. :band:
Ми то е всеизвестно че Селениа-та в БГ е турска , аз затова си карам с ESSO и мотора му е доста комфортно ;)
А магазинера дето дава такива съвети дали и на неговата си кола си прави така гарнитурата на термостата .
Силикон термо и маслоустойчив има се продава по магазините и на някой бензиностанции а гарнитурката си я направи но не от картон на кутия за бонбони :nono: а от алуминиево фолио - ако намериш малко по дебеличко - даже ако си намериш фолио от някоя стара готварска печка че там е по дебеличко и задължително със силикон и няма да има :wallbash:
nachkata
21-11-2008, 00:42
колеги понеже ще сменям маслото да попитам колко сабира тоя мотор че за сефте аз ще и го сменям
Мойта побра 4 литра и половина точно,сложи хубаво масло колега,че съм патил от масло много,аз сложих мотул 6100,110лв ми излязоха 5 литра с масления филтър и смяната но мотора утихна и почна да държи по добро налягане и само полусинтетика :)
Моето е минерално "15 в 40" ама един що годе познат майстор ми каза още като я купих, към маслото да прибавя и една "керамична добавка", сложих и за сега нямам никакви проблеми (да не чуе :devil2: )
и да спомена само че колата е на почти 300 000км
nachkata
21-11-2008, 15:59
Благодаря за съветите и препоръките.
Петък вечер купон , жени и или още нещо?
Мда монтирах си новия термостат :) сега за 2-5 минути затопля , парното е на шест. градусите са на 87 и всичко е ок.
да кажа използвах за уплътнител изрязан шаблон от кутията на термостата :) не тече и всичко е наред. т.е. магазинера е бил прав :)
п.п.остава да видя дали разхода ще падне.
Петък вечер купон , жени и или още нещо?
Мда монтирах си новия термостат :) сега за 2-5 минути затопля , парното е на шест. градусите са на 87 и всичко е ок.
да кажа използвах за уплътнител изрязан шаблон от кутията на термостата :) не тече и всичко е наред. т.е. магазинера е бил прав :)
п.п.остава да видя дали разхода ще падне.
Няма как да не падне колега ;)
Ммм мечта! 200км изминати в лошото време, 22 литра гас на бензиностанцията :tank: т.е. 11 на сто. Такъв разход не ми е давала от както я имам!
:offtopic: Термостата (стария )е запецнал в едно положение леко отворен.
Е за това ги обичам тия коли :)
Чудех се пост ли да напиша или коментар.
Та след като оправих проблема с термостата, се появи друг проблем, атмосферите на двигателя, като загрее колата :) вече загрява :) падат от 4(при студен мотор) на 1-2 атмосфери при 1000 оборота(при загрят мотор),на 2-3000 оборота държи 4 атмосфери.Струва ми се, ненормално и се опасявам да не стане някоя солена беля от не достатъчно смазване?
Проблем ли е?
От какво може да е?
Какво мога да направя?
Как да го направя?
Е за това ги обичам тия коли :)
Чудех се пост ли да напиша или коментар.
Та след като оправих проблема с термостата, се появи друг проблем, атмосферите на двигателя, като загрее колата :) вече загрява :) падат от 4(при студен мотор) на 1-2 атмосфери при 1000 оборота(при загрят мотор),на 2-3000 оборота държи 4 атмосфери.Струва ми се, ненормално и се опасявам да не стане някоя солена беля от не достатъчно смазване?
Проблем ли е?
От какво може да е?
Какво мога да направя?
Как да го направя?
Ами колкото по топла е колата,толкова по рядко става маслото,с какво масло си колега,мойта при 90 градуса държи около 2 бара на празен ход,при нормално каране на 2,2.5 оборота около 4 :)
Маслото е на "Лукоил" 15 v 40
Маслото е на "Лукоил" 15 v 40
Бате само ще ти кажа,че с масло на ОМВ 15в40 счупих мотора на дедрата,ти си прави изводи колко масла са това по бензиностанциите,с това компромис не се прави,смених го уж да нарпавя икономия че мотула ми идваше скъп на многото километри които минавам,и на следващия ден от смяната реших да дам малко газ 2ра до 6,3та до 6 и като спрях да заредя тракаше зверски биелен лагер на 2ри :( :( :( Като отворихме отдолу маслото беше станало като вода,а и държеше доста висока температура... Съвета ми е да сложиш хубаво масло да не изревеш като мен,че после филма е голям,като се отвори мотора по добре да се направи от до и по малко от 1000-дарка няма как да разминеш ;)
Вземете предвид, че уреда почти винаги лъже. :) При мен пък никога не пада под 2.5 бара примерно, но не му вярвам. От 3 хил. оборота нагоре пък кове на 5.5 бара. Ако толкова ви притеснява, закачете обикновен манометър за проба. Колкото за маслото, аз също съм за полусинтетика 10W 40. :thumbup:
от къде да взема манометър? и как да го монтирам за проверка?
