View Full Version : Проблем със запалването на 146
diablo_146
24-11-2005, 03:22
Zdraveite,
imam problem sus zapalvaneto na alfa 146. Dnes si smenih akumulatora i ot togava mi svetna imobilaizera i nemoga da ia zapala. Molia za pomosht. Blagodaria predvaritelno.
=========
Колега пиши на кирилица
EvgeniiM
24-11-2005, 10:49
Ако е била с паднал акумулатор понякога губи кода, което ти включва фабричния имобилайзер. Дръпваш я до Ванто, носиш си код-картата и през екзаминера ти въвеждата кода , след което трябва да си О.К.
П.П. Пиши на кирилица
Ако е била с паднал акумулатор понякога губи кода, което ти включва фабричния имобилайзер. Дръпваш я до Ванто, носиш си код-картата и през екзаминера ти въвеждата кода , след което трябва да си О.К.
А какво става ако нямаш код-карта примерно? Пасеш трева? :)
EvgeniiM
24-11-2005, 11:18
По принцип като я купуваш трябва да се пазиш от коли без код-карта. Ако не се лъжа се сменя ЕКУ-то, че и още нещо, което комплект идва към 1300 лв
Извинявай за тъпия въпрос, но как разбираш дали имаш имобилайзер? (аз още не съм си взел колата реално, а акумулатора трябва да се сменя, затова искам да знам предварително как да разбера дали има)
145/6 всичките имат фабричен
145/6 всичките имат фабричен
:hehe: Цъ-Цъ първата ,която гледах беше с черен обикновен ключ и
не и светеше ламБата за кода :nono:
EvgeniiM
24-11-2005, 14:48
Вальо да земе да разясни от коя година почва код1. То ако свети символа с ключа въобще не палиш
diablo_146
24-11-2005, 19:25
Zapalih ia alfata :D
Problema beshe v alarmata, kato sum smenil akumulatora tia mi e blokirala imobilaiz
==============
Радваме се че си я оправил но ПИШИ на кирилица 2-ро предупреждение.
EvgeniiM
24-11-2005, 20:15
Честито, минал си леко. А след това оправи ли си алармата, щото мойта след едно такова включване на имобилайзера забрави да работи и сега мога да се похваля с нова. И какъв имобилайзер ти е светил, щото това което свети е заводския, а той от смяна на акумулатор едва ли се изключва
Вальо да земе да разясни от коя година почва код1. То ако свети символа с ключа въобще не палиш
бе то аз сигурно несм човека-експерт по имобилайзерите НО
него го нема тай че квото знам ше пиша
аз квото знам са от 95та Алфа Код1 НО несм сигурен ....
145ца с черен ключ е възможно да е няква от първите, или да е някаква с шунтиран иммо .... (ламбата мое да не свети по 100 причини ;)
Като ти светне ламБата с код-а и неще да пали, значи не ти познава ключа или е забил самия иммо
ама ако имаш аларма с неин си иммобилизер, отделно от вградения, тогава нещата се омотават и незнам :)))
Crusader
24-11-2005, 22:59
Вальо да земе да разясни от коя година почва код1. То ако свети символа с ключа въобще не палиш
бе то аз сигурно несм човека-експерт по имобилайзерите НО
него го нема тай че квото знам ше пиша
аз квото знам са от 95та Алфа Код1 НО несм сигурен ....
145ца с черен ключ е възможно да е няква от първите, или да е някаква с шунтиран иммо .... (ламбата мое да не свети по 100 причини ;)
Като ти светне ламБата с код-а и неще да пали, значи не ти познава ключа или е забил самия иммо
ама ако имаш аларма с неин си иммобилизер, отделно от вградения, тогава нещата се омотават и незнам :)))
Я кажи как се шунтира имобилайзера, щото съм само с един ключ /червен/ и нямам код карта?
Я кажи как се шунтира имобилайзера, щото съм само с един ключ /червен/ и нямам код карта?
ами направи си дубликат
това първо
и второ, аз поне незнам как се "шунтира" в смисъл да се игнорира
но Еньо и Бобо правиха некви хакерски работи и успяха да го убедат да пали с кво ли не ....
така че ако ти блокира, има оправия
:)
но си направи дубликат се пак, за 70лв ги правят
Вальо да земе да разясни от коя година почва код1. То ако свети символа с ключа въобще не палиш
бе то аз сигурно несм човека-експерт по имобилайзерите НО
него го нема тай че квото знам ше пиша
аз квото знам са от 95та Алфа Код1 НО несм сигурен ....
145ца с черен ключ е възможно да е няква от първите, или да е някаква с шунтиран иммо .... (ламбата мое да не свети по 100 причини ;)
Като ти светне ламБата с код-а и неще да пали, значи не ти познава ключа или е забил самия иммо
ама ако имаш аларма с неин си иммобилизер, отделно от вградения, тогава нещата се омотават и незнам :)))
Я кажи как се шунтира имобилайзера, щото съм само с един ключ /червен/ и нямам код карта?Направи си втори ключ бре колега или си купи от Ванто към 100-ина лева беше някъде или си направи на ключар.Аз моя си го направих за 70лв защото другия червения ми се счупи :wink: :wink: :wink:
аз квото знам са от 95та Алфа Код1 НО несм сигурен ....
145ца с черен ключ е възможно да е няква от първите, или да е някаква с шунтиран иммо .... (ламбата мое да не свети по 100 причини ;)
Ами тази беше 94 год по стъкла 1.3 боксер с четири дискови спирачки
люк airbag abs халогенни и др.
Това са от първите Алфи, мене преди това Фиат-а Пунто пак 94-та нямаше код, а с обикновен черен ключ.
А всички алфи с код ли имат карта? Защото моята няма имам 2 червени и един мастър ключ и си мисля, че карта никога не е имала тази кола, но не съм сигурен?
Това са от първите Алфи, мене преди това Фиат-а Пунто пак 94-та нямаше код, а с обикновен черен ключ.
А всички алфи с код ли имат карта? Защото моята няма имам 2 червени и един мастър ключ и си мисля, че карта никога не е имала тази кола, но не съм сигурен?
Карта си има само така си мислиш :wink:
Това са от първите Алфи, мене преди това Фиат-а Пунто пак 94-та нямаше код, а с обикновен черен ключ.
А всички алфи с код ли имат карта? Защото моята няма имам 2 червени и един мастър ключ и си мисля, че карта никога не е имала тази кола, но не съм сигурен?
И аз нямам карта, един червен и един кафяв ключ. Ако нямаш карта, това лошо ли е ? чух че за да се смени акумулатора, не трябвало системата да остава без ток, иначе какво, трябва да се активира с картата ли ?
Карта има всяка алфа с имобилайзер. На нея има един код, който е необходим при обучаването на нов ключ с екзаминера.
Но не е страшно ако ти липсва картата, защото можешм да си я поръчаш като резервна част по номера на шасито/от Ванто например /
Това са от първите Алфи, мене преди това Фиат-а Пунто пак 94-та нямаше код, а с обикновен черен ключ.
А всички алфи с код ли имат карта? Защото моята няма имам 2 червени и един мастър ключ и си мисля, че карта никога не е имала тази кола, но не съм сигурен?
И аз нямам карта, един червен и един кафяв ключ. Ако нямаш карта, това лошо ли е ? чух че за да се смени акумулатора, не трябвало системата да остава без ток, иначе какво, трябва да се активира с картата ли ?
Ами нали точно кафевия ключ(мастер ключа) - може и да греша - колегите да ме поправят :?
Това са от първите Алфи, мене преди това Фиат-а Пунто пак 94-та нямаше код, а с обикновен черен ключ.
А всички алфи с код ли имат карта? Защото моята няма имам 2 червени и един мастър ключ и си мисля, че карта никога не е имала тази кола, но не съм сигурен?
И аз нямам карта, един червен и един кафяв ключ. Ако нямаш карта, това лошо ли е ? чух че за да се смени акумулатора, не трябвало системата да остава без ток, иначе какво, трябва да се активира с картата ли ?
Ами нали точно кафевия ключ(мастер ключа) - може и да греша - колегите да ме поправят :?
както се видя в друга тема, има принципна разлика от Код 1 до Код 2
а 156цата е с Код 2 и те наистина нямат проблеми
но ние със 145/6 имаме ....
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.