View Full Version : Ръчната
Снощи, да не гася колата, а трябваше да сляза и дръпнах ръчната, малко трудно ми се стори и нещо припука и запецна, после като чели се пооправи и аз я пробах пак и пак с припукване и задържа. Идеи, решения на проблема, някой?
Дееба... жила бре... или е замръзнала.
Не ми се струва да е замръзнала защото си се дърпа ма не не отпуска или и трябва време да отпусне
жилата са най вероятни но има и други възможни причини убаво е да ги видиш отдолу на някой канал как реагират при дърпане и спускане на ръчната
Аз смених жилата ама пак не е добре. Бе честно казано на 166 ръчната е келява и не препоръчвам дърпането и особено зимата:dunno:
Кой си дърпа ръчната в днешно време?! :screwy:
Бе аз нямам навика да го правя, че на спринта хич нямам, ма да не гася за да грее и те, но не е замръзнала, механичен е проблема според мен
Оказа се скъсано жили на лява гума, ма защо пък задържа на другата
Аз ползвам ръчната ежедневно, точно заради раздвижването на жилата и нямам никакъв проблем.
nightroller
28-11-2008, 20:16
Аз съм от тези, които като спрат и дърпат ръчната до последния зъб :) имам приятели, които са противници въобще на този стил:) но преди студовете имах такъв проблем с ръчната, дадох рязко за заден ход и отпусна колелата но си остана хлабава няколко километра после. Остана хлабава означава - като я върнеш до край и после нагоре няма никакво съпротивление ... не съм сигурен дали не ви оспамвам с тва ама ... :(
но си остана хлабава няколко километра после. Остана хлабава означава - като я върнеш до край и после нагоре няма никакво съпротивление
ей тъй и при мен се получи, сега е отпуснала но като я дръпна и в началото няма съпротивление и после втвърдява и запича на стегнато колело
nightroller
28-11-2008, 21:16
ами имах разговор с някакъв пич от Ванторейд, който каза горе-долу, че не при тези Алфи през зимата ръчната чупела жилата .. или скобите, които ги държат към купето ли ... но във всеки слуачай да не се дърпа ръчна когато е студено :) сега, когато говорех с този пич не бях пил кафе:) така че не ми приемайте писането твърде достоверно ;)
Оказа се скъсано жили на лява гума, ма защо пък задържа на другата
видя ли нали ти казах :grandpa:
ей тъй и при мен се получи, сега е отпуснала но като я дръпна и в началото няма съпротивление и после втвърдява и запича на стегнато колело
При мен се оказа същото,започна да не държи особенно,и да задържа едното колело.Оказа се скъсано жили и нещо блокирало по апарата.
trustworthy
29-11-2008, 19:44
Кой си дърпа ръчната в днешно време?! :screwy:
Що? Не е ли модерно вече?
Аз пак ви казвам за да нямате ядове забравете ръчната на 166:dunno:
trustworthy
29-11-2008, 20:07
Аз пак ви казвам за да нямате ядове забравете ръчната на 166:dunno:
Успоредно с тази тема върви и една със същата тематика в раздел '145/6'. Същата работа е и там. Ти знаеш, де :)
Успоредно с тази тема върви и една със същата тематика в раздел '145/6'. Същата работа е и там. Ти знаеш, де :)
То на 145 е далеч по добре според мен, но и там си е хазарт да я дърпаш зимата.:metal:
Ми не знам, на моята 166 ръчната си работи перфектно, с два пръста се тегли лоста, хваща лекичко още на втори-трети зъб, дозира се много точно, държи равномерно и двете задни колела, абе ръчната е едно от нещата, с които не съм имал абсолютно никакви проблеми, вече 3-та зима.:holiday2:
leketo84
30-11-2008, 00:00
Ми не знам, на моята 166 ръчната си работи перфектно, с два пръста се тегли лоста, хваща лекичко още на втори-трети зъб, дозира се много точно, държи равномерно и двете задни колела, абе ръчната е едно от нещата, с които не съм имал абсолютно никакви проблеми, вече 3-та зима.:holiday2:
И при мен е екстра след като смених жилата и вече се дърпа лесно като ластик и държи яко , но зимата наистина никога не я използвайте , казавам ви от опит !!! :no:
Аз смених жилата ама пак не е добре. Бе честно казано на 166 ръчната е келява и не препоръчвам дърпането и особено зимата:dunno:
Аз пак ви казвам за да нямате ядове забравете ръчната на 166:dunno:
Успоредно с тази тема върви и една със същата тематика в раздел '145/6'. Същата работа е и там. Ти знаеш, де :)
Проблемът не е нито в 166, нито в 145/6 - всички коли с дискови спирачки отзад често страдат от запичане. Оправя се с раздвижване и смазване на спирачните апарати + смяна на гумени маншончета.
Препоръчва се редовното ползване на ръчната, дори и зимата, защото запичането идва точно от нередовното й ползване.
@MrX: На 166 наистина ръчната е по-стегната и колкото по-нагоре дърпаш, толкова по-стегната чувстваш ръчката - както казва Пинко, дава възможност прецизно да дозираш стегнатостта при колелата. Освен това има достатъчен резерв, който позволява ръчната да държи добре дори при износени накладки и дискове.
alfonso_montana
26-12-2008, 18:33
Аз днес дръпнах ръчната и тя след това неиска да освободи,но като я покарах се оправи обаче ми свети абс-а
leketo84
26-12-2008, 22:08
Аз днес дръпнах ръчната и тя след това неиска да освободи,но като я покарах се оправи обаче ми свети абс-а
Значи са замръзнали жилата , а ABS-а дано да се оправи след това от само себе си !!! :grandpa:
ABS-а трябва да спре да свети веднага щом отблокират колелата.В движение.
