View Full Version : Manual за 146
Колеги, намира ли ви се в някакъв компютърен формат някое ръководство за разните сигнализации по колата, днес взеха да ми светят ени лампички, ено чудо, а се качвам за пръв път на колата и гледам като извънземен пишеща машина. :shock: Та много по-лесно ще ми е де, ако някой има, да сподели, plz
П.П. Също така всякакви други ръководства ще са полезни :) Обичам да чета.
мерси предварително!
Виж в жабката дали нямаш книжка за колата ако не ще измислиме нещо :wink: :wink:
Виж в жабката дали нямаш книжка за колата ако не ще измислиме нещо :wink: :wink:
тва първо го направих :) няма нищо там
ето заповядай
http://www.data.bg/f.php?fid=10613118
или виж тук
http://www.alfa145.com/gallery.asp?URL=
я, мерси!
Не бях се сетил да търся из датата :) добре че има умни хора!
tnx, ще го прегледам веднага!
А ако те интересува нещо по-сложно и интересно питай не се притеснявай.Тая кола я знам на изуст вече/1.6 боксер/ :wink: :wink: :wink:
Намерих описание на таблото , схванах горе-долу нещата, обаче ми се появява един случай, който не знам защо е.
има едно ключе червено, като е на контакт светва, като запаля изгасва. Имам 2 ключа, с единия изгасва, с другия - не. Нямам идея защо, не би ли трябвало с другия да изгасва също? Иначе колата пали и си върви и с двата ключа ...
В описанието не е описан ключа на таблото
http://up.drun.net/files/tablo146.jpg (http://up.drun.net)
П.П. Това на някой друг може да му е полезно :)
Също така отвреме навреме светва / изгасва 14 от схемата, това пък защо?
Crusader
26-11-2005, 16:46
Ми то си пише "..Low brake fluid..." Демек да си долееш спирачна течност.
Сега за ключовете - червения ти е с чип и фабричния имобилайзер го разпознава, но НЕ би трябвало да пали с друг ключ /освен с червените и кафявия - мастер-а/ Ако все пак пали с друг ключ то най вероятно са ти пипали компютъра и са заобиколили имобилайзера /господ знае как :shock: /
А и това табло от схемата е на Diesel според мен.
Ми то си пише "..Low brake fluid..." Демек да си долееш спирачна течност.
Сега за ключовете - червения ти е с чип и фабричния имобилайзер го разпознава, но НЕ би трябвало да пали с друг ключ /освен с червените и кафявия - мастер-а/ Ако все пак пали с друг ключ то най вероятно са ти пипали компютъра и са заобиколили имобилайзера /господ знае как :shock: /
А и това табло от схемата е на Diesel според мен.
Ами да, тоя другия ключ е кафяв, с надпис Alfa Romeo. Обаче с него като запаля и тръгна дори, лампата с ключето от таблото не изгасва както с другия ключ.
А за таблото - може и от Дизел да е , но пишеше само 146 ... нищо друго :) А и моето е същото, като изключим че тук го няма това ключе на таблото.
таблото за бензиновите и за дизеловите е еднакво просто дадения индикатор за подгряващата свещ на дизелите , при бензиновата не е активен
както и с АБС и без АБС, с халогени и без... и т.н.
Crusader
26-11-2005, 17:34
Кафявия ти е мастер кии с него си обучаваш имобилайзера да разпознава червените ключове. Виж Vlajo той може да ти даде инфо по - подробно.
А ся гледам че Vlajo е писал за тва. А именно индикацията за подгряване имах в предвид а и километража - мойта е разграфена до 220 - явно diesel-а е до 240
Crusader
26-11-2005, 17:37
Че колко му max speed на diesel-а? Нали в 146 са вграждани само 1.9 турбо дизел а той е 90 коня срещу 103 на мойта, и да му е по-висока максималната скорост ли бе??? Мойта мисля е 187км./ч. а колко е на дизела?
на 8в боксерите и на 1.4 и 1.6 ТС е до 220 дори километража
на 1.8 и 2.0 е до 260
на 16в боксера и на ТД/ЖТД е до 240
не за всички съм сигурен де :unsure:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.