Вземете предвид, че уреда почти винаги лъже. :) При мен пък никога не пада под 2.5 бара примерно, но не му вярвам. От 3 хил. оборота нагоре пък кове на 5.5 бара. Ако толкова ви притеснява, закачете обикновен манометър за проба. Колкото за маслото, аз също съм за полусинтетика 10W 40. :thumbup:
Уреда който лъже е гаснят датчик на Veglia - сменете си датчиците с Руски от Лада и ще прогледнете истината . Само резбата се преправя да стане 10х1 и готово и навсичкото отгоре и точно , по-точнo . Питайте бати си virusalfa и он че ви светне на таа далавера :bowdown::bowdown::bowdown:
..ако приемем, че урведа ми си показва правилно, бих искал да запитам:
Колеги на колко бара Ви сочи уредът за маслото ?
дайте да направим едно проучване, мисля че на всички Ни ще е полезно.
Лятото, загрял двигател (след 250 км. път)- 2- 2.5 бара на празен ход, 5- 6 бара на високи (над 3000) обороти. :shocking:
..ако приемем, че урведа ми си показва правилно, бих искал да запитам:
Колеги на колко бара Ви сочи уредът за маслото ?
дайте да направим едно проучване, мисля че на всички Ни ще е полезно.
Това е разисквано доста пъти вече . прегледай в архива има 2-3 теми за налягането на маслото :Tease:
sunny2006 като има такива теми, дай линкове :)
Това е разисквано доста пъти вече . прегледай в архива има 2-3 теми за налягането на маслото :Tease:
Къде е този архив,че не мога да го намеря?
Къде е този архив,че не мога да го намеря?
Архив със стари теми на целиуя форум : http://clubalfaromeo.com/forum/archive/index.php
Архив теми за 164 :http://clubalfaromeo.com/forum/archive/index.php/f-31.html
А по принцип се намира най доло на страницата в дясно
( За връзка с нас (http://clubalfaromeo.com/forum/sendmessage.php) - Club Alfa Romeo Bulgaria (http://clubalfaromeo.com/forum/../) - Архив (http://clubalfaromeo.com/forum/archive/index.php) - Най-горе (http://clubalfaromeo.com/forum/newreply.php?do=postreply&t=28090#top) )
sunny2006 като има такива теми, дай линкове :)
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=4571
от 2006-а г. е започната ;)
и още една от 2007-а г. http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=9911
Благодаря, колега!:bg:
Наистина много полезни теми. Успокоих се :)
Просто от както съм я купил съм я карал с развален термостат.
;) Абе да не са бъркам ама последно за датчика за налягане на маслото говорихме . Термостатите май ги минахме отдавна ;)
Леко с тез барове големите да не сцепите маслената магистрала 6тото има много слаби места.О6те малко и 6 по4нат с 10-12 бара да варвят тез Алфи.Некои колеги по4ват да се уливат.
Леко с тез барове големите да не сцепите маслената магистрала 6тото има много слаби места.О6те малко и 6 по4нат с 10-12 бара да варвят тез Алфи.Некои колеги по4ват да се уливат.
Е той Пирин Гестапо го е спонал още преди 2-3 години че тия с по 2-3 бара на празен ход са за датчик или нещо повече ама няма кой да чете ;)
колега едното е пряко свързано с другото, поне в моята сoвалка е така. Има ли топлинка стрелката е на 2, студео ли и е под 4 не пада.
Е той Пирин Гестапо го е спонал още преди 2-3 години че тия с по 2-3 бара на празен ход са за датчик или нещо повече ама няма кой да чете ;)
Колко е нормалното?
Според това което съм чел и по показания на уреда би трябвало да е около 0,8 бара на празен ход . Това на T.S. .
Много ниско бре,а на нормално каране? :hmm:
На 0.8 трябва да светне лампа за ниско налягане. :)
Не сък казал , но пак поватрям ;) не четете .
лампата трябва да светне на 0,5 , а за 0.8-1 бара го дават да е нормално .
Хора препатили , специалисти и не чак до там специалисти са ги писали тия неща преди години :zzz:
Тези теми съм ги чел. Но както е казал поета много отдавна, това са стойности минимално допустими. :) Не ми обяснявайте, че 2 или 3 бара на празен ход са много, при що- годе изправен двигател, било то и на кола. Нагледал съм се на двигатели достатъчно. Не твърдя също, че при мен са толкова. Както споменах, не вярвам на уреда и без друго. И така. А който иска точно, да закачи манометър и да гледа. Мен ме мързи, макар да имам електронен подръка. :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.