PDA

View Full Version : Проблем! Внезапно ми изгасна!



StreetGlow
24-11-2008, 15:48
Здрвейте! Преди малко тъкмо паркирах пред нас, отворих капака на работещ мотор да видя защо не ми свети десния ксенон. Извадих куплунзите на кабелите на ксенона и реших да замеря с мултицета дали стига до тях ток. Размърдах без да искам кутийката с релетата зад фара и колата изгасна. Като дадох пак на контакт на таблото продължиха да светят CODE и реотанчето за подгрева. Погледнах и видях, че единия кабел на подгревната свещ беше изваден, сложих го, разкачих акумулатора за малко но нямаше ефект. Проверих всички бушони в купето, релетата изкарах-вкарах навсякъде - никое не миришеше на изгоряло. Не знам как да ги замеря точно и кое. Дайте някаква идея къде да търся проблема. Къде се намира главното реле за подгряването? Поздрави!

crocodil
24-11-2008, 18:13
CODE е за имобилайзера май, ама по време на работа той не играе роля, не трябва да гасне ако чипа на имобилайзера изчезне. Пробвай за всеки случай с резервния ключ.

Boby
24-11-2008, 18:27
Бушоните могат да се видят и без да ги мериш.Ако е изгорял или прекъснал бушона на подгряването няма да запали.Алфа кода обаче незнам що свети.:dunno:

didod
24-11-2008, 18:31
А тез релета зад фара за какво са? На дизелката?

virusalfa
24-11-2008, 18:43
А тез релета зад фара за какво са? На дизелката?Таман там е релето за управление на стоп-клапана на ГНП-то.:upsidedwnsmiley:

didod
24-11-2008, 18:44
Горе- долу това ми беше мисълта. :clap:

virusalfa
24-11-2008, 18:49
Горе- долу това ми беше мисълта. :clap:
С този проблем се сблъсках още като я купих тая пущина.Беше си още мома/на около 700 иляди?:laughing1:

StreetGlow
24-11-2008, 19:52
Ми там са три две или три релета и има пластмасов капак точно на гредата въргху десния фар. Там нещо закачих и изгасна. Какво да гледам? Как да замеря релетата?

Sunny
25-11-2008, 01:02
Там където си закачил трябва да търсиш проблема . Отвори кутийката и огледай обстойно да не е мръдналa някоя кабелна обувка - `талянка е все пак . Притегни внимателно с клещи клемите на кабелните обувки да влизат трудничко и да не хлопат така да се каже и да правят лош контакт .
Там в кутийката с релетата се крие разковничето на загадката . Иначе кое реле там за какво е да кажат специалистите по дизелите . virus-a спомена че там е и релето за стоп клапана на ГНП-то . Може и да зачистиш със шкурка перата на клемите на релетата .

StreetGlow
27-11-2008, 19:14
Да, оправи се. Благодаря за отговорите на отзовалите се! Имаше слаба връзка.

virusalfa
28-11-2008, 16:27
Да, оправи се. Благодаря за отговорите на отзовалите се! Имаше слаба връзка.Радваме се,ако сме помогнали.Пак заповядай:waving:

StreetGlow
29-11-2008, 08:44
Дано не се налага да чукна на дърво. За година и половина 70 хиляди с две помпи на съединителя, предини спирачни маркучи и подгревни свещи. Пълен напред!