View Full Version : Запалка
direktor
21-11-2008, 18:34
От няколко дни не ми работят и двете запалки, та се чудя дали не е изгоряло бушонче. Всъщност запалките на отделен бушон ли са? Може ли да е друга причината, за да не работят? Колата ми е Алфа 166 jtd 2002 година. Поздрави на всички!
S@gittarius
21-11-2008, 19:28
От няколко дни не ми работят и двете запалки, та се чудя дали не е изгоряло бушонче. Всъщност запалките на отделен бушон ли са? Може ли да е друга причината, за да не работят? Колата ми е Алфа 166 jtd 2002 година. Поздрави на всички!
Виж прикачения файл.
Р50 е запалката на централната конзола, а Р51 е отзад при пасажерите.
Р50 и Р51 минават през различи предпазители, съответно F7 и F19.
Осветлението и на двете минава през предпазителя F5.
На диаграмата разположението им е показано горе в дясно.
Алфист11
21-03-2009, 16:45
Колегата горе ти е разяснил последожателността.Проблема ти е от бушоните.И на мен не ми работеше предната запалка,но със смяната на бушона се оправи.
emil georgiev
26-03-2009, 07:41
От няколко дни не ми работят и двете запалки, та се чудя дали не е изгоряло бушонче. Всъщност запалките на отделен бушон ли са? Може ли да е друга причината, за да не работят? Колата ми е Алфа 166 jtd 2002 година. Поздрави на всички!
те запалките на никой не работят, и часовника ми изостава,така беше и при 75-та, талянска му работа, на швабските сечеше секундата:sleepy:
Че тя електрониката не е италианска.Сименс; бекер
direktor
06-04-2009, 11:36
Благодаря на всички и особено на S@gittarius! Предполагам, че въпросните бушони се намират на таблото под волана? Преди време ги гледах, но всички изглеждаха здрави. Днес пак ще ги огледам, защото запалките продължават да не работят. Поздрави
И моите запалки спряха, а бушоните са здрави. Някъде някакво реле възможно ли е да е дало фира? Повредата я причини едно компресорче, ако е от значение, но пък то си работи, защото после докарах другата кола и я включих там, и работи поне десет минути, докато си напомпя гумата.
Много ми е терсене така, защото на предната ми е детектора, а на задната зарядното за телефона.
те запалките на никой не работят, и часовника ми изостава,така беше и при 75-та, талянска му работа, на швабските сечеше секундата:sleepy:
На мен на предишната ми кола(ланча Дедра) сечеше секундата а на VWT4 часовника си я кара както му падне.Германска му работа.:)Има обаче едно положение свързано със състоянието на акумулатора.При по чести запалвания и по слабичък акумулатор а и калпав стартер,теоретично може да се натрупа закъснение от прекомерния пад на напрежението при паленето на мотора.
Че тя електрониката не е италианска.Сименс; бекер
А германките са с Магнети Марели :)
---------- Post added at 12:38 ---------- Previous post was at 12:36 ----------
...часовника ми изостава,така беше и при 75-та, талянска му работа,...
Това е щото са много бързи и изпреварват времето ;)
За предната смених бушона и тръгна, точно F7 е, но F19 е различно?
здравейте от доста ме нямаше в форума, но отново съм на лице и искам да ви попитам за моя странен проблем с запалките без да отварям нова тема.
А той е следния ту работят ту не работят и то главно шофьорската много страно работят когато си поискат всички предпазители са добре няма хлабави връзки от къде може да е проблема,някой да се е зблъсквал?Колата за която пиша е от подписа ми.:|
Би трябвало да имат реле някъде и евентуално в него да е проблема..
ecotronic
03-05-2015, 22:12
Двете запалки са в различни токови кръгове.
Можем ли да изключим варианта "калпава запалка"?
endeavour
04-05-2015, 06:15
Аз имам същия проблем откакто съм взел кораба. Запалки не ползвам, но предното гнездо ползвам за трансмитера и е точно така - работи си точно и само когато си поиска. Задното гнездо е с отделно захранване, независимо от контакта и си работи нормално. Не съм търсил къде е проблема, понеже си имам достатъчно други занимавки с тоя автомобил :evil:
калпава запалка не е колега, защото и аз пробвам с трансмитера и си продъжава да ми къса нервите .Пробвах и моята запалка на гнездо в Опел Астра няколко пъти бачка безупречно,ще търся и реле след празниците и ако го намеря ще пиша верднага ,но все пак ако някой има идей или схеми ,да помегне ще съм много благодарен:please:
ecotronic
04-05-2015, 10:33
http://snimki.be/store/1/541430724613.jpg
P50 e предната запалка (бушон F7)
P51 e задната (бушон F19)
B1 e таблото с предпазителите под волана.
Благодаря ти колега ,явно реле няма ще гледам кабелите до предпазителите,сигурно имат язва някъде :calc:
Къде се намира тая задна запалка, или на фейслифта няма ?
Къде се намира тая задна запалка, или на фейслифта няма ?
Преди фейса се намира на средната конзола между предните седалки, точно под въздухоотводите на парното за задните пасажери. За фейс лифта не знам дали я има...
И на фейса е там. Може би е до ниво на оборудване дали я има.
Scrapera
14-05-2015, 17:56
Не е до ниво на оборудване според мен. на 166 Colezzione, произведена 2004г. няма задна запалка. На 166 FL която не е Colezzione, но произведена 2003г. има запалка. Всъщност не е запалка, а контакт с капаче.
Моята е края на 2005, всичко друго си има, ма запалка няма...
Не е до ниво на оборудване според мен. на 166 Colezzione, произведена 2004г. няма задна запалка. На 166 FL която не е Colezzione, но произведена 2003г. има запалка. Всъщност не е запалка, а контакт с капаче.
Моята е края на 2003 и е точно с такова - контакт с капаче.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.