моята като блокира не ми светна АБС-а
моята като блокира не ми светна АБС-а
И при мен е така :screwy:
trustworthy
27-12-2008, 20:11
Наско77 имаше същия проблем миналата зима и, доколкото си спомням, лампата му свети известно време и после самичка беше угаснала
Ами сигурно , защото се е оправила (размразила) и са си въртели пак нормално гумите .. то предполагам , че свети , защото задържа гумата/ите и отчита грешка в спирачната система :)
Свети защото се активира ABS-а , не защото отчита грешка.
Ранобудниче
28-12-2008, 00:39
Наско77 имаше същия проблем миналата зима и, доколкото си спомням, лампата му свети известно време и после самичка беше угаснала
снощи ми се случи.
угасна ок. 30 сек. след рестарт.
снощи ми се случи.
угасна ок. 30 сек. след рестарт.
Те половината лампи на корабите като светят .. не е постоянно , а определено време колкото да ти привлекат вниманието :) Само при сериозни проблеми светят постоянно
Ранобудниче
28-12-2008, 01:02
Те половината лампи на корабите като светят .. не е постоянно , а определено време колкото да ти привлекат вниманието :) Само при сериозни проблеми светят постоянно
това си беше дълговременно по моите критерии - от овча купел до константин величков.
там, на едно по-дълго червено угасих и запалих отново и колата взе, че накрая потегли, както си я знам.
а преди да тръгна, работи около 1/2 час на място, докато изчистя неколкодневния сняг.
което не ми попречи преди няколко часа пак да вдигна ръчната ;)
това си беше дълговременно по моите критерии - от овча купел до константин величков.
там, на едно по-дълго червено угасих и запалих отново и колата взе, че накрая потегли, както си я знам.
а преди да тръгна, работи около 1/2 час на място, докато изчистя неколкодневния сняг.
което не ми попречи преди няколко часа пак да вдигна ръчната ;)
Нищо дано пак попаднеш на дългочервен светофар :pp:
Ранобудниче
28-12-2008, 01:07
Нищо дано пак попаднеш на дългочервен светофар :pp:
ааа - тоя път ще знам - рестарт Овреме.
Валери е виновен - късно ми сподели разковничето :tooth:
ааа - тоя път ще знам - рестарт Овреме.
Валери е виновен - късно ми сподели разковничето :tooth:
Утре към Невски ще се доплавате ли с платноходката? :)
Ранобудниче
28-12-2008, 08:11
Утре към Невски ще се доплавате ли с платноходката? :)
кой?
аз?
моооже :)
Linkestis
12-01-2009, 15:53
Колеги,спешно се нуждая от съвет...При мен ръчната въобще неможе да се дърпа.Тоест бетон!Спешното идва от това че два пъти ме връщат от КАТ.А срока на номерата изтича.Пробвах с номера с почерпка,не мина,също и че е замръзнала.пак не мина.Ще съм благодарен ако някои има съвет за полеви ремонт.Стига да не се налага смяна на жилата.Махнах кожата при самата дръжка и установих че жилото въобще не опъва,тоест и двете жила отиващи към гумите не се опъват.
trustworthy
12-01-2009, 19:55
Обикновено, жилата замръзват, без значение в какво положение е ръчната. Не е изключено и при теб да замръзнало и ако не е стояла на слънце или някое топло място, въобще да не се е размразила. Отиди да я видят най-добре! Може да се оправи с раздвижване на жило, може и да го смениш, а може и нещо друго да е
Linkestis
12-01-2009, 20:05
Обикновено, жилата замръзват, без значение в какво положение е ръчната. Не е изключено и при теб да замръзнало и ако не е стояла на слънце или някое топло място, въобще да не се е размразила. Отиди да я видят най-добре! Може да се оправи с раздвижване на жило, може и да го смениш, а може и нещо друго да е
Така я взех с "блокирала"ръчна.Обаче безхаберието ми сега ще ми излезне през носа.:???:
Колеги,спешно се нуждая от съвет...При мен ръчната въобще неможе да се дърпа.Тоест бетон!Спешното идва от това че два пъти ме връщат от КАТ.А срока на номерата изтича.Пробвах с номера с почерпка,не мина,също и че е замръзнала.пак не мина.Ще съм благодарен ако някои има съвет за полеви ремонт.Стига да не се налага смяна на жилата.Махнах кожата при самата дръжка и установих че жилото въобще не опъва,тоест и двете жила отиващи към гумите не се опъват.
Ами може да имаш проблем и при лоста на ръчната .. нещо да е заяло :unsure: Ако ти се занимава може да .. хмм .. поразглобиш и да погледнеш :)
Linkestis
12-01-2009, 23:09
Ами може да имаш проблем и при лоста на ръчната .. нещо да е заяло :unsure: Ако ти се занимава може да .. хмм .. поразглобиш и да погледнеш :)
Разглобих го и виждам само едно жило което не се опъва.Явно някъде назад стават на две може би.Обаче ми стана много студено,утре ще човъркам пак.А и номерата изтичат утре ..лошо
Разглобих го и виждам само едно жило което не се опъва.Явно някъде назад стават на две може би.Обаче ми стана много студено,утре ще човъркам пак.А и номерата изтичат утре ..лошо
Свали ли подлакътника? Защото мисля , че 15см зад лоста някъде се разделя на 2 жилото :)
Linkestis
12-01-2009, 23:44
Свали ли подлакътника? Защото мисля , че 15см зад лоста някъде се разделя на 2 жилото :)
Свалих го ама тъмно и студеноооо...утре ще пиша пак
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.