View Full Version : Неудобен съединител
Колеги, имам един малко странен проблем. Съединителя не ми е особено удобен, не съм особено запознат но като че ли отделя доста високо и не мога да си го регулирам с петата на крака на пода и се налага доста често да се намествам. Някой има ли подобен проблем и това при Алфите по принцип ли е така, има ли как да се регулира.:calc: И като, че ли не само самото високо отделяне ами самия педал има странен ход, като че е някак много вирнат нагоре :s
:prescription: съединителя ти
/:rip::priest: това е иска нов.
Ми не вярвам, ходих последните 2 месеца 2 пъти в сервиза на Хари и Боби да си обслужа колата и я гледаха обстойно, не са казали че има проблем със съединителя. В смисъл за нещо различно става въпрос - просто сами ход на съединителя е странен и ми е неудобен за работа, не знам някой дали има подобен проблем :hmm:
LeoVin4i
26-11-2008, 15:30
Ами пробвай някоя друга алфа за сравнение. При мене на боксера с нов съединител си отделя по-високо отколкото твин спарка.
sexy_lady_666
26-11-2008, 16:11
на мене лятото ми сложиха чисто нов съединител,и той отделя доста високо...но според мен,това е нормално
имам алфа ромео 146 боксер
8-):spiteful:Моя пук отделя на 2 места малко като го пусна съвсем леко и зацепва колкото да почне се плъзга колата и след това има етап в който няма промяна и в супер горна точка вече си отделя нацяло :) обаче супер ниско ми зацепва :) :spiteful:
Заминал си е, а в сервиз при стандартно обслужване няма кой да види че ти отделя горе и какво е състоянието му .
Nasko_77
26-11-2008, 22:45
Нищо й няма.. така са си 145-ците. Самия ход на педала им е такъв един... дълъг или дълбок ако мога така да кажа;) Ти кой номер обувки носиш?:biggrin:
Жена ми и тя не може да си опре петата в стелката като отделя:grin:
dimo... Как пък реши, че е заминал?8-)
Аз пък не си опирам петата като го натискам..въпрос на вкус! :pp:
При мене пък "полусъединителя" е около 1-2 мм. Който я е карал мойта я кара да гасне по 1000 пъти :) Ама си ми е екстра 8-)
Ти кой номер обувки носиш?:biggrin:
Жена ми и тя не може да си опре петата в стелката като отделя :grin:
44'ти ;) Не е това проблема, големичък съм си (190cm), че даже и ми е малко малка колата :D Просто дето викаш самия ход му е някак кофти.
При мене пък "полусъединителя" е около 1-2 мм. Който я е карал мойта я кара да гасне по 1000 пъти :) Ама си ми е екстра 8-)
То май при повечето (всичките) е така, поне доколкото знам ;)
didko_boy
27-11-2008, 11:05
моита отделя посредата и "полусъединителя" е точно 1-2мм просто трябваше да свикна
Нищо й няма.. така са си 145-ците. Самия ход на педала им е такъв един... дълъг или дълбок ако мога така да кажа;) Ти кой номер обувки носиш?:biggrin:
Жена ми и тя не може да си опре петата в стелката като отделя:grin:
dimo... Как пък реши, че е заминал?8-)
ако първоначално си е бил както трябва и после постепенно с времето отделя все по високо то това показва че е заминал вече и трябва да се подмени също както се подменят накладките когато се износят
Nasko_77
28-11-2008, 19:44
ако първоначално си е бил както трябва и после постепенно с времето отделя все по високо то това показва че е заминал вече и трябва да се подмени също както се подменят накладките когато се износятНа мен това ми е пределно ясно колега. Просто момчето от скоро кара 145-ца и все още му прави впечатление... техния малко "по така" съединител. Това е.
За.. "заминал" има далеч по точни симптоми, като... "буксуващ".. н това, че отделя малко по високо.. не винаги значи заминал.
На мен това ми е пределно ясно колега. Просто момчето от скоро кара 145-ца и все още му прави впечатление... техния малко "по така" съединител. Това е.
За.. "заминал" има далеч по точни симптоми, като... "буксуващ".. н това, че отделя малко по високо.. не винаги значи заминал.
колега високото отделяне винаги предхожда буксуването на теб може да ти е пределно ясно но това не значи че за всички е така ;) аз не оспорвам твоите познания по автомобилите а само изказвам мнението си благодаря за вниманието.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.