Log in

View Full Version : здравеите колеги



Dzofa_alfa
24-11-2005, 22:04
Преди месец и половина си купих алфа 145, 13, боксер - 96г. В момента не мога да стартирам двигателя от първото завъртане на ключа. Запалването става от второто завъртане. Това нормално ли е при ниските температури в момента или не????????? Ходих в сервиза на BOSH в Плевен в следствие на което ми казаха, че няма проблеми с колата. Ако някой е имал такъв проблем нека го сподели ще му бъда благодарен.

търтей
24-11-2005, 22:07
нищо й няма според мен

Dzofa_alfa
24-11-2005, 22:13
Според мен може и да и има притесняваме с голям мерак я купих, педи карах типо но алфата си е алфа.

Crusader
24-11-2005, 22:37
Шефе а да си сменял горивен филтър, а за Бош /не коментирам/ иди при бати Венци щи я опрай :wink: Днес бях при него да опрай бакийте на "великите" газджии от фирма "Олимпик" В. Търново. След интервенцията Алфата тегли значително по-добре и го няма чуденето, при рязко подаване на газ /според него ще падне и разхода/, тия дни ще ми сложи и емулатор за ламбдата и то само за 24 лв. /Търновлии искаха 80/. Утре на работа ми се обади!

valjo
24-11-2005, 22:48
добре дошъл :):):)


еййй много военни станахте бееее.....
фанем да си направим един запас някъде ли , какво :)

EvgeniiM
24-11-2005, 22:51
Пушки требват ли ви


П.П. модератора трии бързо

Crusader
24-11-2005, 22:54
Имаме си....и то много.
Ха -ха нали Ви казах аз, че в Белене сме много... 8)
... и се увеличаваме...
... още не съм забравил оная работа с Италфест-а в централна Северна България :!:

gigi
25-11-2005, 00:01
Как по точно не стартира като въртиш и не пали или просто като запали първият път и загасва веднага и чак от втория тръгва нормално.

Crusader
25-11-2005, 00:07
Как по точно не стартира като въртиш и не пали или просто като запали първият път и загасва веднага и чак от втория тръгва нормално.
Утре ще я видя на колегата/старши лейтенат Маринов/ колата и ако не можем да се справим задружно, ще опиша проблема тук.

BatVas
25-11-2005, 09:56
Добре дошъл!!! Предния път като ходих до Свищов, прескочих и до Белене- пробвахме качествата на бирата само с Влади :) -надявам се следващия път като дойда да се съберем повече алфисти в Белене(дано нямате някакви дежурства тогава) :)

П.П. днес нета ми е отвратителен-тея от ИТ-то скапаха нещо сървъра-зарежда страницата за 2минути :( пробвам да пратя това за 2-ри път

blagun
25-11-2005, 14:28
Приятел, не се притеснявай и моята не пали от първия път, обаче сутрин, когато е стояла цяла нощ на студа, иначе след това, колкото и да е студено пали от раз. Според мен е от студа, но може и да греша, ако е така разчитам на колегите да помогнат.

Bobo
25-11-2005, 22:13
Приятел, не се притеснявай и моята не пали от първия път, обаче сутрин, когато е стояла цяла нощ на студа, иначе след това, колкото и да е студено пали от раз. Според мен е от студа, но може и да греша, ако е така разчитам на колегите да помогнат.

Моторчето на тихите обороти ти е зацапано :wink:

Crusader
25-11-2005, 22:27
Приятел, не се притеснявай и моята не пали от първия път, обаче сутрин, когато е стояла цяла нощ на студа, иначе след това, колкото и да е студено пали от раз. Според мен е от студа, но може и да греша, ако е така разчитам на колегите да помогнат.

Моторчето на тихите обороти ти е зацапано :wink:
Я като каза за моторчето за празен ход, дай някакъв снимков материал /ако ти се намира де/, как точно се почиства, че май имам проблем с него. Или поне дай подробно обяснение /като за идиот/ :lol:

BatVas
26-11-2005, 21:15
Абе за ТС знам вече къде е - защото ми играеха оборотите като я купих и след напръсквеане с ВД40 се оправиха. На ТС това е точно преди дебитомера, ама на боксера не знам :? :? :? :?

valjo
27-11-2005, 00:16
Абе за ТС знам вече къде е - защото ми играеха оборотите като я купих и след напръсквеане с ВД40 се оправиха. На ТС това е точно преди дебитомера, ама на боксера не знам :? :? :? :?
води се че е "след" дебитомера;)
цитирам ти бате Еньо, когато чисти моето такова преди доста време

иначе е "зад" дроселовата клапа ... гледано пред колата

BatVas
27-11-2005, 13:22
Абе като тръгнеш по маркуча от филтъра е преди дебитометъра, ако тръгнеш обратно е след дебитометъра :? :?

Crusader
27-11-2005, 13:49
Бе я по-добре дайте някаква снимка, че иначе няма да се разберем, щото според Valjo е зад дроселовата клапа а според Bat Vas преди дебитомера.
http://tinypic.com/hvavjl.jpg

Dzofa_alfa
27-11-2005, 19:07
Здравей те, нямаше ме 2 дни пред компа. Значи по-някога запалва и гасне или въобще не запалва от първия път и то само сутрин след това няма проблеми. Забелязах и нещо друго при работа на място леко мени оборотите. Оня в бош каза че е почистил моторчето но кой знае, нали си взема 18 левчета. Нямам и вяра в сервизите тук при нас. С типото заради един кабел на свещите в нашия сервиз в Белене ме накараха да сменя свещите( още са на ладата която не се спира), дистрибуторната капачка, палеца горивен филтар и горивната помпа, като закачаха типото пет пъти на компютара а кабела си го открих сам след време но беше късно вече се бях набутал.

Crusader
27-11-2005, 19:23
Здравей те, нямаше ме 2 дни пред компа. Значи по-някога запалва и гасне или въобще не запалва от първия път и то само сутрин след това няма проблеми. Забелязах и нещо друго при работа на място леко мени оборотите. Оня в бош каза че е почистил моторчето но кой знае, нали си взема 18 левчета. Нямам и вяра в сервизите тук при нас. С типото заради един кабел на свещите в нашия сервиз в Белене ме накараха да сменя свещите( още са на ладата която не се спира), дистрибуторната капачка, палеца горивен филтар и горивната помпа, като закачаха типото пет пъти на компютара а кабела си го открих сам след време но беше късно вече се бях набутал.

В кой сервиз бе шефе? При бати Венци ли?

Dzofa_alfa
27-11-2005, 19:26
да бе при него :!: